Da se vidi razlika v moči (izgubi če že hočete) plin vs. bencin. (bencin 95okt, plin: propan/butan tankan na Petrolu.
1. meritev na bencin (pri navoru - zelena črta)
2. meritev na plin (pri navoru - modra črta)
Presodite sami:

Vikking je napisal/-a:Kot sem obljubil, ko bo priložnost peljati vozilo na valje, pripnem meritev. Danes sem opravil meritev.
Da se vidi razlika v moči (izgubi če že hočete) plin vs. bencin. (bencin 95okt, plin: propan/butan tankan na Petrolu.
1. meritev na bencin (pri navoru - zelena črta)
2. meritev na plin (pri navoru - modra črta)
Presodite sami:
TrijoAdijo je napisal/-a:iziboy je napisal/-a:No...hvala obema. Sem že mislu, da sem edini, ki je dobil tak občutek.
Ne, nisiNas je več takšnih
zzitop je napisal/-a:
Ne morem brez občutka, da si tole narobe predstavljaš. Morda je navor, rdeča je moč Za vsako barvo pa imaš dve krivulji, torej ena morda krivulja za navor na plin, druga na benz. Isto pri moči. Vsaj jaz tako razumem ta graf. Ne me napadati če se motim.
LP
Vikking je napisal/-a:zzitop je napisal/-a:
Ne morem brez občutka, da si tole narobe predstavljaš. Morda je navor, rdeča je moč Za vsako barvo pa imaš dve krivulji, torej ena morda krivulja za navor na plin, druga na benz. Isto pri moči. Vsaj jaz tako razumem ta graf. Ne me napadati če se motim.
LP
Verjetno si spregledal, ampak sem prav napisal. Ker se rdeče črte (konji) ne ločijo med sabo po barvi (gre za svetlo rdečo in temno rdečo(. Sem raje opisal kaj je modra krivulja in kaj je zelena krivulja ( seveda obe predstavljata navor).
Pa da še enkrat sam sebe citiram:
1. meritev na bencin (pri navoru - zelena črta)
2. meritev na plin (pri navoru - modra črta)
Kot vidiš po grafu, zadeva na plin na začetku celo bolje deluje, seveda se potem krivulje izenačijo. Kar pomeni da izgube na plin v moči in navoru ni. Vozilo ima 77.000km prevoženih na plin, avto pa ima vsega skupaj prevoženih 247.000km. Gre za 150km motor, prva turbina ko3 in prvi menjalnik. Vozilo ni bilo nikoli čipano.
iziboy je napisal/-a:
Hm....bi ga mogoče lahko še vprašal (ali če mi lahko daš email naslov, gsm, karkoli), za te 3 težave katere imam sam:
1. Vozilo, ko gre na plin, ne gre čez 4800 obratov, Do blokade ni variante da bi kdaj prišel z plinom.
2. Ko je zunaj mrzlo, ponavadi pozimi, se v 1,2 in 3 prestavi, ko pritisnem do konca na plin sistem enostavno preklopi na bencin. Poleti do tega nikoli ni prišlo! Pravijo, da naj bi bila težava v mešanici plina, kar ne verjamem, ker se ostalim to ne dogaja.
3. Po vgradnji avtoplina prihaja do čudnega dodatnega zvoka v potniško kabino iz motornega dela. Sliši se kot kako sesanje, ali kot da bi se kak močan ventilator vklopil. Višji so vrtljaji, bolj se čuje in to delo. Podobno, kot če bi vklopil ventilacijo v vozilu, le malce "oddaljeno" se sliši.
Pač čudi me zato, ker pravijo, da se pri tem rumenem meganu naj nebi nič od tega pojavljalo. A predelali so ga isto v Mislinjah in samo nekaj tednom za tem.
Ps.: Veš mogoče kdaj je bilo to vozilo narejeno v tovarni? Pred 3.2010 ali po? Ker so nekje takrat eno kozmetično napako odpravili pri motorju, kar povzroča eno klenkanje pri segretem motorju.
1. in 2. točka sta zagotovo povezani z nezadostnim dovodom plina. Lahko je zaradi težav(smeti) v dovodu ali v uparjalniku ali pa zaradi prešvoh uparjalnika
3. točka pa je povezana s pretokom plina. Zvok nastane pri pretoku plina skozi eno od komponent, najverjetneje nekje v uparjalniku. Imel sem podobno zgodbo, pri meni je bil vzrok filter. Ko so ga zamenjali z drugačnim modelom, je zvok izginil.
Prins je napisal/-a:Masster za RS-a.:
1. točka: Ali ti pri teh obratih začne avto cukati ali pa le preklopi na bencin? Če prvo potem vbrizg najverjetneje traja predolgo (rešitev višji pritisk ali zmogljivejši injektorji).
2. točka: Ali uparjalnik ali pa ventil na rezervoarju ne zagotavljata dovolj plina. Kot si sam ugotovil bi to vsem z 250 KM ali več delalo težave, če bi bila kriva plinska mešanica za težavo. Očitno sistem ne dobi dovolj goriva in misli, da ima prazen rezervoar in preklopi na bencin. Lahko pa vzrok tudi kakšna umazanija ali poškodba cevi, sploh če je avto že delal. In je letni čas zgolj slučaj.
3. točka: Verjetno gre res za "žvižganje" plina med svojo potjo (od uparjalnika do motorja, ko je že vplinasti fazi). Kje se to pojavi in zakaj je treba odkriti. Potem je odprava tega enostavnejša. Ni pa nujno, lahko je bolj zapleteno.
Pri nas smo imeli podobno težavo, ko se je malenkost spremenila oblika filtra. To je povzročilo vrtinčenje plina in posledično nek zvok. Zanimivo pa, da se ni pojavilo na vseh vozilih. Zato je možno, da na enem Meganu žvižga na drugem ne. Je pa kot rečeno treba najprej preveriti od kod in zakaj prihaja zvok.
Vse opisano trdim z 90% gotovostjo, dopuščam pa možnost, da je na sistemu v vašem vozilu lahko še kakšen drug razlog nam neznan.
car fan je napisal/-a:Vikking oz kdorkoli...kje zbrišeš svoje stare prispevke??? Ne "uredi" ampak "briši" ?
Vikking je napisal/-a:car fan: nobenega ne zanima kaj imaš ti in tvoj kolega plinaš, za enproblem na forumu. Tako da besede: in drugi, Ostalim pa še enkrat.. , kar obdrži zase. Dovolj je bilo že ko si opisal problem, nisi bil zadovoljen z prinsom in ti problema niso rešili.
Ostalo pa bi že zdavnaj morala reševati med sabo preko telefona oz. zasebnih sporočil. Če bi moderator bil malo bolj buden, bi vama že zdavnaj pobrisal to medsebojno kregarijo, ker nobenega ne zanima to smetenje in obtoževanje po forumu.
V bistvu mi greta že oba na živce s to svojo kregarijo, uredita to preko ZS ali gsm. Če ne moreta in se javno mečeta po koprivah, prosim moderatorja da briše za njima.
car fan je napisal/-a:Nekaj podobnega sem občutil tudi sam in ugotovil, da so tej iq sistemi dobri sam na forumu in sem bil pred leti zaveden zaradi nekaterih forumašev, ki se oh in sploh spoznajo na vsako temo...jaz pa jim brezpogojno verjel in se "namazal" na med! Tudi pr meni je blo vse drugo krivo in mi niso mogli zrihtat. Zato sem avto prodal tist model je pa nekak to v Italiji pol končno uštimal. Brez, da bi karkoli drugega na motorju delali, kakor so meni tuki zatrjevali. Tako, da žal ti tu ne znam pomagat. Me pa zanima sledeče, pred kratkim sem zamenjal svojega 530d z 530i in seveda je vožja božanska proti prejšnjemu "traktorju"...kljub slabi izkušnji od prej pa zmeraj bolj razmišljam o plinu, ker je pa poraba cca 2 litra večja! Nagibam se pa predvsem med sistemom G1 ali Zavoli. Predvsem G1, ker je Zavoli za moj žep skor malo predrag...imam pa dva soseda, ki nista ravno najbolj zadovoljna prav z G1 sistemomBaje je primeren bolj za švoh avte! A ima kdo kak komentar z podobnim avtom? Pa naj mi odgovorijo samo tisti z dejanskimi izkušnjami in naj ne odgovarjajo vsi drugi, ki kao neki veste o avto plinu, ker dva krat ne bom nasedel "vaškim čenčam"!!!
car fan je napisal/-a:Mastter...ti si si pa prvošču pravo zverino D![]()
...svaka čast. Če boš kaj po Kranju skakal se z veseljem pustim zapeljat en krog
Grega...ti si se pa razpisal...mačka hitr zacvil, če ji na rep stopiš. Pa naj bo po tvoje. Sem Hočevar (se poznava, predelavo naredil brat) in imam predelanga Jeepa 4.7 trenutna reg oz KR H4-512...PRI TEBI...nazadnje sem bil PRI TEBI na servisu 2012...7ič!!! In takrat sem ti tudi v faco povedal, da me tam vidl več ne boš!!! Pa ne bom ti na zasebnega pošiljal slik ampak jih bom tu gor prilepil, da še enkrat vidiš, kake "čreve" ste namontirane noter! Aja...seveda bo po tvoje neki na avtu narobe, da ne špila kot bi mogu!!! (Ampak eni "garažisti" kot jim ti praviš so mi v uri zrihtali, da špila kot avijon napram tvojim nastavitvam...še vedno ni to to...ampak, ajde) Ampak, če hočeš ti tu gor nalepim še od KMAGA poročilo, da je avto BP!!! Ampak po tvoje so tud oni šalabajzerji...pol pa ti povej, ko si tk in edini AS v sloveniji, kaj je narobe z avtom in kaj naj menjam, da bo špilal tako kot na benzu! Kot drugo...se ukvarjam z hladilnimi tekočinami in delam z Ledotom!!! A si že zmrznu ob tej besedi??? Kako je pa z njihovimi Škodami z 1.2 motorji! In kak odnos imaš zaradi tega z Porshejem? A se razpišem še o tem al ostanem rajši samo na svojem problemu? Se mi je zdelo! Kot drugo pa...jaz ne izbiram sistema na podlagi "govoric" na forumu! Aja še to...Mitja Zupan (za njega lahko trdim, ker mi je sosed, če jih je več pa veš najbolje TI)...ima enako predelan avto PRI TEBI in ima servise 50% skonto, ker piše po forumu! Jaka fora...in zdaj misliš, da me bo forum dejansko prepričal!? Ja, itak! Po drugi strani pa ne vem zakaj se tk ustrašiš, če kdo kaj drugega pohvalnega reče za drug sistem? Sej pa ja po tvoje imaš najbolši sistem in samo pri vas imate pravo znanje!!! Pač jaz definitivno ne vgradim več sistema pri tebi...če bom dal pa sedaj G1 not al pa Zavoli al pa najcenejšega polskega Emme, Evropa gas, itd...kaj to tebe briga? A mi ga boš ti plačal? Pa še neki...zakaj bi pa "ti" brisal komentarje ali pri temu posredoval, če kdo napiše, da je nezadovoljen z tabo ali, če je zadovoljen z katerim drugim sistemom???????
veqlargh je napisal/-a:Ste hujši nekateri kot otročad v vrtcih, prav neverjetno.
Kako naj si kdorkoli na podlagi tega vašega "jebanja" ustvari mnenje? Glede česa? IQ Sistemov in Plineksa? Ali Prins sistema ter ostalih (ki jih ponuja ali Plineks ali kdo drug, ki jih takisto vgrajuje)? Torej kaj? Še najbol pomembno sporočilo nasploh je to, da na koncu ni pomemben sam sistem ampak vgraditelj. In se vedno znova potem izpostavlja Prins vs nekaj drugega. Dober monter je ključen pri vsem.
Dajte že nehat srat po tej temi no.
Henry_123 je napisal/-a:Živijo,
Rabim pomoč. Pri IQ sistemi so mi vgradili avtoplinski sistem v Audi A4. Že od samega začetka mi avto "cuka". Ker mi na PRINS-ovem servisu ne znajo popraviti njihove napake sprašujem vas, kam lahko peljem avto pregledat/popravit. Poznate kakšnega zaneslivega serviserja?
Hvala za odgvor!
veqlargh je napisal/-a:iziboy: pred slabim letom sem našel tale forum, ko sem iskal informacije o vgradnjah plina v avto. Kaj sem si lahko pomagal s temi stranmi tu? Čisto nič. Na koncu sem se odločil izključno na podlagi tega, kater servis mi je najbližje za primer kakšnih okvar in rednega servisiranja. Po prebiranju par strani te teme takrat izvedel samo to, da je plin tako ali tako govno, da je avto potrebno samo nazaj vozit in da je dizl tako ali tako najboljša stvar pod soncem. Sicer pa, a je dokazano, da je car fan od Plineksa? Sem kaj zamudil? Predvidevanja. Nekaj sta si izmenjevala cifre po prečitanem, dobila pa se nista. Itd... skratka, od tega noben potencialni kupec plinske naprave nima NIČ. Čisto nič.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov