Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe maj 21, 2004 8:13 am

Stari, podpis!
Js mam esp recimo pa asr, pa mam zadeve parmanentno izkloplene, ker jih enostavno nočem met, ker mi pol skoz piska pa bremza, pa če hočem na ful spelat ... uf sam enkat bi pa lah na dragih probov, sam morm na peugeot.. ah ni važn...


Js bi tkole reku - sto ljudi, sto različnih mnenj - men naprimer je bol všeč to (porsche turbo varjanta), da se vredu in udobno pelem (kamor prištevamo klimo, etc) in hkrati hitro - hitreje kot american muscle.

Kar še ne pomeni, da ne maram AM cars - men se to pač zdi tko - za strah v kosti in občudovanje in kakšno brutalno pospeševanje po ravnini, ja, ampak da bi ga mel pa doma v garaži pa ne, pač ni moj stil... Moj stil je upedenana in navita GT2 oziroma kr raj turbo (naše ceste pof****)
Slika
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Pe maj 21, 2004 8:23 am

Hja vsak ima svoj prav.

Muscle car ima svoj čar v tem kar ste že našteli. Karkoli crkne se poštima če si kolikor toliko mehanika. Surova moč motorjev in ogrevani sedeži res ne gre skupi.

Ampak: Avta brez klime ne kupim, pav tako hočem imet: servo volan, ABS, štrom šipe (da se ne mučm na cestninah), einšpric (poraba), ogrevanih sedežev in volana se tudi ne bi branil,...

Vsako ima svoj čar. Ampak raje bi imel MB S600 kot SS Chevelle, El camino in ostalih muscle car-ov


LP Tomaž
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Pe maj 21, 2004 8:28 am

Kar se tice pa ameriskih avtov, 90% wannabe sportnih in mocnih motorjev ima enak motor. Torej star 5.7 litrski V8 od GM korporacije. Ne glede na to, ali je to supersportnik, limuzina ali pickup. Vsecne so edino oblike. Pa se to redko katera. Da zna pa american vozit voz z rocnim menjalnikom, je pa tako osmo svetovno cudo. Kar se tice vrhunskosti in sodobnosti, americani ne bodo nikoli kos evropejcem in azijcem. Oni to na easy, lagano, s stilom in klasiko.
Me je pa presenetilo par osebkov, ki imajo svoja (nemska) vozila res nastudirana do potankosti. No, to je tudi redkost, glede na njihovo intelektualno stopnjo. :DDD
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe maj 21, 2004 8:40 am

tomaz40 je napisal/-a:Hja vsak ima svoj prav.

Muscle car ima svoj čar v tem kar ste že našteli. Karkoli crkne se poštima če si kolikor toliko mehanika. Surova moč motorjev in ogrevani sedeži res ne gre skupi.

Ampak: Avta brez klime ne kupim, pav tako hočem imet: servo volan, ABS, štrom šipe (da se ne mučm na cestninah), einšpric (poraba), ogrevanih sedežev in volana se tudi ne bi branil,...

Vsako ima svoj čar. Ampak raje bi imel MB S600 kot SS Chevelle, El camino in ostalih muscle car-ov


LP Tomaž



Einšpric - kako to misliš poraba - jst mam frgazer, pa če je dobr naštiman frgazer imaš lahko manjšo porabo, kot pa z injectionom.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe maj 21, 2004 8:41 am

Tud men se zdi, da elektronika do neke mere omejuje voznika, urednik cajtenga sport auto (Horst Sauma),k je mimgrede dirkač, je povedal, da ESP lahko pri vožnji na nož včasih ponagaja, predvsem pri FWD, saj vzame gas in s tem povzroči živčen zadek...
Men gre že ABS učas na živce, oziroma bol EBD, ker je z zavoro težko avto poprek postavt(FWD) :twisted:. Po drugi strani sm ga pa jeseni, (listje, mokrota) ko se mi nč ne da, prov vesel :wink:
Sem mnenja da elektronika naj bo ampak da se da v celoti izklopit, BMW stil je zakon ker je dvostopenjski, najprej TC pol pa še ESP,POPLNOMA :twisted:
Če že je tipka za izklop naj tud služi temu namenu!
Slava Bemfu in podobnim za to :bow

Porsche ma pa dva programa delovanja, pri enem je PSM stalno aktiven, pri drugem pa šele ko voznik zaide v težave (beri: pritisne sredi drifta na zavoro ipd.)
Če se motim me popravte.

Drgač so pa muscle car res hudi avtomobili, štima, pospeški...za naše razmere je sam poraba :cry:
Pa glede lege na cesti...ameriški športni avtomobili majo, kako bi rekel, podvozje nastavljen na "fun", kar pomeni da če maš RWD avto pol se tud lahko pelje tko in ne tko ko kak nemški avto (izvzemam M3 & co.), k trmasto podkrmari v ovinku, ko pa gas stisneš pa na dobri podlagi notranje kolo vrti v prazno in zadek noče ven :x
Nemci, zapora diferenciala prosim!!! :wink:
Pač je več neizkušenih voznikov ki noče driftat, ampak so raj za varno podkrmarjenje :cry:

Corvette je pa car v G-silah v ovinku, med stock avtomobili, to je čista resnica!

LP vsem :hi
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi Pe maj 21, 2004 8:44 am

Ja, js sm velik hodu po juesej, pa je tko - al so čist zaverovani v njihovo klasiko, al pa so Biemdablju al pa mirsedisbens al pa my porš fani... Peugeota nisn vidu :) Sj zdj še french fries ni več :)

Aja, kar js nujno rabm v avtu in ne bi mel avta ki tega nima, ABS z EBD, se pravi z elektronskim razporejanjem zavorne sile (sam abs ni dovolj).
To je važn, pa dobra guma, pa dobr podvozje.. Aja, sej res - pa avtomatik menjalnikov ne maram... Al sekvenčn, al pa ročn. Mal pa more bit kontrole... Tud zapora difrerenciala ni švoh...
Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe maj 21, 2004 9:40 am

Ah itak da so take zadeve dobre; samo kot je videti majo eni raje žlajf pa letenje voznikom z abs vozili v rit ali pa kakšno razmazovanje otrok ki se zapodijo na cesto.
Ah kaj sploh robantim, pa sej smo usi butasti razen par modelov v 20 let starih skropucalih z bobnastimi zavorami in fergazarji: fantje ko vas bo policija po nesreči kej vprašala jim kr mantrajte: "Jah jst že nism retarditan kakor vsi drugi; jst verjamem v šmiraste roke!"

Ah ja; če bo pa le omenjeni šmiravec nekega dne kupil malo bolj spodoben avto naj mi le pošlje en PM; mu bom brezplačno prišel precvikat žičke in pobrat varovalke, da bo lahko vozil brez ABS,ESP, AIrbagov, KLime, einšprica - šmir je pač šmir a ne? And cave man is a cave man!

Drugače kar se tiče SBC - ne vozim MB! - Pa tut če se malo poglobiš SBC je narejen tako da če odpove se avtomatsko preklopi na klasičen hidravličen sistem ki ga imamo v avtu, tako da neke panike spet ni. Ah, ja - gume lahko tudi počijo in to prej kakor da ti abs odpove; ali to pomeni da se moramo začeti peljati z vlakom al kaj?
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Pe maj 21, 2004 10:19 am

Po mojem mnenju so ameriški avti in nemški avti, avti z zelo različno filozofijo. V Nemčiji in EU so ekološki predpisi precej strožji in bencin 4×dražji. Zato se morajo evropski proizvajalci prilagajati temu in izdelovati motorje, ki ustrezajo vsem tem normam. Rezultat so filigransko izdelani motorji, ki izkoristijo vsak kubični centimeter in zmorejo neverjetne moči že pri dokaj majhnih prostorninah.
Na drugi strani pa imamo Ameriko in njene ohlapne ekološke zahteve in zakone ter nizko ceno goriva (okrog $2 za galono). Zaradi tega so avtomobili tam takšni kot so: veliki z ogromnimi motorji in porabo, ki je primerljiva s tankom.
Poleg tega pa smo si Evropejci in Američani zelo različni: imamo zelo različen življenski slog: v ameriki imajo vodilo "keep it simple" in tega se držijo kot pijanec plota, kar je vidno tudi v avtomobilski industriji (da me ne bo kdo takoj napadu, vem da je tud nekaj sofisticiranih modelov), Evropejci pa smo nori na tehnikalije in high-tech zadevščine.
Torej ameriške in evropske avte je zelo teško primerjati. Men so všeč oboji: takoj bi mel enga Mustanga in šestdesetih, kot tudi enega high-tech MB-Mclaren SLR-ja.

No ja, to je sam moje mnenje :wink:
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe maj 21, 2004 11:43 am

Sej kulj .. imam 90 KM sem happy .. leti .. dela svoje .. lep motorcek .. bi ga pa najraj zapeljal v graben vsakic ko za motorjem vidim ogromne konektorje in sope zick. Elektronika smrdi. Pa se to ker ej prej en napisal da "v nogi pa volan v glavi" in po besnem bremzanju v krizisce na mokri cesti me sopotnik prasa "A mas ABS?" Ne, nimam ABS. Nimam nic razn EFI, in ce crkne grem pes naprej. Mah jebes to elekroniko. Sosed je mel 25 let starega mercedeza. Se danes obrne glavo za takim avtom in si rece .. to je bil AVTO. Nobene elektronike. Ziva mehanika. In kakor je voith napisal - u lej neki je pocl. Se je ustavil zadevo skupi spickal v 5 min se peljal dalje v Pulo. Pa da ne bomo sedaj specificno po elektroniki pljuval.

Dejstvo je, da vec kot je vseh teh zadev v avtu, vecja shansa je, da ti kej ODPOVE.

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe maj 21, 2004 5:04 pm

infiniti, lih za take high tech fane kot si ti zdej delajo kolo, na katerem bos sam sedel, ravnotezje ti bodo lovila pa tipala.
no sj to je kul, po svoje, sam men ni usec. bicikl je bicikl, in ce mu namontiras 20kg elektricnih pripomockov ni vec bicikl ampak je eno skrpucalo.

keep it simple <---definitivno.
dejstvo je da preproste stvari delajo velik dlje in bolje kot prezapletene

nevem kok ti je vsec da mas eno plastiko cez komplet masino, pa da sam ne mors tud olnga filtra zamenat pr avtu, sam pr men je tko, da servisev res u ibr ne maram, zato si rajs z neta potegnem kompletn service manual, pa se lotm vsega skup sam.
no elektricni sistemi pod pokrovom me pri tem v veliki meri hendikepirajo, zato jih ne maram.

nism reku da abs ni kul, seveda da je, za voznika ki ne zna bremzat. za nekoga ki to znanje ima, je tisto pofukano ropotanje en navadn crap. da ne govorim o zamiku v casu med dejanskim pritiskom na zavoro, in ucinkom na kolesa pri abs-u.
jz hocem da ko prtisnem na bremzo, mi gume zagrizejo asfalt, in nobenga popuscanja pa ropotanja nocem, ker mam obcutek da to ni vec moja kontrola ampak je kr neko tretje posredovanje.

kar se pa vseh pripomockov tice, ok sj je dokazan da po listju pa nevemkva se ful obnese, ok. sam zdj da se kup folka totalno zanasa na to, ni dobr, bolje je se vseen ciz navadna stara previdnost.

cez 20 let, bo mercedes k je ze zdele star 30 let se veselo predel, ce bo le mal vzdrzevanja delezen.
res bi rd vidu eno tole visoko tehnolosko krizarko cez 10-20 let.(glede na to da ze novo vse neki crkava) vse to bo na odpadih, ker bo med tem razvoj elektronike to dosedanjo robo kr lepo gladko povozil.

vozu sm se neki cajta z eno lancio mislm da je bla dedra al karkoli ze, ne spomnm se tocn, okol letnik 93 se mi zdi in je mela not cel elekticn sistem za vse zivo, in najvecja fora je to da je ta elektricn sistem mel mind of it`s own. lucke so veselo utripale ko v lunaparku in javljale vsezivo.

sicer je res da se je uzitek vozit v enem high tech stroju, k ma avtomatski menjalnik pa vse sisteme mozne, sam pol je se tok vecja nevarnost da zaspis za volanom, ker res sam volan drzis.

no kar se mene osebno tice, bi meu en ciz pure mehanical masino, k bi bla po moznosti se old timer pa ful redek, pa ga nebi zamenu za nobeno bendzolo 7.

naprimer kj v tem smislu:
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe maj 21, 2004 5:16 pm

aja pa se neki ciz tko btw, v dubaju naprimer, je ful najnovejsih nemskih avtov, pa so vsi brez elektronskih pomagal, pa tud brez vse elektronike pod haubo. z izjemo klime seveda.

zakaj misls da uni multi naftarji ne prisegajo na elektroniko, in lucke, za katere v manualu pise: klici avtovleko?
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Pe maj 21, 2004 7:09 pm

Ti si ocitno superclovek, ki po ravno zapadlem dezju, ko je cesta najbolj spolzka in ti izza ovinka prileti majhno dekletce, povsem trezeno zaviral in kontroliral zdrs. Me zanima, kako bi se obneslo v praksi. Najbrz si se en prepotenten smrkavec, ki je po moznosti se mlad voznik, z nacinom misljenja, da je pozrl vso pamet sveta.

ABS, na primer, ne vgrajujejo z namenom fancy dodatka, pac pa ker je preverjeno ocitno varnejsi za vsakdanjo voznjo, ker je zavorna pot krajsa in predvsem ker med zaviranjem lahko vozilo krmilis. Tehnologija je stara preko 20 let, preselila pa se je v avtomobilsko industrijo iz letalske, kjer se je izkazala za uporabno, predvsem pa varno. Torej ocitno instruktorji, testni vozniki ter vsi, ki zagovarjajo ta priljubljeni dodatek, ne znajo vozit. Po tvoje.

Lahko sam prckas po avtu po mili volji, ce imas ze toliksno veselje. pa vendar ne govori neumnosti o tretjem posredovanju in o nedirektnosti.

In potem vidis zacudene obraze, ko prikazujejo statistiko prometnih nezgod. Danes, na primer, je bilo v Sloveniji kar 140 prometnih nesrec. Razlogi so gotovo razlicni, ampak dejstvo ostaja, da je velik odstotek le-teh ravno zaradi objestnosti, neprilagonejih hitrostih, pomanjkanja izkusenj in nenazadnje neizpravnih vozil. (katerih je na tem forumu malo morje)
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Pe maj 21, 2004 7:15 pm

men se je ravno učeri ena baba zaletela v zadek=> škode za 500 jurjev. in pol si je upala zgovarjat, da ji bremze ne delajo!!
Let there be rock!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe maj 21, 2004 7:36 pm

ha :D citiri kje sm reku da znam JZ bol bremzat brez abs-a kot z abs.
dejstvo je da razni ultra dobri vozniki zbremzajo z navadnimi bremzami prej kot z abs-om.

abs ma svoje dobre lastnosti, prav tako pa ma tud svoje SLABE lastnosti.
tega ne mores zanikat.

svojega zivljenja in zivljenja drugih ne rad polagam v zaupanje enga cedila stevilk 0in1. ker ta cedilo zlo velik prevec rado odpove.

in ne nism noben super drajver, sm zlo povprecen voznik, ki se je ze zelo po svoji krivdi zaletel v obcestno ograjo.(sam se dost dobr pocutim da vem da sm jz kriv, ne kksn elektro pripomocek) in ja mam izpit en let pa 11 mescov.

vozu sm mercedes 814 kolovrat z abs, in je ta abs totalno sranje(ma sigurno 1/3 sekunde zamika med pritiskom zavore in delovanjem le te), tko da ko sm presaltu na iveco, brez abs se mi je zdel kot bi zadel jackpot.

zdj pa da se se jz mal tvojega misljenja lotm k si se lih ti ze tok mojga, namrec ok deklica na cesti, torej jz brez vseh teh pripomockov, bom vedu da sm pred pol leta sesul avto v ograji ker sem precenil svoje zmoznosti. zato bom zmanjsal hitrost, in picil tko da bo varno, ce pa ze ne bo ratal, bom odvil v stran in pohodi bremzo na polno, ker tud blokirana bremza ma to prednost da je smer v katero bo slo predvidljiva. nekdo z enim avtom ki je nafilan z vso to tehnologijo bo pa prpizdu pol prevec in si bo itak mislu v glavi da je to kul, sj ona ma pa itak celo abecedo elektronike ugrajen v avtu.
pol je najbols da zmanjsajo limit v avtosolah, na 3 ure, pa dajo vsem izpite, ker itak jih bojo varovali razni abs-i in podobn sranje. nima smisla da bi sploh kdo znal dejansko vozit avto pol.

po moje je to ciz narobe.
v avtosoli bi ti mogl abs vcepit v nogo, pa ne sam abs se vse ostale "sisteme" se da v glavo, noge in roke vcepit.(pa tle nism reku da mam jz to, nimam, sam si tega bolj zelim kot pa 50 fancy kratic)

pa najbolj zanesljiv elektronski sistem pri navezi vozilo clovek je se vseen clovek.!

pa ce se komu zdi da totalno nakladam, jebat ga tak pac sm :D tko da ignore me :wink:
 
krentip
Novinec
 
Prispevkov: 182
Pridružen: Pe maj 21, 2004 7:39 pm

Napisal/-a krentip Pe maj 21, 2004 7:42 pm

men se pa sam dzi, da so nekateri tukaj že rahlo zašli z teme pogovora. Kaj se vam zdi?
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Pe maj 21, 2004 8:03 pm

gerchy: Kaj imajo letala tudi ABS????? Pa zanima me če se ti osebno 100% zanašaš na elektroniko v avtomobilu?
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Pe maj 21, 2004 8:37 pm

Voith je napisal/-a:... in ja mam izpit en let pa 11 mescov.


No .. tako sem tudi predvideval.

Vsaka stvar ima dobre in slabe lastnosti, ampak ocitno ima precej vec dobrih, ce je vgradnja tako mnozicna. Jaz imam z njim dobre izkusnje in vem, da bi vsaj enkrat zelo tezko preprecil nesreco (na mokri podlagi).

Glede majhne deklice, pa spet takole: povedal sem, da nobena elektronika ne more pretentat zakonov fizike. Govoril sem o enakih razmerah!

Prvic slisim o zakasnjenem delovanju ABSa, pa sem vozil najmanj 500 razlicnih avtomobilov.

In da, letala imajo ABS.

Moje zanasanje na elektroniko? Po naravi sem skeptik. Ce dobro premislim, se nikoli ne zanasam na pomagala. Sem pa vesel, da mi pomagajo, ko me preseneti kaksen nepredvidljiv dogodek, ki bi ga sam le s tezavo tako dobro "odpravil".
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So maj 22, 2004 2:55 am

jz sm delu izpit z kamjonom mb814 in je meu kr obcuten zamik, mogoce je blo kj zjeban, sam ne verjamem.

drgac mas po svoje kr prav, sam se useen mislm da bi te skill-e mogl v avtosoli dost bl naucit kot jih naucijo. se vseen, se mi zdi da se je bol pametno ful uredu naucit vozt kokr pa prisegat na vsa ta pomagala. ceprav mogoce bi bla naveza obojega se najboljsa.

definitivno mas pa tok nesrec na cesti niti ne tok zarad pomankanja raznih elektronskih sistemov, kot zarad vsesplosnega neznanja voznje.
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan So maj 22, 2004 3:32 am

Jz sem za oboje:
Slika

5,4L Nemške moči in lepote :lol:


Mal neumesna v tej debati no.


Kar se pa elektronke tiče sem pa velik bolj vesel če jo avto nima. Recimo v našem passatu je ABS original, ki ti poveča zaviralno razdaljo v snegu za cca. 50% proti lepo kontroliranem bremzanju. Sam to je žespet odvisno od naprednosti elektronike in voznika (sigurno bo nekdo ki bi samo prtisnu fula bremzo se prej ustavu z ABSom kot pa brez).
Slika
 
boris_quatro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: So maj 01, 2004 1:24 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a boris_quatro So maj 22, 2004 9:14 am

gerchy je napisal/-a:Ti si ocitno superclovek, ki po ravno zapadlem dezju, ko je cesta najbolj spolzka in ti izza ovinka prileti majhno dekletce, povsem trezeno zaviral in kontroliral zdrs. Me zanima, kako bi se obneslo v praksi. Najbrz si se en prepotenten smrkavec, ki je po moznosti se mlad voznik, z nacinom misljenja, da je pozrl vso pamet sveta.

ABS, na primer, ne vgrajujejo z namenom fancy dodatka, pac pa ker je preverjeno ocitno varnejsi za vsakdanjo voznjo, ker je zavorna pot krajsa in predvsem ker med zaviranjem lahko vozilo krmilis. Tehnologija je stara preko 20 let, preselila pa se je v avtomobilsko industrijo iz letalske, kjer se je izkazala za uporabno, predvsem pa varno. Torej ocitno instruktorji, testni vozniki ter vsi, ki zagovarjajo ta priljubljeni dodatek, ne znajo vozit. Po tvoje.

Lahko sam prckas po avtu po mili volji, ce imas ze toliksno veselje. pa vendar ne govori neumnosti o tretjem posredovanju in o nedirektnosti.

In potem vidis zacudene obraze, ko prikazujejo statistiko prometnih nezgod. Danes, na primer, je bilo v Sloveniji kar 140 prometnih nesrec. Razlogi so gotovo razlicni, ampak dejstvo ostaja, da je velik odstotek le-teh ravno zaradi objestnosti, neprilagonejih hitrostih, pomanjkanja izkusenj in nenazadnje neizpravnih vozil. (katerih je na tem forumu malo morje)



BRAvo STARI 8)
I feel the need for speed
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov