
IcEm4n je napisal/-a:Fora je, da Clio IV, če nima senzorja za dež, nima avtomatskega vklopa luči - po domač povedan, če sam ne prestaviš knofa, se lahko podnev in ponoči voziš samo z ledicami.
Kkšne nove Kie tud niso izjeme.
drugi slepijo z meglenkami,
~toMmy~ je napisal/-a:Največji problem so vozniki, nima veze a so "ročne" luči ali pa "delna" avtomatika, če vozniki delajo neumnosti na vsakem koraku. Recimo vožnja samo s pozicijskimi, spet enim se ne da menjat žarnic, drugi slepijo z meglenkami, čeprav ni pogojev za njih, eni kar pozabijo (pravočasno) ugasnit dolge luči (čeprav jim iz druge strani ovinka poblendaš in ne more bit bolj očitno, da prihaja avto), da o žmigavcih (predvsem v krožnih) sploh ne govorim. Če se mene vpraša, za takšne ni rešitev boljša avtomatika, ampak javni prevoz!![]()
Danes sem imel en tak "vesel" dogodek, prehiteval sem novo Hondo Accord s xenonkami v rahlem ovinku in je tip pozabil ugasnit dolge (xenon). Občutek, ko sem prišel ob/pred njega je bil tak, kot da bi mi kdo par reflektorjev iz stadiona nabil na nos, čisto me je zaslepil nenadni svetlobni "šok" (ogledala, kabina,...), par sekund sem imel orientacijo na nivoju kokoši...Pa ne da bi tip zamudil z ugašanjem dolgih, pozneje sem mu še z meglenko utripal i na koncu upočasnil na cca. 50, da je končno skapiral, v čem je štos. Sicer pa tako agresiven xenon, da mi je že s kratkimi osvetljeval strop...
V to temo sem v zadnjih mesecih imel že večkrat namen pisat o takšnih in drugačnih dogodkih, ampak se mi praktično ne da več, katastrofa, kaj se dogaja na cestah...
IcEm4n je napisal/-a:Fora je, da Clio IV, če nima senzorja za dež, nima avtomatskega vklopa luči - po domač povedan, če sam ne prestaviš knofa, se lahko podnev in ponoči voziš samo z ledicami.
Kkšne nove Kie tud niso izjeme.
Gosic je napisal/-a:IcEm4n je napisal/-a:Fora je, da Clio IV, če nima senzorja za dež, nima avtomatskega vklopa luči - po domač povedan, če sam ne prestaviš knofa, se lahko podnev in ponoči voziš samo z ledicami.
Kkšne nove Kie tud niso izjeme.
Videl v tunelu tako Insignio kot Astro - OPEL. Tudi novi Tiguan ni bil izjema.
In zakaj je verjetno temu tako? Ker ljudje 'ne mislijo' in ker je višji paket opreme dražji, kateri vsebuje avtomatski preklop luči. Seveda pa je spet odvisno od ljudi, ki ''ne mislijo'' in nimajo naštimano na avtomatiko. Sicer pa če takim poblendaš, mogoče pomaga. Jaz jim poblendam, tudi tistim ki nimajo prižganih luči. V zameno celo dobim dvig roke kot oprosti/hvala in prižgejo luči.
daneb je napisal/-a:Odkar so ukinili motoroznanstvo na izpitih je kar veliko takšnih šoferjev. Marsikdo ne ve ali ima pogon spredaj ali zadaj. Pozimi sem videl na Zatrniku dva ki sta montirala verige na zadnja kolesa pri Citroenu C 3, pa nisem imel s čim slikati.
Povedal sem jima da imata pogon spredaj in sta se vljudno zahvalila češ tega nama pa ni nihče povedal.
daneb je napisal/-a:Jaz sem delal izpit 24.03.1959 in so zahtevali popolno motoroznanstvo. Prav tako je bilo potrebno poznavanje poteka prometa v krožiščih čeprav je bilo takrat krožno križišče samo v Domžalah. Izpit je potekal ustno odgovor si moral podati takoj. Spomnim se da nas je obiskovalo tečaj 48 in izpit naredilo samo 5. tečaj je potekal 4 krat tedensko 3 tedne. Vse kaže, da takrat ni bilo tako enostavno narediti izpit za voznika motornih vozil kakor bi danes nekateri radi prikazali.
LP in srečno vožnjo.
daneb je napisal/-a:Jaz sem delal izpit 24.03.1959 in so zahtevali popolno motoroznanstvo. Prav tako je bilo potrebno poznavanje poteka prometa v krožiščih čeprav je bilo takrat krožno križišče samo v Domžalah. Izpit je potekal ustno odgovor si moral podati takoj. Spomnim se da nas je obiskovalo tečaj 48 in izpit naredilo samo 5. tečaj je potekal 4 krat tedensko 3 tedne. Vse kaže, da takrat ni bilo tako enostavno narediti izpit za voznika motornih vozil kakor bi danes nekateri radi prikazali.
LP in srečno vožnjo.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov