Napisal/-a JohnyR Če jun 16, 2005 6:42 am
Še jst svoje napisal.
Eibach je znano dobra, ampak draga roba. Dobra lastnost Eibach fedrov glede na APEX-e je to da pri njih ni problem, če ne manjaš amortizerja oz. ga tršaš.
APEX je priporočljiv samo v Sport kit varianti, kjer zraven dobiš amortizerje.
Da ne boste rekl da nismo sprobal:
- Clio z APEX Sport kitom že dve leti vozi kot po tračnicah tako po cesti, kot na Mobikrogu, kjer je naredil kr neki krogov.
- Octavia 1,8T, ki je imela samo zamenjane fedre, se je obnašala kot pink ponk žogca, dokler nismo tršal amortizerje pri g. Vugi. Boljše, vendar smo malce premalo tršal.
- Audi A4 1,9TDI, ista fora kot Octavia, sicer je bil ob menjavi samih fedrov boljši kot Octavia, ampak še vedno ni bilo to to. Pri Audiu je g. Vuga naredil progresivne amortizerje, kar je posledično avtu spravilo lego na nivo APEX Sport kita.
http://www.raceland.si