Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
M4rko
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Ne jan 02, 2005 10:33 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a M4rko Sr okt 15, 2008 1:04 pm

fajn si to opisal... 3 eurčki razlike bi kar fajn prišli.. Tudi meni približno kuri 11l povprečno.. Vredno razmisleka.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne nov 02, 2008 2:30 am

iziboy je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:
Andraz3d je napisal/-a:Ravno ugotavljam, da tudi v tujini ta rec ni ravno najbolj popularna. Pa ja, mercedes bi lahko vsaj eno pumpo v sloveniji postavu, ce ze reklamira avto in ga ocitno prodaja.


prejsn vikend sm tako pumpo videl na dunaju in v brnem. dela pa zadeva pri norih pritiskih, mislm da fila na okol 600bar :shock:

taki pritiski bi bili mal nora zadeva... res pa je da naprave za CNG(metan) delajo na cca 250 barov.


v brnem na CNG pumpi je bil cagr za pritisk kr lepo do 600barov.. na kok se fila pa nevem, vem sam da ko bo orva pumpa v lublani grem na CNG :)
 
RockyEffE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: To jan 13, 2004 9:55 pm

Napisal/-a RockyEffE Ne nov 02, 2008 11:31 am

Jaz mam tudi take probleme kot nekateri, ki jih opisujejo. Preklopi mi na bencin iz plina ko pohodiš. Zna bit da je problem v kubaturi..mam JEEP GC 5.2. To se sploh pozna ko je blizu rezerve kar preklopi na bencin..kdaj celo v ovinkih. Pol piska, preklopi na bencin in pol moram nazaj preklopit na plin.

Meni se je zelo mazal z grafitom elektro ventil na bombuli.Že dvakrat sem ga peljal na servis, pa je bilo to krivo, za preklapljanje. Baje je v nekaterih plinih veliko grafita za mazanje črpalk in to se potem nabira na ventilu kar onemogoča popolno odprtje ventila. In je zaradi tega manjši pretok plina.

Drugače pa, če dodajam gas minimalno (šparanje na MAX) potem dela vredu. Sistem pa je LOVATO.
 
en3rgie121
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: To jun 03, 2008 6:47 am

Napisal/-a en3rgie121 Ne nov 02, 2008 1:29 pm

Na bencin ti preklopi zato, ker dobi premalo plina. Verjetno imaš zamašen filter za tekočo fazo. Najprej probaj tega zamenjati, ali ga doma enostavno pobrati ven, samo da vidiš razliko. Če to ne bo pomagalo, so lahko problem napačne nastavitve. 3 možnost pa je ventil na bombi - ima premajhen pretok. Pojdi na servis in naj ti ga zamenjajo za večjega. Mislim pa da je kriva 1 točka :D

Lp
 
gogocak
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: To jan 15, 2008 10:54 am

Napisal/-a gogocak Po nov 03, 2008 6:30 pm

glede na trenutno ceno plina in bancina nas j**e država in petrol v glavo kot nevem kdo.
Našo državo baš boli k... za častejše okolje in manj plinov v zraku. Mi je že skoraj žal, da sem šel na plin-pa ne zaradi plina nasplošno-je super zadeva:) vendar zaradi naše države in j*** veter politike!! :evil:
 
Brina7
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: To nov 04, 2008 6:34 am

filter??

Napisal/-a Brina7 To nov 04, 2008 6:59 am

RockyEffE je napisal/-a:Jaz mam tudi take probleme kot nekateri, ki jih opisujejo. Preklopi mi na bencin iz plina ko pohodiš. Zna bit da je problem v kubaturi..mam JEEP GC 5.2. To se sploh pozna ko je blizu rezerve kar preklopi na bencin..kdaj celo v ovinkih. Pol piska, preklopi na bencin in pol moram nazaj preklopit na plin.

Meni se je zelo mazal z grafitom elektro ventil na bombuli.Že dvakrat sem ga peljal na servis, pa je bilo to krivo, za preklapljanje. Baje je v nekaterih plinih veliko grafita za mazanje črpalk in to se potem nabira na ventilu kar onemogoča popolno odprtje ventila. In je zaradi tega manjši pretok plina.

Drugače pa, če dodajam gas minimalno (šparanje na MAX) potem dela vredu. Sistem pa je LOVATO.



Lovato. Tudi jaz sem imel Lovato na svojem avtu. Bistveno manjšem pa ni delalo. Nikakor ni ratalo popravit. Potem sem zamenjal napravo zdaj dela ko šus.
Ne bom delal reklame kateri sistem imam.
Kot so ti že povedali je najverjetneje zamašen filter. Je pri italijanskih ventilih možno, da se pri večjih avtih (večja moč in prostornina) ventili na rezervoarju zapirajo. To se baje dogaja pogosto, vsaj tako so mi povedali tu. Zato so mi sedaj vgradili v drug avto (turbo V8 motor) nizozemski tip rezervoarja.
Če bi želel priti do njih, mi lahko pošlješ privat sporočilo in ti dam njihove podatke.

Kar pa se tiče cene plina, pa da ne bi besed izgubljal.
Ne vem katerega vse od ministrov po glavi vsekat, da jih pamet sreča.
Najcenejši bencin in najdražji plin v Evropi. Only in Slovenia.
Blagor tistim, ki živijo blizu Hrvaške meje.
Blagor Jorasu, se lahko na poceni plin vozi.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy To nov 04, 2008 7:14 am

Pa zakaj ne stopimo skupaj in spišemo neke vrste peticijo ali nekaj podobnega in gremo s tistim do vlade?! Če bomo takole vsak zase nekaj jamrali ne bo nobenega efekta...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To nov 04, 2008 1:19 pm

tko al tko nebo efekta. boli jih, glavn da je nov kazenski zakonik, ki pravi da prekrški po novem niso prekrški ampak so kazniva dejanja in, da smo dobil smrtno kazen.

zakon.
 
andrejkor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So okt 13, 2007 2:00 pm

Napisal/-a andrejkor To nov 04, 2008 1:43 pm

Pozdravljeni

Sem nov na tem področju, zato bi Vam mojstrom rad postavil par vprašanj!Pač kupujem avtomobil na avtoplin, in imam ogledanega fiat bravota 1,8gt l.98 Razz

Zdaj me pa zanima kako deluje avtoplin? kdaj se plin sploh uklopi? ali se sploh splača kupovat takšen avto za vožnjo na relaciji okoli 15km! ali se v tem času plin sploh ne bo preklopil? pri kakšnih obratih se vžge plin?

ker nekateri pravijo da na plin avto dela pod vsemi obrati samo da se mora motor malo ogreti in potem deluje samo na plin?

Prosim za odgovore :D
 
Uporabniški avatar
immortal
Novinec
 
Prispevkov: 374
Pridružen: Ne maj 22, 2005 8:06 pm
Kraj: cerknica

Napisal/-a immortal To nov 04, 2008 3:13 pm

Plin se vklopi avtomatsko ko motor doseže določeno temperaturo (ponavadi 30 ali 40 stopinj celzija). Pri meni poleti preklopi po cca 1 km, sedaj pa po cca 2 km. Tako da pride v poštev tudi pri 15 km vožnji.
Hellig Usvart
 
andrejkor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So okt 13, 2007 2:00 pm

Napisal/-a andrejkor To nov 04, 2008 5:48 pm

aha aha :D Potem bi se tudi meni to splačalo, ker imam večinoma razdalje tam 15-20 km, včasih pa tudi do 150km :?

Dejte mi samo še povedat koliko se bo to poznalo pri moči, pri mašini 1,8 gt 116km :roll:
 
andrejkor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So okt 13, 2007 2:00 pm

Napisal/-a andrejkor To nov 04, 2008 9:19 pm

aja še eno vprašanje, pa potem ko preklopi na plin laufa motor pod vsemi obrati na plin, ali se umes kej preklaplja na bencin? npr pri zelo nizkih obratih oz. pri zelo visokih?
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To nov 04, 2008 11:39 pm

OFF - Ni treba vsakič novega posta. Klikni uredi in dopiši/popravi, kar želiš.

Ko enkrat začne s plinom, ostane stalno plin - če je pl. sistem OK. Ko plina zmanjkuje, avtomatsko preklopi na bencin. Lahko pa to storiš kadarkoli tudi ročno.
Moč oz razlika v moči je odvisna od pl. sistema (firme, sodobnosti) in tudi motorja. Običajno je za kakšen procent manjša, a to na vožnjo praktično ne vpliva. Zna pa bit motor, ko deluje na plin, malo tišji, lepše (mirneje) teče in se malo manj obrablja - poleg ekonomskih in ekoloških prednosti.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Sr nov 05, 2008 12:13 am

Pri večini prizvajalcev se sistemi vklapljajo poleg temperature in časa, tudi pogojeno z obrati motorja, še posebno pri cenejših sistemih ki jih Slovenčki tako radi hodijo montirati v države bivše Juge... Najboljši, sodobni sistemi (npr. Nizozemski), delajo ne glede na višino obratov motorja in ko so enkrat ogreti imajo preklopni čas na plin manj kot eno sekundo.Čas preklopa motorja na plin ko je mrzel (zjutraj) pa je odvisen od motorja in njegove hitrosti ogrevanja, se pa da vse parametre do sekunde in stopinje natančno nastaviti.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Sr nov 05, 2008 12:24 am

Voith je napisal/-a:tko al tko nebo efekta. boli jih, glavn da je nov kazenski zakonik, ki pravi da prekrški po novem niso prekrški ampak so kazniva dejanja in, da smo dobil smrtno kazen.

zakon.

Pa zakaj ne bi probal?! Zgubit nimamo kaj... ker mi gre na k...c da smo plačal toliko za napravo, prispevamo k bolj čistemu okolju.... pa nimamo od tega nič! Še manj kot nič! Ker nek budžovan na vrhu naftne družbe noče znižati cene tega okolju in denarnici prijaznega goriva, ker bi potem lahko dobil 23,65€ manj pri letni nagradi za uspešno delo ki bo itak 6 mestna cifra v €! Jaz pa pravim skup je trba stopit pa nekoga za j...a prjet! Pa nej bo to vlada al pa naftna družba... se jih ne bojim in če bo treba bom sam vodil pobudo, ker sem ''čist mal'' jezen ko sem dal predelat avto na plin, da bom prihranil (delam na mesec cca 4000km), pa bo glih kar plin dražji kot bencin... :x
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
gogocak
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: To jan 15, 2008 10:54 am

Napisal/-a gogocak Sr nov 05, 2008 4:12 am

ajde iziboy moj glas imaš:)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Sr nov 05, 2008 10:04 am

Predelav na plin v Sloveniji je neumnost - na žalost! To sem že nekajkrat omenil pa bom še enkrat! Ni računice pa še državi se j**e!!
Nobenih subvencij in olajšav za predelavo, premalo prodajnih mest plina, visoka cena... Slovenija celo vsako leto plačuje penale EU ker ne širi avtoplinskega omrežja! To seveda plačujemo vsi davkoplčevalci! Tukaj je nekaj hudo narobe! Nekdo si fino polni žepe na naš račun!

iziboy jaz sem zraven!!
 
gogocak
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: To jan 15, 2008 10:54 am

Napisal/-a gogocak Sr nov 05, 2008 5:21 pm

sam bog da nismo v Nizozemski.
Država sofinancira vgradnjo avtoplina. plin je 50 c. Preveč bi najebal-ker bi še 2-3x večje plače imeli :twisted:
 
andrejkor
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: So okt 13, 2007 2:00 pm

Napisal/-a andrejkor Sr nov 05, 2008 6:34 pm

fantje dejte mi samo še povedat koliko pride servis na plinskih napravah? da se zamenjajo tisti filtri in tole kar treba? sej nevem točno ka se more menjat? :D :shock:
 
gogocak
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: To jan 15, 2008 10:54 am

Napisal/-a gogocak Če nov 06, 2008 2:59 am

trenutna cena avtoplina:
0,609 EUR / L
145,94 SIT / L
od 06.11.2008


Nevem kaj jih je pičilo :twisted: a zgleda da mojih par pisem vselaj zaleglo-hehe:)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov