Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Ne jan 09, 2005 8:33 pm

Sem že uprašal v temi o V6 motorjih. Ker se je tam debatiralo že vse drugo kot o V6 motojih se je jasno zakelnila.

Mene pa še zmeraj zanima kako ima rotaciski motor rešeno mazanje sten celindra ali je celo možno da ga nima. Vem da je pol in večje trenje posledično gretje.... samo jz na sliki nikjer ne vidim kje naj bi bilo mazanje.

Slika
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Ne jan 09, 2005 8:39 pm

Vem da so vsi govorili da so taki motrji radi žrl olje. Samo možno je da je bil olje za mazanje zabnikov znotraj bata in je med robovi pršu v celinder in ga zarad tega žru.

Uprašanje ostaja: JE MOŽNO DA MOTOR NIMA MAZANJA STEN CELINDRA ??
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Ne jan 09, 2005 8:43 pm

če prav vem je mazanje samo na sredini kjer je izsredna gred...
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Ne jan 09, 2005 9:20 pm

a ni mela RX-7 280KM že v osnovi? tak sm jst na netu zasledil....
Slika
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR Po jan 10, 2005 7:40 am

Kolikor jst vem znotraj cilindra ni nikakršnega mazanja.

So pa materijali prilagojeni na delovanje brez.

Sicer je pa tako da tudi pri otto motorju ni potrebe po mazanju batnih obročkov, ker že prvi obroček pobere olje, druga dva pa držita kompresijo.

Mislim da vsi vemo da pri nobeni štiritaktni mašini olje v cilindru ni zaželjeno.
http://www.raceland.si
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Po jan 10, 2005 8:22 am

Olje šprica direkt v izgorevalno komoro. Zato tudi večja poraba olja wanklov in potreba po mineralnem olju. Mineralno olje veliko lažje izgoreva kot sintetika.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Po jan 10, 2005 8:26 am

Sigurn da je to res ?? Kot prvo ni tega nikjer vidt kot drugo je pa to mal huda. Pol bi blo že bolš da bi res kr mešanco kuril.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Po jan 10, 2005 8:44 am

iKst je napisal/-a:Olje šprica direkt v izgorevalno komoro. Zato tudi večja poraba olja wanklov in potreba po mineralnem olju. Mineralno olje veliko lažje izgoreva kot sintetika.


Šprica direkt v izgorevalno komoro? A se da to še kje na sliki pokazat ker ne vidim kje bi to lahko "prišpricalo" v komoro :?
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Po jan 10, 2005 8:55 am

Men se tut zdi da v celindru ni mazanja. Tiste izgube olja ki jih vsi omenjajo so pa olje ki je iz sredina bata "pobegnu" v celinder. Pri rx8 pa so dost bolša tesnila in je poraba olja dost manjša. Če bi olje dobesedno "šprical" v celinder bi lahko blo še nevemako dobro tesnenje pa bi vseno požru velik olja.

Pa pejmo mal raćunat. Da špricne samo 1x na 1.000 obratov v celinder 0.1ml olja. Pri normalni vožnji 2-3krpm je to 0.3ml olja na minuto. To je v eni uri 18ml olja. Pri povprečni 60kmh je to 6000km 1,8l olja !!!!!! Tako da pomoje tole "špricanje" odpade.

In če bi se olje špricalo v celinder nevem če bi ravno zadovoljevalo EURO 4 standard.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
tj
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr maj 28, 2003 7:44 pm
Kraj: Polzela

Napisal/-a tj Po jan 10, 2005 10:12 am

Evo še en privspevk od mene:
http://auto.howstuffworks.com/rotary-engine.htm


lp
Slika
Caliber CA1375 + Blaupunkt VW300 + Missy Elliott: "Pass That Dutch" = 142dB
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Po jan 10, 2005 11:53 am

Sem že par takih srani pregledal in nisem nikjer zasledil nič o mazanju. Je pa lepo razloženo samo delovanje.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 10, 2005 1:36 pm

kokr sm jst zasledo je tut wankl od rx8 zelo požrešen tako s bencinom kot tudi z oljem
lp
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po jan 10, 2005 2:48 pm

andrej777 je napisal/-a:Sem že par takih srani pregledal in nisem nikjer zasledil nič o mazanju. Je pa lepo razloženo samo delovanje.


Evo ti direkt odgovor od testnika ki ga je vozu...sicer najbrž ne počasi...pa vseeno...
Kar nekaj posod za gorivo sem spraznil pri mocnejsem motorju in je priblizno takole: liter olja na dve posodi goriva.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po jan 10, 2005 3:39 pm

Slika
Slika

This diagram above shows the components of the engine lubrication system and the flow direction in a 13B Turbo. The oil is picked up from the oil pan and circulated by the oil pump (inside the front cover) to the oil cooler, oil filter, eccentric shaft, and back to the pump. Oil is also supplied to the oil metering pump which injects oil into the combustion chambers via two pairs of oil injectors (one on the lower intake manifold, the other on the rotor housings).

LUBRICATION SUBSYSTEM:
Lubrication of moving parts is as crucial for this engine as a reciprocating engine. However, even in the case of lubrication subsystem failure the failure mode is gradually, with the engine actually slowing down to a stop as the friction increases rather than suddenly sizing as piston engines are inclined to do.
The internal design does require oil to be injected into the rotor chamber for lubrication. In automotive use the engine draws on oil from the crankcase for this purpose.
This is not a desirable feature and can result in exhaustion of lubricating oil in the crankcase, if not frequently checked, and the carbon deposits from combustion of automobile engine oil causes internal wear of the seals of the rotors.

Some alternatives to the above system are :

Eliminate the crankcase oil injection subsystem and instead mix 2 cycle oil in the gasoline. This has proven to be a reliable method and removes the possibility of crankcase oil exhaustion and improves the rotor seal life. It does, however, require mixing the 2 cycle oil with each gasoline fill up.
Install a metering pump adapter, as offered by PCV Technologies which takes the solution one step further in allowing to still using the stock metering pump but supply it with two-stroke oil.

sari sam prevajat se mi pa res ne da :P
 
C0B0
Novinec
 
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne apr 04, 2004 11:59 am
Kraj: LJ

Napisal/-a C0B0 Po jan 10, 2005 3:51 pm

Biskvitek je napisal/-a:a ni mela RX-7 280KM že v osnovi? tak sm jst na netu zasledil....


Obstajalo je vec razlicic najmocnejsa je bila bi-turbo se mi zdi da stock 260hp tam nek.
SlikaHonda Civic 1.4i - Who needs VTI when you have Da BiNgO
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Po jan 10, 2005 4:54 pm

Voith je napisal/-a:Slika
Slika

This diagram above shows the components of the engine lubrication system and the flow direction in a 13B Turbo. The oil is picked up from the oil pan and circulated by the oil pump (inside the front cover) to the oil cooler, oil filter, eccentric shaft, and back to the pump. Oil is also supplied to the oil metering pump which injects oil into the combustion chambers via two pairs of oil injectors (one on the lower intake manifold, the other on the rotor housings).

LUBRICATION SUBSYSTEM:
Lubrication of moving parts is as crucial for this engine as a reciprocating engine. However, even in the case of lubrication subsystem failure the failure mode is gradually, with the engine actually slowing down to a stop as the friction increases rather than suddenly sizing as piston engines are inclined to do.
The internal design does require oil to be injected into the rotor chamber for lubrication. In automotive use the engine draws on oil from the crankcase for this purpose.
This is not a desirable feature and can result in exhaustion of lubricating oil in the crankcase, if not frequently checked, and the carbon deposits from combustion of automobile engine oil causes internal wear of the seals of the rotors.

Some alternatives to the above system are :

Eliminate the crankcase oil injection subsystem and instead mix 2 cycle oil in the gasoline. This has proven to be a reliable method and removes the possibility of crankcase oil exhaustion and improves the rotor seal life. It does, however, require mixing the 2 cycle oil with each gasoline fill up.
Install a metering pump adapter, as offered by PCV Technologies which takes the solution one step further in allowing to still using the stock metering pump but supply it with two-stroke oil.

sari sam prevajat se mi pa res ne da :P


Se pravi da res šprica olje v celindre !! Fak ne pol pa nč čudno da olje pije. To je pa pol ene velik - za vankla in ne samo majhen problem. Zakaj pol kr ne nardijo ko pr 2taktnih skuterjih posebi tank z oljem ki se meša z bencinom da je mešanca.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po jan 10, 2005 5:26 pm

Ja...liter na recimo 800-1000km je res kar veliko :? Po drugi strani je pa tud 231konjev iz 1,3 litra prostornine veliko mar ne... ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Po jan 10, 2005 5:39 pm

Ja samo ma pa recimo BMW iz 2,5 motorja podobno moč, več navora in manjšo porabo. Pa še olja ne žre. ;) ;) ;)

Pa ne samo BMW, še marsikdo drug, samo primer sem dal BMW-ja ker pač vem podatke.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Po jan 10, 2005 5:43 pm

Koliko se pa šteje kubitaža RX8-ke za cestno takso?? 1300ccm al 1300x2,7 ??
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po jan 10, 2005 5:48 pm

andrej777 je napisal/-a:Koliko se pa šteje kubitaža RX8-ke za cestno takso?? 1300ccm al 1300x2,7 ??


1300 ccm
270 konjeu al kolk

velik konjeu za mejhno prostornino
poraba bencina primerna številu konjeu
olje... ne pijejo sam alfe olja :twisted:
podpis
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 5 gostov