Slovenski kupci se požvižgajo na škandal, Volkswagnova prodaja raste. (naslov članka siol.net)
pskoda je napisal/-a:http://www.siol.net/avtomoto/novice/2015/11/volkswagen_prodaja_slovenija.aspx
Manipulatorjem ti še verjameš?
1. Kaj so naredil z vozili euro5, ki so jih imeli na zalogi in jim je vlada prepovedala prodajo? Mogoče so jih vse prodali po znižani ceni na Kitajsko(norma euro 4) ali v manj razvite države v Evropi...->prodajne številke rastejo
2. "Omeniti gre tudi dobavne roke, ki v povprečju trajajo tudi tri mesece. Del volkswagnov, škod, seatov in audijev, ki so jih Slovenci prvič registrirali oktobra, so na primer stranke naročile že konec poletja. "siol.net ->prodajne številke rastejo
3.naredimo članek ki bo kupcem še naprej vzbujal (za)upanje -> v glavah prodajne številke rastejo
Sicer pa ta komentar o naši državi in naših poštenih državljanih pove vse: "Lugnia siol.net: Od Slovencev pa res ni za pričakovati da bi jih motilo goljufanje in zavajanje proizvajalca vozil, če jih ne motijo niti župani ali politiki ki so več na sodiščih ali pa celo v zaporu kot v službi. "Pošten" narod s hrbtenico ni kaj."
Jaz osebno vozila iz vw koncerna ne kupim nikoli več, pa sem jih veliko kupil od njih, prvič zaradi odnosa uvoznika, drugič ker proizvajalec manipulira in ni pošten. Če bi isto stvar storil manjši podjetnik bi bil že v zaporu, ko pa to stori big player je pa družbi dopustno. Naj pri tem tudi ostane.
Sicer pa prodajne številke še nikoli niso pomenile kvalitete, Raje imam avto proizveden v manjših serijah(kvalitetno) kot avto ki ga ima vsaka ovca. Očitno imajo še vedno v podzavesti da morajo postati numero uno v prodajnih številkah, da bi pa postali numero uno v kvaliteti na pošten način je pa seveda vseeno. "Lažje" je s programom izklopiti cikel ureje in se hvaliti kako jo avto malo porabi, kot ponuditi doplačilo za večji rezervoar ureje kot to drugi počnejo...