
Drgac glede V10 5.0 dizla. Hja, masina je za v tovornjak, k se avto nazaj nagne k avion, k se gas tm not pohod. Sm se pelu

Cuore Sportivo 156 je napisal/-a:Zok je napisal/-a:kaj pa safrane?!? safrane, safrane, SAFRANEEEEE!!!! 2.5, 20 ventilov, vrstna masina, 5 cilindrov, zvok da gate trga!!![]()
![]()
![]()
![]()
aja, pa 170 konjev pri skromnih 4800 obratih...
in zate je to strup?
Alfa 2.5 V6 24V 190HP
Cuore Sportivo 156 je napisal/-a:Zok je napisal/-a:kaj pa safrane?!? safrane, safrane, SAFRANEEEEE!!!! 2.5, 20 ventilov, vrstna masina, 5 cilindrov, zvok da gate trga!!![]()
![]()
![]()
![]()
aja, pa 170 konjev pri skromnih 4800 obratih...
in zate je to strup?
Alfa 2.5 V6 24V 190HP
Klausz je napisal/-a:prihodnost je najbrz v raznih v postavitvah, ker je motor bolj kompakten, predvsem zaradi krajse pogonske osi... ceprav BMW se kr fura svoje vrstne sestake, ki so v vseh pogledih super...
Klausz je napisal/-a:Ja vidm da je debata na puno...
ampak WR6 masina je vrstna, s tem da valji niso postavljeni cist vzporedno, ampak majo mal zamika...
in to so pol nardil pr w18... ena kombinacija vsega skup... w12 pr phateonu pa je v bistvu dve wr6 skup zlozene, kar pomen da ima dve vrsti valjev, v vsaki vrsti pa so valji postavljeni z rahlim zamikom...
prihodnost je najbrz v raznih v postavitvah, ker je motor bolj kompakten, predvsem zaradi krajse pogonske osi... ceprav BMW se kr fura svoje vrstne sestake, ki so v vseh pogledih super...
V10 TDI je pa v bistvu sestavlen iz dveh 2,5 TDI (tastarih) pet valjnih dizlov... razen da ma drug nacin vbrizga pa se par modifikacij... tko da lahko recemo, da se pr WV-ju zlo radi igrajo s sestavljanjem masin...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov