Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Kdo naj odgovarja za porodno napako v predoru Šentvid?

Angleški podizvajalec
27
13%
DARS
19
9%
Ministrstvo za promet
17
8%
SCT
130
61%
Nihče, se pač zgodi
5
2%
Ne vem, me ne zanima
16
7%
 
Skupaj glasov : 214
 
dBAss
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne jan 21, 2007 8:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dBAss To sep 02, 2008 6:13 pm

Slika
 
Uporabniški avatar
Somebody_new
Novinec
 
Prispevkov: 223
Pridružen: Pe sep 07, 2007 11:21 am

Napisal/-a Somebody_new To sep 02, 2008 6:50 pm

kolesar je napisal/-a:Družba za avtoceste v RS (Dars) je na izvajalca del v šentviškem predoru – podjetji v skupnem nastopu SCT in Primorje – naslovila odškodninski zahtevek v višini 5.127.746,45 evra. Izvajalec del mora odškodnino nakazati v petih dneh na transakcijski račun Darsa, v nasprotnem primeru bo ta začel z izterjavo odškodnine po sodni poti.
Sočasno je Dars ministra za promet Radovana Žerjava pozval, naj država prek svojih organov zahteva od izvajalca del povračilo narodnogospodarske škode, ki je nastala v času, ko je bil predor Šentvid zaprt.


http://24ur.com/novice/slovenija/odskodnina-za-sentviski-predor.html

Upam, da se bo vlada vsaj tokrat izkazala in izterjalo to od SCTja, potem se pa bo tako ali tako poslovila, ampak eno stvar pa bi še lahko naredili!!! Tiste slike pa so bile že zdavnaj objavljene, zdaj niso več tako aktualne ker ometa več ni!
TIGR
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Po okt 06, 2008 7:55 pm

BBoss je napisal/-a:- druga zgodba je pa zgodba o uporabi samega predora po 1.juliju in tukaj pa nastopijo tudi kriminalisti in verjetno v naslednji fazi tudi državno tožilstvo saj se bo ugotavljala objektivna odgovornost za namerno povzročitev nevarnosti.

Na preizkušnji bo namreč tudi pravna država oz. kdo si lasti policijo in tožilce. Če smo pravna država bo prišlo do tožbe proti darsu, kot upravljalcu in odgovornemu, za varnost na vseh objektih, ki so v njegovi pristojnosti vključno s šentviškim predorom. Z drugimi besedami: država bi morala tožiti dars in odgovorne v njem.

V kolikor pa bo ta del kriminalistične preiskave obračal krivdo drugam (recimo tudi proti SCT-ju) pa nam bo vsem jasno, kako je s pravno državo pri nas in kdo si lasti tožilstvo in organe pregona za izpolnitev svoje osebne agende. ;)


Kot kaže dobivamo odgovore na tisto kar sem se vprašal v tej temi že 13. avgusta (stran 15). Kot kaže pravna država še vedno deluje in policija se bo zgleda izvila iz primeža politike - upam da za vedno in da jo bo politika končno pustila na miru.

Končno so torej uspeli spraviti ovadbe na plano in ovaditi tiste, katere je "najboljši" minister Žerjav tako nespretno ščitil in tem ščitil tudi sebe in svojo nesposobnost transparentnega delovanja.

http://24ur.com/novice/slovenija/krimin ... darsa.html
 
Uporabniški avatar
Psepi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Pe okt 12, 2007 7:31 am

Napisal/-a Psepi To okt 07, 2008 12:42 pm

kolesar je napisal/-a:Sočasno je Dars ministra za promet Radovana Žerjava pozval, naj država prek svojih organov zahteva od izvajalca del povračilo narodnogospodarske škode, ki je nastala v času, ko je bil predor Šentvid zaprt.


http://24ur.com/novice/slovenija/odskodnina-za-sentviski-predor.html


Bboss se ponavadi kar strinjam s tvojimi posti, toda to zdaj da se toži dars in sct je ok. Ampak da pa še država toži SCT za narodnogospodarsko škodo ker je bil tunel zaprt. Mislim, dejmo no... Kakšno škodo je država imela zaradi tega. Sej se ne pobirajo mostnine in predornine in take reči pri nas. :roll: Sej so vinjete... In nima kaj država tožit SCT, kvečjemu lahko država sproži postopek sama proti sebi takorekoč in RS toži dars, dars pa naj se ukvarja z svojimi izvajalci. to zdaj izgleda lih tako , češ dejmo jih povozit zdej skupaj ker pač lahko. :roll:
 
Uporabniški avatar
domsas
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Po maj 07, 2007 8:16 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a domsas To okt 07, 2008 2:14 pm

OFF: me zanima kateri biseri so šli in v anketi odgovorili: ne vem, me ne zanima?
kaj res nimajo kaj boljšega za delat kot na internetne ankete odgovarjat me ne zanima. to je skoraj tak noro kot na vprašanje tedna na txt rtv slo preko sms-a odgovarjat, da jih ne zanima. na netu so ankete vsaj zastonj, na rtv slo pa plačaš 1 sms, da svetu poveš, da te vprašanje tedna ne zanima. eni imajo očitno preveč denarja.

ON: me res zanima kaj bo penko zdaj naumil, da bo zidarja rešil
sem si pa takoj ob otvoritvi tunela mislo, da bo nekaj narobe, ko so tak hiteli z otvoritvijo
Slika
You have to learn to follow before you can lead
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To okt 07, 2008 11:06 pm

Poslovni.Dnevnik.si je napisal/-a:

Sodni izvedenec: Za odpadanje ometa v predoru Šentvid krivi Ceramicoat, Dars in nadzor

Poslovni dnevnik - torek, 07.10.2008 06:44 Tekst: Primož Cirman

Ljubljana - "Sama tehnološka rešitev izvedene protipožarne zaščite /.../ je neprimerna. Z veliko verjetnostjo ugotavljamo, da je pri njeni izvedbi prišlo do vrste nepravilnosti in opustitev v nasprotju s standardi in zavezami dobre gradbene prakse," je zapisano v izvedenskem mnenju, ki ga je zasebni Gradbeni inštitut ZRMK konec septembra pripravil za okrajno sodišče v Ljubljani. To je sklep o izdelavi omenjenega mnenja sprejelo sredi julija, ko je SCT po drugem zaprtju predora Šentvid ob odpadanju ometa v galeriji sodišču predlagal zavarovanje dokazov.


Gradbeni inštitut ZRMK, ki ga vodi Igor Janežič, je v mnenju, ki obsega 23 strani, ugotovil, da "ne obstaja celovit projekt izvedbe del protipožarne zaščite (za to je odgovoren Dars kot projektant oz. naročnik projekta - op. esem), ki bi nedvoumno predpisal in predvidel vse možne posledice in pravilne postopke za kvalitetno in strokovno izvedbo del v predoru Šentvid".

Po oceni ZRMK je angleško podjetje Ceramicoat, ki je izvajalo protipožarna dela v šentviški galeriji, pri tem storilo več napak. "Istočasno ugotavljamo, da je tudi ravnanje ostalih udeležencev - investitorja (Dars, op. p.), nadzora (ZIL Inženiring) in supernadzora (Zavod za gradbeništvo) - v nasprotju z zakonskimi standardi," je izvedenec zapisal v mnenju. Obenem je poudaril, da bi lahko našteti "ob pravilnem strokovnem delovanju pravočasno reagirali pri ugotovljenih pomanjkljivostih, in sicer tako, da ne bi prišlo do predstavljenih posledic".

Kaj konkretno je bilo narobe pri nanašanju ometa v šentviški galeriji? V ZRMK opozarjajo, da "bi se moral protipožarni omet vgrajevati skupaj z armaturno mrežico, ki bi bila mehansko sidrana v osnovno betonsko konstrukcijo". "To dejstvo izhaja tudi iz tehničnih listov proizvajalca osnovnega materiala protipožarnega ometa Cafco International, ki še posebej poudarja uporabo te tehnologije v primeru izvedbe protipožarne zaščite s tem materialom v predorih," je zapisano v mnenju, ki ga je podpisal doc. dr. Bojan Čas.

"Neprimerna je tudi sama tehnološka rešitev izvedene protipožarne zaščite z izbiro mokrega nanosa," ugotavlja izvedenec. "Uporabljano izvedbo protipožarne zaščite je treba izvajati s pravilnim zaporednim brizganjem več slojev na ustrezno pripravljeno površino. Ta je bila pripravljena slabo oziroma v nasprotju z zahtevami stroke in navodili proizvajalca protipožarnega ometa," zatrjujejo v ZRMK. Kot utemeljitev navajajo rezultate preiskav in analize odpadnih vzorcev, ki so pokazali "prisotnosti nečistoč, ki ne bi smele biti v tem materialu, če bi bila površina pripravljena pravilno". Prav tako opozarjajo, da je Ceramicoat površino pred nanašanjem očistil z vodnim curkom pod premajhnim pritiskom.

Po mnenju ZRMK Ceramicoat ometa ne bi smel nanašati v času, ko so po železniški progi nad galerijo vozili tovorni vlaki. "Upoštevajoč strokovno literaturo ugotavljamo, da vibracije dejansko negativno vplivajo na kvalitetno izvedbo del, saj poslabšujejo kvaliteto materiala in stik materiala z betonsko podlago," je zapisal izvedenec. Iz dokumentacije ni razvidno, da bi Dars kadar koli zahteval ustavitev teh del v času vibracij in s tem preprečitev njihovega negativnega vpliva, čeprav je iz primopredajnega zapisnika protipožarnega ometa razvidno, da se je te problematike zavedal, še dodajajo v ZRMK.

primoz.cirman@dnevnik.si


Policisti zaradi ometa vložili ovadbi

Ljubljanski kriminalisti so zaradi domnevnih nepravilnosti pri gradnji predora Šentvid na okrožno državno tožilstvo v Ljubljani vložili dve ovadbi zaradi suma storitve kaznivega dejanja povzročitve splošne nevarnosti, povezane z odpadanjem protipožarnega ometa v začetku julija in avgusta. Čeprav so v Darsu dejali, da s kakršnimi koli podrobnostmi v zvezi s kazenskima ovadbama niso seznanjeni, naj bi bila po neuradnih informacijah kot odgovorni osebi pravne osebe ovadena predsednik uprave Darsa Tomislav Nemec in član uprave Boštjan Rigler.



starejše
Uprava Darsa našla grešnega kozla za Šentvid: Razrešili direktorico za gradnje in obnove Ksenijo Marc

Kje so zdaj vsi, ki so tako udrihali po SCT kot o zadnjih lopovih in krivcih za blamažo v predoru?
Bo v predor res posijala luč?
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Sr okt 08, 2008 7:56 am

očitno ljudje moti to, da nekdo zasluži, ko opravi neko delo al kaj. Nevem zakaj pol mercatorja pa špara ne linčajo :lol:

pa še ena anketa iz enega radia, ki to moje mišljenje sam še potrjuje
Koga lahko okličemo za krivca za neprestane težave z legionelo v onkologiji?

Tistega, ki je naredil stavbo in načrtoval napeljavo. (13) 50.00%
Ministrico za zdravje, ker je prevzela nepopolno stavbo. (5) 19.23%
Vodstvo onkologije, ker stavb ne zna vzdrževati. (4) 15.38%
Nikogar, legionela se pojavi sama od sebe. (2) 7.69%
Ne poznam te afere. (2) 7.69%
je pa anketa še v teku do jutri zjutraj
LP Rok
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Sr okt 08, 2008 9:41 am

esem je napisal/-a:Kje so zdaj vsi, ki so tako udrihali po SCT kot o zadnjih lopovih in krivcih za blamažo v predoru?
Bo v predor res posijala luč?


Hja saj vidiš kako učinkovit je populizem saj je v anketi kar 60% ljudi tudi na tem forumu "strokovno ugotovilo" da je kriv edino in le SCT. :lol: :lol:

Mislim, da sva edino midva in še kakšni redki posamezniki opozarjali, da se resnični krivci spretno skrivajo tudi z gromozansko pomočjo "najboljšega" prometnega ministra. :lol: :lol:

Na stvari, ki sem jih sam poudarjal že v avgustu me je pa itak tri četrt foruma imel za idota ali pa vsaj za Zidarjevega ritoliznika. Nisem ne eno še manj pa drugo ampak nikakor pa ne nasedam populizmu in vsiljenim "resnicam" . ;)
 
Uporabniški avatar
bzzero
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To dec 18, 2007 11:04 am

Napisal/-a bzzero Sr okt 08, 2008 10:53 am

:D tudi mene je zaradi mojega mnenja o tej zadevi nek bistroumnež na tem forumu kar "zaposlil" na SCTju. :roll:
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Sr okt 08, 2008 12:20 pm

SCT je kriv! In SCT mora odgovarjat, saj je glavni izvajalec del. Če je SCTjev podizvajalec zajebal protipožarno zaščito, se pa mora SCT naprej dogovarjati s podizvajalcem. Poleg SCTja pa mora odgovarjati tudi nadzor. Če nadzor dejansko ne opravlja nadzora je potem itak vse brezveze.

Pa da podam en banalen primer glede vseh teh krivd. Npr. da kupiš avto s turbodizelsko mašino. Tebi v garancijskem roku crkne turbina. Kaj boste sedaj naredili kot kupec tega avtomobila? Boste iskali proizvajalca turbin in od njega zahtevali novo turbino ali od proizvajalca avtomobilov?

Drugače se pa celotna svinjarija na področju gradbeništva dogaja zaradi napačnega pristopa. Ko se bo enkrat začelo delati tako, da bo glavni izvajalec SAM financiral določen projekt (ali tunel ali pediatrično bolnico ali onkološki inštitut...) NA KONCU pa bo dobil plačan račun za stroške (ampak ob predpostavki da je vse narejeno v roku in tako kot treba) ter z vsaj 5 ali pa 10 letno garancijo. Ko se bo to zgodilo, potem pa se bo začel počasu delati red. Ne pa tako kot delajo danes - aneks na aneks in imamo 150% dražji projekt...

Pa še ena zanimiva.. Kdaj je kdo v razvitem svetu videl, da se razveljavi razpis, nato se pa toži 'razpisodajalca'?
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr okt 08, 2008 12:38 pm

Shebo je napisal/-a:Pa še ena zanimiva.. Kdaj je kdo v razvitem svetu videl, da se razveljavi razpis, nato se pa toži 'razpisodajalca'?


to je možno samo v sloveniji, kjer papirologija ima svoj pomen in kjer naši uradniki pridno "delajo"
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Sr okt 08, 2008 9:36 pm

@Shebo: tole je pa malce pretežko zate, a ne? Ne razumeš glih najbolj.

Tukaj gre za zgodbo, ki se dogaja od 1.julija 2008. S tem datumom naročnik (država) prevzame v upravljanje (upravljalec DARS) ta tunel. S tem datumom SCT izgubi kakršnekoli pristojnosti glede del, popravkov, zapor in ne vem česarkoli še, v tem tunelu.

Pristojnosti prevzame DARS in s tem tudi odgovornost za dogajanje v tunelu. Tudi za odpadajoči omet. DARS-ova naloga pred prevzemom pa je bila, da s svojim projektantom ter nato nadzornikom, supernadzornikom in inšpektorji prevzamejo v upravljanje neoporečen objekt.

V kolikor bi bilo karkoli narobe objekta sploh ne bi smeli prevzeti, kaj šele odpreti za javno uporabo. Odprli so ga pa celo brez obratovalnega dovoljenja :shock: samo zato, ker se je "najboljšemu" ministru pač tako mudilo oziroma se je tako naprdnil.

Tukaj NI šlo za skrito napako saj so za težave z ometom vedeli vsi brez izjem. Prvi dogodek se je namreč zgodil davno pred odprtjem in to je bilo aprila. In kaj zdaj - vsi so vedeli da obstoja velika nevarnost padavin pa so kljub temu zadevo odprli in s tem ZAVESTNO ogrožali življenja vseh, ki so vozili skozi. Ne življenja ni ogrožal SCT ampak tisti, ki je objekt spustil v uporabo, a ne? In zato bodo odgovarjali pred sodiščem in ne zaradi odpadlega ometa, razumeš?

Zakaj je sploh do tega prišlo? Odprtje je moralo nujno sovpadati z uvedbo vinjet, da bi vsi občutili (še posebej Gorenjci) blagodejni vpliv vinjet in seveda volitve so bile blizu. Zamuda ni bila dopustna saj se je Minister zbal za svojo kredibilnost in avtoritativnost.


Ker si pa navedel en primer (turbina), ki je sicer precej zgrešen saj primerjaš napačne nivoje odgovornosti ti bom raje podal dejansko situacijo v primeru nesreče s padajočim ometom. Po tvoji logiki bi torej moral nemški turist tožiti SCT za škodo :lol: NE, tožil je upravljalca (oziroma je prišlo do izvensodne poravnave) DARS in oni so dolžni povrnit škodo.

Tudi če na AC zbiješ žival je DARS odgovoren in ne postavljalec ograje, ki bi morala varovati AC pred vdorom divjadi na cesto.

Pa še to - od 1. julija vse stvari pregledujejo DARS-ovi delavci in nihče (razen s posebnim dovoljenjem DARS-a) ne sme po AC-ju nič stikat al pa pregledovat saj so zato zadolženi le in samo delavci DARS-a, ki opravljajo tovrsten nadzor.

Kaj pa se je dogajalo do datuma odprtja pa ni stvar nas uporabnikov ampak je stvar pogodbe med DARS-om in SCT-jem in oni morajo sami razčistiti med seboj brez zganjanja populizma tipa Žerjav/Nemec&Co. Upam, da bo zdaj malo bolj razumljivo zakaj gre v vsej tej zgodbi.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Sr okt 08, 2008 10:24 pm

Shebo je napisal/-a:....
Pa da podam en banalen primer glede vseh teh krivd. Npr. da kupiš avto s turbodizelsko mašino. Tebi v garancijskem roku crkne turbina. Kaj boste sedaj naredili kot kupec tega avtomobila? Boste iskali proizvajalca turbin in od njega zahtevali novo turbino ali od proizvajalca avtomobilov?


Pa da bo še bolj razumljivo - izhajajoč iz tvojega povsem neustreznega primera:

Pravilno bi bilo - Kupec (avta ali v tej temi Dars) ne ve točno, kaj bi rad in naknadno ugotovi (ko čaka na avto po naročilu, ki je že v fazi izdelave), da bi rad še to pa ono (torej spremenjen avto/izdelek, pa naj bo to styling ali tuning ali protipožarna zaščita). Seveda ga v matični tovarni ne bodo dodelovali, niti niso za to usposobljeni, zato mu (kupcu) predlagajo nekaj styling ali tuning firm (Pri pp. zaščiti je bilo celo obratno, saj je Dars SCT-ju naknadno "priporočil" (praktično vsilil) Ceramicoat. Le zakaj?). Kupec se strinja za eno od teh, naj izdelek dokončno dodelajo. Že narejen avto pošljejo tja...

Zdaj pa ti povej - bo za spremembe garantirala matična tovarna ali predelovalec? In - naj strokovnjak matične tovarne non stop bdi nad predelovalcem, da bo vse OK (čeprav se na njihovo delo niti ne spozna)? In - naj matična tovarna opozarja in zahteva popravke (to je SCT storil) - da na primer ne odpade podaljšek (ali pp. zaščita) ali naj na to večkrat opozorjen kupec (Dars) to stori sam (Dars pa tega ni storil, kljub opozorilom, tudi javnim, in poprejšnjim dogodkom)?

Shebo je napisal/-a:....
Drugače se pa celotna svinjarija na področju gradbeništva dogaja zaradi napačnega pristopa. Ko se bo enkrat začelo delati tako, da bo glavni izvajalec SAM financiral določen projekt (ali tunel ali pediatrično bolnico ali onkološki inštitut...) NA KONCU pa bo dobil plačan račun za stroške (ampak ob predpostavki da je vse narejeno v roku in tako kot treba) ter z vsaj 5 ali pa 10 letno garancijo. Ko se bo to zgodilo, potem pa se bo začel počasu delati red. Ne pa tako kot delajo danes - aneks na aneks in imamo 150% dražji projekt...


To smo že rekli - vsaka nova garnitura postavlja svoje ljudi - tudi v razpisne komisije (kar ni nujno, ni pa nenormalno, posebno, če se s tem kaj pridobi na kvaliteti). A kakšne ljudi? Ustrezne strokovnjake? Največ so o tem povedali kar ti (trenutni) ljudje sami, ko so sami rekli, da so se ogromno naućili! To pove predvsem to, da prej niso znali praktično nič oz mnogo premalo - pa so bili vseeno izbrani v razpisno komisijo! Kdo take izbore na koncu plača? Vsi aneksi so posledica slabih razpisov in spreminjanja projektov - celo tudi vmes, ko se že izvajajo/gradijo (konkretno predor sam in pp. zaščita).

Shebo je napisal/-a:....
Pa še ena zanimiva.. Kdaj je kdo v razvitem svetu videl, da se razveljavi razpis, nato se pa toži 'razpisodajalca'?


Tu se skriva odgovor, kje je Slovenija trenutno - vsaj na področju razpisov in državnih investicij. BTW - verjetno ne bi tožili, če ne bi imeli minimalnih možnosti za uspeh. "Po domače" se lahko dela kje drugje, ne pa tu, kjer se gre za velike denarce...To je problem, ki bi ga morala država kvalitetno rešit že takoj po nastanku in bi s tem tudi precej prihranila. Očitno so bili interesi dovolj različni - in en skupen - ribarjenje v kalnem.
 
Uporabniški avatar
bzzero
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To dec 18, 2007 11:04 am

Napisal/-a bzzero Če okt 09, 2008 7:45 am

Shebo je napisal/-a:Pa da podam en banalen primer glede vseh teh krivd. Npr. da kupiš avto s turbodizelsko mašino. Tebi v garancijskem roku crkne turbina. Kaj boste sedaj naredili kot kupec tega avtomobila? Boste iskali proizvajalca turbin in od njega zahtevali novo turbino ali od proizvajalca avtomobilov?


:D Tale tvoj primer je slab. Če upoštevaš ugotovljena dejstva v celotnem postopku gradnje, je npr. esemova primerjava zelo dobra. Ampak jo lahko še bolj poenostaviš:
Ti kupuješ avto in bi na vsak način rad avto s turbino. Prodajalec ti pove da je turbina zanič in bo "crknla" v kratkem a ti vstrajaš. On te prepričuje do onemoglosti, pripelje skupino mehanikov ki potrdijo njegove besede a ti še vedno vstrajaš. On se vda in ti proda avto. Ti se odpelješ. Naslednji dan prideš nazaj in ves besen vpiješ na prodajalca ker ti je šla turbina. 8) Razumeš? :roll:
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Če okt 09, 2008 8:31 am

No ja, primer mogoče ni najboljši, vendar bi pa lahko bil nekakšen okvir za zgodbo kako bi lahko bilo...

@BBoss: Ne, očitno mi res niso vse stvari jasne. Ko je Ceramicoat polagal to protipožarno zaščito - kje je bil nadzor, da se je sploh delalo tako kot se je?! Pa ni važno kater nadzor - ali državni ali pa direktno od SCTja (predvidevam da imajo tudi oni svoje nadzornike pri delu s podizvajalci). Kdo je sploh dovolil takšno gradnjo protipožarne zaščite, če je pa že aprila pol stropa dol padlo? Kdo takrat ni dal odločitve da je treba vse zamenjat?

Ko omenjaš da je DARS odgovoren za tunel po prevzemu, se povsem strinjam s tabo. Vendar pa v razvitem svetu obstajajo garancijski roki (mogoče pa Slovenija za to še ni slišala...). In če prvi dan pade pol ometa na cesto je to potrebno v garancijskem roku popravit. Kdo pa daje garancijo? Ja glavni izvajalec..
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
bzzero
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To dec 18, 2007 11:04 am

Napisal/-a bzzero Če okt 09, 2008 8:55 am

t.i. glavni izvajalec je naročnika opozoril na to možnost. Turistična sezona je bila pred vrati in mudilo se je z odprtjem tunela. Kljub opozorilom so predor odprli čeprav je bilo do pogodbenega roka še dovolj časa in bi napake lahko odpravili. Naročnik je torej vedel kaj se lahko zgodi in se na žalost tudi je. Ob otvoritvi predor ni imel uporabnega dovoljenja. Kako in kdo ga je potem "dobil" vejo najbrž samo na ministrstvu in DARSU.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov