
BBoss je napisal/-a:cruiser1 je napisal/-a:Prehitro ste zadovoljni fantje!!Majhna pocenitev je pljunek v morje! To je kot bi lačnemu vrgel droptinico samo, da je tiho!
saj veš kako pravijo: kdor z malim zadovoljen ni.... mu velik ne zraste
Voith je napisal/-a:kdo je najbolsi tuner teh plinskih naprav v lublani in okolici?
se mi zdi da men plin tm okol 1000~1500rpm nekak zaletavo dela, oz ni tok smooth kot ce je na benz.. kar je motece glede na to, da se po mestu skos vozm skor pod standgasom. ce sm prav razumel je nastavitev sistema razlicna za nizke ali visoke temperature, seprau pred zimo bi blo koristno tole mal ponastavt pa pogledat kako deluje kej
Matjaž87 je napisal/-a:
Govori se o safranu 3.0, 123kw , l.96, plin je biv montiran v BIH in ni homologiran.
05.11.2008
Zaradi padanja cen naftnih derivatov in trenutno zelo neugodnega razmerja med ceno avtoplina in bencina v Sloveniji, smo našemu največjemu prodajalcu naftnih derivatov poslali vprašanje, zakaj ostaja cena avtoplina nespremenjena, prejeli pa smo sledeči odgovor:
Spoštovani,
V Sloveniji oblikujemo prodajno ceno avtoplina prosto z upoštevanjem gibanja cene utekočinjenega naftnega plina na svetovnem naftnem trgu. Trenutna manjša razlika med ceno avtoplina in motornega bencina je izključno posledica dejanskega gibanja boznih cen energentov. Na letnem povprečju cena avtoplina znaša 62 % cene motornih bencinov, kar še vedno kaže na stimulativno uporabo tega energenta za pogon vozil.
Samega trenda za prihodnost zaradi množice različnih vplivov ne moremo napovedati. Kljub trenutno neugodni situaciji ocenjujemo avtoplin kot zanimiv energent za pogon vozil, kar nenazadnje kažejo vse naše investicije v prodajno mrežo v preteklem obdobju.
Lep pozdrav.
Miran Lah, Petrol d.d.
Podražitev zemeljskega plina ne bo vplivala na ceno avtoplina
objavljeno v Financah, 28.8.08 00:01, tiskana izdaja št. 165/2008
Vprašanje: Glede na napovedane podražitve zemeljskega plina me zanima, kako je s podražitvijo avtoplina?
Odgovor: "Ceni zemeljskega plina in utekočinjenega naftnega plina (UNP), ki se v Sloveniji uporablja za pogon motornih vozil (avtoplin), nista povezani," pojasnjuje Aleksander Salkič, vodja službe za odnose z javnostmi pri Petrolu. Gre namreč za dva različna energenta: zemeljski plin, ki se večinoma uporablja za ogrevanje, se pridobiva neodvisno od nafte in tako se oblikujejo tudi njegove cene na svetovnih borzah, UNP pa je stranski produkt pri rafiniranju nafte oziroma pri pridobivanju drugih pogonskih goriv (bencina, dizla), zato so cene tega plina vezane na cene nafte, še dodaja.
O ceni UNP oziroma avtoplina v prodaji na drobno Salkič pravi, da nanjo poleg cen nafte vplivajo tudi tečaj ameriškega dolarja in še nekateri drugi dejavniki, zato se njenega gibanja ne da z gotovostjo napovedati. Poudarja pa, da se bodo cene gibale podobno kot cene drugih pogonskih goriv in da te niso v nikakršnem razmerju s cenami zemeljskega plina.
Vir: Petrol
iziboy je napisal/-a:Vse je odvisno od naprave. Katero napravo pa imaš? Pa v kateri avto?
Matjaž87 je napisal/-a:Pozdravleni
dans sem šov gledat en avto. Ma vgrajeno plinsko napravo lovato. Prodajalec pravi da se plin preklopi ročno , obrate na 2000rpm ali več in preklopiš. Reku je tud da ko je na plin zraven kuri še vedno kuri benci, po njegovih besedah 1litr na 100km. Je to možno? Na plin ga nisem uspev vozit ker je mev prazen rezervar, sej vem da mogoče nalaga sam ko sem mu reku da bi rad sprobu je reku da ni problema, ker ni blo časa nisva šla tankat. Dejav je tudi da mora bit avto segret na delovno temperaturo ko preklopiš na plin ker drugače lahko frderbaš računalnik avta? je to sploh možno?
Govori se o safranu 3.0, 123kw , l.96, plin je biv montiran v BIH in ni homologiran.
Hvala in lep pozdrav
Matjaž
gogocak je napisal/-a:danes zjutraj ob 6-sem na kajuhovi natankal v svoj 70 l rezervoar kar 68 l plina. Glede na to da ni bil prazen-je to močno sumljivo. Pritožbe nisem dal napisat-ker če mi zdrži 680 km je vse vredu:)
Drugače pa za vsak slučaj omenjam, da nebi mogče še kdo naj**** kot jaz. Lahko pa da nisem:)
lp
iziboy je napisal/-a:gogocak je napisal/-a:danes zjutraj ob 6-sem na kajuhovi natankal v svoj 70 l rezervoar kar 68 l plina. Glede na to da ni bil prazen-je to močno sumljivo. Pritožbe nisem dal napisat-ker če mi zdrži 680 km je vse vredu:)
Drugače pa za vsak slučaj omenjam, da nebi mogče še kdo naj**** kot jaz. Lahko pa da nisem:)
lp
možno... na Kajuhovi sem svoj 61litrski tank z lahkoto tankal 6o,5 litra. In tudi prevoženi kilometri so štimal...
gogocak je napisal/-a:iziboy je napisal/-a:gogocak je napisal/-a:danes zjutraj ob 6-sem na kajuhovi natankal v svoj 70 l rezervoar kar 68 l plina. Glede na to da ni bil prazen-je to močno sumljivo. Pritožbe nisem dal napisat-ker če mi zdrži 680 km je vse vredu:)
Drugače pa za vsak slučaj omenjam, da nebi mogče še kdo naj**** kot jaz. Lahko pa da nisem:)
lp
možno... na Kajuhovi sem svoj 61litrski tank z lahkoto tankal 6o,5 litra. In tudi prevoženi kilometri so štimal...
a ni pol nekaj narobe z rezervoarjem??
iziboy je napisal/-a: (Nizozemski) ki za zagon ne potrebujejo določenih obratov motorja, delujejo izključno samo na plin, bencin pa potrebujejo samo za čas ko se motor ogreva na določeno temperaturo, ko pa je enkrat ogret štartajo takoj na plin.
Spoštovani!
V članku z dne 15.6. z naslovom "Zanimanje za avtoplin narašča" smo na podjetju SiGAS zasledili določene netočnosti, zato Vam pošiljamo odgovor za objavo s popravkom netočnosti.
Naslov: Zanimanje za avtoplin narašča
Podnaslov: Možna je predelava tudi motorjev z direktnim vbrizgom bencina v glavo motorja!
Tekst: V članku s 15.6.2007 je na vprašanje novinarja Dnevnika g. Benulič odgovoril, da plinske naprave ni možno vgraditi v motorje z direktnim vbrzgom v glavo motorja. To je sicer držalo še pred slabim letom dni, danes pa je možno predelati tudi tovrstne motorje.
Težava pri izdelavi plinske naprave se je pojavila zaradi dejstva, da so bencinski injektorji izpostavljeni visoki temperaturi ter da se hladijo na podlagi pretoka bencina. V tak avtomobil bi lahko teoretično vgradili napravo, ki deluje na principu venturijeve cevi, vendar bi v praksi ta rešitev povzročila uničenje bencinskih injektorjev, saj bi v cilindru izgoreval plin, ki bi prav tako pregreval injektorje, hlajenja z bencinom pa ne bi bilo.
V ta namen so v podjetju Tartarini, katerega zastopnik v Sloveniji je podjetje Sigas, razvili plinsko napravo, ki rešuje težavo s pregrevanjem. Za razliko od obstoječih plinskih naprav, kjer avto v plinskem režimu deluje samo na plin, v primeru nove naprave deluje vedno na kombinacijo obeh goriv. Avto, ki ga s takšno napravo predelamo, bo trošil 15-20% bencina in 80-85% plina.
To pa v številkah pomeni, da bo avto, ki ima porabo 10 l / 100 km porabil sedaj 2 litra bencina in 8 litrov plina, kar pri slovenskih cenah goriva pomeni, da je povprečna cena pri porabi 20/80 0.67 Evra, oziroma dobra pol evra manj, kot je cena samega bencina.
Zaenkrat je podjetje SIGAS edino, ki vgrajuje novo tehnologijo, cena pa se ne razlikuje bistveno od tiste, ki velja za klasične injection motorje, tako, da cena za vozilo s 4 cilindri (na primer Audi A3 FSI 1.6) znaša okrog 1250 Evrov + DDV, pri čemer je vključeno vse, od materiala, dela do plinotesnega testiranja in izdaje dokumentacije za homologacijo.
Več informacij najdete na spletni strani www.avtoplin.si ali www.sigas.si
Dejan HOČEVAR, direktor SiGAS d.o.o.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 34 gostov