Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a J.McLane To nov 27, 2012 8:15 pm

Prihranek je res težko oceniti, če si kupiš nov avto in ga takoj predelaš lahko samo ugibaš koliko bi ti porabil samo na bencin. Nejko, poraba se tudi meni zdi res velika, glede na to da si v 925 dneh naredil 54k km se ti bi mogle tiste kratke vožnje izničiti. Možno je da tistih 58+ km dnevno narediš po mestu ali ga ne šparaš po avtoceti? Na spritmonitor ima zgolj 5 uporabnikov od 39 porabo večjo od 10 litrov.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Dariooo To nov 27, 2012 8:22 pm

plinaš je napisal/-a:motorji z direktnim vbrizgom bencina - vseeno od katerega proizvajalca so :
( to pomeni vbriz direkno V zgorevalni prostor / valja !!! ) ne potrebujejo mazanja ventilov ...ker ga tudi ko tečejo na bencin nimajo !!!


Kko direktno v zgorevalno komoro...a ni v komori oz na glavi le ventil(i) in svecka...benz (zmesan z zrakom) pride po sesalnem kanalu mimo ventila v zgorevalno komoro....?? Vsaj ucasih je blo tako...
Slika
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Nejko To nov 27, 2012 8:38 pm

J.McLane je napisal/-a:Prihranek je res težko oceniti, če si kupiš nov avto in ga takoj predelaš lahko samo ugibaš koliko bi ti porabil samo na bencin. Nejko, poraba se tudi meni zdi res velika, glede na to da si v 925 dneh naredil 54k km se ti bi mogle tiste kratke vožnje izničiti. Možno je da tistih 58+ km dnevno narediš po mestu ali ga ne šparaš po avtoceti? Na spritmonitor ima zgolj 5 uporabnikov od 39 porabo večjo od 10 litrov.



Kaj pa vem...poraba je takšna kot je in tudi b.c. mi ne kaže ravno nizke porabe. Relacije so v glavnini mesto mogoče je najdaljša kakšnih 15km ekrat ali dvakrat tedensko...in pa nekajkrat letno (družinska) potovanja po nekaj tisoč km v kosu, ampak takrat je avto polno naložen z "trugo" na strehi.
 
Uporabniški avatar
[DocX]
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: To jun 22, 2004 5:12 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a [DocX] To nov 27, 2012 8:57 pm

Kko direktno v zgorevalno komoro...a ni v komori oz na glavi le ventil(i) in svecka...benz (zmesan z zrakom) pride po sesalnem kanalu mimo ventila v zgorevalno komoro....?? Vsaj ucasih je blo tako...


Pri motorjih z direktnim vbrizgom pride po sesalnem kolektorju le zrak. Bencin se vbrizgava direktno v cilinder. Bencin in zrak se torej zmešata
šele v cilindru. Kar je hotel plinaš povedati je, da bencin ne pride v stik s sesalnimi ventili po "zgornji" strani, torej jih bencin ne more "mazati", zato
tudi ti motorji ne potrebujejo dodatnega mazanja na plinu.
 
Uporabniški avatar
rutenka
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če okt 19, 2006 2:54 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a rutenka To nov 27, 2012 9:06 pm

Meni se zdi poraba visoka.
Imam enoprostrca 1.6, 125KM ki se vozi dvakrat dnevno po 15km+ ostalo letanje po opravkih
Jaz sem imel porabo 12l plina samo ko smo šli na morej naloženi ko Romuni + 2kolesi in truga na strehi.
Po prevoženih 8000km imam še cca 1/4 tanka bencina, torej poraba bencina nekje 0,4l/100km
lakom lačen hoče papico
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Sr nov 28, 2012 8:21 am

evilfury je napisal/-a:Ali 2.4 v6 mašina od audija potrebuje mazanje? Meni so namreč na G-1 rekli da ne.

Ne rabi.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Gorgh
Novinec
 
Prispevkov: 316
Pridružen: To okt 19, 2004 2:20 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Gorgh Sr nov 28, 2012 10:31 am

Kaj pa recimo roverjeva mašina V6 2.0 bencinski motor kv6 serija ( roverjev motor ) letnik 2004, to potrebuje mazanje ali ne - dva sta rekla, da potrebuje, tretji ( ki ima recimo veliko več let izkušenj in z vgradnjo plinov proti prvima dvema) pa mi je zatrdil da nikakor ne potrebujem in ni nobenega "tveganja", da lahko pa v primeru da se bom bolje počutil vseeno namontira tudi to mazanje zraven....

anyone?
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Sr nov 28, 2012 2:42 pm

Gorgh je napisal/-a:Kaj pa recimo roverjeva mašina V6 2.0 bencinski motor kv6 serija ( roverjev motor ) letnik 2004, to potrebuje mazanje ali ne - dva sta rekla, da potrebuje, tretji ( ki ima recimo veliko več let izkušenj in z vgradnjo plinov proti prvima dvema) pa mi je zatrdil da nikakor ne potrebujem in ni nobenega "tveganja", da lahko pa v primeru da se bom bolje počutil vseeno namontira tudi to mazanje zraven....

anyone?

Rover rabi mazanje, ne glede na to ali ima Roverjev ali pa Hondin motor...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MasTTer Sr nov 28, 2012 4:41 pm

[DocX] je napisal/-a:
Kko direktno v zgorevalno komoro...a ni v komori oz na glavi le ventil(i) in svecka...benz (zmesan z zrakom) pride po sesalnem kanalu mimo ventila v zgorevalno komoro....?? Vsaj ucasih je blo tako...


Pri motorjih z direktnim vbrizgom pride po sesalnem kolektorju le zrak. Bencin se vbrizgava direktno v cilinder. Bencin in zrak se torej zmešata
šele v cilindru. Kar je hotel plinaš povedati je, da bencin ne pride v stik s sesalnimi ventili po "zgornji" strani, torej jih bencin ne more "mazati", zato
tudi ti motorji ne potrebujejo dodatnega mazanja na plinu.


Zdaj pa meni tudi več nič ni jasno. A mazanje ventilov ne pomeni, dobesedno to: "mazanje ventilov"? Govorimo o plinu. Kajti moj RS ima tudi direkten vbrizg ki kakor pravite, ko deluje na benzin ne maže ventile, ko pa deluje na plin, pa je potrebno mazat ventile, vsaj tako je zatrdil Zavoli, kateri sistem tudi imam. Torej po tej teoriji naj nebi potreboval mazanja, samo očitno zaradi velikih moči oz. segrevanja to vseeno potrebuje? Kajti motor se nenormalno segreva še posebej poleti po "zahtevnejši" vožnji.

Je pa škoda, da nisem prej zvedel za Prinsov sistem, ki vbrizgava tekočo fazo plina, bi se najbrž odločil za to, vendar kot pravite, da obstaja tudi tak sistem, ko porablja tudi bencin kao za mazanje, to se mi pa zdi nesmisleno, če to res obstaja v taki obliki....
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Sr nov 28, 2012 6:38 pm

MasTTer je napisal/-a:
[DocX] je napisal/-a:
Kko direktno v zgorevalno komoro...a ni v komori oz na glavi le ventil(i) in svecka...benz (zmesan z zrakom) pride po sesalnem kanalu mimo ventila v zgorevalno komoro....?? Vsaj ucasih je blo tako...


Pri motorjih z direktnim vbrizgom pride po sesalnem kolektorju le zrak. Bencin se vbrizgava direktno v cilinder. Bencin in zrak se torej zmešata
šele v cilindru. Kar je hotel plinaš povedati je, da bencin ne pride v stik s sesalnimi ventili po "zgornji" strani, torej jih bencin ne more "mazati", zato
tudi ti motorji ne potrebujejo dodatnega mazanja na plinu.


Zdaj pa meni tudi več nič ni jasno. A mazanje ventilov ne pomeni, dobesedno to: "mazanje ventilov"? Govorimo o plinu. Kajti moj RS ima tudi direkten vbrizg ki kakor pravite, ko deluje na benzin ne maže ventile, ko pa deluje na plin, pa je potrebno mazat ventile, vsaj tako je zatrdil Zavoli, kateri sistem tudi imam. Torej po tej teoriji naj nebi potreboval mazanja, samo očitno zaradi velikih moči oz. segrevanja to vseeno potrebuje? Kajti motor se nenormalno segreva še posebej poleti po "zahtevnejši" vožnji.

Je pa škoda, da nisem prej zvedel za Prinsov sistem, ki vbrizgava tekočo fazo plina, bi se najbrž odločil za to, vendar kot pravite, da obstaja tudi tak sistem, ko porablja tudi bencin kao za mazanje, to se mi pa zdi nesmisleno, če to res obstaja v taki obliki....

Sem že nekaj postov višje napisal: ne gre dobesedno za mazanje ventilov. Aditivi v bencinu skrbijo da je zračnost ventilov oz ''gap'' zaprt takrat ko je ventil v zgornji točki, če ne, ti uhaja kompresija nazaj proti sesalnem kolektorju ali kot tudi rečejo, da ''nazaj seka''. Ker je plin suh se dodajajo razni aditivi , ki nadomeščajo bencinske adiditve: flash Lube, JLM, V-Lube, ValveCare... Ker so sesalni ventili ponavadi obremenjeni bolj kot izpušni je na teh pomembno da so dobro ''podmazani''. Izpušne ventile v glavnem skuri slabo nastavljena plinska naprava, v smislu prerevne mešanice plin/zrak kar privede do višjih temperatur v zgorevalni komori ob eksploziji goriva. Pri motorjih z direktnim vbrizgom goriva v valj motorja, gre skozi sesalne ventile samo zrak,zaradi tega so pri teh motorjih ventili iz materijalov ki so bolj odporni, in če je plinska naprava pravilno nastavljena, se pravi da je zmes plin/zrak dovolj bogata ni težav na izpušnih ventilih.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
mc123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: To jul 10, 2012 7:35 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mc123 Pe nov 30, 2012 3:24 am

plinaš je napisal/-a:
mc123 je napisal/-a:V glavnem-meni so tako rekli, pa tudi prebral sem da se bencn porablja za hlajenje ventilov. Zadnjič mi je tudi monter nastavil, pri katerih obratih mi začne porabljat bencin. Kaj in kako dela to čudo dodajanja bencina-nimam pojma.
Na koga bi se moral obrniti(tukaj mislim kakšno strokovno osebo) ki bi mi lepo razložila vse o mazanju ventilov, dodajanjem bencina med vožnjo na plin itd, ker tu na forumu je že preveč različnih informacij. Pa tudi me zelo zanima to vse skupaj.

Torej, če se bencina ne uporablja za hlajenje/mazanje/ oziroma za neko drugo tehnično zadevo med vožnjo na plin, ampak prispeva k izgorevanju in posledično daje motorju moč za vožnjo,.... Potem je tukaj poraba resnično višja kot pa je dejansko. Tudi meni logika govori: ne glede na to, za kaj se uporablja dodajanje bencina med vožnjo, ta bencin daje energijo. Je pa res da mi prej ni ravno kapnilo tole tukaj.

Aja, če hoče kdo profi napravo, katere plin porabi samo 3 % več naj vzame plinex :D :D :D :D :D

Clio lepo potegne na ravni cesti, pa tudi v klanec gre če maš zagon, pol pa se ti vn vrže en ki prehiteva lepo počasi in zgubim obrate, tako da ne preostane drugega, kot da grem spet na desni pas, ker avta ne morem več spraviti na 130 kmh.


1.tvoj monter = šalabajzer .
2.če dela na plin mora delat na plin ..pri tebi zgleda pa tako kot da si plinski avto predelal na dodajanje bencina ...
3.strokovna oseba = monter ..... glej točko 1. ... zamenjaj monterja in napravo ...
4. tu na forumu je resda več razlčnih informacij a če redno slediš temi lahko izluščiš kdo piše po izkušnjah kdo pa pod " rekla sosedova baba" ( predvsem na tvojem mestu ne bi upošteval traktoristov in ostalih kurilcev , ki o plinu nimajo pojma ne izkušenj z njim ).
5. 3% - samo ???? plinex ??? ta tvoja vrstica mi deluje nekoliko sarkastično al ti to resno ???
6. kako ne moreš spraviti avta na 130 ??? a nimaš 3.prestave ????

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:?


1.Ej, plinaš-kaj pa če so tebe nategnili pri prinsu? Kako si lahko ako prepričan da ravno tvoj serviser govori čisto resnico? Za to ker si dal 100 % več za svoj sistem kot jaz?
2. Tega ne morem komentirati, ker resnično mi ni jasno ali se mora dodajat bencin ali ne.
4. Pošlji ključno besedo PLIN na 2883 in izvedi kdo piše resnico,....
5.Očitno se ne ne smeješ niti 5 minut na dan da ne bi zaštekal heca.
6. Ne moreš verjet, ima jo! In če ti goniš svoj avto kolkor da,... Potem pa zakon. Ti prav zavidam da si tak srečnež. Malo si preberi kaj pomeni najvišja dovoljena hitrost. Velika razlika je med najvišjo dovoljeno in obvezno hitrostjo. Če avto ne gre, ga ne silim. Prvo kot prvo nobenega ne oviram, drugo kot drugo, do Ljubljane pridem par minut več ksno kar ni nobena katastrofa.

Nikoli nisem rekel da ne upoštevam vseh navetov. Pa če bi ti malo bolj kulturno odgovarjal ne bi škodilo-razen če te doma niso tako naučili, potem je OK. Če jaz napišem, da vozim 110 po avtocesti, ti pa rečeš: a nimaš tretje prestave???? Je nekaj hudo narobe z tistim ki se izraža tako ali tistim ki je na nerazumljiv način napisal, da se vozi 110 kmh po avtocesti, da je bil potem deležen takega vprašanja. Presodi sam.
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4374
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xxl Pe nov 30, 2012 10:52 am

Ali kdo ve kako je z tovarniško vgrajenim plinom,primer fiat panda 1,2 70KM.To pomeni da je motor že prilagojen,če nima mazanja ventilov,nastavljen tako,da ni problemov pri preklapljanju na benzin/plin,cukanja in podobno,kot s naknadno vgrajenimi sistemi?
V tehničnih podatkih pa piše enako kot pri bencinski različici,kar zagotovo ne more biti res.Zanima me koliko ta panda pije plina po mestu?Predvidevam da med 7-8,plus 10-20% več zaradi plina,potem ni več to tako šparovno,kot če bi vozil 1,3 JTD 75KM,ali polo 1,2 TDI 75KM?Svak prodaja G Punta 1,4 77KM,ker pravi,da preveč pije po mestu,do 10,čeprav ima na bc 8 po cca 3000km.Zdaj gleda polota 1,2 TDI,meni se zdi panda na plin zanimiva alternativa.Avto bi se vozil večinoma po mestu.
Alfa v srcu,upam,da še kdaj v moji garaži.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Pe nov 30, 2012 3:07 pm

xxl je napisal/-a:Ali kdo ve kako je z tovarniško vgrajenim plinom,primer fiat panda 1,2 70KM.To pomeni da je motor že prilagojen,če nima mazanja ventilov,nastavljen tako,da ni problemov pri preklapljanju na benzin/plin,cukanja in podobno,kot s naknadno vgrajenimi sistemi?
V tehničnih podatkih pa piše enako kot pri bencinski različici,kar zagotovo ne more biti res.Zanima me koliko ta panda pije plina po mestu?Predvidevam da med 7-8,plus 10-20% več zaradi plina,potem ni več to tako šparovno,kot če bi vozil 1,3 JTD 75KM,ali polo 1,2 TDI 75KM?Svak prodaja G Punta 1,4 77KM,ker pravi,da preveč pije po mestu,do 10,čeprav ima na bc 8 po cca 3000km.Zdaj gleda polota 1,2 TDI,meni se zdi panda na plin zanimiva alternativa.Avto bi se vozil večinoma po mestu.

Italijani že v generalu ne rabijo mazanja, ker so njihove mašine že prilagojene plinu. Zato pa imajo že več kot 1MIO vozil na plin. Naprava je zagotovo italijanska, se pravi ni bogvekaj, ampak saj ima garancijo... Glede porabe pa je računanje smotrnosti stvar posameznika.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MasTTer Pe nov 30, 2012 5:42 pm

Fiat panda 1,2 70KM da bi pil 7-8l benzina pri mestni vožnji?? To je astronomsko veliko....ok, za 4x4 različico je razumljivo, za navaden 1,2 motor pa...hehe.... Če raznorazna druga podjetja oglašujejo po 4l pa take...je pa res, da tisti avti najbrž občutno več stanejo.
Če bi jaz vozil kot po jajcih, bi svojega spravil na 10l v mestni vožnji z 250KM...nekako enostavno ni logike pri porabi te pande....
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe nov 30, 2012 5:57 pm

mc123 je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:1.tvoj monter = šalabajzer .
2.če dela na plin mora delat na plin ..pri tebi zgleda pa tako kot da si plinski avto predelal na dodajanje bencina ...
3.strokovna oseba = monter ..... glej točko 1. ... zamenjaj monterja in napravo ...
4. tu na forumu je resda več razlčnih informacij a če redno slediš temi lahko izluščiš kdo piše po izkušnjah kdo pa pod " rekla sosedova baba" ( predvsem na tvojem mestu ne bi upošteval traktoristov in ostalih kurilcev , ki o plinu nimajo pojma ne izkušenj z njim ).
5. 3% - samo ???? plinex ??? ta tvoja vrstica mi deluje nekoliko sarkastično al ti to resno ???
6. kako ne moreš spraviti avta na 130 ??? a nimaš 3.prestave ????

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:?


1.Ej, plinaš-kaj pa če so tebe nategnili pri prinsu? Kako si lahko ako prepričan da ravno tvoj serviser govori čisto resnico? Za to ker si dal 100 % več za svoj sistem kot jaz?
2. Tega ne morem komentirati, ker resnično mi ni jasno ali se mora dodajat bencin ali ne.
4. Pošlji ključno besedo PLIN na 2883 in izvedi kdo piše resnico,....
5.Očitno se ne ne smeješ niti 5 minut na dan da ne bi zaštekal heca.
6. Ne moreš verjet, ima jo! In če ti goniš svoj avto kolkor da,... Potem pa zakon. Ti prav zavidam da si tak srečnež. Malo si preberi kaj pomeni najvišja dovoljena hitrost. Velika razlika je med najvišjo dovoljeno in obvezno hitrostjo. Če avto ne gre, ga ne silim. Prvo kot prvo nobenega ne oviram, drugo kot drugo, do Ljubljane pridem par minut več ksno kar ni nobena katastrofa.

Nikoli nisem rekel da ne upoštevam vseh navetov. Pa če bi ti malo bolj kulturno odgovarjal ne bi škodilo-razen če te doma niso tako naučili, potem je OK. Če jaz napišem, da vozim 110 po avtocesti, ti pa rečeš: a nimaš tretje prestave???? Je nekaj hudo narobe z tistim ki se izraža tako ali tistim ki je na nerazumljiv način napisal, da se vozi 110 kmh po avtocesti, da je bil potem deležen takega vprašanja. Presodi sam.


odgovor na odebeljeno - mogoče mu pa verjamem samo zaradi tega , ker si ostali slovenski monterji niso upali predelati istega vozila za neodvisni vzporedni test plinskih naprav ... kaj hočeš realnost je lahko boleča ...
na koga se lahko obrneš si vprašal.. "ja na monterja" je odgovor .. a če ta monter strelja buče potem ni dober ali pa je , pa je naprava slaba ( to je največji problem , ko se nekdo , ki (naj bi bil ) dober , strokovno podkovan ter izšolan pri proizvajalcu plinskih naprav / z veljavnim evropskim certifikatom / odloči montirati neke tretjerazredne poljske , turške ,bolgarske ,češke ali pa najcenejše italijanske naprave )..
tudi dobremu monterju , ki montira slabe naprave se lahko reče šalabajzer , ker se je odločil za zastopstvo / montažo teh naprav izključno zaradi boljšega razmerja med nabavno ceno naprave ter prodajno ceno naprave in zaradi veliko enostavnejše montaže , ki posledično vzame tudi več kot en dan manj delovnih ur kot pri prins-u ..

nisem dal 100% več kot ti .. ti si dal 50% manj kot jaz ... =P kar pa v teh časih ni težko .. je pa težko najti vrhunsko napravo z odlično montažo , tovarniško / proizvajalčevo garancijo ki velja za celoten sistem 5 let ali 150,000km ter servisom ...

in mogoče verjamem zaradi plinske naprave , ki ima s samo tremi revizijami ( to pomeni servis - čiščenje uparjalnika ter zamenjava membrane načeloma na vsakih 120,000km ) ter prvimi injektorji prevoženih prek 550,000 kilometrov !!!

prvo kot prvo imam jaz dva avta s prinsom ... na xsari je narejeno 47,000km , na balenotu pa po števcu 29,000km ( kakor pravi kolega jih je naredil 129,000 pri meni ) ..na xsari imam mazanje "blažev žegen & co" , na suzukiju pa valve care ... z nobenim avtom nobenih težav - tankam , vžgem , vozim .. in tako na xsari 4,5 let z enim servisom in na balenotu 3 leta servis čez 1000km ...

ko motor dela na bencin - dela na bencin ... ko preklopiš na plin MORA delati samo na plin - edina izjema so motorji z direktnim vbrizgom bencina ki so predelani tako , da imajo indirektno vpihovanje plina ter dodatno ( pa ne zaradi ventilov temveč zaradi hlajenja bencinskih injektorjev !) vbrizgavajo cca.10% bencina pri prinsu , pri ostalih napravah , ki delujejo na ta princip pa tudi do 35% bencina - seveda je z dodajanjem bencina delež plina manjši in s tem seveda
tudi sam prihranek ( 90%plina + 10% bencina ali pa 65% plina + 35% bencina) ..

pod 4. ..... in ti verjameš vsem ostalim kar napišejo ????

5, ker me ne poznaš bi težko rekel , da lahko presojaš o dnevni dozi mojega smeha ...lahko se pa dobiva kdaj na kavo pa te zapeljem en krog ..da se mi zariše nasmeh na ustnicah ... ampak se boš peljal na svojo odgovornost - če boš pa bruhal se pa itak ne bo poznalo ... n ja za kavo boš dal ti , za plin pa jaz ... :D

6, nikjer na znakih ne piše s katero prestavo moraš voziti 130 ...enim gre toliko v drugi ...
/ Velika razlika je med najvišjo dovoljeno in obvezno hitrostjo. Če avto ne gre, ga ne silim / ..... tako rečejo vsi ki govorijo : " uf kakšna dolga kolona je bila..še dobro , da sem bil prvi.."

Pa če bi ti malo bolj kulturno odgovarjal ne bi škodilo-razen če te doma niso tako naučili[ ......................... ali lahko specificiraš kaj sem ti odgovoril "nekulturno" ???
Je nekaj hudo narobe z tistim ki se izraža tako ......../// delaš v idriji , vojniku ali golniku ? ker bi si upal reči , da če ne - potem nisi strokovno usposobljena oseba za psihoanalizo na osnovi mojih izjav na forumu ...

/
Clio lepo potegne na ravni cesti, pa tudi v klanec gre če maš zagon, pol pa se ti vn vrže en ki prehiteva lepo počasi in zgubim obrate, tako da ne preostane drugega, kot da grem spet na desni pas, ker avta ne morem več spraviti na 130 kmh. /

odgovor je še zmeraj - če ne gre , daš v tretjo / nižjo prestavo ... ali pa mu prekolneš vse po spisku in se umakneš na vozni pas , da bodo imeli še drugi na prehitevalnem kaj od tega bebca ... =P

mi pa ne gre skupaj tole - gre v klanec , če ima zagon - verjetno zalet .. obenem pa pridigaš meni o najvišji dovoljeni hitrosti 130km/h ...
torej moj ogovor ja tak : če je zate zagon/zalet na prehitevalnem pasu pod klancem 130 si obsojen na upad hitrosti kar nekaj pod 130 že nekje okoli sredine daljšega klanca ...in moje mnenje je , da kar je pod 120km / h po prehitevalnem pasu je oviranje tistih , ki vozijo s dovoljeno hotrostjo 130km/h ..
če pa imaš zaleta toliko , da prideš s tvojim avtom na vrh klanca s 130km/h potem si pod klancem prekoračil hitrost vsaj za dobrih 20 ..torej si ga tiščal in prekoračil najvišjo dovoljeno hotrost ..
edina možnost je , da ima pri 130km/h tvoj avto na plinu tolikošen navor , da brez pojemanja hitrosti prevozi klanec do vrha ...

in še o mojem izražanju ...ko napišeš 70 postov z enakimi pojasnili - veliko iz svojih osebnih izkušenj - ti pač ni tako težko saj boš nekomu pomagal.... a ko začne nekdo pametovati in negirati dejstva - no potem sem pa jaz včasih tudi malce piker ..večkrat prikrito sarkastičen in priznam da včasih tudi slabovoljno posmehljiv .. a nikoli še nisem napisal , da sem nezmotljiv ....
ima pa vsak od vas možnost , da se dobi z mano na kavi in ga zapeljem en krog ... in naj presodi sam , kako dela moja naprava v mojem baleno-tu ... tudi za peljat ga dam - samo če mi ga zbije bo dal 650€ - za premontažo plinske naprave ....

pa veselo vožnjo plinaši !!!!
plin je cnej k bencin
 
janko2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Po dec 03, 2012 11:15 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a janko2 Po dec 03, 2012 11:20 am

Sem iz obale in imam Cliota 1.2. Kje lahko montiram plinsko napravo da je kje v blizini in da v redu cena in tudi kvaliteta?
Prevozil bom 100 000km v petih letih. A se mi splaca montaza?
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a peroRS Po dec 03, 2012 3:47 pm

janko2 je napisal/-a:Sem iz obale in imam Cliota 1.2. Kje lahko montiram plinsko napravo da je kje v blizini in da v redu cena in tudi kvaliteta?
Prevozil bom 100 000km v petih letih. A se mi splaca montaza?


Če imaš porabo npr. 6.5l/100km x 1.45€/liter bencina = 9425€ v 100.000km
Če bi ti pil npr. 7.5l/100km x ca. 0.83€/liter plina = 6225€ v 100.000km

S plinom boš v 100.000km prišparal 3200€. Če močno zaokrožim navzgor, te bo plinska naprav stala 1500€.
Kar pomeni, da boš še vedno prišparal 1700€. To so pa 3 Clioti (ok ne vem kateri model imaš) :mrgreen:

lp
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury To dec 04, 2012 11:57 am

A je to normalno zdaj pozimi da avto, ko se na plin preklopi cuka, kot da ne bi prišlo do vžiga... Na bencin vžge vredu potem pa se ustaviš pa probaš na plin pa se to pojavi.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To dec 04, 2012 12:09 pm

evilfury je napisal/-a:A je to normalno zdaj pozimi da avto, ko se na plin preklopi cuka, kot da ne bi prišlo do vžiga... Na bencin vžge vredu potem pa se ustaviš pa probaš na plin pa se to pojavi.

Kaj misliš?! Seveda ni normalno...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Sr dec 05, 2012 10:00 am

Težko napišem tole. Zjutraj vžge normalno na bencin potem ga en čas vozim se preklopi na plin, nato sem parkiral in ga ugasnil, ko sem ga želel ponovno zagnati mi je prvo ugasnil, nato pa vžgal, ampak sem imel probleme s speljevanjem(cukanje).
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov