Spoštovani,
car fan, Henry 123 in Lipovšek.
Moje ime je Gregor Zdovc in sem predstavnik podjetja PRINS.
Kot predstavnik podjetja Prins vas vljudno prosim, da se predstavite s polnim imenom in priimkom in točnimi podatki o vozilu (lahko tudi v zasebnem sporočilu).
Poznamo vse stranke, katerim smo predelali vozilo in vsa predelana vozila.
Ne trdimo, da kdo od strank ni kdaj imel kakih težav. Vendar do sedaj še NOBENE niso bile nerešene.
Očitno je, da gre za reklamo za sistem ZAVOLI in vsi dobro vemo kdo stoji za tem.
Vsi namreč vozite ali želite voziti Zavoli. Nič narobe s tem. Toda ne blatite drugih s katerimi nimate nič opraviti (razen, da smo vaša konkurenca).
Zakaj sem prepričan, da gre za blatenje brez resničnega ozadja v vaših zgodbah.
Ker se skrivate za izmišljenimi imeni brez točnih podatkov o vozilih. Edini, ki je napisal tip vozila, pa je žal brcnil v temo, saj pri nas še NIKDAR nismo vgradili plinskega sistema v 1.8 GTC Astro letnik 2009.
Pri nas imajo namreč vsa Opel vozila v tovarniški garanciji vgrajen Valve Care sistem in GARANCIJO na ventile!!!
Pri nas imamo strogo zabeležen vsak servisni poseg (redni ali izredni-garancijski). Vse je ON-LINE povezano s Prinsom na Nizozemskem. Tako so znani tudi vsi posegi v tujini. Pri nas je namreč tudi v računalniku (v avtu) zabeleženo kdo je vgradil in aktiviral računalnik prvi, poleg tega imajo vsi vgrajeni deli serijske številke in so POPOLNOMA sledljivi. Tako ni izgovorov v smislu, tega pa nismo vgradili mi.
Če ste res vgradili pri nas se ne rabite skrivati. Če je bil sistem vgrajen pri nas, to lahko vedno dokažemo. Ne le da vam povrnemo celotno kupnino, dodamo lahko še 200 EUR ali še bolje: plačamo teden dni oddiha v toplicah in dodamo dve sprostilni masaži (za vse vaše težave, ki naj bi jih imeli).
Podpiramo delovanje forumov, vendar naj se na njem oglašajo ljudje z resničnimi izkušnjami, ne pa da se skrivajo za nekimi nadimki in blatijo konkurenco.
Oglasite se uradno in z vsemi podatki, da vemo kdo ste. In monterji bi se morali oglasiti le kadar gre za strokovno debato, vendar le z 100% preverjenimi in strokovno utemeljenimi dejstvi.
Nisem popolnoma prepričan ali naj bom žalosten ali vesel dejstva, da nas konkurenca takole napada. Očitno smo dobri in ne najdejo drugega načina kot blatenje. Škoda, da te energije ne usmerijo raje v to, da bi se izboljšali.
To so počeli že prej, tudi na svojih spletnih straneh. Vse dokaze o tem hranimo pri nas.
Na tem mestu zato niti ne bomo prosili za umik vaših objav. Naj ostanejo. In če imate ali ste imeli resnično težave s Prins sistemom se oglasite s polnimi podatki o sebi in vozilu. Če bodo vaše zgodbe držale se posujemo s pepelom (in to priznamo na tem forumu) in vam izplačamo vse, kot obljubljeno zgoraj.
Vsem bralcem tega foruma pa en nasvet.
Ko se odločate za vgradnjo obiščite vse monterje, ki jih imate v ožjem izboru. Oglejte si KAJ in KAKO vgrajujejo. Tako bo vaša odločitev zagotovo prava za vas, ne glede na to za kateri sistem se boste odločili. In hitro boste lahko primerjali zgodbe posameznih monterjev in izlušili seme od plevela.
Ni ga monterja, ki se ne bi kdaj srečal z večjimi ali manjšimi težavami (razen, če je čisto svež). Pomembno pa je ali te težave HOČE in ZMORE odpraviti.
Vsi smo ljudje in delamo napake, pomembno je, da se iz njih nekaj naučimo in jih tudi popravimo.
In vsaka konstruktivna kritika je vedno dobrodošla. Nas zanima, če stranke niso zadovoljne, ker bi se radi ves čas izboljševali. Japonci imajo za to poseben izraz KAIZEN (izhaja sicer iz Toyote), ki pomeni stalno izboljševanje in stremenje k perfekciji.
Zdaj pa še malo heca:
Vsem zgoraj omenjenim želim srečno vožnjo in upam, da se kmalu vidimo, da preverimo delovanje vaših "Prins" sistemov in odpravimo težave.
