Pero je napisal/-a:KARL ABARTH je napisal/-a:gasperozimek je napisal/-a:zdj pa...čeprav je tole avto forum, se mi zdi da vas ima kar precej tale motor pri srcu

stari dobri MZ
Na eni strani legenda, na drugi stran žalostno dejstvo "motorizacije" tistih časov.
LP
Kaj manka MiZi ?
Kot sem rekel ; legenda in žalostno dejstvo "motorizacije" tistih časov.
Legenda, če pomisliš, da je bil kar priljubljena "motorizacija", na drugi strani - če si pogledal kaj so vozili na "zahodu" za praktično isti denar, vendar z več izbire in dostopnosti nič drugega kot "pogreb" od motorja. Na kakšno JAVO 350 bolje, da niti ne pomislim.
Edina svetla izjema tistih časov je bil TOMOS - ki bi z zahodnim "prijemom" dosegel (veliko) več. Med drugim je osvajal prvenstva nekaterih Zahodnih držav (Italija, Švedska, Finska ... ) in seveda "naše" Juge, za piko na I je postal tudi EU prvak. Skratka ogromen potencial, ki je ostal neizkoriščen.
Očitno so se "štirke", "avtomatiki", in legendarne "štirice" v "marina" programu prodajale (preveč) dobro - pa so lepo "spali na lovorikah". Trg so imeli itak zagotovljen in zaščiten.
Dokaz sta ta dva prototipa 175 S (sport) in T (turist) različici iz začetka 70'. Motor je bil "po liniji najmanjšega odpora" sestavljen iz dveh "mašin" modela ELEKTRONIK. Iz njega so "iztisnili" 18 - T različica oz 22 "konjev" S različica na račun večjih karburatorjev.
In če povzamem na kratko - osebno mnenje. Ta TOMOS-ova prototipa izgledata veliko lepša, praktično nista zaostajala za Zahodom, medtem, ko pri "mizi" na daleč vidiš, da je "izza Karpatov".
LP