tomaz40 je napisal/-a:Hja vsak ima svoj prav.
Muscle car ima svoj čar v tem kar ste že našteli. Karkoli crkne se poštima če si kolikor toliko mehanika. Surova moč motorjev in ogrevani sedeži res ne gre skupi.
Ampak: Avta brez klime ne kupim, pav tako hočem imet: servo volan, ABS, štrom šipe (da se ne mučm na cestninah), einšpric (poraba), ogrevanih sedežev in volana se tudi ne bi branil,...
Vsako ima svoj čar. Ampak raje bi imel MB S600 kot SS Chevelle, El camino in ostalih muscle car-ov
LP Tomaž
Voith je napisal/-a:... in ja mam izpit en let pa 11 mescov.
gerchy je napisal/-a:Ti si ocitno superclovek, ki po ravno zapadlem dezju, ko je cesta najbolj spolzka in ti izza ovinka prileti majhno dekletce, povsem trezeno zaviral in kontroliral zdrs. Me zanima, kako bi se obneslo v praksi. Najbrz si se en prepotenten smrkavec, ki je po moznosti se mlad voznik, z nacinom misljenja, da je pozrl vso pamet sveta.
ABS, na primer, ne vgrajujejo z namenom fancy dodatka, pac pa ker je preverjeno ocitno varnejsi za vsakdanjo voznjo, ker je zavorna pot krajsa in predvsem ker med zaviranjem lahko vozilo krmilis. Tehnologija je stara preko 20 let, preselila pa se je v avtomobilsko industrijo iz letalske, kjer se je izkazala za uporabno, predvsem pa varno. Torej ocitno instruktorji, testni vozniki ter vsi, ki zagovarjajo ta priljubljeni dodatek, ne znajo vozit. Po tvoje.
Lahko sam prckas po avtu po mili volji, ce imas ze toliksno veselje. pa vendar ne govori neumnosti o tretjem posredovanju in o nedirektnosti.
In potem vidis zacudene obraze, ko prikazujejo statistiko prometnih nezgod. Danes, na primer, je bilo v Sloveniji kar 140 prometnih nesrec. Razlogi so gotovo razlicni, ampak dejstvo ostaja, da je velik odstotek le-teh ravno zaradi objestnosti, neprilagonejih hitrostih, pomanjkanja izkusenj in nenazadnje neizpravnih vozil. (katerih je na tem forumu malo morje)
Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov