opelcar je napisal/-a:Gledam predvsem Philips 4300k in Osram 4300k za nekje 50-75€/kom, menjal bi obe žarnici na enkrat. Katera je boljša?
EX-B je napisal/-a:Kaj bi rad slisal o njih? Saj smo ze napisali da so vsi te pocenski kitajski kiti enaki.. Koliko casa bo delal in koliko casa bodo zarnice obdrzale originalno barvo svetlobe je vse odvisno od tvoje karme, srece, pa se kakega drugega parametra pri teh poceni kitih.. Tako pac je..
NoF3ar je napisal/-a:Gre pač za enega izmed najcenejših. Cena je pa korektna.
Se pravi je debeli DC kit. AC so veliko drazji vendar je problem v tem da neveš ali je res AC ali DC balast. Nakratko DC nimajo stalne napetosti, kar zelo neugodno vpliva. Včasih se pokaze tudi kot rahlo utripavanje.
Več imaš tukaj:
http://www.youtube.com/watch?v=h6d06X3BCq8
406 je napisal/-a:še slike,kakšen se vam zdi snop oz cut off
Zok je napisal/-a:Ni nujno. Jaz za vse montaze uporabljam samo en tip balastov in zarnic - izkazali so se kot dobri, in ne reskiram vec.
...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VSI balasti so AC!!! Pri DC je transformacija nemogoca!
in VSI balasti so krmiljeni digitalno! Zakaj? Ker so bistveno enostavnejsi, zanesljivejsi in predvsem cenejsi kot ce bi imeli analogni krmilnik driverja! Izraz "digitalno" niti priblizno ne pomeni da je neka naprava oh in sploh - marsikatero vezje je z uporabo digitalnih signalov BISTVENO enostavnejse kot analogni ekvivalent, in marsikatero vezje bi bilo v analogni tehniki nemogoce naredit (si predstavljate analogni PC??).
V tem videu sta prikazani samo dve razlicni zagonski proceduri - pri prvi varjanti je zadeva pripravnejsa za kaksne "hitre starte", druga varjanta je (navadno zaradi cenenosti izdelave) navzgor omejena pri maksimalnem toku, zaradi cesar je tudi prijaznejsa do varovalk, instalacije, relejev in EM emisij. Je pa nadlezno to, da potrebuje pol minute preden dejansko DELUJE.
J.McLane je napisal/-a:V zadnjem času se pojavlja vedno več cheap original xenona, ki sveti z 2.000 lumni, kjer je zakonska meja za dodatno pranje in avtomatsko nastavljanje višine. 55 W halogen sveti s ca. 1500 lumni, zakaj se ne dobi legalne zamnejave za halogen s 25W xenonom, ki sveti pod 2.000 lumni?
Če tak kit obstaja, bi to sploh kdo opazil, sploh če bi bil 4.000K, torej ne pretirano bel/moder?
EX-B je napisal/-a:Balast je naceloma vodotesno zaprta skatlica, namenjena temu, da je izpostavljena vremenskim vplivom in ne verjamem da bi jo lahko pri pranju motorja unicil. Sploh OEM balasti naj bi bili definitivno narejeni tako. Kar se tice tvojega problema, verjetno imas res problem z crkujocim balastom. Sicer je normalno, da balast piska, ampak ocitno ima tvoj balast problem z drzanjem prave napetosti za vzdrzevanje gorenja zarnice. Na tvojem mestu bi iskal rabljene, ce ti ni za dat 250 eur za ganz novega.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov