Eazy-O je napisal/-a:Ma ja, če bi se sam odpravljal na pot bi bil kar podvig, ampak ob takem številu ekip ki si med sabo tudi pomagajo in vse... Jasno gre za druženje, nazaj pa večinoma kar letijo.
Sicer se pri njih za £100 dobi malce več avta kot pri nas.

Vsekakor.
No, če bi se že moral podati na tako pot in s takim proračunom bi si izbral FIAT PANDO. Na hitrosti nad 80 km/h lahko pozabiš, na gorskih prelazih se moraš navadit, da te praktično kolesarji prehitevajo, udobje je na robu pojma »za preživet«, na drugi strani pa imaš najbolj zanesljiv FIAT vseh časov, če je avto redno vzdrževan lahko rečeš »ni panike«, poraba je majhna in če imaš na sopotnikovem sedežu brhko žensko družbo so užitki, udobje in doživetja veliko lepša kot v vsakem »luksuzu« za 100.000 EUR.
Edina nevarnost je, da se nekje v Toskani odločiš » ne grem nazaj«.
Sicer pa bi verjetno nabral cel album slik za to temo.
Glede teme : že nekaj tednov na trekkingu opazujem tole "najdbo". Gre za odlično ohranjen primerek, letnik ocenjujem , da je okrog leta 1977 (notranjost kot na sliki).
"Stric" pa avto "drži pri hiši" ravno na račun slabo vzdrževane in strme makadamske poti, ki vodi do posesti/vikenda. Pravi, da FIČO "pleza" po tistem makadamu kot za šalo. Sicer bi moral razmišljat o kakšnem 4x4.
LP