Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Spectre
 

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre Pe nov 06, 2015 2:00 pm

J.McLane je napisal/-a:Nad mejo je lahko zato ker ADAC meri po WLTC in ne po NEDC ;) poleg tega so dolečeni triki na NEDC dopustni in čisto legalni, dvomim pa da jih je ADAC naredil. Poelg vsega ADAC se je v preteklosti že velikokrat izkazala kot manipulator takih in drugačnih podatkov v prid Nemški industriji, naj bo sama metodologija testiranja (npr. kriteriji za Schadstoffe na njihovem ECO testu) da raznih afer kjer so jih dobili ne omenajm.

Isto je v računalništvu, ko gledaš "neodvisne" teste nemških agencij so nemški proizvajalci IT varnostnih sistemov vedno med prvimi tremi, ko pa pogledaš teste agencij, ki nimajo sedeža v Nemčiji so pa isti nemški proizvajalci na repu lestvice. :D Gliha vkup štriha. ;)
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a hippo Pe nov 06, 2015 2:02 pm

J.McLane je napisal/-a:Nad mejo je lahko zato ker ADAC meri po WLTC in ne po NEDC ;) poleg tega so dolečeni triki na NEDC dopustni in čisto legalni, dvomim pa da jih je ADAC naredil. Poelg vsega ADAC se je v preteklosti že velikokrat izkazala kot manipulator takih in drugačnih podatkov v prid Nemški industriji, naj bo sama metodologija testiranja (npr. kriteriji za Schadstoffe na njihovem ECO testu) da raznih afer kjer so jih dobili ne omenajm.

Tole me spominja na film Državni sovražnik (Enemy of the State). Notri je eno zanimivo vprašanje: kdo bo nadziral nadzornike?!
Če drugače vprašam: komu sploh lahko zaupamo?

Spectre je napisal/-a:Hippo to pa ni čisto res, pojdi na spletno stran od EPE in se prepričaj. So testirali tako MB kot BMW ;)

I stand corrected...
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a J.McLane Pe nov 06, 2015 3:27 pm

Kredibilen on road test je izdal ICCT, tudi že večkrat linkano po različnih forumih:
http://www.theicct.org/news/press-relea ... ars-new-eu

Ampak oni ne napišejo znamke, ampak izpostavljajo to kot generalni problem vseh dizlov na cesti.

Še enkrat (ali že stotič?): sporna je čisto samo ena zadeva:
Način kako proizvajalci pridejo pod normo na testnem cilku, če z uporabo goljufije (način ki ga testni cikel prepoveduje) in to proizvajalec prizna potem je vse jasno. Čisto mogoče pa je da drugi, ki v real life svinajjo še bolj uporabljajo na testnem ciklu čisto dovoljene metode (to sicer dvomim ampak dokler se ne dokaže nasprotno je čisto res)

Moje mnenje, samo vprašanje časa kdaj bodo na tapeti še drugi proizvajalci, ampak treba je vedeti da je to dolgotrajen proces, tudi pri VW je to trajalo eno leto.
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
Spectre
 

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre Pe nov 06, 2015 3:49 pm

J.McLane je napisal/-a:Kredibilen on road test je izdal ICCT, tudi že večkrat linkano po različnih forumih:
http://www.theicct.org/news/press-relea ... ars-new-eu

Ampak oni ne napišejo znamke, ampak izpostavljajo to kot generalni problem vseh dizlov na cesti.

Še enkrat (ali že stotič?): sporna je čisto samo ena zadeva:
Način kako proizvajalci pridejo pod normo na testnem cilku, če z uporabo goljufije (način ki ga testni cikel prepoveduje) in to proizvajalec prizna potem je vse jasno. Čisto mogoče pa je da drugi, ki v real life svinajjo še bolj uporabljajo na testnem ciklu čisto dovoljene metode (to sicer dvomim ampak dokler se ne dokaže nasprotno je čisto res)

Moje mnenje, samo vprašanje časa kdaj bodo na tapeti še drugi proizvajalci, ampak treba je vedeti da je to dolgotrajen proces, tudi pri VW je to trajalo eno leto.

To je cel point, če vw ne bi goljufal na testih ga ne bi nihče niti omenjal in ne bi imel afere, ker v realnosti so po izpustih vsi proizvajalci "tu nekje". Ampak oni so goljufal potem se pa pretvarjal da so boljši kot konkurenca, so pa dejansko isti ali ponekod še malenkost slabši kot konkurenca. Isto je vw in audi delal s ciklom uree v ZDA, program je pri realni vožnji izklapljal cikel ureje in urea ni požirala plinov, potem so se pa hvalil kakšen dober sistem imajo da je potrebno lastnikom vw vozil ureo menjat samo enkrat na 1 ali 2 leti. Drugi proizvajalci/konkurenti so se pa čudil pa kako jim to uspeva, če pri nas je pa treba na pol leta menjat ureo. Uspeval jim je s pomočjo programov in prevare, če je urea stala v rezervoarju jo pa res ni treba menjat. Simpl ko pasulj. Tut jst upam da ujamejo še kakšnega, da jim bo malo lažje pri premagovanju krize ki jo imajo, ker konkurenca je vedno zdrava in vsi imamo korist od nje.
Isto če pogledaš enega 1.6 TDI in 1.6 HDI, na uradnih testih je vw motor pri izpustih pometel z njim, ko si ga vozil je bil 1.6TDI tudi veliko bolj odziven kot 1.6HDi in logično je bilo potem da so govorili da VW uspeva neverjetno: majhni izpusti in velik performance, kar so želje vsakogar. Sedaj se je pa ugotovilo, da so vse to dosegali s pomočjo prepovedanih programov in da v realnosti so pri vw enaki kot konkurenca.
Super je to da ne bodo normo plinov zniževali na slepo, dosegal jih pa ne bo nihče. Norme euro 6 in gor so po aferi proizvajalci vozil že zaprosil politiko, da se rok za doseganje norm prestavi na leto 2017.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3076
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a mrtwelvetrees Pe nov 06, 2015 6:17 pm

pa sej, resnica pride na dan, samo vprašanje je KDAJ
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
Spectre
 

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre Pe nov 06, 2015 8:26 pm

mrtwelvetrees je napisal/-a:pa sej, resnica pride na dan, samo vprašanje je KDAJ

Pravkar objavljeno na siolu:
Sveži izsledski francoske vlade:
"Med desetimi vozili vseh znamk, ki smo jih do zdaj testirali, smo pri Volkswagnovih odkrili petkrat višje vrednosti dušikovega oksida, kot so dovoljene. To pomeni, da smo potrdili goljufijo," je povedala francoska okoljska ministrica Segolene Royal.

Kot je še pojasnila, so bili tudi izpusti dizelskih vozil drugih znamk nad dovoljenimi ravnmi, vendar v razponu razlik, ki so pričakovane med laboratorijskimi testi in realno vožnjo.

Francoska preiskava je pokazal, da dušikovi oksidi od dovoljene meje odstopajo tudi pri ostalih proizvajalcih, a pri Volkswagnu naj bi bila odstopanja največja.
citirano s siola

Resnica je že tukaj in normalni vemo za kaj se gre. Povzetek: VW je bil na testih najboljši samo zaradi spornih programov, v realnosti pa najslabši in največji onesnaževalec.
 
bodzolca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Pe okt 02, 2015 8:26 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a bodzolca Pe nov 06, 2015 8:32 pm

J.McLane je napisal/-a:Kredibilen on road test je izdal ICCT, tudi že večkrat linkano po različnih forumih:
http://www.theicct.org/news/press-relea ... ars-new-eu

Ampak oni ne napišejo znamke, ampak izpostavljajo to kot generalni problem vseh dizlov na cesti.


Er .... ne omenjajo znamke?

The highest emission levels in WLTC were found for a Volvo (14.6 times the limit), a Renault (8.8 times the limit) and a Hyundai (6.9 times the limit) vehicle.


Kar se spornosti tiče: meni je pomembno samo, kakšne emisije ima avto. Če pri tem VW uporablja nekaj, kar regulator ne dovoli, je to stvar med njim in regulatorjem. Če regulator nekaj dovoli in s tem dela škodo nam in okolju, bi morala biti stvar med nami in regulatorji. Tukaj imam pa občutek, da so vsi (no, VW verniki so izvzeti :) ) proti VW, na regulatorja smo pa pozabili.
 
bodzolca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Pe okt 02, 2015 8:26 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a bodzolca Pe nov 06, 2015 8:34 pm

Spectre je napisal/-a:Kot je še pojasnila, so bili tudi izpusti dizelskih vozil drugih znamk nad dovoljenimi ravnmi, vendar v razponu razlik, ki so pričakovane med laboratorijskimi testi in realno vožnjo.


No, jaz sem pa ravno prej citiral tole :)

The highest emission levels in WLTC were found for a Volvo (14.6 times the limit), a Renault (8.8 times the limit) and a Hyundai (6.9 times the limit) vehicle.
 
sm56
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: So jun 12, 2004 8:40 pm
Kraj: kranj

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a sm56 So nov 07, 2015 7:10 pm

Ta afera nič ni spemenila pri dejstvu, da so TDI in TSI med najbolj učinkovitimi motorji. V povprečju bolj kot pri Volvu, MB, Reanultu, Toyoti, Hondi etc, nekje na ravni PSA dizlih in bolj pri bencinarjih, ter slabši v povprečju od BMW. Poglejte porabe na spritmonitor. Poraba in CO2 sta sorazmerna: bolj je motor učinkovit, manj toplotnih izgub ima, manj porabi in manj C02 spušča.

Težava je, da so turbo motorji učinkovitejši od atmosferskih, toda bolj umazani, kar se tiče NOx. Te se da poloviti, kar pa podraži avte. Ceneje je goljufati (je nekdo razmišljal).

VW ni možno zameriti, da ne dela enih bolj učinkovitih motorjev in vsak to racionalno lahko ugotovi. Plačal pa bo finančno in z ugledom, ker je goljufal. Plačala bo Grčija in plačal bo VW: oba zaradi istega višjega razloga.

Manj profita (ali izgube v naslednjih četrtletjih/letih) pomenijo manj investicij. Če želite najboljši avto, ki si ga lahko privoščite, kupite VAG zdaj. Čez pet let bodo drugi boljši :twisted:


Spectre je napisal/-a:
mrtwelvetrees je napisal/-a:pa sej, resnica pride na dan, samo vprašanje je KDAJ

Pravkar objavljeno na siolu:
Sveži izsledski francoske vlade:
"Med desetimi vozili vseh znamk, ki smo jih do zdaj testirali, smo pri Volkswagnovih odkrili petkrat višje vrednosti dušikovega oksida, kot so dovoljene. To pomeni, da smo potrdili goljufijo," je povedala francoska okoljska ministrica Segolene Royal.

Kot je še pojasnila, so bili tudi izpusti dizelskih vozil drugih znamk nad dovoljenimi ravnmi, vendar v razponu razlik, ki so pričakovane med laboratorijskimi testi in realno vožnjo.

Francoska preiskava je pokazal, da dušikovi oksidi od dovoljene meje odstopajo tudi pri ostalih proizvajalcih, a pri Volkswagnu naj bi bila odstopanja največja.
citirano s siola

Resnica je že tukaj in normalni vemo za kaj se gre. Povzetek: VW je bil na testih najboljši samo zaradi spornih programov, v realnosti pa najslabši in največji onesnaževalec.
 
bodzolca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Pe okt 02, 2015 8:26 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a bodzolca Ne nov 08, 2015 5:29 pm

Meni je daleč najbolj sporno goljufanje v ZDA. Tam so podatki več ali manj znani in je jasno, da so posledice goljufanja:
  • vpliv na okolje in zdravje ljudi,
  • pridobljena konkurenčna prednost pred ostalimi znamkami.

Kaj od tega velja v Evropi je težko reči, saj je meritev še malo in se med seboj ne strinjajo, npr. ta francoska in od ICCT, ki jo je linkal McLane.
 
Uporabniški avatar
adamovc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 518
Pridružen: So jul 29, 2006 8:07 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a adamovc Ne nov 08, 2015 10:50 pm

sm56 je napisal/-a:Ta afera nič ni spemenila pri dejstvu, da so TDI in TSI med najbolj učinkovitimi motorji.


Doslej bi že lahko ugotovil, da je bila "velika učinkovitost" v veliki meri (verjetno celo pretežno) posledica goljufij pri izpustih - drugi proizvajalci so morali omejevati različne parametre motorja, da so dosegli standarde, kar se je seveda poznalo tako v porabi kot v prožnosti in moči motorja.
http://www.posvetu.si/ - nasveti za brezskrbna in ugodna potovanja po svetu

Slika
 
primoz75
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če mar 05, 2015 4:43 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a primoz75 Ne nov 08, 2015 10:53 pm

adamovc je napisal/-a:
sm56 je napisal/-a:Ta afera nič ni spemenila pri dejstvu, da so TDI in TSI med najbolj učinkovitimi motorji.


Doslej bi že lahko ugotovil, da je bila "velika učinkovitost" v veliki meri (verjetno celo pretežno) posledica goljufij pri izpustih - drugi proizvajalci so morali omejevati različne parametre motorja, da so dosegli standarde, kar se je seveda poznalo tako v porabi kot v prožnosti in moči motorja.


ta velika učinkovitost se bo videla, če bodo (kot pravijo) te 'okužene' TDI motorje 'zadušili' in jim za dosego nižjih izpustov zmanjšali moč (in posledično navor in prožnost).
 
bodzolca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Pe okt 02, 2015 8:26 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a bodzolca Po nov 09, 2015 12:23 pm

adamovc je napisal/-a:Doslej bi že lahko ugotovil, da je bila "velika učinkovitost" v veliki meri (verjetno celo pretežno) posledica goljufij pri izpustih - drugi proizvajalci so morali omejevati različne parametre motorja, da so dosegli standarde, kar se je seveda poznalo tako v porabi kot v prožnosti in moči motorja.

Kot smo že večkrat razpravljali, to velja za ZDA, za Evropo pa nisem še videl prepričljivih dokazov. Res bi rad že videl, črno na belem, meritve TDI s konkurenco, sploh s tisto konkurenco, ki je tudi sumljiva. Malo je že čudno, da tole traja že skoraj 2 meseca, pa smo dobili samo drobtine.
 
Spectre
 

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre Po nov 09, 2015 1:14 pm

bodzolca je napisal/-a:
adamovc je napisal/-a:Doslej bi že lahko ugotovil, da je bila "velika učinkovitost" v veliki meri (verjetno celo pretežno) posledica goljufij pri izpustih - drugi proizvajalci so morali omejevati različne parametre motorja, da so dosegli standarde, kar se je seveda poznalo tako v porabi kot v prožnosti in moči motorja.

Kot smo že večkrat razpravljali, to velja za ZDA, za Evropo pa nisem še videl prepričljivih dokazov. Res bi rad že videl, črno na belem, meritve TDI s konkurenco, sploh s tisto konkurenco, ki je tudi sumljiva. Malo je že čudno, da tole traja že skoraj 2 meseca, pa smo dobili samo drobtine.

V Nemčiji so že potrdili goljufanje vw, v Franciji so testirali 10 vozil različnih znamk in so ugotovili in potrdili goljufanje samo znamke Volkswagen in 5x odstopanje ko program ni vključen.
Če so to zate drobtine in to ni črno na belem pa naj bo tako... Pa še konec koncev VW je sam priznal da je goljufal in se opravičil.
Taki posti kot je tvoj samo temo smetijo.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a esem Po nov 09, 2015 1:51 pm

bodzolca je napisal/-a:...sploh s tisto konkurenco, ki je tudi sumljiva...

Daj nas že enkrat razsvetli, kdo je sumljiv in za kakšne konkretne sume gre. Če nimaš minimalnih dokazov za sume, pa daj že enkrat utihni s tem! :twisted:
 
bodzolca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Pe okt 02, 2015 8:26 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a bodzolca Po nov 09, 2015 1:56 pm

Spectre je napisal/-a:V Nemčiji so že potrdili goljufanje vw ...


Da so goljufali v Evropi, je jasno. Tema pogovora je bila, ali je imel zaradi tega goljufanja VW v Evropi konkurenčno prednost.
Spectre je napisal/-a:v Franciji so testirali 10 vozil različnih znamk in so ugotovili in potrdili goljufanje samo znamke Volkswagen in 5x odstopanje ko program ni vključen.

No, to smo že komentirali, ne? Nisem videl, da bi naslovil naslednji problem za francoske teste, ki med drugim okrca tudi francosko znamko:
http://www.theicct.org/news/press-relea ... ars-new-eu

Spectre je napisal/-a:Taki posti kot je tvoj samo temo smetijo.

Preden za zatekaš v take obtožbe, raje prej preberi, o čem točno teče beseda. Pa fino bi bilo, da vsaj nasloviš tiste drobtinice, ki direktno demantirajo ostale drobtinice, preden koga obtožuješ, da smeti. Fer?

esem je napisal/-a:Daj nas že enkrat razsvetli, kdo je sumljiv in za kakšne konkretne sume gre. Če nimaš minimalnih dokazov za sume, pa daj že enkrat utihni s tem! :twisted:

Lahko se potrudim in spet zberem vse primere, kje so ti sumi izkazani. Lahko pa se potrudiš tudi ti in malo pobrskaš to in prejšnje strani debate. Ni ti pa potrebno biti nesramen in se sprenevedati, kot da ničesar do sedaj nisem utemeljil. Fer?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska
 
Spectre
 

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre Če nov 12, 2015 2:43 pm

Slovenski kupci se požvižgajo na škandal, Volkswagnova prodaja raste. (naslov članka siol.net)
pskoda je napisal/-a:http://www.siol.net/avtomoto/novice/2015/11/volkswagen_prodaja_slovenija.aspx


Manipulatorjem ti še verjameš?
1. Kaj so naredil z vozili euro5, ki so jih imeli na zalogi in jim je vlada prepovedala prodajo? Mogoče so jih vse prodali po znižani ceni na Kitajsko(norma euro 4) ali v manj razvite države v Evropi...->prodajne številke rastejo
2. "Omeniti gre tudi dobavne roke, ki v povprečju trajajo tudi tri mesece. Del volkswagnov, škod, seatov in audijev, ki so jih Slovenci prvič registrirali oktobra, so na primer stranke naročile že konec poletja. "siol.net ->prodajne številke rastejo
3.naredimo članek ki bo kupcem še naprej vzbujal (za)upanje -> v glavah prodajne številke rastejo

Sicer pa ta komentar o naši državi in naših poštenih državljanih pove vse: "Lugnia siol.net: Od Slovencev pa res ni za pričakovati da bi jih motilo goljufanje in zavajanje proizvajalca vozil, če jih ne motijo niti župani ali politiki ki so več na sodiščih ali pa celo v zaporu kot v službi. "Pošten" narod s hrbtenico ni kaj."

Jaz osebno vozila iz vw koncerna ne kupim nikoli več, pa sem jih veliko kupil od njih, prvič zaradi odnosa uvoznika, drugič ker proizvajalec manipulira in ni pošten. Če bi isto stvar storil manjši podjetnik bi bil že v zaporu, ko pa to stori big player je pa družbi dopustno. Naj pri tem tudi ostane.

Sicer pa prodajne številke še nikoli niso pomenile kvalitete, Raje imam avto proizveden v manjših serijah(kvalitetno) kot avto ki ga ima vsaka ovca. Očitno imajo še vedno v podzavesti da morajo postati numero uno v prodajnih številkah, da bi pa postali numero uno v kvaliteti na pošten način je pa seveda vseeno. "Lažje" je s programom izklopiti cikel ureje in se hvaliti kako jo avto malo porabi, kot ponuditi doplačilo za večji rezervoar ureje kot to drugi počnejo...
 
Uporabniški avatar
emozul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1817
Pridružen: So jan 26, 2013 12:11 pm

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a emozul Pe nov 13, 2015 10:24 am

Evo ena država, ki se je opogumila in zahteva denar:
http://www.zurnal24.si/vw-kazen-emisije ... nek-259839

Zanimivo pa je, da so ostali modeli "čisti", vsaj tako pravi ta članek.

Ne vem pa kako bo z našo državo?
 
Spectre
 

Re: Volkswagen TDI afera Slovenija

Napisal/-a Spectre Pe nov 13, 2015 2:57 pm

emozul je napisal/-a:Evo ena država, ki se je opogumila in zahteva denar:
http://www.zurnal24.si/vw-kazen-emisije ... nek-259839

Zanimivo pa je, da so ostali modeli "čisti", vsaj tako pravi ta članek.

Ne vem pa kako bo z našo državo?

Kako bo z našo državo, nič ne bo tako bo. V Braziliji imajo 3 tovarne pa ne popuščajo, pri nas se pa politiki zgovarjajo na dobavitelje VW in morebitno izgubo posla, čeprav ti pravijo da ni več vw glavni naročnik kot je bil nekoč.
Če pomemben avto dobavitelj dobi razpis preko hčerinskega podjetja za gradnjo urgence, ki ga je prejšnja vlada razveljavila kot netransparentnega, potem ni treba bit preveč pameten kaj bo naredila vlada v primeru vw. Nič.
Pri nas poznaš par ljudi pa poznaš celo državo(govorim na splošno ne za vw). Kaj pa je 2 miljona, manjše predmestje velemesta, če pa odpreš supervizorja se pa takoj vidi kdo dobi največ davkoplačevalskega denarja.



https://www.youtube.com/watch?v=OEifM-CkXWQ

Na tem dokumentarnem videu si lahko pogledate kako je sistem avtomobilizma in zakonov razvit v ZDA(Kalifornija) in zakaj lahko tam nov avto, ki ga več kot trikrat v prvem letu pripelješ na večje popravilo takoj vrneš in dobiš celoten denar nazaj. Tožb proti svojim proizvajalcem imajo dosti in ne delajo razlike od kje je poreklo proizvajalca, novinarstvo je pa tudi na trikrat višjem nivoju kot pri nas. Pri nas je novinarstvo samo še copy-paste novice in plačane reklame.

Pri nas lahko pa nov avto 3 krat pelješ na večje popravilo(podobno kot v Canadi) pa avto še kar ni vredu, pa se lahko slikaš s takim avtom. Me prav zanima kako bo pri nas s tistimi, ki bodo hotli vrnit okuženo vozilo, ki bodo stara manj kot 2 leti. Verjetno bo cenitev eurotax, izguba vsaj treh tisočakov in adijo miško, demokracija po slovensko...

Lemon law.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: martin_krpan in 4 gostov