Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Pe jan 25, 2013 11:10 am

ničbat je napisal/-a:
evilfury je napisal/-a:
žuža je napisal/-a:
evilfury je napisal/-a:Danes sem mi je avto na cesti ustavil. Kar tako je naenkrat nehal vlečt in crknil. Temperatura je bila pod nulo avto je bil pa ogret. A se je se ker mu to zgodil kdaj? Imam pa g-1 sistem(famous one LOL)

Si mogoče ravno v tistem trenutku šaltal in hkrati ravno prešel iz benza na plin?


Ne. Imam pa avtomatika.

Žuza napisal si bistvenoa premalo podatkov, da bi ti lahko kvalitetno odgovorili. Namreč tut če greš k mehaniku in mu poveš kaj si nam na forumu ti bo postavil vrsto vprašanj , da bo postavil pravo diagnozo.
A se ti je to zgodilo pri pospeševanju, ustavljanju ali normalni vožnji?
Ali si potem brez blema nadaljeval na benz?
Ali ti je pri težavi avtomatsko preklopilo na benz in si pol nadaljeval brez problema?
Ali se ti je težava pojavila prvič?
Koliko km si po vgradnji že naredil?
Kolk si mel plina v rezervoarju v casu napake?
Se ti je težava zgodila prvič?
...
Verjamem da je pri avtomatiku težava še bistveno bolj moteča saj ostaneš brez servota in še pri večini avtomatikov moršaš ustavit da preklopiš v neutral, da lahk ponovno štartaš.
Morda nekaj odgovorov
Će si ga priganjal do konca je lahko glede na nekoliko nižje temperature uparjalniku zmanjkalo toplote .
Glede na to da na nekateri črpalkah ( dobavitelj med največjimi) do pred časa nazaj niso uporabljal zimske mešanice, ampak so zaradi eventuelnih težav dodatno polnili propan da so zadostili razmerju za zimsko mešanico, si lahko naletel na preveč butana ki se pri nižjih temperaturah težje vplinja je morebiten odgovor lahko tut ta.
Pri nekaterih modelih predvsem avtomatikih pri hitrem ustavljanju in padcu obratov proti nivoju prostega teka ECU avtomobila izklopi bencinske injektorje zatorej smatra plinski ECU , da si avto ugasnil . Težava nastopi če niso vsi parametri v kalibraciji pravilno obkljukani ali če eventuelno ni vso ožičenje ki signalizira obratovanje plinskemu ECU ju (pravilno) priklopljeno. Verjamem , da je G1 vgradil kvalitetno a vseeno ena od možnosti.
Možnih je še kar nekaj razlogov a se potrudi napisati odgovore , da bomo prej ali lažje našli odgovor na tvoje vprašanje

Tej fazi se reče ''cut off''. Še nikjer nisem slišal da bi plinski ECU v fazi cut offa mislil da je avto ugasnjen?! Razen če imajo to hibo kake leve naprave iz vzhodne Evrope... Načeloma pliski ECU(računalnik) samo sledi bencinskemu, zato mi ni jasno od kje ideja da avto ugasne ko pridejo injektorji v cut off. To se večimo dogaja zaradi napačne kalibracije ali zaradi drastične spremembe v kvaliteti in/ali mešanici LPG-ja.

Po odgovorih, predvsem pa po vpršanjih ki jih postavljaš se mi dozdeva da si monter, vrjetno za G-1. Malo preberi poste nazaj in boš opazil da se jih kar nekaj pritožuje nad enakimi težavami, kar po moje nakazuje na ne ravno tako vrhunski sistem kakor ga oglašujejo. Lahko bi še veliko razpredal na temo zgoraj omenjenega podjetja pa mi je škoda časa. Se je že skozi poste uporabnikov dokazalo kako dobri so...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Pe jan 25, 2013 11:25 am

Še nekaj me zanima a je pri vasih avtih vožnja na plin enako kot na bencin? Namreč moj je ze od vsega začetka cisto malo cuknil ni tistega tekocega filinga ko das gas na bencinu.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Pe jan 25, 2013 11:38 am

Dobre komponente, strokovna vgradnja, ter pravilno nastavljen sistem. Mora delovati tekoče brez težav. Lahko so na začetku po vgradnji težave: nepravilna nastavitev, defektna komponenta.
A mislim da bi ti poporodne težave morali v kratkem času odpraviti, da v nadalje teh težav ne bi smel več imeti. Če ti rečejo da je to normalno, potem ali so šalabajzersko delali, oz. je njihova strokovnost daleč pod nivojem.
Lahko je material čisto vredu, ampak če oseba pri vgradnji ne zna oz. njeno znanje ni zadovoljivo, bodo težave in obratno. Za vgradnjo plinske naprave, ter njeno delovanje brez težav, se mora poklopit oboje. Bolje 500€ več, pa boš zaradi tega moral naredit ekstra 10.000km da boš izplačal napravo, vendar pa ne boš imel zaradi tega nobenih težav, oz. bodo odpravljene takoj. Vračati se 10x na servis ker zadeva ne funkcionira je izguba časa, denarja, volje, veliko jeze...
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kael Pe jan 25, 2013 12:53 pm

evilfury je napisal/-a:Še nekaj me zanima a je pri vasih avtih vožnja na plin enako kot na bencin? Namreč moj je ze od vsega začetka cisto malo cuknil ni tistega tekocega filinga ko das gas na bencinu.

Js imam v avtu (Peugeot 208 1.4 VTI 95 KM) Prins VSI-2 sistem. Včeraj sem ponovno tankal - prevozil sem 722 km in tankal 51,17 litra plina. Direkten preračun pravi, da je bila poraba plina 7.08 litra, vendar glede nato, da so bile temparature podobne ves čas in da preklaplja na plin v tem "mrazu" po približno 2 km, sem realno na plin prevozil 680 KM (40 km so zagoni - preračun gleda na moje vožnje), kar pomeni porabo 7.52 litra - BC je pokazal porabo 6.3 litra / 100 km in če to pomnožim s 1.20 (20% višja poraba) spet dobim pravo številko. Glede na razmere v katerim smo vozili - sneženje (300 km po AC v snegu) in podobne fore je to odličen rezultat.

Kar se same vožnje tiče je pa tako: sam vozim varčno tako, da performanse niti niso tako pomembne, vendar je zjutraj avto prva dva kilometra bolj živ, ko teče na bencin, kot pa potem ko preklopi na bencin - razlike je toliko da jo zaznam - da bi bilo pa tako kot pri starih avtih in klimi, ko si jo prižgal, da je avto postal nepremičnina - daleč daleč od tega. Po preklopu na plin se mi zdi motor nekoliko tišji, sicer pa razen omenjenih performans ni nobene razlike. Na AC sem probal nekajkrat pospeševanje od 40 do 110 do rdečega polja in shift - avto ostane ves čas na plinu, brez cukanja ali česarkoli.

Edina stvar, ki mi je trenutno moteča je ta, da avto kadar zunaj hladno občasno preklopi na plin tako, da malo bolj rdo cukne, drugič pa cuikne ravno toliko, da zaznaš. Ali je tu fora ali se pelješ v rahel hrib, ali po ravnem oziroma navzdol še nisem pogruntal. In pa seveda: plovec kaze prazen tank pri 387 KM, naredil sem jih pa 722 ... :)

Opaziti je mogoče še eno zadevo - ko je plinski kesl poln, imam pod ritjo občutek, kot da je avto naložen - da mal "navzgor sediš". Bolj je plinski kesl prazen, bolj je sedenje podobno normalnemu. Tudi avtomobil deluje malo bolj odziven ko je plinski tank bolj prazen, kot pa takrat ko je poln - mogoče bi bil 1.6 VTI motor za to kobinacijo boljši, vendar za moje potrebe gre brez težav.
 
Uporabniški avatar
rutenka
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če okt 19, 2006 2:54 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a rutenka Pe jan 25, 2013 1:15 pm

@ Kael
Ko si omenil da ti avto počepne zadaj ko je tank poln. Pomisli zdaj kako je izgledal naš avto ko smo se odpravili na morje: poln tank bencina, poln tank plina, v prtljažniku poleg 3 platojev piva in 20l vina še otroški voziček in ostale manj pomembne stvari ki gredo s tabo na morje+na strehi "truga" in dve kolesi. Avto se je iz družinskega enoprostorca spremenil v dirkalnik serije DTM - poraba pa na podobnem nivoju-12l plina. :-)
lakom lačen hoče papico
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe jan 25, 2013 6:42 pm

ničbat je napisal/-a:
evilfury je napisal/-a:
žuža je napisal/-a:
evilfury je napisal/-a:Danes sem mi je avto na cesti ustavil. Kar tako je naenkrat nehal vlečt in crknil. Temperatura je bila pod nulo avto je bil pa ogret. A se je se ker mu to zgodil kdaj? Imam pa g-1 sistem(famous one LOL)

Si mogoče ravno v tistem trenutku šaltal in hkrati ravno prešel iz benza na plin?


Ne. Imam pa avtomatika.

Žuza napisal si bistvenoa premalo podatkov, da bi ti lahko kvalitetno odgovorili. Namreč tut če greš k mehaniku in mu poveš kaj si nam na forumu ti bo postavil vrsto vprašanj , da bo postavil pravo diagnozo.
A se ti je to zgodilo pri pospeševanju, ustavljanju ali normalni vožnji?
Ali si potem brez blema nadaljeval na benz?
Ali ti je pri težavi avtomatsko preklopilo na benz in si pol nadaljeval brez problema?
Ali se ti je težava pojavila prvič?
Koliko km si po vgradnji že naredil?
Kolk si mel plina v rezervoarju v casu napake?
Se ti je težava zgodila prvič?
...
Verjamem da je pri avtomatiku težava še bistveno bolj moteča saj ostaneš brez servota in še pri večini avtomatikov moršaš ustavit da preklopiš v neutral, da lahk ponovno štartaš.
Morda nekaj odgovorov
Će si ga priganjal do konca je lahko glede na nekoliko nižje temperature uparjalniku zmanjkalo toplote .
Glede na to da na nekateri črpalkah ( dobavitelj med največjimi) do pred časa nazaj niso uporabljal zimske mešanice, ampak so zaradi eventuelnih težav dodatno polnili propan da so zadostili razmerju za zimsko mešanico, si lahko naletel na preveč butana ki se pri nižjih temperaturah težje vplinja je morebiten odgovor lahko tut ta.
Pri nekaterih modelih predvsem avtomatikih pri hitrem ustavljanju in padcu obratov proti nivoju prostega teka ECU avtomobila izklopi bencinske injektorje zatorej smatra plinski ECU , da si avto ugasnil . Težava nastopi če niso vsi parametri v kalibraciji pravilno obkljukani ali če eventuelno ni vso ožičenje ki signalizira obratovanje plinskemu ECU ju (pravilno) priklopljeno. Verjamem , da je G1 vgradil kvalitetno a vseeno ena od možnosti.
Možnih je še kar nekaj razlogov a se potrudi napisati odgovore , da bomo prej ali lažje našli odgovor na tvoje vprašanje


zakaj imajo potem monterji ter mehaniki diagnostiko ( ki ti jo seveda tudi zaračunavajo - tudi priklop pa če je opravil ali pa ne ) če imajo pa nas s kupom odgovorov na njihova vprašanja???? :shock:

je napisal , da na bencin teče normalno - in to večkrat ....

kako pa računalnik preklopi neavtomatsko ??? a to ven vrže pa moraš potem ročno spedenat?

koliko kilometrov je naredil po vgradnji je irelevantno ker ga je imel vmes itak že trikrat pri njih....

pri priganjanju na polno je pretok vroče hladilne tekočine pri maksimalni vrednosti torej do podhladitve uparjalnika ne sme priti - to se lahko zgodi edino v primeru , če je uparjalnik slab / premajhen / premalo zmogljiv !!!!

če bi prebral tri strani nazaj ali pa kakšno več , bi videl , da že kar nekaj časa prevladuje plin iz dveh področij dobave , ki ga kupujejo vsi prodajalci na slovenskem tržišču in to sta italija ter avstrija ....
kako lahko naknadno na črpalki dodajo propan ???????????????' wtf .... in kako lahko potem , ko naj bi ta propan kakorkoli dodali iz cisterne potegnil preveč butana ?

večina ECU-jev , ko pade TPS izklopi injektorje - takrat je čas vbrizga 0,00 ms .... če stisneš sklopko motor avtomatsko dobi vbrizg goriva , ki je potreben za prosti tek ...
če plinski ECU izklopi plin ko padejo injektorski časi na nulo ni ecu ampak računalo na kuglice..

če niso vsi parametri odkljukani ali če ožičenje ni pravilno ali pa sploh ni priklopljeno - halooooooo??? potem je monter en navaden garažni šalabajzer....komaj..
torej je vgrajeno in ni vgrajeno ...
in to slabo!

ti verjameš ali veš , da ste dobro in brez napak vgradili? in kaj naj tebi piše - ali mu boš ti popravljal napravo , ki je v garanciji ? si jo zmontiral in veš celo kje si ga usral?

itak si pa sam zastavil že toliko vprašanj , da če obdelaš vse bi pa že moralo delati.... :lol:
plin je cnej k bencin
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe jan 25, 2013 6:59 pm

rutenka je napisal/-a:@ Kael
Ko si omenil da ti avto počepne zadaj ko je tank poln. Pomisli zdaj kako je izgledal naš avto ko smo se odpravili na morje: poln tank bencina, poln tank plina, v prtljažniku poleg 3 platojev piva in 20l vina še otroški voziček in ostale manj pomembne stvari ki gredo s tabo na morje+na strehi "truga" in dve kolesi. Avto se je iz družinskega enoprostorca spremenil v dirkalnik serije DTM - poraba pa na podobnem nivoju-12l plina. :-)


dtm ima porabo cca 30-35 l....
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
žuža
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Če apr 05, 2012 12:32 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a žuža Pe jan 25, 2013 8:45 pm

ničbat je napisal/-a: Žuza napisal si bistvenoa premalo podatkov, da bi ti lahko kvalitetno odgovorili.


Hm.. verjetno si se zmotil. Nimam jaz težavo :)
Vozim na plin ter za okolje in denarnico skrbim.
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Pe jan 25, 2013 8:54 pm

Aja točno zdj sm se spomnu da mi je crknil tud takrat k sm ga enkrat pognal kickdown do 100kmh
 
valvoline
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: Sr jul 23, 2008 7:36 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a valvoline So jan 26, 2013 9:49 am

Če si prpelješ vozilo na metan ali lpg iz italije oz države članice EU,kak je pr nas glede homologacije? A se prizna tuja vgradnja in homologacija? A je pr nas sploh potrebna homologacija ali ne za vozilo predelano v EU?
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy So jan 26, 2013 9:57 am

evilfury je napisal/-a:Aja točno zdj sm se spomnu da mi je crknil tud takrat k sm ga enkrat pognal kickdown do 100kmh

Ja sej pol ti pa v bistvu kar naprej nekaj crkuje?! Če ti ni ravno vseeno za denar za predelavo, ti predlagam da greš nazaj in urediš zadevo, ali pa novce nazaj!
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy So jan 26, 2013 10:01 am

valvoline je napisal/-a:Če si prpelješ vozilo na metan ali lpg iz italije oz države članice EU,kak je pr nas glede homologacije? A se prizna tuja vgradnja in homologacija? A je pr nas sploh potrebna homologacija ali ne za vozilo predelano v EU?

Do pred kratkim je bilo tako, da si avto homologiral pri nas, če je bil homologiran že v tujini. Dodatno je bilo treba narediti samo pregled plinotesnosti sistema pri pooblaščeenm monterju. Pri nakupu glej da bo vgrajena naprava, za katero boš imel pri nas serviserja, v nasprotnem, ti nihče en bo mogel pomagati, ko bodo težave.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury So jan 26, 2013 11:17 am

iziboy je napisal/-a:
evilfury je napisal/-a:Aja točno zdj sm se spomnu da mi je crknil tud takrat k sm ga enkrat pognal kickdown do 100kmh

Ja sej pol ti pa v bistvu kar naprej nekaj crkuje?! Če ti ni ravno vseeno za denar za predelavo, ti predlagam da greš nazaj in urediš zadevo, ali pa novce nazaj!


Čez poletje res ne zdaj ko je pa zima se pa na bencin vozm.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So jan 26, 2013 12:44 pm

evilfury je napisal/-a:
iziboy je napisal/-a:
evilfury je napisal/-a:Aja točno zdj sm se spomnu da mi je crknil tud takrat k sm ga enkrat pognal kickdown do 100kmh

Ja sej pol ti pa v bistvu kar naprej nekaj crkuje?! Če ti ni ravno vseeno za denar za predelavo, ti predlagam da greš nazaj in urediš zadevo, ali pa novce nazaj!


Čez poletje res ne zdaj ko je pa zima se pa na bencin vozm.


če bi imel jaz take stranke bi ostal hitro brez dela , ker bi mi vsako zimo zmrznile... :lol:
plin je cnej k bencin
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Pe feb 01, 2013 2:40 pm

Računalnik, ki krmili ves plinski sistem je crknil. Baje ga je vodo zalila...

zdaj dela lepo tudi ko prestavi na plin ne cukne več tolk pa tud zdaj ko so ble temp pod minus dela kot se zagre.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe feb 01, 2013 5:49 pm

evilfury je napisal/-a:Računalnik, ki krmili ves plinski sistem je crknil. Baje ga je vodo zalila...

zdaj dela lepo tudi ko prestavi na plin ne cukne več tolk pa tud zdaj ko so ble temp pod minus dela kot se zagre.


kaj si se potapljal ? =P

no samo da so ti zrihtali pa da se spet na plin voziš.. :pivo
plin je cnej k bencin
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Pe feb 01, 2013 6:01 pm

Pojma nimam kako je to lahko crknlo. No so na svoje stroske zamenal. Res je brum brum :)
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a =swen= So feb 02, 2013 12:13 am

Aaaa ti imaš Lexusa? Ker sem bil ravno pri njih na servisu in sva bila s serviserjem (Damijanom) na testni vožnji in je imel ravno telefonski pogovor s teboj, kako je računalnik zalit z vodo... :)
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury So feb 02, 2013 8:41 am

Nope audia a6 2.4 letnik 2007

Ampak res nevem kako bi ga voda zalila...

A se plin sploh voha na izpuhu? Namreč pri meni se voha taka para ali nekaj podobnega. Kadar je na bencin pa seveda bencin.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne feb 03, 2013 4:14 pm

=swen= je napisal/-a:Aaaa ti imaš Lexusa? Ker sem bil ravno pri njih na servisu in sva bila s serviserjem (Damijanom) na testni vožnji in je imel ravno telefonski pogovor s teboj, kako je računalnik zalit z vodo... :)

pa kaj g1 montira compe v ekspanzijo al v posodo za šipe prat???
plin je cnej k bencin
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov