chan je napisal/-a:Ne zgolj na našem trgu, temveč na vsepovsod po Evropi prihajajo v ospredje nizkocenovni modeli, ki ponujajo tzv. "Hofer filozofijo", oziroma ponujajo zgolj tisto, kar povprečen uporabnik potrebuje in nič več. Začetnica omenjene filozofije, ki je idejo dejansko črpala iz poslovnega modela nemškega Aldija (aka Hofer) ter švedske Ikee, je vsem poznana Renaultova Dacia. Tako njihovi modeli ponujajo skorajda že v vsakem razredu model avtomobila, ki je namenjen zgolj nestresnemu premikanju od točke A do točke B. Ostali proizvajalci sedaj želijo slediti omenjenemu receptu, saj se najde tudi na "bogatem" zahodu nezanemarljivo število kupcev, ki želijo zgolj osnovno prevozno sredstvo.
A potrebno je obenem razumeti, da se pri omenjeni opremski "navlaki" NIKDAR ne sme v isti koš metati varnostne pripomočke! Vzeti je pač potrebno v obzir, da je v zadnjih letih ravno v tem segmentu daleč največji napredek v avtomobilizmu, zatorej se tovrstni aktivni in pasivni varnostni pripomočki ne morejo označevati z "neuporabnostjo". Nenazadnje, če kdo sam egoistično gleda na takšne in drugačne varnostne elemente kot nepotrebne, naj vsaj malce razmišlja še na ostale udeležence v prometu - tako ga bo npr. ABS sistem rešil, da se ne bo na poledeneli cesti zaletel v spredaj stoječo kolono (me je že rešilo pred leti). In če pustim vnemar zgolj varnostne pripomočke, najverjetneje sopotniki v poletni pripeki ne bodo ravno navdušeni nad razmišljanjem lastnika vozila, kateremu bi bila celo klimatska naprava nepotrebna (btw, zaradi odroševanja stekel ima tudi varnostni aspekt).
Že omenjeni kenijski Mobius (http://www.avtomobilizem.com/index.php/ ... 1-05-2014/) je več ali manj delovni stroj, ki pa na veliki večini slovenskih cestišč ne bi prišel do izraza. Terenec, ki je oropan večine varnostnih pripomočkov, je sicer več ali manj namenjen prevozu po afriških cestah, po katerih se še povprečen slovenski kmetovalec ne bi niti pod razno peljal s svojim John Deerom. Pri nas pa, roko na srce, se skorajda že do planinskih koč lahko pripelješ po asfaltu. Če pa bi že gledal v podobni smeri delovnih "mul", pa se omenjeni filozofiji približa Land Roverjev Defender, Jeepov Wrangler ter Ivecov Massif.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov