Imajo ga usi, ki imajo BOSCH diesel vbrizg, VSI!
Kdo pa je software delal za VW? Bosch. Zagotovo pa tudi ostali niso angelčki (Delphi, Siemens, Denso, ...).
Malo bolj tunerje pouprašajte kateri so videli sledeči software gor

jeronimo je napisal/-a:VW ni edini, ki ima nameščen program za monipuliranje z laboratorijskimi testi.
Imajo ga usi, ki imajo BOSCH diesel vbrizg, VSI!
Kdo pa je software delal za VW? Bosch. Zagotovo pa tudi ostali niso angelčki (Delphi, Siemens, Denso, ...).
Malo bolj tunerje pouprašajte kateri so videli sledeči software gorTadobri znajo marsikaj povedat kako je dejansko.
jeronimo je napisal/-a:Eno je kar v medijih zanikajo eno je če jih bojo odkril.
Opel je recimo tudi sumljiv na testih. Kot rečeno, kjer je Bosch vbrizg pri nafti je verjetno da je software gor.
kaj je glede porabe in posledično izpustov CO2 je pa itaq jasno. CO2 je direkt vezan na porabo goriva in če na testih vsi prirejajo številke, je tut CO2 izpust nižji.
jesenskiGaber je napisal/-a: tudi Apple so že strogo kaznovali pa je to podjetje v ponos celi Ameriki. So mastno kaznovali GM?, so kaznovali Toyoto?, so kaznovali Kio? So!
cruiser1 je napisal/-a:jesenskiGaber je napisal/-a: tudi Apple so že strogo kaznovali pa je to podjetje v ponos celi Ameriki. So mastno kaznovali GM?, so kaznovali Toyoto?, so kaznovali Kio? So!
Ja ampak v teh in še mnogih drugih primerih je bilo kaznovanje upravičeno. Pri VW gre pa za klasičen primer zarote in nepravičnost. To je CIA skupaj z begunci planirala že vsaj 10let.
jesenskiGaber je napisal/-a:jeronimo je napisal/-a:Eno je kar v medijih zanikajo eno je če jih bojo odkril.
Opel je recimo tudi sumljiv na testih. Kot rečeno, kjer je Bosch vbrizg pri nafti je verjetno da je software gor.
kaj je glede porabe in posledično izpustov CO2 je pa itaq jasno. CO2 je direkt vezan na porabo goriva in če na testih vsi prirejajo številke, je tut CO2 izpust nižji.
Bosch je rekel da sporen program, ki ga je dobavljal Volkswagnu da je bil samo testn program in da so vodstvo VW večkrat opozarjal, da naj nehajo dajat ta program v serijska vozila in da naj dajo standardn program gor. Celo nek mail ki je bil poslan od Boscha k VW leta 2008 so mediji omenjal, kjer so jim pisal da sedaj je pa res dost vgrajevanja testnega programa v serijska vozila. Da pa Bosch ni prenehal dobavljat take programe VW ima pa po moje velike zasluge Winterkorn, ki je nekaj časa delal za Bosch preden je prišel k Audiju in ko je leta 2007 bil izvoljen za CEO Volkswagna jih je še naprej okol prsta vrtel, pa še dobro plačilo so dobil katerega verjetno niso mogli zavrnit. Vsak ima svojo ceno.
Dobavitelj ti dobavi kar želi naročnik, Mercedes ima take želje, Volkswagen drugačne, sedaj vse metat v isti koš ker ima istega dobavitelja ni pošten....
Sej se ne ve od kdaj so ga vgrajeval, eni pišejo da celo pred letom 2005, drugi od 2007. Skratka dolgo dobo so pri vw vgrajeval malware, dans smo pa leta 2015 pa še kr bi ga vgrajeval če jih ne bi dobil. Nikol jim ni blo dost in to je skregan z zdravo pametjo.
Jeronimo, te je navdušla Cijina akcija Geronimo 2. maja 2011 pa si si dal nickname Jeronimo? Nasledn nick lahko imaš DieselGate.
jesenskiGaber je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:jesenskiGaber je napisal/-a: tudi Apple so že strogo kaznovali pa je to podjetje v ponos celi Ameriki. So mastno kaznovali GM?, so kaznovali Toyoto?, so kaznovali Kio? So!
Ja ampak v teh in še mnogih drugih primerih je bilo kaznovanje upravičeno. Pri VW gre pa za klasičen primer zarote in nepravičnost. To je CIA skupaj z begunci planirala že vsaj 10let.
Ti rečeš tako, en obveščevalc ZDA bo pa rekel, da je to zakuhala Porsche familija z izdajo notranjih informacij, ker si že od nekdaj želi prevzeti Volkswagen. 2008 so hoteli pa jim ni uspelo. Glede na to da je sedaj tržna cena Volkswagna zaradi afere padla za 18 milijard jim je to ta trenutek dosegljivo kot še nikoli.
Če bi Volkswagen prenehal z vgrajevanjem programov leta 2012 oziroma takrat ko jim je pisal ameriški profesor okoli 2013 bi se danes lahko vsi obrisali pod nosom, sedaj bodo pa plačevali še mnogo let. Aroganco direktorjev bodo drago plačali.
genus je napisal/-a:Koliko imam informacije so v ZDA lahko pripeljali vozilo nazaj in so dobili celoten denar povrnjen. Pri nas pa bog si ga vedi... lahko da bo tako da ga boš lahko vrnil pa ti bodo rekli za njega ti damo toliko kot je vreden po eurotaxu, kar bo seveda smešno nizka cena in nihče na to ne bo pristal. Potem bodo pa rekli: Kupci niso izkoristili možnosti vračila vozila, torej zaupanje med našimi strankami v nas je še vedno zelo visoko.![]()
![]()
Bucko99 je napisal/-a:genus je napisal/-a:Koliko imam informacije so v ZDA lahko pripeljali vozilo nazaj in so dobili celoten denar povrnjen. Pri nas pa bog si ga vedi... lahko da bo tako da ga boš lahko vrnil pa ti bodo rekli za njega ti damo toliko kot je vreden po eurotaxu, kar bo seveda smešno nizka cena in nihče na to ne bo pristal. Potem bodo pa rekli: Kupci niso izkoristili možnosti vračila vozila, torej zaupanje med našimi strankami v nas je še vedno zelo visoko.![]()
![]()
Sem iz SLOtorej je že kaj konkretnega ?
Spectre je napisal/-a:Sem pa poslušal pri dnevniku kake hinavske tožbe lastnikov vozil se obetajo proti VW v Angliji, ZDA, Avstraliji kjer bodo zahteval celotno kupnino pa še neke odškodnine za prevaro, za izgubo vrednosti vozila na tržišču in ne vem kaj še vse. Na konc se bojo verjetno pogodil ampak VW bo v veliki izgubi.
Gricko je napisal/-a:vsi ki govorite, kako je WV goljufal ampak saj vsi drugi tudi in lažejo glede porabe...
AMPAK ta odstopanja so recimo 50%...glede porabe....
Gricko je napisal/-a:ravno tako odstopa nox.....pri večini...torej cca 50% več......koliko je pa odstopanja pri WVju???
3000%!!! malo gor ali dol ampak razlika med vsemi ostalimi in WV ni zanemarljiva!!!
J.McLane je napisal/-a:Morda zato ker je VW zaznal tudi ADAC-jev test? Kolikor vem ADAC isto testira na valjih, sicer je šlo za nov WLTC, ampak vseeno.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov