Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Kateri avto bi izbrali

BMW 5
89
62%
ALFA ROMEO 166
54
38%
 
Skupaj glasov : 143
 
Uporabniški avatar
+Gambit+
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Ne mar 16, 2003 2:20 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a +Gambit+ Ne apr 18, 2004 1:25 pm

opankar je napisal/-a:Alfo seveda.

BTW: Vsi samo neki mislte, noben pa nič ne ve. Kera beda.


Quotam in podpisem.Me zanima kok od vas se jih je ze peljalo v 166ki ki ima v nosu V6 in hrumi pri 6000...ne bi hotli nic drugega.
Slika
02' TOUGE GHOST
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Ne apr 18, 2004 1:54 pm

rajš bi vzeu BMW-ja ker je novejši in tehnično bolj dovršen, le oblika mi ni najbolj pri srcu, zato bi naredu kompromis- alfin design in BMW-jeve tehnikalije :D
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
gajo_g
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: Če nov 20, 2003 12:29 pm

Napisal/-a gajo_g Po apr 19, 2004 12:12 am

opankar je napisal/-a:Alfo seveda.

BTW: Vsi samo neki mislte, noben pa nič ne ve. Kera beda.
Prosim če se vzdržiš žaljivk mi tebe nismo žalili ! LP
 
Uporabniški avatar
MugenPow
Novinec
 
Prispevkov: 135
Pridružen: Sr apr 14, 2004 11:02 pm

Napisal/-a MugenPow Po apr 19, 2004 12:22 am

jest mislim da je blo na to temo dost povedanga in je prav naj si misli vsak svoje ,naumo se kregal zarad 2 avtou prosim da nehate pa raj kejro drugo temo odprite ciao :P :P :P :P :P
Slika
 
Uporabniški avatar
opankar
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Sr jul 09, 2003 9:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a opankar Po apr 19, 2004 12:28 am

gajo_g je napisal/-a:
opankar je napisal/-a:Alfo seveda.

BTW: Vsi samo neki mislte, noben pa nič ne ve. Kera beda.
Prosim če se vzdržiš žaljivk mi tebe nismo žalili ! LP


OK! Prosim, najdi v mojem postu žaljivo besedo!
V katerem stavku si se pa prepoznou? :lol:
..:: Cuore Sportivo ::..
 
Uporabniški avatar
_VeNoM_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3086
Pridružen: To apr 29, 2003 11:30 pm
Kraj: Lj-Krško

Napisal/-a _VeNoM_ Po apr 19, 2004 12:55 am

zdej odvisno od okusa men je benđola prva! 8)
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po apr 19, 2004 11:09 am

SAFRANE je napisal/-a:Tolk o tem k se eni bojite o kvaliteti Alfe.


A zdej je pa en model merilo za celo paleto avtov, al kako? To se bo vidlo pri prihodnjih modelih. Do sedaj je pa res, da niso delali zelo kvalitetnih avtov, mislim da se glede tega strinjava.

SAFRANE je napisal/-a:O obliki ni izgubljati besed-lahko rečem le, da ta avto spada med najlepše poslovne limuzine na svetu. Enako velja za barvne kombinacije in pa materjale+detajle (všit AlfaRomeo emblem v sedežih ipd.).


To je itak subjektivno mnenje, tako kot moje, ki mi pa sprednji del 166ke ni všeč. Preveč sploščen, kot da bi en betonski blok padu na prototip pa niso stvari nikol popravil.
Notri je pa res bolj športen, vsaj glede na BMWjevo petko. Ta tud mene od znotraj ne impresionira preveč.

SAFRANE je napisal/-a:Bmw: ja tehnološko je trenutno zares napreden, veliko novih sistemov in pomagal, novi odlični motorji, vozne lastnosti in lega na cesti ena izmed boljših zame trenutno.


Res je.

SAFRANE je napisal/-a:Poleg tega še ena slaba lastnost : zadnji pogon.
Na to temo smo že velik povedal,sam vseeno še enkrat: imeti zadnji pogon pomeni:
-bolj paziti v ovinkih
-bolj paziti na spolzkih predelih
-pripraviti se na to, da če je sneg iti vn po ketne ali pa dati škornje gor in iti peš
vse to vam lahko povem iz izkušenj, saj kot že veste smo imeli doma že 8 Mercedesov, ki so imeli vsi na zdanji pogon. Proti koncu so imeli tudi vsi že razne esp-je in asr-e =a ko je malo klanca ti noben sistem ne pomaga!
spet boljše točke za alfo.


Zadnji pogon ma svoje prednosti in slabosti. Ko se ga navadiš je zakon. Na suhi cesti ob normalni vožnji ti v ovinkih ni treba prov nič bolj pazit. Pozimi je res bolš, da se na klancu ne ustaviš, drgač pa ni problem.

Če bi bil zadnji pogon res tak bavbav, ga bi že zdavnaj nehal delat, ane. In glede na to da se ga poslužujejo najboljše tovarne na planetu, mora bit kr kul stvar, ane? Tista zima pa večini ljudi ne povzroča problemov.

SAFRANE je napisal/-a:Če pa bi kupoval rabljen avto pa magar da bi bla oba tm..4 mio sit pa zih kupm Alfo, ker ta stara 5ka je pa zdej ratal že čist čefurski avto


Samo v tem primeru kupiš kar par let starejšega BMWja kot pa Alfo.
Čefurska kola - pet let stara petka... yeah right :lol:
Mogoče še prejšnja serija (E34).
Slika
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Po apr 19, 2004 12:41 pm

BMW ma gume 255/55/16?!?!? prej 205 al pa 215!
drgač pa za radi cene alfo!
Slika
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Po apr 19, 2004 1:16 pm

ja sej pravm, tam v primerjavi so napačni podatki!
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po apr 19, 2004 1:23 pm

SAFRANE je napisal/-a:1. se opravičujem ker sem se narobe izrazu-nism mislu povedat da so zdej VSE Alfe kvalitetne, govora je bilo samo konkretno za 166-ko, ki pa je sigurno trenutno najkvalitetnejša alfa in sploh če se še tud do 200k km nič ne zgodi, je zame to pokazatelj da je avto zelo kvaliteten.


Zame tud.

SAFRANE je napisal/-a:2. Oblika je res subjektiva samo, si pa prvi ki ga poznam da mu 166-ka ni všeč.
Za moje pojme je ravno čokoladna stran 166-ke prednji del, zares športen,eleganten, nos je zelo naprej nagnjen, da deluje havba še daljša avto pa še bolj dinamičen.


Men je preveč sploščen (kot sem že povedal), facelift verzija mi je velik lepša (so se spametoval, v mojih očeh).

SAFRANE je napisal/-a:Ti je mar res bolj všeč korejski prednji del nove 5ke ? ker ta je pa res čisto preveč igriv za tako resno (poslovno) limuzino- čudn okus maš no....


Očitno. Je lepo zaobljen, izraža dinamiko, športnost in mogočnost obenem.

SAFRANE je napisal/-a:3. zadnji pogon: samo tole ti bom reku:
si že vozil mercedesa/bmw-ja pozimi v vas na 750m nad Tržičem ? no jest sem že, fotr pa vsak dan in kadar je bil sneg niti enkrat nismo prišli čist do naše hiše.
Mat je pa z Mondeotom (prednji pogon) in pa tud jest kasnje s Safrane-om (opa spet prednji pogon) brez problema.
Pa so bli to avti ki so bli po 150.000 DM pa mel tud po 300 KM pa vse esp-je,asr,asc+t-je in nevem kera j***a ampak ko je bil sneg in ko je bil klanec se je vse ustavilo, al je pa avto začel zanašat da te je blo loh sram kako more to zgledat enmu k za tabo voz.

[quote"Nixxon"]Zadnji pogon ma svoje prednosti in slabosti. Ko se ga navadiš je zakon.

Povej mi prosim ENO prednost zadnjega pogona pa ti zdejle pošljem en šampanc na dom! ampak nej bo dejansko prednost!
ZAKAJ je že zakon ? spet: povej mi samo EN razlog

[color=orange] [quote"Nixxon"]Na suhi cesti ob normalni vožnji ti v ovinkih ni treba prov nič bolj pazit. Pozimi je res bolš, da se na klancu ne ustaviš, drgač pa ni problem.[/color]

ja na SUHI cesti ti dejansko ni treba nič bolj pazit=to je vse res
sam: bo pa ta cesta malo od dežja,snega ali pa še celo malo poledenela boš pa posran kot nevem kdo ker te avto dejansko ne bo tako obogal kot bi te s prednjim pogonom.


[color=orange][quote"Nixxon"]Če bi bil zadnji pogon res tak bavbav, ga bi že zdavnaj nehal delat, ane. In glede na to da se ga poslužujejo najboljše tovarne na planetu, mora bit kr kul stvar, ane? Tista zima pa večini ljudi ne povzroča problemov. [/color]

ja jest se recimo to čisto skoz sprašujem zakaj ga še delajo, ker dejansko ne vidim niti ene dobre stvari v njem. Od vseh 8 avtov na zadnji pogon ki smo jih mel me niti eden ni prepričal-nasprotno: še celo razočaral.
Si pa predstavljaj: maš ta velko s-klasso se pelješ dam in na ta prvem mal večjim klancem ti avto začne kopat in te zanašat, no avto zapelješ nižje in ga postaviš ob cesto, mimo tebe se pa pelje peugeot 306 kot da ni nič!
tolk o tem....

pa še neki: mercedes in bmw dejansko delata avte zato na zadnji pogon ker je to pač tradicija. Je tud res da večina držav (sploh Nemčija) dejansko nevem kakšnih hribov nimajo, imajo večinoma same ravnine in zrihtane ceste (pretežno avtoceste) in tm pa JA dejansko nič ne more da se ti naredi.
Ampak če si pa opazil če hodiš kam dlje smučat (Italija Švica Avstrija) kjer so to smučišča nad 2.000 m in kjer je res veliko snega, ima večino bimerjev in merc pred hotelom na svojih 2obuvalih" ketne! ker drugače nebi do gor prilezli! spet: govorim ti iz lastnih izkušenj!
Boš reku :" ja sej če mate pa keša da daste loh 150k mark za eno s-o, bi si pa ja loh še enga terenca ubodl" že res, sam si ga pač nismo in v tem primeru v zimi, no pa zima sama res še ni največji primer če se gre za ravne ceste, ampak kakorkoli je pa mal hribčka je pa pizzdraija totalna.
Pa še to: pejd enkrat zjutrej na eno parkirišče pred kakšnimi bloki. In ko plužijo zmerej zasujejo z tistim kupom ki ostane od pluženja avte. No tisti ki imajo na zadnji pogon že čez tisti bogi sneg ne morejo zapeljat in se jebejo pa "žiga-žaga"
tko, da nene...ne boste me prepričal: fantje smo mel pa doma že tolk Mercedesov in pa smo se z njimi prevozili že marsikje tko da res verjemte da za v hrib,sneg,dež,poledice je to NAJSLABŠA varianta.

najboljš je enostavno 4pogon pa magar še diesel da ti ne rabi veliko pa še navora maš zmeri dost


Pa kaj ti živiš na Alaski al kako non-stop ta sneg omenjaš. V Sloveniji če ga mamo 2 mesca je to velik, če so ceste vsega skup 2 tedna zasnežene je to velik. Večina leta je pa al suho (ponavadi) al pa dež. Na suhem je avto z RWD bolje vodljiv in se vozi enako varno.

In če v avtu na sprednji pogon al pa 4wd bolj ne paziš v slabših razmerah (dež), pol se pa prosm kr v ta prvi kandelabr zabij, da nauš kdaj še koga s sabo v smrt vzel (ni letelo direktno nate, govorim o hipotetični osebi :) ).

Poglej: Formula 1, Nascar, Indy (Kart, whatever), na Paris-Dakar je tud že Schlesser z zadnjim pogonom zmagal, Ferrari cup,... Firme: Ferrari, Porsche (GT2 gre bolš v ovinke z zadnjim kot 4WD v turbu (OK, mal močnej je tud)), BMW, Mercedes, Lambo (včas), Jaguar, Aston Martin, Corvetta, Mustang, RX7, RX8, Supra, Saleen, Lister, Shelby, MG, Wiesmann ...

Tradicija, ja. :roll:

Avto je bolje vodljiv, pospeški so boljši (ob enakem razmerju KM/kg). Zakaj misliš da ne obstaja serijski avto na sprednji pogon nad, recimo, dobrih 300KM. Ker ne more prenest moči na asfalt (ob upoštevanju serijskih gum in podobno).

SAFRANE je napisal/-a:kar se tiče rabljene 5ke/166ke

oprosti ampak nevem kakšne razlike pri npr. 5 let starima tudi ni več, največja razlika je le v prvih 2-3 letih potem pa tudi alfi začne počasneje padati.

in ja dejansko ne boš verjel ampak ta 5-ka ki je bila aktualna do sedaj dejansko JE (vsaj pri nam v Kranjstrdamu) postala že čisti čefurski avto.
Nevem zakaj je to kej čudnga, sej jo dobiš že za 2-2,5 mio SIT, tko da nevem kaj se greš.


Prosim najdi mi ti, kolko avtov najdeš za ta denar pr nas. Jest ga 5 let starga na avto.net nisem najdu pod 3 mio. Enga za 1.5 mio, pa si ga nebi upal it niti pogledat, kaj šele kupit.
Slika
 
Uporabniški avatar
BMW-FORCE
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: To jan 13, 2004 2:41 pm
Kraj: CEL svet

Napisal/-a BMW-FORCE Po apr 19, 2004 1:48 pm

Sem se peljal z BMW 530i in mislim da se pred njim lahko skrijejo vse ALFE in podobno sranje.
Koda: Izberi vse
ALFA SUX
YOU CAN RACE BUT YOU CAN`T WIN!!!
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Po apr 19, 2004 1:49 pm

BMW-FORCE je napisal/-a:
Koda: Izberi vse
ALFA SUX


Do sedaj nedvomno najbolje utemeljen argument :roll:
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti Po apr 19, 2004 1:55 pm

Mislim ej idite peljat oba avta pa boste vidli zakaj je 1x več ljudi za bemfo galsovalo!!
Nič ne šimfam alfe samo pišuka dejstva so dejstva!!!!
Sploh pa 3,0 motor od BMW ,ko je itak najboljši motor in nima konkurence!!!
:wink: :wink:
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po apr 19, 2004 2:45 pm

Zak bom rekel od teh kaj so poslali mnenje jih naj napiše kolko se je vozilo ljudi v BMW serije 5 pa ne po dvorišču sem in tja katero so vozili. V SLO je registriranih 240 Alf 166 in tudi dvomim, da ima kdo nevem kakšne izkušnje s tem avtom, tak, da se meni zdi tako ugibanje in brcanje v temo (ne vseh) bedarija. Ker je tukaj na tabli 60% ljudi ki vozijo Nemške avtomobile in drugi procenti znamk ostalih pol vam je lahko jasno zakaj takšen rezultat. V Sloveniji si ljudje kupujejo avte zaradi sosedov in je takšna stvar brezvezna.

BMW pride nov 3.0 blizu 12 mio...

Alfa 3.0 V6 pa 9 mio...

Se vam zdi da po 4 letih dobiš to razliko 3 mio če prodajaš staro alfo ali BMW 5??? Se pravi bi dobil za Alfo 4 mio za BMW-ja pa 7 al kaj? Po moje tudi ja...
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Po apr 19, 2004 3:15 pm

Hehe .. safrane se vraca na stara pota ... :)

S Nordenom imava povsem drugacno mnenje: Racunala sva, da je razlika v ceni nekej 3M SIT, pa najsi gre za 530i proti 166 3.0 ali 525i proti 166 2.5 V6. Predvsem zato, ker je bila omenjena Alfa s samodejnim menjalnikom. Torej, predvsem sem se spotaknil ob porabi, saj alfa porabi po mestu 17 litrov na 100 km, kar je ogromno in v skupnem sestevku, se to v 3 letih pozna en debel milijon tolarjev pri 40.000 letno prevozenimi kilometri. Evo, milijon razlike. Torej, predpostavimo, da avto prodamo po 3 letih, BMW, ki je bil nov vreden 11M, bo vreden kaksnih 5M, Alfa zgolj 3.5M. Seveda so odstopanja, ampak razlike je bistvena. Ce izenacimo stoske servisov, je to ze 2 - 2,5M razlike. Torej se skupno preplacilo zniza na borih 500k SIT. Zanimivo. BMWju sem stel v prid se boljse zmogljivosti (visji navor, proznost, pospesek)

No, to je primer 3 let in 40.000 kilometrov, glede na to, da si ljudje taksne avtomobile kupujejo za velike razdalje in jih dokaj hitro menjujejo.

Vsekakor je to stevilcno in subjektivno mnenje. Tudi dolgorocno gledano bi prisli do drugacnih ugotovitev. Midva se vedno goniva vsak svoje ... :)

Oh in zadnji pogon .. ko ga imas enkrat .. se nanj navezes ... 8) Tisto o tradiciji je za lase privleceno. Sicer pa zaprisezeni alfisti kar malce pogresajo zadnji pogon, a ne? :twisted: (vsaj tisti, ki so se ga kdaj nauzli pri modelu 75)

Sicer pa je vedno drzalo (in vedno bo): malo denarja, malo muzike. In preden me napadete, da preplacas znamko .. znamka si je morala z necim ta sloves (beri: preplacilo) tudi zasluziti. Zastonj se tudi macke ne gonijo. Ce je merodajna cena, kupis Daewooja za 6M in si srecen do konca svojih dni ... :roll:
Zadnjič spremenil gerchy, dne Po apr 19, 2004 3:22 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po apr 19, 2004 3:22 pm

saj alfa porabi po mestu 17 litrov na 100 km, kar je ogromno in v skupnem sestevku, se to v 3 letih pozna en debel milijon tolarjev pri 40.000 letno prevozenimi kilometri.


---BMW pa 15-16 in ne ne boš me basal, ker sem ga vozil en teden. To je 1l/100km ->100/10000->3x4x10000km=120000km->1200x200=240000sit... To ni miljon - to so 4 gume...
Slika
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Po apr 19, 2004 3:23 pm

Si vozil tudi alfo?
To so tovarniski podatki. Dvomim, da bi tovarna ene li druge znamke navajala napacne podatke.
Zadnjič spremenil gerchy, dne Po apr 19, 2004 3:31 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Po apr 19, 2004 3:25 pm

Sori, gor sm bl čudn napisal, nism hotu da bi izpadlo tok agresivno... V praksi morm rečt, da kuri 525 prejšnji motor - cca 15-16. Alfe nisem vozil, sam je pa verjetno, da kuri več. Samo ne za miljon... To je tok bencina, kot ga js ponucam v 2h letih...
Slika
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Po apr 19, 2004 3:29 pm

525 prejsnji si mislil najbrz serijo E-34. E39 in E60 imata povsem enak motor (dvojni vanos), s tem da E60 porabi nekje liter vec, ker ima 6-stopenjski menjalnik, pridobi pa na pospeskih, delno tudi zaradi lazje konstrukcije.

4 litri na 100 km je cca. 24 litrov na tank. To je skoraj 5000 SIT pri tanku. Krat 6. Krat 12. Krat 3 leta.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov