
Plinaš ko sestavljaš besedilo klikni na gumbek QUOTE potem pa med oba oklepaja prilepi besedilo, ki ga želiš citirat. Svoj komentar nato napišeš za tale [/quote] oklepaj.
[/quote]plinaš je napisal/-a:če se bo pocenil za 3 cente na liter bodo prodajalci plina pobasali dodatnih 12c razlike v pocenitvi ....
Ej plinaš si mi buča pa priznaš ali ne , namreč za 12 centov kot ti navajaš bi morala borzna cena pasti za 296 usd po toni, kar pa se ni zgodilo, torej si brcno nekaj na pamet in še to pošteno mimo
- !!! bom pogledal kje imam termostat in bom stestiral tako , da ga bom vzel ven pa bomo imeli točen rezultat ne pa ugibanja..
.ne jemlji termostata pri teh temperaturah ven , ker te ne boš mogel pisati postov,saj se hladilna tekočina ki skrbi za gretje ne bo segrela niti približno dovolj da bi segrela prostor kabine, kaj šele uparjalnik
-kolikor jaz ponam folka nihče nikoli ne bi več dodal tesnilca v hladilno tekočino...popravilo aluminijastega hladilnika stane med 20 do 70€ ...
- uparjalnika . ki ima samo eno membrano ne moreš zapacati s tesnilcem .... stare dvomembranske pač lahko ...
ko boš videl da tesnilec zabije grelec v kabini in tut termostat in ne boš več tako prepričan o svoji trditvi[b]. [/b]
senzor temperature na uparjalniku lahko crkne ... večkrat zapored če je slaba serija ....a crkne redko ... predvsem zato , ker senzorje in tipala dela verjetno samo nekaj priznanih proizvajalcev na svetu , vgrajujejo jih pa vsi .. na mojem senzorju za temperaturo recimo piše bosch .. napaka se ugotovi takoj ob priklopu na plinsko diagnostiko na kateri piše to in to ...če monter potem , ko mu napiše kje je problem ne ve kaj zamenjati ali kaj storiti potem pri dotični napaki crknjenega senzorja nima pojma ...
Starejši sistemi sploh nimajo diagnostike. Torej sistemi brez OBD-ja sploh nimajo vpogleda v napake. Je pa res , da je napaka redkejša. Zraven tega pa spet ne drži tvoja trditev, da dela senzorje samo "nekaj priznanih proizvajalcev"
kdor dobro dela tudi dobro greši...celo jaz ... a nikoli namenoma ...
se strinjam![]()
--------- na dušo si ne pustim pihat ...lahko pa to opereš z laškim ...----------------------
pri teh temperaturah raje s kuhanim![]()
[/quote]ničbat je napisal/-a:Plinaš , da ne bo voč klobase in predolgih tekstov tiodgovarjam samo s komentarji GLEJ ODEBELJEN TEKSTplinaš je napisal/-a:če se bo pocenil za 3 cente na liter bodo prodajalci plina pobasali dodatnih 12c razlike v pocenitvi ....
Ej plinaš si mi buča pa priznaš ali ne , namreč za 12 centov kot ti navajaš bi morala borzna cena pasti za 296 usd po toni, kar pa se ni zgodilo, torej si brcno nekaj na pamet in še to pošteno mimo
- !!! bom pogledal kje imam termostat in bom stestiral tako , da ga bom vzel ven pa bomo imeli točen rezultat ne pa ugibanja..
.ne jemlji termostata pri teh temperaturah ven , ker te ne boš mogel pisati postov,saj se hladilna tekočina ki skrbi za gretje ne bo segrela niti približno dovolj da bi segrela prostor kabine, kaj šele uparjalnik
-kolikor jaz ponam folka nihče nikoli ne bi več dodal tesnilca v hladilno tekočino...popravilo aluminijastega hladilnika stane med 20 do 70€ ...
- uparjalnika . ki ima samo eno membrano ne moreš zapacati s tesnilcem .... stare dvomembranske pač lahko ...
ko boš videl da tesnilec zabije grelec v kabini in tut termostat in ne boš več tako prepričan o svoji trditvi[b]. [/b]
senzor temperature na uparjalniku lahko crkne ... večkrat zapored če je slaba serija ....a crkne redko ... predvsem zato , ker senzorje in tipala dela verjetno samo nekaj priznanih proizvajalcev na svetu , vgrajujejo jih pa vsi .. na mojem senzorju za temperaturo recimo piše bosch .. napaka se ugotovi takoj ob priklopu na plinsko diagnostiko na kateri piše to in to ...če monter potem , ko mu napiše kje je problem ne ve kaj zamenjati ali kaj storiti potem pri dotični napaki crknjenega senzorja nima pojma ...
Starejši sistemi sploh nimajo diagnostike. Torej sistemi brez OBD-ja sploh nimajo vpogleda v napake. Je pa res , da je napaka redkejša. Zraven tega pa spet ne drži tvoja trditev, da dela senzorje samo "nekaj priznanih proizvajalcev"
kdor dobro dela tudi dobro greši...celo jaz ... a nikoli namenoma ...
se strinjam![]()
--------- na dušo si ne pustim pihat ...lahko pa to opereš z laškim ...----------------------
pri teh temperaturah raje s kuhanim![]()
evilfury je napisal/-a:A se komu sanja kaj približno bi še lahko bilo da men avto na plinu ne dela. Zamenjal so mi računalnik pa je blo par dni dobro potem pa crkot. Zdaj ko ga med vožnjo vklopim pa avto zacuka nato pa zgubi moč takoj ko na gas pritisnem...
ničbat je napisal/-a:evilfury je napisal/-a:A se komu sanja kaj približno bi še lahko bilo da men avto na plinu ne dela. Zamenjal so mi računalnik pa je blo par dni dobro potem pa crkot. Zdaj ko ga med vožnjo vklopim pa avto zacuka nato pa zgubi moč takoj ko na gas pritisnem...
Jaz bi povedal , pa ne upam, ker me bo plinaš spet probal za j****....in bo fotum spet poln najinih tekstov.
evilfury je napisal/-a:A se komu sanja kaj približno bi še lahko bilo da men avto na plinu ne dela. Zamenjal so mi računalnik pa je blo par dni dobro potem pa crkot. Zdaj ko ga med vožnjo vklopim pa avto zacuka nato pa zgubi moč takoj ko na gas pritisnem...
evilfury je napisal/-a:Z avtom pač ne more biti nič narobe, če na bencin dela normalno. Ko preklopim na plin pa ne dela nič. Saj če ne bo šlo drugače jim bo pa odvetnik pisal, drugače jst ne vem kako bomo to rešil.
evilfury je napisal/-a:Z avtom pač ne more biti nič narobe, če na bencin dela normalno. Ko preklopim na plin pa ne dela nič. Saj če ne bo šlo drugače jim bo pa odvetnik pisal, drugače jst ne vem kako bomo to rešil.
iziboy je napisal/-a:evilfury je napisal/-a:Z avtom pač ne more biti nič narobe, če na bencin dela normalno. Ko preklopim na plin pa ne dela nič. Saj če ne bo šlo drugače jim bo pa odvetnik pisal, drugače jst ne vem kako bomo to rešil.
Z avtom najbrž res vse štima, dokler ti na benz dela vse bp.
Pri tej poplavi monterjev avtoplina, ki jo imamo zadnje 2-3 leta, se res pojavijo takšni in drugačni. Dokler se ne bo nekdo od ''našajbanih'' odločil in šel do konca in repovedi opravljanjadokler se ne bo to razvedelo, bo žal ostalo tako kot je. Enostavno bo moral eden od teh ''kvazi vgrajevalcev avtoplina'' dobiti temeljito lekcijo iz potrošnikih pravic, v smislu velike denarne kazni in po možnosti p dejavnosti, da bo za vzgled in opomin ostalim. Ko se bo to zgodilo, bodo počasi, ostali samo še tisti, ki se s to dejavnostjo ukvarjajo resno, strokovno in odgovorno. Potem bomo pa dejansko lahko izbirali samo še med napravami različnih kvalitet in posledično s tem različnih cenovnih razredov, ker bodo morale biti vgrajene vse enako kvaliteno. Nekaj podobnega se je zgodilo med nepremičninskimi agencijami, ko je šele kriza poskrbela, da so tisti ki so samo drek mešali in glumili gljive, zaprli firmice(beri pralnice denarja) in se je ponudba prečistila. To se bo zgodilo, je pa precej odvisno od nas samih potrošnikov, kdaj bomo to doživeli.
TrijoAdijo je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:
o vzdržljivosti in primernosti na lpg predelanih fordov ni kaj razpravljati - kjerkoli .... bv....
s60 t5 ...pa še čipiran povrhu ... s prins-om dela bp ...kolk km je naredil ne vem , jepa rekel da jih kar nabija.. sem pa tipčku enkrat žarnico zamenjal k ni imel pojma pa sem slučajno videl nalepko prins na motorju ...
Ja, normalno da ne. Sej motorji fabriško niso zasnovani za lpg (stari focusi so imeli to možnost,ampak ne pri nas - pač za tiste dve pumpe z lpg-jem,ki so bile,pa če so sploh že bile pri nas, se jim ga ni splačalo niti nam ponudit) . Zdej pa če ga kdo želi v fordu imet, ga naj ima. Ampak naj vzame v obzir, da če bo prišlo do okvare motorja zaradi plina in slabo nastavljenega lpg sistema, bojo vsi monterji valili krivdo na forda (pač za en falus motor in bla bla bla), ki btw zna naredit motor, da traja in traja v kolikor je redno pravilno vzdrževan in uporablja gorivo za katero je bil zasnovan.
rutenka je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:
o vzdržljivosti in primernosti na lpg predelanih fordov ni kaj razpravljati - kjerkoli .... bv....
s60 t5 ...pa še čipiran povrhu ... s prins-om dela bp ...kolk km je naredil ne vem , jepa rekel da jih kar nabija.. sem pa tipčku enkrat žarnico zamenjal k ni imel pojma pa sem slučajno videl nalepko prins na motorju ...
Ja, normalno da ne. Sej motorji fabriško niso zasnovani za lpg (stari focusi so imeli to možnost,ampak ne pri nas - pač za tiste dve pumpe z lpg-jem,ki so bile,pa če so sploh že bile pri nas, se jim ga ni splačalo niti nam ponudit) . Zdej pa če ga kdo želi v fordu imet, ga naj ima. Ampak naj vzame v obzir, da če bo prišlo do okvare motorja zaradi plina in slabo nastavljenega lpg sistema, bojo vsi monterji valili krivdo na forda (pač za en falus motor in bla bla bla), ki btw zna naredit motor, da traja in traja v kolikor je redno pravilno vzdrževan in uporablja gorivo za katero je bil zasnovan.
Nekaj dni odsoten pa nisem nič sledil foruma zato pozen odgovor.
Glede na to da vozim Forda, sem kar malo zbegan ob teh postih.
Na Prinsu so zagotovili da težav tudi na Fordu ne sme biti, saj naj bi Valvecare nudil dovolj zaščite! Ali pač ni tako??
rutenka je napisal/-a:Ni mi jasno zakaj naj bi bil Ford tak problem, a ima najslabše materiale, ali je primerljiv kar se morebitnih problemov s plinom tiče s Toyoto, Oplom...
@iziboy A nimaš ti toyote predelane? tudi tam so možni zapleti, ali se motim?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov