Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a gasolinedream Po dec 01, 2014 11:26 am

Mja, samo ljudje prevozimo različno količino kilometrov. In eni ne potrebujemo dvostopenjskega tega, in petstopenjskega tistega. Pa ja, že osnovna Fabia l2000 ima večstopenjske brisalce (prva stopnja ima 4 ali 5 podstopenj). V bistvu še nisem imel avta letnik 2000+ ki tega ne bi imel. Če bi imel človek več možnosti pri izbiri opreme bi se tudi meni zdelo super. Razumem sicer da je to za proizvajalca težko oz. celo dražje, ampak eni smo pač minimalisti.
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a fare Po dec 01, 2014 11:29 am

Meni moj čisto zadostuje v vseh pogledih.
 
Uporabniški avatar
Ivan36
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4572
Pridružen: Po feb 19, 2007 3:16 pm
Kraj: Primorska je lepa. 100 ljudi 100 čudi !

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a Ivan36 To dec 09, 2014 8:56 pm

Poleg AAC in DCZ, ESS 4X , EOO, tempomat obvezen! Alu platišča pa park senzorji so pa že šminka ako niso serjijski ob nakupu.
 
mare69
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Pe avg 26, 2005 7:24 am

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a mare69 Če apr 02, 2015 11:14 am

chan je napisal/-a:Ne zgolj na našem trgu, temveč na vsepovsod po Evropi prihajajo v ospredje nizkocenovni modeli, ki ponujajo tzv. "Hofer filozofijo", oziroma ponujajo zgolj tisto, kar povprečen uporabnik potrebuje in nič več. Začetnica omenjene filozofije, ki je idejo dejansko črpala iz poslovnega modela nemškega Aldija (aka Hofer) ter švedske Ikee, je vsem poznana Renaultova Dacia. Tako njihovi modeli ponujajo skorajda že v vsakem razredu model avtomobila, ki je namenjen zgolj nestresnemu premikanju od točke A do točke B. Ostali proizvajalci sedaj želijo slediti omenjenemu receptu, saj se najde tudi na "bogatem" zahodu nezanemarljivo število kupcev, ki želijo zgolj osnovno prevozno sredstvo.

A potrebno je obenem razumeti, da se pri omenjeni opremski "navlaki" NIKDAR ne sme v isti koš metati varnostne pripomočke! Vzeti je pač potrebno v obzir, da je v zadnjih letih ravno v tem segmentu daleč največji napredek v avtomobilizmu, zatorej se tovrstni aktivni in pasivni varnostni pripomočki ne morejo označevati z "neuporabnostjo". Nenazadnje, če kdo sam egoistično gleda na takšne in drugačne varnostne elemente kot nepotrebne, naj vsaj malce razmišlja še na ostale udeležence v prometu - tako ga bo npr. ABS sistem rešil, da se ne bo na poledeneli cesti zaletel v spredaj stoječo kolono (me je že rešilo pred leti). In če pustim vnemar zgolj varnostne pripomočke, najverjetneje sopotniki v poletni pripeki ne bodo ravno navdušeni nad razmišljanjem lastnika vozila, kateremu bi bila celo klimatska naprava nepotrebna (btw, zaradi odroševanja stekel ima tudi varnostni aspekt).

Že omenjeni kenijski Mobius (http://www.avtomobilizem.com/index.php/ ... 1-05-2014/) je več ali manj delovni stroj, ki pa na veliki večini slovenskih cestišč ne bi prišel do izraza. Terenec, ki je oropan večine varnostnih pripomočkov, je sicer več ali manj namenjen prevozu po afriških cestah, po katerih se še povprečen slovenski kmetovalec ne bi niti pod razno peljal s svojim John Deerom. Pri nas pa, roko na srce, se skorajda že do planinskih koč lahko pripelješ po asfaltu. Če pa bi že gledal v podobni smeri delovnih "mul", pa se omenjeni filozofiji približa Land Roverjev Defender, Jeepov Wrangler ter Ivecov Massif.


No, vsaj eden, ki je zadel poanto. Hvala za info o "hofer" filozofiji v avto sferi. V odmaknjenih hribovskih vaseh "bogu za hrbtom" v hribih po Albaniji sem naletel na stare mercedeze in golfe, ki pridejo tam, kjer bi večina "mestnih jeepov" že davno odpovedala. Ne vem, kako je s sodobnimi wranglerji, LR in podobnimi. Od novejših sem srečal še največ toyot, samo ti imajo take cene, da je treba pol ledvic v familiji prodat, da si jo lahko privoščiš. Zanimiva opcija se mi zdi tudi kakšna predelava starejšega transportnega vozila v bivalnik/kombi. Kako je pa kaj s predpisi na tem področju? Če recimo iz Rusije uvozim kakšen UAZ in ga malo predelam, a bi to lahko potem pri nas registriral?
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Zakaj so avti vse manj uporabni?

Napisal/-a J.McLane Če apr 02, 2015 11:53 am

No jaz nisem prodal ledvice, sem pa kupil nekaj v smeri tvoje filozofije. Glede legalnosti, dokler je bivalnik snemljiv in na vozilu ni drugih modifikacij (npr. odstranjen keson) se bivalnik smatra kot tovor in nobena homologacija ni potrebna. Se je pa potrebno držat vseh omejitev, ki veljajo za tovor (nosilnost, dimenzije, luči, tablica).

Tule gor lahko dobiš kakšen nasvet glede samo graditeljskih variant:
http://pickup-bivalniki.mojforum.si/
Priponke
PIC-3004.jpg
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov