Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a EX-B To mar 18, 2014 4:26 pm

Uf, preden bodo pa nasi vrli pametni zakonodajniki predelali legalnost 25W xenon kitov, bo pa verjetno se nekaj preteklo.. Bomo videli. Bi bilo potrebno malo po predpisih pobrskat za tocnimi definicijami, mogoce pa bi ze zdaj lahko nekako stlacil v specifikacijo legalne luci tudi te 25W xenonke..
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a .com To mar 18, 2014 4:28 pm

opelcar je napisal/-a:Gledam predvsem Philips 4300k in Osram 4300k za nekje 50-75€/kom, menjal bi obe žarnici na enkrat. Katera je boljša?

kupi tisto, ki je cenejša...obe sta pribl. enako dobri...
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Uporabniški avatar
406
Novinec
 
Prispevkov: 340
Pridružen: So jan 27, 2007 10:01 am

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a 406 To mar 25, 2014 8:30 am

no pa sm zmontiru kit.zanima me če je normalno da utripne žarnica za sekundo ko prižgem avto. in sicer samo v primeru če nekaj časa niso bile prizgane,recmo zjutraj ko prizgem ali pa če par ur stoji (pa še to ne zmeraj). pa ne da utripne žarnica tako da se ugasne ampak samo nekako svetlobo spremini.
recmo ko prižgem malo slabše delajo/sveti nato utripne ful hitr pol je pa normalno svetloba oz se začne postopoma jačat.
ampak to samo če niso bile žarnice nekaj časa prižgane.v primeru če ga večkrat prižgem/ugasnem je normalno.

še slike,kakšen se vam zdi snop oz cut off
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a EX-B To mar 25, 2014 12:52 pm

Standarden postopek zagona HID zarnice je tak:
- zelo mocan flash, ko vzge pline v kapsuli
- svetloba takoj zelo pade in se postopoma poveca do normalne vrednosti

Ce prav razumem, tebi pred mocnim flashem najprej slabo zagorijo, potem flash in potem standardno jacanje? Ce ja, potem to kaze na slab starter mozno pa je, da je posledica tega, da imas balaste priklopljene direktno na napeljavo avta, ne preko relay harness-a na akumulator.
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a Zok Sr mar 26, 2014 12:26 am

EX-B je napisal/-a:Kaj bi rad slisal o njih? Saj smo ze napisali da so vsi te pocenski kitajski kiti enaki.. Koliko casa bo delal in koliko casa bodo zarnice obdrzale originalno barvo svetlobe je vse odvisno od tvoje karme, srece, pa se kakega drugega parametra pri teh poceni kitih.. Tako pac je.. :)

Ni nujno. Jaz za vse montaze uporabljam samo en tip balastov in zarnic - izkazali so se kot dobri, in ne reskiram vec. :)

NoF3ar je napisal/-a:Gre pač za enega izmed najcenejših. Cena je pa korektna.

Se pravi je debeli DC kit. AC so veliko drazji vendar je problem v tem da neveš ali je res AC ali DC balast. Nakratko DC nimajo stalne napetosti, kar zelo neugodno vpliva. Včasih se pokaze tudi kot rahlo utripavanje.

Več imaš tukaj:

http://www.youtube.com/watch?v=h6d06X3BCq8

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
VSI balasti so AC!!! Pri DC je transformacija nemogoca!

in VSI balasti so krmiljeni digitalno! Zakaj? Ker so bistveno enostavnejsi, zanesljivejsi in predvsem cenejsi kot ce bi imeli analogni krmilnik driverja! Izraz "digitalno" niti priblizno ne pomeni da je neka naprava oh in sploh - marsikatero vezje je z uporabo digitalnih signalov BISTVENO enostavnejse kot analogni ekvivalent, in marsikatero vezje bi bilo v analogni tehniki nemogoce naredit (si predstavljate analogni PC??).

V tem videu sta prikazani samo dve razlicni zagonski proceduri - pri prvi varjanti je zadeva pripravnejsa za kaksne "hitre starte", druga varjanta je (navadno zaradi cenenosti izdelave) navzgor omejena pri maksimalnem toku, zaradi cesar je tudi prijaznejsa do varovalk, instalacije, relejev in EM emisij. Je pa nadlezno to, da potrebuje pol minute preden dejansko DELUJE.

406 je napisal/-a:še slike,kakšen se vam zdi snop oz cut off

Precej... ...halogenski. :D
Mondeo mk3 saloon 2.0 TDCi - 186 HP, 408 Nm
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a EX-B Sr mar 26, 2014 9:25 am

Zok je napisal/-a:Ni nujno. Jaz za vse montaze uporabljam samo en tip balastov in zarnic - izkazali so se kot dobri, in ne reskiram vec. :)
...
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
VSI balasti so AC!!! Pri DC je transformacija nemogoca!

in VSI balasti so krmiljeni digitalno! Zakaj? Ker so bistveno enostavnejsi, zanesljivejsi in predvsem cenejsi kot ce bi imeli analogni krmilnik driverja! Izraz "digitalno" niti priblizno ne pomeni da je neka naprava oh in sploh - marsikatero vezje je z uporabo digitalnih signalov BISTVENO enostavnejse kot analogni ekvivalent, in marsikatero vezje bi bilo v analogni tehniki nemogoce naredit (si predstavljate analogni PC??).

V tem videu sta prikazani samo dve razlicni zagonski proceduri - pri prvi varjanti je zadeva pripravnejsa za kaksne "hitre starte", druga varjanta je (navadno zaradi cenenosti izdelave) navzgor omejena pri maksimalnem toku, zaradi cesar je tudi prijaznejsa do varovalk, instalacije, relejev in EM emisij. Je pa nadlezno to, da potrebuje pol minute preden dejansko DELUJE.

Glede kitajskih kitov: mogoce sem se malo narobe izrazil: ne vsi, ampak vecina jih je notri popolnoma enakih. Jih je kar nekaj malo bolj kvalitetnih, kateri so to, se hitro najde po forumih, kjer ima zelo malo ljudi slabe izkusnje z njimi. Tudi jaz uporabljam samo en tip, ki me do zdaj moram rect se ni razocaral (zmontiran v 6 avtov), medtem ko prvi pocenski (40 eur) kitajski kit ki sem ga kupil pri nas, je bil totalno razocaranje.

Glede AC in DC balastov nimas prav. Obstajata obe varianti. Se vedno je kar nekaj najbolj poceni balastov DC varianta (stalni tok v eno smer na izhodu proti zarnici). Problem pri DC balastih je zelo hitra obraba samo ene od katod v kapsuli, ker se seveda ne menjata kot pri AC varianti. Posledicno seveda kmalu nastane flicker, sprememba barve svetlobe in pa prehitra smrt zarnice.

Tudi glede analognega in digitalnega krmiljenja nimas prav, obstajata obe varianti, ceprav analogno RES redko se vidis, ker je prvo kot prvo drazja in pa digitalno krmiljenje je ratalo ze toliko napredno, da z veliko veliko manjso ceno dosezejo boljsi rezultat kot pri vecini analognega krmiljenja (sploh ne prevec kakovostnega). Analogno/digitalno krmiljenje se sicer nanasa na vhodno pretvorbo iz DC toka, ki ga balast dobi od avta v AC, ki ga potrebuje. Analogno krmiljenje, ce ni ravno zelo kakovostno, na izhodu daje ven zelo nestabilno krivuljo, digitalno krmiljenje pa veliko bolj stabilno tudi z veliko cenejsimi komponentami, zato je skoraj popolnoma v celoti izpodrinilo analogno krmiljenje.
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
Zois
Uporabnik
 
Prispevkov: 988
Pridružen: Ne mar 04, 2007 4:00 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a Zois Po mar 31, 2014 2:23 pm

J.McLane je napisal/-a:V zadnjem času se pojavlja vedno več cheap original xenona, ki sveti z 2.000 lumni, kjer je zakonska meja za dodatno pranje in avtomatsko nastavljanje višine. 55 W halogen sveti s ca. 1500 lumni, zakaj se ne dobi legalne zamnejave za halogen s 25W xenonom, ki sveti pod 2.000 lumni?

Če tak kit obstaja, bi to sploh kdo opazil, sploh če bi bil 4.000K, torej ne pretirano bel/moder?


pa obstajajo sploh žarnice 2000k za xenon kit? link?
Slika pugi.si
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a .com Po mar 31, 2014 3:28 pm

...pardon..narobe prebral :D :D
Zadnjič spremenil .com, dne Po mar 31, 2014 3:45 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a J.McLane Po mar 31, 2014 3:37 pm

Ne mešat K in lumnov, sta dve popolnoma različni zadevi.

Jaz bi recimo 4.000K-5.000K in 2.000 lumnov, pač malenkost boljša svetilnost in malenkost bolj bele kot halogen, pa policajem nebi bil sumljiv.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a EX-B Po mar 31, 2014 9:08 pm

2000 lumni xenon kiti se ze pocasi pojavljajo pri kitajcih.. Iscite za 25W xenon kit, ce si ga zelite.
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
janez80
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe mar 15, 2013 7:58 pm
Kraj: Koroška

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a janez80 So apr 12, 2014 9:27 am

Na laguni letnik 2002 imam težave z ksenon žarometi.
Po opravljenem velikem servisu opazim,da mi leva žarnica gori rdečkasto in se odločim za menjavo žarnic.
Odstranim samo levo žarnico(tista ,ki gori rdeče).Staro Osramovo 35W žarnico z 4300K zamenjam za 6000K.
Priklopim in prižgem luči... Ob vklopu se sliši piskanje v balastu, žarnica nekaj sekund( max 20s) gori, nato parkrat utripne in ugasne.
Kje je problem? Ker sem v avto vložil preko 1400€ mi je hudo dat 250€ za nov balast, če je ta pokvarjen...
Kakršnakoli pomoč in info bo dobrodošla....
ps. na servisu so mi prali motor. Je mogoče,da so zalili balast in ga tako spravili pod rušo?
Lep pozdrav
Zadnjič spremenil janez80, dne To apr 15, 2014 11:16 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a EX-B Ne apr 13, 2014 7:15 am

Balast je naceloma vodotesno zaprta skatlica, namenjena temu, da je izpostavljena vremenskim vplivom in ne verjamem da bi jo lahko pri pranju motorja unicil. Sploh OEM balasti naj bi bili definitivno narejeni tako. Kar se tice tvojega problema, verjetno imas res problem z crkujocim balastom. Sicer je normalno, da balast piska, ampak ocitno ima tvoj balast problem z drzanjem prave napetosti za vzdrzevanje gorenja zarnice. Na tvojem mestu bi iskal rabljene, ce ti ni za dat 250 eur za ganz novega.
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
janez80
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe mar 15, 2013 7:58 pm
Kraj: Koroška

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a janez80 To apr 15, 2014 10:29 am

EX-B je napisal/-a:Balast je naceloma vodotesno zaprta skatlica, namenjena temu, da je izpostavljena vremenskim vplivom in ne verjamem da bi jo lahko pri pranju motorja unicil. Sploh OEM balasti naj bi bili definitivno narejeni tako. Kar se tice tvojega problema, verjetno imas res problem z crkujocim balastom. Sicer je normalno, da balast piska, ampak ocitno ima tvoj balast problem z drzanjem prave napetosti za vzdrzevanje gorenja zarnice. Na tvojem mestu bi iskal rabljene, ce ti ni za dat 250 eur za ganz novega.



@EX-B sem se malo poigral in prišel do ugotovitve, da balast sicer da napetost za vžig 35W 6000K žarnice, ampak napetosti kaj dolgo ne more držat. Problem rešen tako,da sem 35 W- 6000K žarnice preprosto zamenjal za 35W- 4300K in zadeva deluje.
Če koga zanima-zelo ugodno prodam 2 komada ksenon žarnic z računom za 30€(polovična cena). Za forumaše je cena za 2 kosa 20€
lp
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a gasolinedream To apr 15, 2014 11:49 am

35-6000k in 35-4300k žarnica potrebujeta popolnoma enako napetost in vse ostalo. Razlika je zgolj in samo v barvi. Mogoče je bilo z tistimi kaj narobe.
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a EX-B To apr 15, 2014 1:19 pm

Tocno to kar je napisal uporabnik pred mano.. Barvna temperatura NE vpliva na napetost ki jo potrebuje. V teoriji naj bi vse zarnice delovale na enakih parametrih, ampak saj vemo da se zadeve razlikujejo ze od proizvajalca do proizvajalca, pa tudi med modeli. Popolnoma mozno je, da je dejansko kaj narobe s tistimi zarnicami.
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
janez80
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Pe mar 15, 2013 7:58 pm
Kraj: Koroška

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a janez80 To apr 15, 2014 10:38 pm

Hvala za info.
Bom zamenjal za nove oz. kupil nekaj v proti vrednosti,če menjava ne bo možna...
lp
 
profii
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Če avg 14, 2003 9:51 am

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a profii To maj 13, 2014 9:59 am

Vidim da se tukaj kar spoznate na xenone, zato imam eno vprašanje.

Se je že kdo srečal z Osram Xenarc Night Breaker Unlimited 66140XNB?

Je res tako bolje kot obljubljajo napram original xenon žarnicam?
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a EX-B To maj 13, 2014 3:41 pm

http://www.hidplanet.com/forums/showthr ... 0K-D2S-D1S
Sprehodi se malo cez tole temo. Na kratko, zakon xenon burnerji. Definitivno najmocnejse Osramke do sedaj, se mocnejsi nadomestek za SVS (starejse Silverstarke), ki ima dodatno se malo visjo barvno temperaturo (malenkost bolj hladno bele). Za moje pojme boljse od Philips XV (X-treme Vision). Se nekaj je treba omenit.. Ce ti je pomembno da ti svetijo modrikasto, potem vzami raje CBI (Cool Blue Intense).

Aja, da odgovorim se za primerjavo proti osnovnim Osramkam (Xenarc Original) ali osnovnim Philips (Vision): dejansko se pozna razlika.. Mogoce pri meni se malo bolj izrazito, ker imam opticno ciste lece v projektorjih, ampak razlika definitivno je, opazna.
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
profii
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 85
Pridružen: Če avg 14, 2003 9:51 am

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a profii Sr maj 14, 2014 8:12 am

Super, hvala, vidim da si strokovnjak na tem področju. :)
Na tem linku so kar pozitivni komentarji.

Glede barve je tako, da mi je originalna super, sem navajen na bolj "rumeno".

Kako je pa z čiščenjem leče? Je to težak postopek ali gre samo za odprtje luči, 3 vijake in je porjektor zunaj? Gre se za Audi TT.

Zanimam se pa zato, ker se mi zdi da ni osvetljenost tista prava, kot sem jo navajen z drugimi xenoni. Zato bi prvo očistil leče, potem pa šel v menjavo burnerjev. Trenutno so notri Philips XenStart 9285 141 294.
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Vse o XENON-u in njegovih tehnologijah

Napisal/-a EX-B Sr maj 14, 2014 10:29 am

Ce te ne moti OEM malenkost bolj rumenkasta xenon svetloba, potem so tele nove NightBreaker Unlimited res res odlicni burnerji. Jaz sem jih stestiral in vozil 1 mesec, potem pa prodal naprej, so mi CBI bolj vsec :)

Ciscenje luci je v vecini primerov dokaj enostaven postopek, ce imas pravo orodje. Vecino luci moras pogret v pecici (jaz sicer raje delam s heat gun-om) in jih razlimati narazen, da lahko karkoli v notranjosti spucas. Nazaj gre isto, pogrejes in sestavis nazaj, pogrejes se malo da se res zalima skupaj in je to to. So pa dolocene luci, ki uporabljajo epoxy lepilo, in jih ne gre enostavno razstavit, tako da je dobro preden se lotis malo raziskat za tocno tvoje luci. Ciscenje notranje strani sprednje plastike, lece in projektorja se bo definitivno malenkostno poznalo, ampak ce se ti zdi, da imas slabo svetilnost, potem je po vsej verjetnosti problem v projektorju samem. Reflektivna povrsina projektorja se zaradi vrocine od burnerja zna oksidirati, lusciti ali celo zazgati in izpariti. To lahko tako ali tako vidis sele, ko luc odpres. V tem primeru ti pomaga samo obnova ali menjava projektorjev.

Ce si mislil s ciscenjem lece na to, da sem omenil da imam jaz opticno cisto leco, pa je to nekaj popolnoma drugega. Jaz imam namrec dejansko zamenjano leco projektorja z opticno cisto. Navadne zamegljene (fresnel) lece, ki jo ima vecina OEM projektorjev namrec ne mores s ciscenjem spremenit v opticno cisto leco. To je sicer dober upgrade projektorja, saj opticno cista leca omogoca bolj oster cut-off, omogoca bolj "crisp" barvo svetlobe in pa prepusca vec svetlobe direktno na cesto.
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov