Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a peroRS Po nov 26, 2012 2:39 pm

plinaš je napisal/-a:ne govori v množini ...ker jaz vem , da za preklop na plin ne potrebujem nobenih drugih obratov kot obrate prostega teka ...
hladen avto vžgem in ga pustim teči na mestu ...ko se dovolj segreje avtomatsko preklopi na plin pri obratih prostega teka - pozimi je to ponavadi v tistem času , ko jaz očistim stekla


1) Katero napravo imaš ti?
2) na koliko se lahko minimalno nastavi temperaturo motorja, pri kateri preklopi na plin?
3) A obstaja plinska naprava, ki tudi za vžig rabi samo plin, brez bencina? :D
4) kako veš kateri motor rabi "mazanje ventilov" in kateri ne?

Do sedaj sem vozil samo en avto na plin (nekih velikih izkušenj nimam),
pri katerem pa je treba v leru enkrat dodati gas (do ca. 1800 obratov),
da preklopi na plin in potem laufa na plin tudi v leru.
Mene osebno to ne bi motilo, edini minus je pač ogrevanje avta ne mestu, kot si napisal.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kael Po nov 26, 2012 3:06 pm

3) A obstaja plinska naprava, ki tudi za vžig rabi samo plin, brez bencina?

IQ sistemi kot uradni vgrajevalec sistema Prins ponuja takšen sistem za turbo motorje, npr. VWjev TSI. Oče ima Superba 1.8 TSI predelanega na plin, starta na plin, vozi na plin. Je pa cena predelave astronomska: 2700 €
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a peroRS Po nov 26, 2012 3:42 pm

Aha, to sem nekaj slišal ja, ko sem se pri njih zanimal za plinsko napravo za 1.2 TSI.
Cena je bila skoraj 2300€ :shock: Tako da je potem po kratkem premisleku prišel 1.6TDI k hiši :D

Ne vem pa, če je to na voljo samo za motorje z direktnim vbrizgom ali tudi za stare kot je 1.8 20V turbo.
Verjetno je najbolje kar njih povprašat :)

p.s: koliko pa znaša poraba plina na očetovem Superbu (DSG ali ročni?)?
Pa kolikšna je razlika v porabi bencin-plin?
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po nov 26, 2012 5:02 pm

peroRS je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:ne govori v množini ...ker jaz vem , da za preklop na plin ne potrebujem nobenih drugih obratov kot obrate prostega teka ...
hladen avto vžgem in ga pustim teči na mestu ...ko se dovolj segreje avtomatsko preklopi na plin pri obratih prostega teka - pozimi je to ponavadi v tistem času , ko jaz očistim stekla


1) Katero napravo imaš ti?
2) na koliko se lahko minimalno nastavi temperaturo motorja, pri kateri preklopi na plin?
3) A obstaja plinska naprava, ki tudi za vžig rabi samo plin, brez bencina? :D
4) kako veš kateri motor rabi "mazanje ventilov" in kateri ne?

Do sedaj sem vozil samo en avto na plin (nekih velikih izkušenj nimam),
pri katerem pa je treba v leru enkrat dodati gas (do ca. 1800 obratov),
da preklopi na plin in potem laufa na plin tudi v leru.
Mene osebno to ne bi motilo, edini minus je pač ogrevanje avta ne mestu, kot si napisal.


1 prins vsi
2 za 4 cilindre je baje 35stC ( moram pa povedati , da so pri meni cevi od vodnih cevi do izparilca okoli 30/35cm - dodatno sem jih izoliral z izolacijo za cevi za centralno ogrevanje )
3 za vžig direktno na plin je stara varianta na vplinjač , za nove je pa to možno samo pri DLM - direkt liqui max - od prinsa ... za ostale proizvajalce ne vem a bi moglo biti pri ICOM-u ki ima indirekten vbrizg tekoče faze enako - imajo pa probleme ker naprave delujejo sprejemljivo na redkih tipih avtov
4 to vedo monterji ... če imajo seveda dobro podporo od proizvajalca naprave ...drugače imaš pa skurjene ventile ...

to preklapljanje v leru niti ni tak problem...problem je preklapljanje na bencin pri visokih zahtevah po gorivu , kjer ponavadi uparjalniki ali "zmrznejo ali pa dobesedno zmrznejo...

ko se bodo temperature spustile na cca -7/-10 stC bom izmeril čas do preklopa v prostem teku ... ker me načeloma ni nikoli zanimalo ... pričakujem pa nekje med 2 do 4 minute ...
plin je cnej k bencin
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a peroRS Po nov 26, 2012 5:17 pm

plinaš je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:4) kako veš kateri motor rabi "mazanje ventilov" in kateri ne?


4 to vedo monterji ... če imajo seveda dobro podporo od proizvajalca naprave ...drugače imaš pa skurjene ventile ...


Kaj pa storiti, ko eden pravi RABI, drugi pa pravi NE RABI, za isti motor :roll:
Ajde razlika v ceni je, vendar bi vsaj jaz brez težav "preživel" tistih dodatnih ca. 300€, sam da zadeva deluje.

Pa da konkretno vprašam:
VAG-ov 1.8T rabi mazanje ventilov? Pa TSI-ji?
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kael Po nov 26, 2012 5:39 pm

Pri Tsi je odvisno kateri sistem imas: pri cenejsem votilo vzge na bencin in nato pri neki temparaturi preklopi na plin, se vedno pa porablja nekje 10% bencina, da hladi injektorje od bencina, mazanja ventilov pa zaradi tega ni potrebnega. Pri drazjem sistemu pa se plin vbrizga v tekoci fazi skozi obstojece injektorje in tudi ze vzge avto na plin - spet zaradi te resitve mazanja ventilov ne rabis. Mislim, da v Sloveniji je Prins edini ki predeluje Tsi motorje. Vsaj meni so predelavo Tsi drugje ko sem za sestro spraseval zavrnili.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po nov 26, 2012 5:53 pm

peroRS je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:4) kako veš kateri motor rabi "mazanje ventilov" in kateri ne?


4 to vedo monterji ... če imajo seveda dobro podporo od proizvajalca naprave ...drugače imaš pa skurjene ventile ...


Kaj pa storiti, ko eden pravi RABI, drugi pa pravi NE RABI, za isti motor :roll:
Ajde razlika v ceni je, vendar bi vsaj jaz brez težav "preživel" tistih dodatnih ca. 300€, sam da zadeva deluje.

Pa da konkretno vprašam:
VAG-ov 1.8T rabi mazanje ventilov? Pa TSI-ji?

VAG-i načeloma ne, razen par starejših motorjev. TSI motorji ne rabijo mazanja.
Kar pa se tiče mazanja: VSI Fordi, VSI Opli, VSI Japonci in Korejci, večina Francozov, Volvo in večina Američanov RABIJO mazanje!
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a peroRS Po nov 26, 2012 6:44 pm

Hvala za odgovore ;)
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Po nov 26, 2012 6:51 pm

- plinaš: bravo, sma ugotovila da ima parafin celo zvezo z plinom. Tvoj posmeh glede sveč je bil brezvezen, seveda si to kar sam ugotovil. Se pa strinjam da je pri nas plin zelo nečist. Po pogovrih z nekaterimi bi v bistvu mogel za 1x zmanjšat servisni interval ravno zaradi "usranega" plina.

- Če vozilo zjutraj vžgeš in pustiš na mestu lavfati, bo cel dan lavfal na plin (plinex naprava). Kdaj veš kdaj je dovolj nekaj obratov pa bo priklopil na plin. Ko ti začne v vozilu toplo pihati. Nikoli še nisem čistil vozila tako dolgo, da bi mi začelo v kabini že toplo pihati, preden bi se odpeljal.

- problem zamznitve uparjalnikov, je ravno zaradi butana in nekakovostne plinske naprave. Če se ti to dogaja tankaj propan in bo mir. Težava se pojavljajo oz. so izrazite v hladnih zimskih mesecih.

- Kar se tiče mazanja motorja 1.8t. Se zna zgoditi da ti bo eden vgrajevalec rekel da nujno rabiš, drugi mogoče sam se odloči, treti pa da ne rabiš. Meni so ga svetovali, da naj imam mazanje in ga imam.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po nov 26, 2012 6:59 pm

motorji z direktnim vbrizgom bencina - vseeno od katerega proizvajalca so :
vag - tsi , tfsi , fsi
mitsubishi - gdi
toyota in subaru - d4 in d4s ( http://www.ft86club.com/forums/showthread.php?t=3172 , http://asset3.cbsistatic.com/cnwk.1d/i/ ... 70x179.jpg )
mazda - disi
kia - gdi
hyundai - di
mercedes - cgi
bmw - hpi
alfa - jts
chevrolet - gdi ali di
chrysler - di
psa + bmw/min - prince engine
fiat - di turbojet
ford - eco boost
honda
opel - sidi
porsche - dfi
renault - ide

( to pomeni vbriz direkno V zgorevalni prostor / valja !!! ) ne potrebujejo mazanja ventilov ...ker ga tudi ko tečejo na bencin nimajo !!!
plin je cnej k bencin
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po nov 26, 2012 7:56 pm

Vikking je napisal/-a:- plinaš: bravo, sma ugotovila da ima parafin celo zvezo z plinom. Tvoj posmeh glede sveč je bil brezvezen, seveda si to kar sam ugotovil. Se pa strinjam da je pri nas plin zelo nečist. Po pogovrih z nekaterimi bi v bistvu mogel za 1x zmanjšat servisni interval ravno zaradi "usranega" plina.

- Če vozilo zjutraj vžgeš in pustiš na mestu lavfati, bo cel dan lavfal na plin (plinex naprava). Kdaj veš kdaj je dovolj nekaj obratov pa bo priklopil na plin. Ko ti začne v vozilu toplo pihati. Nikoli še nisem čistil vozila tako dolgo, da bi mi začelo v kabini že toplo pihati, preden bi se odpeljal.

- problem zamznitve uparjalnikov, je ravno zaradi butana in nekakovostne plinske naprave. Če se ti to dogaja tankaj propan in bo mir. Težava se pojavljajo oz. so izrazite v hladnih zimskih mesecih.

- Kar se tiče mazanja motorja 1.8t. Se zna zgoditi da ti bo eden vgrajevalec rekel da nujno rabiš, drugi mogoče sam se odloči, treti pa da ne rabiš. Meni so ga svetovali, da naj imam mazanje in ga imam.


pri nas plin ni zelo nečist ..pri nas je navadna usrana brozga ...prins ima na nizozemskem servisni interval na 75,000km !!! pri nas se že teh 30,000km intervala težko izide :(

a plinex preklopi sam na mestu pri obratih prostega teka ? zgleda da ne ker kot si napisal je pogoj dovolj obratov ... jaz ga ne čistim..grem dol prižgat ko skuham kavo in se ta čas ravno lepo uleže ... ko jo spijem je avto čist - ne bom pretiraval pri 20 cm snega tudi jaz kidam - ob zmrzali / ledu pač ne ...

- kje sem napisal , da se meni dogaja kaj takega ???? :shock: imam enak uparjalnik kot hummer h2 tako da naslovi te težave na koga drugega ... nikoli - poudarjam nikoli !!!!!! - nisem imel nobenih težav z distribucijo plina v motor...tudi pri vožnji nad 1200m je vrtelo na zasneženem makadamu kot pri norcih - temperatura okoli -10stC ...

motor je motor in če je njegova koda na spisku potem rabi mazanje ..če ni ga ne rabi - izjema so novi motorji ki še niso naredili določenega števila kilometrov na plin torej še ni dejanskih rezultatov odpornosti ventilov...

slab monter ti bo v želji , da bi ti prodal napravo , rekel tudi to , da tvoj motor ne rabi mazanja čeprav ga nujno potrebuje...dober monter bo pogledal na spisek - rabi ali ne rabi in ti to pošteno povedal - a če ga ne rabi ti ga tudi ne bo odsvetoval - to velja za motorje z indirektnim vbrizgom goriva...
plin je cnej k bencin
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 Po nov 26, 2012 10:02 pm

glede preklopa iz bencina na plin se lahko nastavlja različno kakor želiš. Jaz sem imel na začetku nastavljeno da preklopi ne glede na obrate a so bili problemi pozimi pri minusu, kadar je hotelo preklopiti v križišču je velikokrat crknil. če je bilo nekaj stopinj nad ničlo pa ni bilo teh problemov.
Vse je v nastavitvah.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Po nov 26, 2012 10:50 pm

plinaš:
- moja tiskarska napaka: namesto plin bi moral napisati na bencin. Če pravilno ponovim. Vozilo ko prižgeš, bo celi dan delal na bencin če mu ne dodaš nekaj obratov (plinex naprava).

- ti imaš kvalitetno napravo, nekateri pa imajo težave, ki se odražajo predvsem pozimi pri pospeševanju /preklapljanje na bencin/. Ki so posledica slabega uparjalnika in komponent, včasih je dovolj da rešiš težavo s tem, da tankaš pač pozimi samo propan. Ni pa nujno.
Saj se ve zakaj je Prins najmanj 30% dražji od ostalih in nisem zasedil da bi uporabniki prins plinske naprave jamrali. Zgleda da so srečni :)

- ma slab monter ti bo tudi rekel, da na vsakih nekaj tankov plina zvoziš en tank bencina in ne rabiš mazanja. Kar je po moje čista neumnost.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To nov 27, 2012 7:24 am

Vikking je napisal/-a:plinaš:
- moja tiskarska napaka: namesto plin bi moral napisati na bencin. Če pravilno ponovim. Vozilo ko prižgeš, bo celi dan delal na bencin če mu ne dodaš nekaj obratov (plinex naprava).

- ti imaš kvalitetno napravo, nekateri pa imajo težave, ki se odražajo predvsem pozimi pri pospeševanju /preklapljanje na bencin/. Ki so posledica slabega uparjalnika in komponent, včasih je dovolj da rešiš težavo s tem, da tankaš pač pozimi samo propan. Ni pa nujno.
Saj se ve zakaj je Prins najmanj 30% dražji od ostalih in nisem zasedil da bi uporabniki prins plinske naprave jamrali. Zgleda da so srečni :)

- ma slab monter ti bo tudi rekel, da na vsakih nekaj tankov plina zvoziš en tank bencina in ne rabiš mazanja. Kar je po moje čista neumnost.


( dejmo se teme o plinu držat :lol: :mrgreen: )
kolikor mi je znano pri prinsu sploh ni opcije za preklop pri obratih temveč sta samo čas in temperatura ...
to kar se tiče nizkih temperatur in propana je čisto res ...canada ima samo nekih par % butana ...

prins ni 30% dražji .. je pa končna cena cena višja od ostalih zaradi tega ker - večina novejših motorjev rabi - je v strošku še valve care mazanje ventilov kar pa poviša znesek za cca.320€ za 4cilindre - zaradi posebnega razdelilca tekočine je ta dražji za 5,6,8in 10 cilindrov..
če odšteješ valve care je razlika v ceni pomoje veliko manjša kot v kvaliteti naprave in poprodaje ter servisov..

načeloma to o tankanju 4/5 tankov plina 1 bencina drži v praksi ( ne sicer pri kakšnih ecotec oplih ) kar je dolgoletna izkušnja hrvaških plinašev ... je pa to v teh časih razlika v ceni enega tanka kar za flaško valve care-a pri enem tankanju , ki meni maže slabih 15,000km ..
plin je cnej k bencin
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Nejko To nov 27, 2012 10:01 am

Evo po 55.000km sem včeraj naredil (bolj ali manj) natančen povzetek porabe in ekonomike. Glede na porabo LPG in porabo bencina, ter razmerje cen v minulih dveh letih in pol sem izračunal, da se mi je vgradnja poplačala po 40.000km, kar je nakako presenetljivo, saj sem v začetku tračunal, da bo trajalo dlje. Je pa res, da kljub bolj ali manj enakomemu razmerju med ceno LPG in supra za naš plinaše dela v plus tudi višanje absolutne razlike v ceni pogonskih goriv.
Oziroma če rečem, kot sem govoril ob sami vgradnji, šparam že od samega začetka, ker me avto z LPG inštalacijo prišel ceneje, kot enakovreden dizelski...upam, samo da laufa tako naprej in bre kakršnihkoli presenečenj na ventilih in glavi.
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a J.McLane To nov 27, 2012 11:53 am

Napiši še malo kaj imaš za en avto (Renault Megane 1.4 TCe?) in kateri in za koliko plinski sistem (G1). Pa še skupno porabo vseh goriv in drugih stroškov bi lahko objavil tukaj, če imaš že vse številke zbrane.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Nejko To nov 27, 2012 2:20 pm

J.McLane je napisal/-a:Napiši še malo kaj imaš za en avto (Renault Megane 1.4 TCe?) in kateri in za koliko plinski sistem (G1). Pa še skupno porabo vseh goriv in drugih stroškov bi lahko objavil tukaj, če imaš že vse številke zbrane.



Imam avto Renault Grand Scenic 1,4 TCe letnik 2010...spodobno opremljen...

Stroški za LPG pa so:
Povprečna poraba avtomobila: 11,23 l/100km
Cena za prevoženih 100 kilometrov: 8,50 €

Poraba Avtoplin pri družbi Petrol: 11,16 l/100km (št. zapisov: 81)
Poraba Avtoplin pri družbi Butan Plin d.d.: 11,66 l/100km (št. zapisov: 10)
Poraba Avtoplin pri družbi MOL: 10,71 l/100km (št. zapisov: 12)
Poraba Avtoplin pri družbi Tujina: 11,76 l/100km (št. zapisov: 9)
Poraba Avtoplin pri družbi MB 24: 10,35 l/100km (št. zapisov: 2)
ali: http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=9477

In še stroški za bencin:
Povprečna poraba avtomobila: 1,27 l/100km
Cena za prevoženih 100 kilometrov: 1,82 €

Poraba EuroSuper 95 pri družbi MOL: 1,43 l/100km (št. zapisov: 2)
Poraba EuroSuper 95 pri družbi Tujina: 1,20 l/100km (št. zapisov: 1)
Poraba Super 100 pri družbi OMV: 1,66 l/100km (št. zapisov: 2)
Poraba Super Plus 98 pri družbi MOL: 1,70 l/100km (št. zapisov: 4)
Poraba Super Plus 98 pri družbi Petrol: 1,02 l/100km (št. zapisov: 1)
Poraba Super 100 pri družbi Petrol: 1,38 l/100km (št. zapisov: 3)
Poraba Super Plus 98 pri družbi Tujina: 0,82 l/100km (št. zapisov: 1)
ali: http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=15421

Zraven pa je potrebno prišteti še dva LPG servisa (30 in 60€) ter tri litre FlasLube tekočine (54€). Sama naprva pa me je pri G1 maja 2010 prišla 1406€.
 
Uporabniški avatar
MRV
Uporabnik
 
Prispevkov: 941
Pridružen: Po dec 21, 2009 11:07 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MRV To nov 27, 2012 7:15 pm

zdaj mi nekaj res ni jasno. Če avto dela samo na plin porabi okoli 10-20% več plina glede na bencin. V tvojem primeru bi avto porabil okoli 8,5 l/100km. to bi pomenilo za bencin okoli 12€/100km. tebi pa porabi 8,5 + 1,8 ki je okoli 10€/100km. če prišetejš zraven še servis 90€ in flash lube se tista 2€ profita na 100km kar razgubijo.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury To nov 27, 2012 7:29 pm

Ali 2.4 v6 mašina od audija potrebuje mazanje? Meni so namreč na G-1 rekli da ne.
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Nejko To nov 27, 2012 8:03 pm

MRV je napisal/-a:zdaj mi nekaj res ni jasno. Če avto dela samo na plin porabi okoli 10-20% več plina glede na bencin. V tvojem primeru bi avto porabil okoli 8,5 l/100km. to bi pomenilo za bencin okoli 12€/100km. tebi pa porabi 8,5 + 1,8 ki je okoli 10€/100km. če prišetejš zraven še servis 90€ in flash lube se tista 2€ profita na 100km kar razgubijo.


Avto ne bi porabil 8,5...trenutno mi po potovalnem računalniku pije 10,5 - 11l/100km, pa sem to porabo(ta nizko) predpostavil pri izračunih prihrankov. Imam namreč veliko kratkih voženj in od tod tudi velika poraba.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov