plavko61 je napisal/-a:Moj avto je vreden okrog 3000€ zato mi je 1900€, že več kot pol vrednosti avta. Sem povprašal pri plineks in mi ni ravno delovalo kompetntno:-)
Zavoli sistem pa tudi stane 1390€.
Plus tega ni človek vedel kaj je tank fopper, ki je pri renoju kar uporabna zadeva.
1. monter ti ob prevzemu obrazloži , da je minimalna - seveda priporočena ne pa obvezujoča za garancijo plinske naprave - količina bencina v bencinskem tanku cca.25% - zaradi mazanja in hlajenja bencinske pumpe katera ob vožnji na plin deluje normalno kot pri vožnji na plin to pa zaradi tega , da ti zagotavlja potrebni pretok ter pritisk bencina v bencinski napeljavi ob primeru , ko se zgodi
preklop iz plina na bencin.
2.če upoštevaš prvo točko načeloma ne moreš ostati brez bencina saj ti monter ravno zaradi tega priporoči pred vožnjo na dolge relacije v enem kosu dotankati kakih 10-15l bencina ravno zaradi bencinskega računalnika , ki res pri nekaterih butastih avtih ko se voziš na plin in narediš v enem kosu več kilometrov brez ugašanja motorja kot je litrov bencina v tanku za to relacijo - izklopi motor ( po nekem hrvaškem forumu megane seveda zategne avtomatsko ročno zavoro ter je ne spusti dokler ne natankaš bencina )...
3.torej če upoštevaš navodila monterja iz prve in druge točke do dejanskih tehničnih težav ne more priti ...
4.v xsari , ki ima enak problem kot se ga bojiš ti , imam zmontiran modul od AEB-ja..deluje enkratno - vsake toliko časa resetira nivo goriva...
toda ne pozabite : v primeru da bencina ni , vam modul ne pomaga prav nič ...nažalost...
moj avto je vreden 200€ tako da vrednost naprave presega vrednost avta za več kot celo plinsko napravo kateregakoli drugega monterja ( priznam - ob vgradnji je bila vredna samo 3 balenote - torej je vrednost avtu padla za 400€ , naprava pa mi je povrnila to isto vrednost vsako leto posebej
pri samo 10.000km/leto!! )...
.ko se mi bo baleno razpadel bom kupil drugega če se bo dobil kak lep iz prve roke z malo manj kilometri...če ne pa bom že našel kaj ..
napravo pa imam pri mojih kilometrih na leto še za zeloooo dolgo časa (cca.10000km na leto in ob predpostavki 4 leta na avto mi ostane do prvega večjega servisa plinske naprave pri 120.000km kjer se opravi servis/revizija uparjalnika - še eno leto balenota ter še dva avta) ..
glede na to , da ima ena prinsova naprava ki je bila zmontirana v sloveniji narejenih
preko 600.000km ( s prvimi injektorji!!!) , bo lahko moja ostala pri hiši še naslednjih 54 let ....
če imaš renoja pusti plineks/zavoli na miru ... hribar se mi ne zdi dovolj kompetenten monter ( montira za plineks , nima ne naprave in ne znanja za montažo hibridnih avtomobilov - torej za tvoje zahteve ne presega standardov znanja ter izkušenj za montažo navadnih avtov)...
za renoja pojdi k vovk-u v trebnje ... pooblaščen renojevec s servisom ter dolgoletnimi izkušnjami pri montaži plinskih naprav v te avte !
zakaj ??? ker se skoraj nikjer nihče ne pritožuje čez njegovo delo - torej lahko že iz tega sklepam , da svoje delo opravlja kvalitetno ter kar je še bolj pomembno - če se (verjetno se , ker se tudi pri vseh ostalih kdaj pa kdaj) pojavijo težave jih zgleda odpravi tako kot je potrebno v zadovoljstvo vseh vpletenih..
če misliš pa zmontirati kakšno cheap varianto za jurja se pa kar pripravi na stalen obisk pri monterju - to boš naredil kakih 5x , potem pa lahko kar pozabiš na delovanje tvoje naprave ker se ponavadi kar nehajo oglašati na telefon ...
aja imaš še opcijo g1 ... samo pohiti preden zaprejo štacuno ... me prav zanima če bo potem sigas prevzel garancijska popravila za g1-naprave glede na njihovo 7-letno garancijo ter sodelovanje sigas-ovih vodilnih v tem projektu..
