Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Če nov 06, 2008 7:16 am

No ste vidli? Pa peticije sploh še spisal nismo :D
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Če nov 06, 2008 10:02 am

Prehitro ste zadovoljni fantje!! ;) Majhna pocenitev je pljunek v morje! To je kot bi lačnemu vrgel droptinico samo, da je tiho! :twisted:
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Če nov 06, 2008 10:50 am

cruiser1 je napisal/-a:Prehitro ste zadovoljni fantje!! ;) Majhna pocenitev je pljunek v morje! To je kot bi lačnemu vrgel droptinico samo, da je tiho! :twisted:


saj veš kako pravijo: kdor z malim zadovoljen ni.... mu velik ne zraste ;)
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Če nov 06, 2008 12:54 pm

BBoss je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:Prehitro ste zadovoljni fantje!! ;) Majhna pocenitev je pljunek v morje! To je kot bi lačnemu vrgel droptinico samo, da je tiho! :twisted:


saj veš kako pravijo: kdor z malim zadovoljen ni.... mu velik ne zraste ;)


Tale tvoj pregovor bi moral naslovit na slovensko državo - vlado!! :twisted:
Zakaj pa oni niso z malim zadovoljni?
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če nov 06, 2008 3:33 pm

kdo je najbolsi tuner teh plinskih naprav v lublani in okolici?

se mi zdi da men plin tm okol 1000~1500rpm nekak zaletavo dela, oz ni tok smooth kot ce je na benz.. kar je motece glede na to, da se po mestu skos vozm skor pod standgasom. ce sm prav razumel je nastavitev sistema razlicna za nizke ali visoke temperature, seprau pred zimo bi blo koristno tole mal ponastavt pa pogledat kako deluje kej :)
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Pe nov 07, 2008 7:11 am

Voith je napisal/-a:kdo je najbolsi tuner teh plinskih naprav v lublani in okolici?

se mi zdi da men plin tm okol 1000~1500rpm nekak zaletavo dela, oz ni tok smooth kot ce je na benz.. kar je motece glede na to, da se po mestu skos vozm skor pod standgasom. ce sm prav razumel je nastavitev sistema razlicna za nizke ali visoke temperature, seprau pred zimo bi blo koristno tole mal ponastavt pa pogledat kako deluje kej :)


Vse je odvisno od naprave. Katero napravo pa imaš? Pa v kateri avto?
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Matjaž87
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne jan 30, 2005 4:20 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a Matjaž87 Pe nov 07, 2008 7:53 pm

Pozdravleni
dans sem šov gledat en avto. Ma vgrajeno plinsko napravo lovato. Prodajalec pravi da se plin preklopi ročno , obrate na 2000rpm ali več in preklopiš. Reku je tud da ko je na plin zraven kuri še vedno kuri benci, po njegovih besedah 1litr na 100km. Je to možno? Na plin ga nisem uspev vozit ker je mev prazen rezervar, sej vem da mogoče nalaga sam ko sem mu reku da bi rad sprobu je reku da ni problema, ker ni blo časa nisva šla tankat. Dejav je tudi da mora bit avto segret na delovno temperaturo ko preklopiš na plin ker drugače lahko frderbaš računalnik avta? je to sploh možno?
Govori se o safranu 3.0, 123kw , l.96, plin je biv montiran v BIH in ni homologiran.
Hvala in lep pozdrav
Matjaž
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe nov 07, 2008 7:56 pm

Matjaž87 je napisal/-a:
Govori se o safranu 3.0, 123kw , l.96, plin je biv montiran v BIH in ni homologiran.


že zaradi dejstva, da avto/plinska oprema ni homologiran/a v sloveniji ti nakup močno odsvetujem, ker nimaš brez homologacije kaj iskati na tehničnem, ker ga ne boš naredil ( standardi iz tujine, kar se tiče avtoplina in vgradnje morajo ustrezati za slo območje)
 
Uporabniški avatar
bk206
Novinec
 
Prispevkov: 419
Pridružen: So mar 29, 2008 7:26 pm
Kraj: koroška

Napisal/-a bk206 Pe nov 07, 2008 9:38 pm

Matjaž87 kot ti je že adis umenu če ni urejena homologacija tudi tehničnega neboš dobu ! moje mnenje je da se ta nakup ne splača,odloči se pa sam !
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Pe nov 07, 2008 10:28 pm

Evo stvar je taka: kar se papirjev tiče načeloma ni problem, ker jih pri nas izda podjetje pooblaščeno za vgradnjo avtoplina in je vse legalno, treba je samo imeti vse dokumente posameznih komponent sistema (uparjalnik, ventili, tank....). Večji oz. zelo velik problem je kvaliteta same naprave kot tudi vgradnje le-te. Obstaja že nekaj tehnološko dovršenih sistemov (Nizozemski) ki za zagon ne potrebujejo določenih obratov motorja, delujejo izključno samo na plin, bencin pa potrebujejo samo za čas ko se motor ogreva na določeno temperaturo, ko pa je enkrat ogret štartajo takoj na plin. Kot že dva pred mano ti tak nakup odsvetujem... pa še Renault ima par hakeljcov zaradi katerih večina naprav nagaja če niso pravilno montirane.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So nov 08, 2008 1:34 am

en zanimiv ontopic quote:

05.11.2008

Zaradi padanja cen naftnih derivatov in trenutno zelo neugodnega razmerja med ceno avtoplina in bencina v Sloveniji, smo našemu največjemu prodajalcu naftnih derivatov poslali vprašanje, zakaj ostaja cena avtoplina nespremenjena, prejeli pa smo sledeči odgovor:

Spoštovani,

V Sloveniji oblikujemo prodajno ceno avtoplina prosto z upoštevanjem gibanja cene utekočinjenega naftnega plina na svetovnem naftnem trgu. Trenutna manjša razlika med ceno avtoplina in motornega bencina je izključno posledica dejanskega gibanja boznih cen energentov. Na letnem povprečju cena avtoplina znaša 62 % cene motornih bencinov, kar še vedno kaže na stimulativno uporabo tega energenta za pogon vozil.
Samega trenda za prihodnost zaradi množice različnih vplivov ne moremo napovedati. Kljub trenutno neugodni situaciji ocenjujemo avtoplin kot zanimiv energent za pogon vozil, kar nenazadnje kažejo vse naše investicije v prodajno mrežo v preteklem obdobju.

Lep pozdrav.

Miran Lah, Petrol d.d.







Podražitev zemeljskega plina ne bo vplivala na ceno avtoplina
objavljeno v Financah, 28.8.08 00:01, tiskana izdaja št. 165/2008

Vprašanje: Glede na napovedane podražitve zemeljskega plina me zanima, kako je s podražitvijo avtoplina?



Odgovor: "Ceni zemeljskega plina in utekočinjenega naftnega plina (UNP), ki se v Sloveniji uporablja za pogon motornih vozil (avtoplin), nista povezani," pojasnjuje Aleksander Salkič, vodja službe za odnose z javnostmi pri Petrolu. Gre namreč za dva različna energenta: zemeljski plin, ki se večinoma uporablja za ogrevanje, se pridobiva neodvisno od nafte in tako se oblikujejo tudi njegove cene na svetovnih borzah, UNP pa je stranski produkt pri rafiniranju nafte oziroma pri pridobivanju drugih pogonskih goriv (bencina, dizla), zato so cene tega plina vezane na cene nafte, še dodaja.


O ceni UNP oziroma avtoplina v prodaji na drobno Salkič pravi, da nanjo poleg cen nafte vplivajo tudi tečaj ameriškega dolarja in še nekateri drugi dejavniki, zato se njenega gibanja ne da z gotovostjo napovedati. Poudarja pa, da se bodo cene gibale podobno kot cene drugih pogonskih goriv in da te niso v nikakršnem razmerju s cenami zemeljskega plina.


Vir: Petrol



zanimivo razmerje cene konvencionalnih avto goriv in plina na nizozemskem maja letos, to je 80 evrov razlike na tank.. 100 tankov, 8000 evrov. simpl k pasulj.

Slika
iziboy je napisal/-a:Vse je odvisno od naprave. Katero napravo pa imaš? Pa v kateri avto?


http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 39&start=0 :)
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy So nov 08, 2008 10:45 am

@ Voith: skoraj zagotovo je naprava razštelana, pa kakšen filter za spucat...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
gogocak
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: To jan 15, 2008 10:54 am

Napisal/-a gogocak So nov 08, 2008 4:47 pm

danes zjutraj ob 6-sem na kajuhovi natankal v svoj 70 l rezervoar kar 68 l plina. Glede na to da ni bil prazen-je to močno sumljivo. Pritožbe nisem dal napisat-ker če mi zdrži 680 km je vse vredu:)

Drugače pa za vsak slučaj omenjam, da nebi mogče še kdo naj**** kot jaz. Lahko pa da nisem:)

lp
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So nov 08, 2008 4:52 pm

Poleg tega, da tudi v povsem prazen rezervoar ne gre polno - skoraj vedno ima 10-20 % "rezerve", ko ne moreš polnit več.

Tudi zunanja barjanska črpalka na Lj obroču je (bila?) precej sumljiva - meni osebno že parkrat, pa tudi na drugih forumih so se nekje pritoževali čeznjo.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So nov 08, 2008 6:55 pm

Matjaž87 je napisal/-a:Pozdravleni
dans sem šov gledat en avto. Ma vgrajeno plinsko napravo lovato. Prodajalec pravi da se plin preklopi ročno , obrate na 2000rpm ali več in preklopiš. Reku je tud da ko je na plin zraven kuri še vedno kuri benci, po njegovih besedah 1litr na 100km. Je to možno? Na plin ga nisem uspev vozit ker je mev prazen rezervar, sej vem da mogoče nalaga sam ko sem mu reku da bi rad sprobu je reku da ni problema, ker ni blo časa nisva šla tankat. Dejav je tudi da mora bit avto segret na delovno temperaturo ko preklopiš na plin ker drugače lahko frderbaš računalnik avta? je to sploh možno?
Govori se o safranu 3.0, 123kw , l.96, plin je biv montiran v BIH in ni homologiran.
Hvala in lep pozdrav
Matjaž


Nekateri se preklopijo sami, nekatere moraš ročno. Pogoj za oboje je dovolj velika temperatura in nekaj obratov motorja več.

Ko dela na plin dela samo na plin. Verjetno je mislil da k skupni porabi v povprečju prišteješ še liter benza ki ga rabiš za zagon avta. Krajše ko so relacije več bo šlo benza.

Če avto ni segret bo bolj slabo delal na plin. Računalnik verjetno ne gre, lambdi pa sigurno ne koristi.

Pred nakupom pa sigurno sprobaj še na plin (če sploh dela) pa pozanimaj se za stroške legalizacije.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Ne nov 09, 2008 10:34 am

gogocak je napisal/-a:danes zjutraj ob 6-sem na kajuhovi natankal v svoj 70 l rezervoar kar 68 l plina. Glede na to da ni bil prazen-je to močno sumljivo. Pritožbe nisem dal napisat-ker če mi zdrži 680 km je vse vredu:)

Drugače pa za vsak slučaj omenjam, da nebi mogče še kdo naj**** kot jaz. Lahko pa da nisem:)

lp


možno... na Kajuhovi sem svoj 61litrski tank z lahkoto tankal 6o,5 litra. In tudi prevoženi kilometri so štimal...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
gogocak
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: To jan 15, 2008 10:54 am

Napisal/-a gogocak Ne nov 09, 2008 1:20 pm

iziboy je napisal/-a:
gogocak je napisal/-a:danes zjutraj ob 6-sem na kajuhovi natankal v svoj 70 l rezervoar kar 68 l plina. Glede na to da ni bil prazen-je to močno sumljivo. Pritožbe nisem dal napisat-ker če mi zdrži 680 km je vse vredu:)

Drugače pa za vsak slučaj omenjam, da nebi mogče še kdo naj**** kot jaz. Lahko pa da nisem:)

lp


možno... na Kajuhovi sem svoj 61litrski tank z lahkoto tankal 6o,5 litra. In tudi prevoženi kilometri so štimal...


a ni pol nekaj narobe z rezervoarjem??
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Napisal/-a iziboy Ne nov 09, 2008 1:31 pm

gogocak je napisal/-a:
iziboy je napisal/-a:
gogocak je napisal/-a:danes zjutraj ob 6-sem na kajuhovi natankal v svoj 70 l rezervoar kar 68 l plina. Glede na to da ni bil prazen-je to močno sumljivo. Pritožbe nisem dal napisat-ker če mi zdrži 680 km je vse vredu:)

Drugače pa za vsak slučaj omenjam, da nebi mogče še kdo naj**** kot jaz. Lahko pa da nisem:)

lp


možno... na Kajuhovi sem svoj 61litrski tank z lahkoto tankal 6o,5 litra. In tudi prevoženi kilometri so štimal...



a ni pol nekaj narobe z rezervoarjem??


Ne... mislim da imajo vsi LPG rezervoarji še nekaj rezerve preko bruto imenske litraže. Koliko je to v litrih ali % pa bom moral enkrat v praksi izmeriti. Kolega tanka na Kajuhovi 77l tank tudi 77,5 ltr.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
gogocak
Novinec
 
Prispevkov: 291
Pridružen: To jan 15, 2008 10:54 am

Napisal/-a gogocak Ne nov 09, 2008 1:38 pm

[/quote]

Ne... mislim da imajo vsi LPG rezervoarji še nekaj rezerve preko bruto imenske litraže. Koliko je to v litrih ali % pa bom moral enkrat v praksi izmeriti. Kolega tanka na Kajuhovi 77l tank tudi 77,5 ltr.[/quote]

Znam, da lahko zbašeš v spremnik več kot 80% vendar ne 100%. Ker pol to več ne štima z pravili.
1. varnost
2. ni možno dat not več plina kot pa je tank-nekdo laže:)
3-zakaj se pri 80% ne ustavi pumpa?
4-kako to da se to dogaja samo na kajuhovi???

lp
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To nov 11, 2008 4:05 pm

iziboy je napisal/-a: (Nizozemski) ki za zagon ne potrebujejo določenih obratov motorja, delujejo izključno samo na plin, bencin pa potrebujejo samo za čas ko se motor ogreva na določeno temperaturo, ko pa je enkrat ogret štartajo takoj na plin.


Spoštovani!

V članku z dne 15.6. z naslovom "Zanimanje za avtoplin narašča" smo na podjetju SiGAS zasledili določene netočnosti, zato Vam pošiljamo odgovor za objavo s popravkom netočnosti.

Naslov: Zanimanje za avtoplin narašča
Podnaslov: Možna je predelava tudi motorjev z direktnim vbrizgom bencina v glavo motorja!

Tekst: V članku s 15.6.2007 je na vprašanje novinarja Dnevnika g. Benulič odgovoril, da plinske naprave ni možno vgraditi v motorje z direktnim vbrzgom v glavo motorja. To je sicer držalo še pred slabim letom dni, danes pa je možno predelati tudi tovrstne motorje.

Težava pri izdelavi plinske naprave se je pojavila zaradi dejstva, da so bencinski injektorji izpostavljeni visoki temperaturi ter da se hladijo na podlagi pretoka bencina. V tak avtomobil bi lahko teoretično vgradili napravo, ki deluje na principu venturijeve cevi, vendar bi v praksi ta rešitev povzročila uničenje bencinskih injektorjev, saj bi v cilindru izgoreval plin, ki bi prav tako pregreval injektorje, hlajenja z bencinom pa ne bi bilo.

V ta namen so v podjetju Tartarini, katerega zastopnik v Sloveniji je podjetje Sigas, razvili plinsko napravo, ki rešuje težavo s pregrevanjem. Za razliko od obstoječih plinskih naprav, kjer avto v plinskem režimu deluje samo na plin, v primeru nove naprave deluje vedno na kombinacijo obeh goriv. Avto, ki ga s takšno napravo predelamo, bo trošil 15-20% bencina in 80-85% plina.

To pa v številkah pomeni, da bo avto, ki ima porabo 10 l / 100 km porabil sedaj 2 litra bencina in 8 litrov plina, kar pri slovenskih cenah goriva pomeni, da je povprečna cena pri porabi 20/80 0.67 Evra, oziroma dobra pol evra manj, kot je cena samega bencina.

Zaenkrat je podjetje SIGAS edino, ki vgrajuje novo tehnologijo, cena pa se ne razlikuje bistveno od tiste, ki velja za klasične injection motorje, tako, da cena za vozilo s 4 cilindri (na primer Audi A3 FSI 1.6) znaša okrog 1250 Evrov + DDV, pri čemer je vključeno vse, od materiala, dela do plinotesnega testiranja in izdaje dokumentacije za homologacijo.

Več informacij najdete na spletni strani www.avtoplin.si ali www.sigas.si

Dejan HOČEVAR, direktor SiGAS d.o.o.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 34 gostov