Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a BBoss So nov 24, 2012 8:04 pm

Kael - a si slabo prebral, sej piše o tem, da mu na plinu cuka... torej je čist v pravi temi vprašal.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kael So nov 24, 2012 8:45 pm

Spregledal, se opravicujem
 
mc123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: To jul 10, 2012 7:35 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mc123 So nov 24, 2012 9:26 pm

Ne bm citiral vsega, ker je preveč :)

V glavnem-meni so tako rekli, pa tudi prebral sem da se bencn porablja za hlajenje ventilov. Zadnjič mi je tudi monter nastavil, pri katerih obratih mi začne porabljat bencin. Kaj in kako dela to čudo dodajanja bencina-nimam pojma.
Na koga bi se moral obrniti(tukaj mislim kakšno strokovno osebo) ki bi mi lepo razložila vse o mazanju ventilov, dodajanjem bencina med vožnjo na plin itd, ker tu na forumu je že preveč različnih informacij. Pa tudi me zelo zanima to vse skupaj.

Torej, če se bencina ne uporablja za hlajenje/mazanje/ oziroma za neko drugo tehnično zadevo med vožnjo na plin, ampak prispeva k izgorevanju in posledično daje motorju moč za vožnjo,.... Potem je tukaj poraba resnično višja kot pa je dejansko. Tudi meni logika govori: ne glede na to, za kaj se uporablja dodajanje bencina med vožnjo, ta bencin daje energijo. Je pa res da mi prej ni ravno kapnilo tole tukaj. Kot da bi dodajal nafto med gorenjem peči na drva in zatrjeval da se jo dodaja samo za to da je večji plamen v peči, a drv porabiš isto količino za segret lonc vode, kot pa če nafte ne bi dodajal.

Aja, če hoče kdo profi napravo, katere plin porabi samo 3 % več naj vzame plinex :D :D :D :D :D



Na avtocesti res vozim 110 kmh, nisem pa tako budalo da bi šel prehitevat kolono s tako hitrostjo kot eni res to počnejo. Clio lepo potegne na ravni cesti, pa tudi v klanec gre če maš zagon, pol pa se ti vn vrže en ki prehiteva lepo počasi in zgubim obrate, tako da ne preostane drugega, kot da grem spet na desni pas, ker avta ne morem več spraviti na 130 kmh. Pol pa se nabere vrsta za njim in čakaš 100 let, ker hoče en ki vozi 110 kmh, prehitet unga ki vozi 109 kmh. S takimi imam opravka vedno ko grem v LJ po avtocesti. Da ne omenjam kamjonistov, ki tekmujejo, kdo bo prvi v koloni, pa čeprav se prehitevajo 3 ure a očitne razlike med prihodom ni. Bolj me zanimajo cepci, kateri mi blendajo in se mi zapičijo v rit, ko prehitevam kolono s 130 kmh. Češ-umakni se-moj potegne 200. Kam pa naj se umaknem če prehitevam???
Pustmo to, ker to spada že pod temo KULTURA NA CESTI.
 
Uporabniški avatar
MRV
Uporabnik
 
Prispevkov: 941
Pridružen: Po dec 21, 2009 11:07 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MRV So nov 24, 2012 10:07 pm

koliko bi prišel stat en boljši komplet od plineha za 5cl vozilo? nič cen ne piše.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking So nov 24, 2012 10:36 pm

evilfury je napisal/-a:Kje tankate petrol ali omv? Kadar koli na petrolu tankam mi avto cuka, kadar spelujem sicer ne vedno tu pa tam. Zadnič sem pa šel na omv in mi avto z njihovmu plinom ne cuka nič...

Sem tudi na bencin probal, pa tudi ne cukne, da ne bo kdo reku da je neki z avtom narobe.


Razlike so slednje:
- Plinarne imajo povečini samo propan. Ker je cenejši kot butan je cena nižja.
- Petrol meša propan/butan ki je dražji a ma večjo kalorično vrednost. Od tod je plin dražji napram tistim ki imajo samo propan.
- Razlike med propanom in mešanico propan/butan še nisem ugotovil (razen seveda cene). Vozilo isto popije goriva, na moči ni popolnoma nobene razlike, nobene razlike v kilometrini za isto količino goriva.
- Če je le možno tankam na plinarni, saj ti lahko nalije večjo količino plina, kot pa si jo natankaš na petrolu, molu.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy So nov 24, 2012 10:37 pm

MRV je napisal/-a:koliko bi prišel stat en boljši komplet od plineha za 5cl vozilo? nič cen ne piše.

Okrog 2000€ je Prins. 5 cilindrov je najbrž Volvo, ki rabi tudi mazanje ventilov. Če je govora o Lancii ali VW ni problemov.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy So nov 24, 2012 10:45 pm

Vikking je napisal/-a:
evilfury je napisal/-a:Kje tankate petrol ali omv? Kadar koli na petrolu tankam mi avto cuka, kadar spelujem sicer ne vedno tu pa tam. Zadnič sem pa šel na omv in mi avto z njihovmu plinom ne cuka nič...

Sem tudi na bencin probal, pa tudi ne cukne, da ne bo kdo reku da je neki z avtom narobe.


Razlike so slednje:
- Plinarne imajo povečini samo propan. Ker je cenejši kot butan je cena nižja.
- Petrol meša propan/butan ki je dražji a ma večjo kalorično vrednost. Od tod je plin dražji napram tistim ki imajo samo propan.
- Razlike med propanom in mešanico propan/butan še nisem ugotovil (razen seveda cene). Vozilo isto popije goriva, na moči ni popolnoma nobene razlike, nobene razlike v kilometrini za isto količino goriva.
- Če je le možno tankam na plinarni, saj ti lahko nalije večjo količino plina, kot pa si jo natankaš na petrolu, molu.

Ni glih čist tako. Pri nas se uporablja poleti mešanica 60% butana in 40% propana, pozimi naj bi bilo razmerje ravno obratno, ker je propan manj problematičen pri nizkih temperatuah. Kanada npr ima večino leta mešanico 95% propana. Propan ima res večjo kalorično vrednost in višje oktansko število od butana. Pri mešanici, ki je bogatejša z propanom naj bi imel motor večjo moč, oz bi naj bil bolj ''živ'', ampak je večja tudi poraba.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking So nov 24, 2012 10:54 pm

Malo te bom popravil iziboy: butan ima večjo kurilno vrednost. Kar pomeni da bi ravno mešanica butan/propan morala biti za vozilo boljše. IMO je vse skupaj bolj zato, da lahko skladiščijo plin zunaj.

Medtem ko ni nobene težave da se voziš samo z propanom, tega z butanom ne moreš. Zato se mu dodaja propan, zaradi uplinjanja. Saj se butan pri nizkih temperaturah slabo uplinja. Pozimi se doda celo več propana,. V bistvu v posodi s plinom bi tako padel nadtlak (če bi uporabljal samo butan), da bi ti avtomatika skozi preklapljala na bencin. Saj se te težave pojavljajo ko so zunaj temperature nizke. Dobesedno bi ti posoda s plinom, samo z butanom, začela zamrzovati. Da ne govorimo o pojavu parafina ki maši filtre...
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy So nov 24, 2012 11:03 pm

mc123 je napisal/-a:Ne bm citiral vsega, ker je preveč :)

V glavnem-meni so tako rekli, pa tudi prebral sem da se bencn porablja za hlajenje ventilov. Zadnjič mi je tudi monter nastavil, pri katerih obratih mi začne porabljat bencin. Kaj in kako dela to čudo dodajanja bencina-nimam pojma.
Na koga bi se moral obrniti(tukaj mislim kakšno strokovno osebo) ki bi mi lepo razložila vse o mazanju ventilov, dodajanjem bencina med vožnjo na plin itd, ker tu na forumu je že preveč različnih informacij. Pa tudi me zelo zanima to vse skupaj.

Torej, če se bencina ne uporablja za hlajenje/mazanje/ oziroma za neko drugo tehnično zadevo med vožnjo na plin, ampak prispeva k izgorevanju in posledično daje motorju moč za vožnjo,.... Potem je tukaj poraba resnično višja kot pa je dejansko. Tudi meni logika govori: ne glede na to, za kaj se uporablja dodajanje bencina med vožnjo, ta bencin daje energijo. Je pa res da mi prej ni ravno kapnilo tole tukaj. Kot da bi dodajal nafto med gorenjem peči na drva in zatrjeval da se jo dodaja samo za to da je večji plamen v peči, a drv porabiš isto količino za segret lonc vode, kot pa če nafte ne bi dodajal.

Aja, če hoče kdo profi napravo, katere plin porabi samo 3 % več naj vzame plinex :D :D :D :D :D



Na avtocesti res vozim 110 kmh, nisem pa tako budalo da bi šel prehitevat kolono s tako hitrostjo kot eni res to počnejo. Clio lepo potegne na ravni cesti, pa tudi v klanec gre če maš zagon, pol pa se ti vn vrže en ki prehiteva lepo počasi in zgubim obrate, tako da ne preostane drugega, kot da grem spet na desni pas, ker avta ne morem več spraviti na 130 kmh. Pol pa se nabere vrsta za njim in čakaš 100 let, ker hoče en ki vozi 110 kmh, prehitet unga ki vozi 109 kmh. S takimi imam opravka vedno ko grem v LJ po avtocesti. Da ne omenjam kamjonistov, ki tekmujejo, kdo bo prvi v koloni, pa čeprav se prehitevajo 3 ure a očitne razlike med prihodom ni. Bolj me zanimajo cepci, kateri mi blendajo in se mi zapičijo v rit, ko prehitevam kolono s 130 kmh. Češ-umakni se-moj potegne 200. Kam pa naj se umaknem če prehitevam???
Pustmo to, ker to spada že pod temo KULTURA NA CESTI.


Še enkrat: tole z dodajanjem bencina za hlajenje ventilov je NATEGA! Vsi sistemi, pri katerih sem do sedaj slišal za to nastavljanje dodajanja bencina, so imeli to zato, ker naprava v višjih obratih ni folgala dovajat dovolj plina za normalno delovanje motorja. Ok... enako je pri motorjih z direktnim vbrizgom predelanimi na plin, ampak to je druga zgodba. Osnovna matematika je sledeča: če avto dela na bencin dobi 100% aditivov ki skrbijo da ni poškodb na motorju, če ti poleg plina dodaja še recimo 15% bencina, dobi motor samo 15% aditivov in to je premalo, kar pomeni da bo škoda na motorju, ki je občutljiv, neizogibna.

Če mi ne verjameš pokliči monterja plina, ki dela že vsaj 4-5 let in ki je predelal vsaj 300-400 vozil, samo ta ti bo lahko iz osebnih izkušenj povedal kako je s temi stvarmi. Takih pa je pri nas približno za prste ene roke. Po enega imaš v Domžalah(Prins), Trebnjem(Landi Renzzo), Ajdovščini(Lovatto), pa tudi g. Ante iz Sigas-a veliko zna...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy So nov 24, 2012 11:09 pm

Vikking je napisal/-a:Malo te bom popravil iziboy: butan ima večjo kurilno vrednost. Kar pomeni da bi ravno mešanica butan/propan morala biti za vozilo boljše. IMO je vse skupaj bolj zato, da lahko skladiščijo plin zunaj.

Medtem ko ni nobene težave da se voziš samo z propanom, tega z butanom ne moreš. Zato se mu dodaja propan, zaradi uplinjanja. Saj se butan pri nizkih temperaturah slabo uplinja. Pozimi se doda celo več propana,. V bistvu v posodi s plinom bi tako padel nadtlak (če bi uporabljal samo butan), da bi ti avtomatika skozi preklapljala na bencin. Saj se te težave pojavljajo ko so zunaj temperature nizke. Dobesedno bi ti posoda s plinom, samo z butanom, začela zamrzovati. Da ne govorimo o pojavu parafina ki maši filtre...

Pa saj razen tega da sem pomešal kurilne vrednosti sem napisal točno to...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking So nov 24, 2012 11:14 pm

Drži iziboy :)

mc123: mogoče si narobe razumel monterja oz. serviserja plinske naprave. Saj vemo da mora vozilo doseči določene obrate, da preklopi na plin. Mogoče ti je to naštimal.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kael Ne nov 25, 2012 7:29 am

Sestra ma ibizo 1.2 tsi in ker je turbo motor ima prints dva sistema: cenejsi, ki porablja 10% goriva ves cas da hladi injektorje in drazjega, ki v celoti deluje na plin: vkljucno z zagonom motorja. Po preracunu je drazji na dolgi rok cenejsi. Z zeno pa java navadn atmosferski motor, pa je na voljo en sistem, ki starta na bencin nato pa po nekaj 100m preklopi na plin - takrat se poraba bencina v celoti ustavi. Seveda pa pri najinem motorju rabiva sistem za mazanje ventilov. Pri sestrinem sistemu pa zaradi porabe goriva/vbrizga plina v tekoci fazi ta in potreben. Obe vozili bosta predelani januarja
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne nov 25, 2012 10:13 am

mc123 je napisal/-a:V glavnem-meni so tako rekli, pa tudi prebral sem da se bencn porablja za hlajenje ventilov. Zadnjič mi je tudi monter nastavil, pri katerih obratih mi začne porabljat bencin. Kaj in kako dela to čudo dodajanja bencina-nimam pojma.
Na koga bi se moral obrniti(tukaj mislim kakšno strokovno osebo) ki bi mi lepo razložila vse o mazanju ventilov, dodajanjem bencina med vožnjo na plin itd, ker tu na forumu je že preveč različnih informacij. Pa tudi me zelo zanima to vse skupaj.

Torej, če se bencina ne uporablja za hlajenje/mazanje/ oziroma za neko drugo tehnično zadevo med vožnjo na plin, ampak prispeva k izgorevanju in posledično daje motorju moč za vožnjo,.... Potem je tukaj poraba resnično višja kot pa je dejansko. Tudi meni logika govori: ne glede na to, za kaj se uporablja dodajanje bencina med vožnjo, ta bencin daje energijo. Je pa res da mi prej ni ravno kapnilo tole tukaj.

Aja, če hoče kdo profi napravo, katere plin porabi samo 3 % več naj vzame plinex :D :D :D :D :D

Clio lepo potegne na ravni cesti, pa tudi v klanec gre če maš zagon, pol pa se ti vn vrže en ki prehiteva lepo počasi in zgubim obrate, tako da ne preostane drugega, kot da grem spet na desni pas, ker avta ne morem več spraviti na 130 kmh.


1.tvoj monter = šalabajzer .
2.če dela na plin mora delat na plin ..pri tebi zgleda pa tako kot da si plinski avto predelal na dodajanje bencina ...
3.strokovna oseba = monter ..... glej točko 1. ... zamenjaj monterja in napravo ...
4. tu na forumu je resda več razlčnih informacij a če redno slediš temi lahko izluščiš kdo piše po izkušnjah kdo pa pod " rekla sosedova baba" ( predvsem na tvojem mestu ne bi upošteval traktoristov in ostalih kurilcev , ki o plinu nimajo pojma ne izkušenj z njim ).
5. 3% - samo ???? plinex ??? ta tvoja vrstica mi deluje nekoliko sarkastično al ti to resno ???
6. kako ne moreš spraviti avta na 130 ??? a nimaš 3.prestave ????

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Re: Avtoplin - stari znanec?

OdgovorVikking » So nov 24, 2012 10:36 pm
........................................................................................................................................................
evilfury je napisal/-a:Kje tankate petrol ali omv? Kadar koli na petrolu tankam mi avto cuka, kadar spelujem sicer ne vedno tu pa tam. Zadnič sem pa šel na omv in mi avto z njihovmu plinom ne cuka nič...
Sem tudi na bencin probal, pa tudi ne cukne, da ne bo kdo reku da je neki z avtom narobe.
.........................................................................................................................................................
Razlike so slednje:
- Plinarne imajo povečini samo propan. Ker je cenejši kot butan je cena nižja.
- Petrol meša propan/butan ki je dražji a ma večjo kalorično vrednost. Od tod je plin dražji napram tistim ki imajo samo propan.
- Razlike med propanom in mešanico propan/butan še nisem ugotovil (razen seveda cene). Vozilo isto popije goriva, na moči ni popolnoma nobene razlike, nobene razlike v kilometrini za isto količino goriva.
- Če je le možno tankam na plinarni, saj ti lahko nalije večjo količino plina, kot pa si jo natankaš na petrolu, molu.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
@ evilfury
petrol - ali to na katerikoli pumpi ali pač v svojem kraju ? če se ti dogaja doma bi znalo bit olje za mazanje črpalke ali pa veliko umazanije v plinu ( nova ali pa zelo frekventna črpalka)

če ne cuka ko preklopiš na bencin še ni rečeno da z avtom ni nič narobe ! bencinski motorj je na bencinu veliko manj občutljiv za napakice na elektriki / senzorjih / vžigalnih tuljava / svečkah kot pa takrat , ko deluje na plin ..
možno je , da imaš na plinu mejne nastavitve vbrizga plina in ko je plin malce drugačnega razmerja propan/butan se spremeni količina energije , ki ti jo da enaka količina plina in ti avto ne deluje več normalno..
........................................................................................................................
@vikking
avtoplin je - pri nas - mešanica propan butan nekje v razmerju 60/40 do 40/60 glede na letni čas ...plin je na plinarni cenejši zato , ker jim odpadejo stroški prevoza od centralnega skladišča do pumpe ter stroški postavitve rezervoarjev na pumpi ..
- razlike nisi občutil zaradi prejšnje točke - vedno so ti tankali mešanico propan / butan in nikoli propan ...( na plinarni tisti ki delajo na pumpi . ponavadi so študentje biologije ... takim ni ravno za verjeti razen če bi delali na pumpi za zemeljski plin =P )
dejansko razliko med plini različnih dobaviteljev bi se dalo izmeriti na dyno metru s predpogojem , da je samo krmiljenje motorja vezano prek tps signala elektronsko vedno z istim programom - diagramom - pospeševanj ter ostalih parametrov vožnje pri konstantnih pogojih delovanja - temperatura , vlažnost in še kaj ...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OdgovorVikking » So nov 24, 2012 10:54 pm

Da ne govorimo o pojavu parafina ki maši filtre...
...................................................................................................

ravno ko že mislim da se bo debata razvila v pravo smer ustreliš tako bučo .. saj potem ni čudno , da nekateri ko pridejo v temo ne morejo slediti pravim informacijam ...

brez zamere zdaj malce za hec ... parafin ? a od plinskih sveč ??? =P :lol: :rofl
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OdgovorVikking » So nov 24, 2012 11:14 pm

mc123: mogoče si narobe razumel monterja oz. serviserja plinske naprave. Saj vemo da mora vozilo doseči določene obrate, da preklopi na plin. Mogoče ti je to naštimal.
.....................................................................................................................................................................
@vikking
in zakaj bi morala biti zmeraj stranka tista , ki narobe razume ?? itak ta njegov monter nima pojma ....

ne govori v množini ...ker jaz vem , da za preklop na plin ne potrebujem nobenih drugih obratov kot obrate prostega teka ...
hladen avto vžgem in ga pustim teči na mestu ...ko se dovolj segreje avtomatsko preklopi na plin pri obratih prostega teka - pozimi je to ponavadi v tistem času , ko jaz očistim stekla ... :hi

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

moje mnenje :
kdo montira avtoplin ?

ok - avtoelektričar - ne bo imel težav pri priklopu plinskih kablov in signalov . znanje odkrivanja napak na instalaciji če se mu kaj zatakne ..slabša izvedba pri hardwear-u ...

ok - avtomehanik - ne bo imel velikih težav pri haedwear-u . možnost živciranja ko ga bo hecala elektrika ...

obema bo skupna težava sama pravilna postavitev / umestitev plinskih komponent v motorni prostor in včasih montaža tanka ...


mi pa gredo lasje pokonci ( tisti seveda , ki so mi še ostali) ko berem te reklamne panojčke ki se pojavljajo kot gobe po dežju na kateri piše ( ne dejansko ampak malce karikiram ) :

prevulkanizacija gumic za zadnje brisalce , menjava nitk v žarnicah , centriranje izpušnih ventilov , ulivanje lambda sond , poliranje prestavne ročice , zaščita alu karoserij pred rjo , itd .......

na koncu pa z velikimi rdečimi črkami : " predelava avtov na plin !!!!" :?
plin je cnej k bencin
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Ne nov 25, 2012 10:33 am

plinaš: no no... sicer si komentiral nekatere stvari nepotrebno oz. podčrtoval.

Pa me je zbodlo glede parafina in tvojega posmeha. Vse lepo in prav.

Ostanki odpadnih plinov kot olefini, parafini in ostale ogljikovodikove spojine zaidejo pri proizvodnji in preko logistične verige v utekočinjeni plin. Te oljnate substance se sproščajo iz jeklenke z utekočinjenim plinom kot aerosoli (tekoče kapljice v mikrometerskem območju) skupaj s tokom plina v obliki pare in se kopičijo v regulacijskih enotah za plinski tlak, v cevnih
vodih ali v ventilih.

Delež preostalih snovi uparjanja v utekočinjenem plinu v obliki pare je odvisen od različnih dejavnikov. Razen količine odvzema, tlaka in temperature.

Prosim lepo!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne nov 25, 2012 11:21 am

Vikking je napisal/-a:plinaš: no no... sicer si komentiral nekatere stvari nepotrebno oz. podčrtoval.

Pa me je zbodlo glede parafina in tvojega posmeha. Vse lepo in prav.

Ostanki odpadnih plinov kot olefini, parafini in ostale ogljikovodikove spojine zaidejo pri proizvodnji in preko logistične verige v utekočinjeni plin. Te oljnate substance se sproščajo iz jeklenke z utekočinjenim plinom kot aerosoli (tekoče kapljice v mikrometerskem območju) skupaj s tokom plina v obliki pare in se kopičijo v regulacijskih enotah za plinski tlak, v cevnih
vodih ali v ventilih.

Delež preostalih snovi uparjanja v utekočinjenem plinu v obliki pare je odvisen od različnih dejavnikov. Razen količine odvzema, tlaka in temperature.

Prosim lepo!


tam kjer si ti to kopiral - parafin tretirajo kot ostanek odpadnega plina ...
baje je to : " Parafin se imenuje zmes trdih alkanov" ... od tukaj - http://sl.wikipedia.org/wiki/Projekt:Pa ... insko_olje

oljnate substance .. khmm... enkrat je plin drugič oljnata substanca ...tretjič aerosol ...
če želiš , ti lahko poiščem tudi standarde o kvaliteti avtoplina ... kar je več kot dovoljen odstotek primesi v propan / butan-u je nekaj narobe s proizvodnjo in kvaliteto le-te ter kvaliteto distribucije avtoplina do končnega porabnika ...
in o tem , da je avtoplin pri nas ena navadna umazana gošča napram tujini - francija , belgija , nizozemska - teče debata že kar nekaj časa .. to je tudi stvar čiščenja / nečiščenja filtrov in prekomernega mazanja pretočnih črpalk ( zaradi mehanskih primesi / umazanije - posledica slabih/neočiščenih filtrov ) pri pretakanju plina ...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MasTTer Po nov 26, 2012 10:26 am

Plinaš: ne govori v množini ...ker jaz vem , da za preklop na plin ne potrebujem nobenih drugih obratov kot obrate prostega teka ...
hladen avto vžgem in ga pustim teči na mestu ...ko se dovolj segreje avtomatsko preklopi na plin pri obratih prostega teka - pozimi je to ponavadi v tistem času , ko jaz očistim stekla ... :hi


Samo ne vem, pri meni tudi tako deluje, da morem pritisnit na plin. Torej, ko zaženem motor in ko se uparjevalnik ogreje, morem stopit na plin da preklopi. Tako so mi tudi povedali pri plineksu.

Res pa je, da nisem še nikoli probal pustit avto in opazovati, če bi tudi sam preklopil čez nekaj minut.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po nov 26, 2012 10:55 am

MasTTer je napisal/-a:Plinaš: ne govori v množini ...ker jaz vem , da za preklop na plin ne potrebujem nobenih drugih obratov kot obrate prostega teka ...
hladen avto vžgem in ga pustim teči na mestu ...ko se dovolj segreje avtomatsko preklopi na plin pri obratih prostega teka - pozimi je to ponavadi v tistem času , ko jaz očistim stekla ... :hi


Samo ne vem, pri meni tudi tako deluje, da morem pritisnit na plin. Torej, ko zaženem motor in ko se uparjevalnik ogreje, morem stopit na plin da preklopi. Tako so mi tudi povedali pri plineksu.

Res pa je, da nisem še nikoli probal pustit avto in opazovati, če bi tudi sam preklopil čez nekaj minut.

Če ga boš pustil laufat na mestu ne bo prklopil, ker imajo plineksove naprave premalo moči da bi preklopil na mestu, se pravi bi ugasnil. Zato pa nastavijo tako da preklopi ko malce dvigneš obrate, ponavadi tam nekje 1000-1200 obratov.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po nov 26, 2012 11:55 am

MasTTer je napisal/-a:Plinaš: ne govori v množini ...ker jaz vem , da za preklop na plin ne potrebujem nobenih drugih obratov kot obrate prostega teka ...
hladen avto vžgem in ga pustim teči na mestu ...ko se dovolj segreje avtomatsko preklopi na plin pri obratih prostega teka - pozimi je to ponavadi v tistem času , ko jaz očistim stekla ... :hi


Samo ne vem, pri meni tudi tako deluje, da morem pritisnit na plin. Torej, ko zaženem motor in ko se uparjevalnik ogreje, morem stopit na plin da preklopi. Tako so mi tudi povedali pri plineksu.

Res pa je, da nisem še nikoli probal pustit avto in opazovati, če bi tudi sam preklopil čez nekaj minut.


potem če zjutraj prižgeš avto na dvorišču in ga pustiš da se odtaja ta čas ko ti kavo spiješ ti teče vseskozi na bencin??? wtf? zakaj bi pa imel avto na plin če moram non-stop misliti ali mi bo preklopil ali ne ...tak sistem je potraten in neekološki...

sorry ...samo to je pa :ppppp
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
MRV
Uporabnik
 
Prispevkov: 941
Pridružen: Po dec 21, 2009 11:07 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MRV Po nov 26, 2012 1:34 pm

ciglo na gas, pa bo delal na plin :P
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MasTTer Po nov 26, 2012 2:21 pm

Aaha, se mi je zdelo da neka finta more bit. Bom sestro vprašal, če njen landi renzo samodejno preklopi ali ne.

plinaš: Saj v bistvu, dokler ti kavo spiješ, se ti še uparjalnik niti ne segreje, če pozimi to delaš :D Kolikor sem jaz gledal, rabi kar nekaj minutk da se to segreje, če je bil avto zunaj čez noč pri -C. Je pa res, da bi lahko samodejno preklopil ja!!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 39 gostov