Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Matjaz
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne jan 05, 2003 3:18 pm

Napisal/-a Matjaz Pe jun 18, 2004 3:25 pm

Tko bom reku, se nism slišov da bi mela alfa ful dobre masine, s tem mislm vzdrljive, sm vozu fiat stilo karavan 1,9jtd, sam imam pa octavio tudi 1,9 tdi. Pa me masina od stilota ni prepricala, nč dinamična pri nizkih obratih. Takrat k moj potegne je ta se cisto mrtva. Pol sm si pa ogledov se mal notranjost, to je bla pa sploh kriza. Material je res slab, da se v ksne detajle nebi spuščal kokr je kljuka za odpiranje vrat, misls da so jo iz kinderjačka nardil. Pa še ene par stvari je takih ki si jih nemci preprosto ne upajo privoščit.
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Pe jun 18, 2004 3:46 pm

tale X vs. Y topici so itak zmeraj na isto lajno, niti eden od diskutantov ni pripravljen odstopit od svojga mnenja tut za milimeter...a je tako težko priznat, da znamka, ki jo vozimo ali zgolj malikujemo, ni vsemogočna in popolna...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So jun 19, 2004 7:21 am

Loopz se podpišem pod tvojo izjavo...

Tebe De_Tomaso pa sam prosm da še kakšno izjavo napišeš, ker umiram od smeha ko jih berem, res veš velik, si prebral v knjigi o izjemnih avtomobilih?
Geometrija oziroma caster angle je res popolnoma vse kar šteje...sej sama konstrukcija podvozja, kvaliteta komponent...itd,itd pa nima veze ne???
1930...lepo te prosim...Dej napiš da ma 1.6 skor identično mašino kot jo je mel kak 1.6 litrsk avto 1960 leta, sam da je ajnšpric no... :roll: V grobem res...oba sta bencinska 4-taktna :? , če pa dobr pogledaš pa nima z prastarimi deli avtomobila nč skupnega...glih tko kot podvozje A3 nima popolnoma nč skupnega z Fordovim iz 1930 leta. Poltoga prema pa res ni višek tehnologije, ampak če je dost izpopolnjena, tud ne pomen da avto kr vn z ovinka fu*ne no...Dej dobr poglej no, sej nism napisu, da ma Audi bolš podvozje k Alfa, al pa da se bolj drži,...ampak 1930 je blo tisto!!!

Ste pač pamtnjakoviči nekateri...pa take izjave...sm pelu alfo pa lhk rečem da mislm da se bolj drži ko A3 :roll: A sta mela iste gume...si probavu s štoparco v rok...? Aha...a si sploh pelu A3??? Pa na meji...da veš kuk se kjr drži...jej jej...

f4676...vem da ma 4x4...sej sm napisu, da sm zgolj podžigal strasti :wink: ...pa še neki ti lhk povem...audi je mel slabše pospeške kot alfa pa "par" kil več, ki jih je trpel tko pr pospeševanju kot pr zaviranju, torej je mogu v ovinkih nadoknadit...voznik je bil pa isti....sam to sploh ni bil moj point...gape bi vedu kaj sm hotu...ogenj...ogenj :lol:
!!!Sicer sm pa že napisu da mi je iz te dvojice bolj všeč Alfa in bi jo tud raj mel, tko da nimam razloga da bi pljuval po njej niti da bi hvalil Audija, prej obratno!!!...sam nesmisli ki jih piše tle nekdo o Audiju so pa izjave leta če že ne stoletja...

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
CST™accim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1305
Pridružen: To mar 12, 2002 10:08 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CST™accim So jun 19, 2004 8:16 am

ah..te primerjave. pač če imaš doma skos italijane, ti bo verjetno bolj ušeč italijan, če pa nemce pa nemc. tko je zmerj. pa tud če ti ni, si želiš oz. se prepričaš da ti je. glede testov...boljši avto je tisti, ki ti bolj leži. nekdo ki se je navadil na določen avto, pač njegova odzivnost na itd. itd. mu bo mogoče bolj sedel, pa čeprav je drug avto "boljši" men sta oba tako alfa 147 kot audi a3 zelo dobra. pač vsak za svoj namen. audi je mogoč mal dolgočasn, ampk ma zato druge kvalitete oz. stvari, ki jih alfa nima in jih nikoli ni imela oz. obratno. Lp
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso So jun 19, 2004 6:03 pm

Slide je napisal/-a:Loopz se podpišem pod tvojo izjavo...

Tebe De_Tomaso pa sam prosm da še kakšno izjavo napišeš, ker umiram od smeha ko jih berem, res veš velik, si prebral v knjigi o izjemnih avtomobilih?
Geometrija oziroma caster angle je res popolnoma vse kar šteje...sej sama konstrukcija podvozja, kvaliteta komponent...itd,itd pa nima veze ne???
1930...lepo te prosim...Dej napiš da ma 1.6 skor identično mašino kot jo je mel kak 1.6 litrsk avto 1960 leta, sam da je ajnšpric no... :roll: V grobem res...oba sta bencinska 4-taktna :? , če pa dobr pogledaš pa nima z prastarimi deli avtomobila nč skupnega...glih tko kot podvozje A3 nima popolnoma nč skupnega z Fordovim iz 1930 leta. Poltoga prema pa res ni višek tehnologije, ampak če je dost izpopolnjena, tud ne pomen da avto kr vn z ovinka fu*ne no...Dej dobr poglej no, sej nism napisu, da ma Audi bolš podvozje k Alfa, al pa da se bolj drži,...ampak 1930 je blo tisto!!!

Ste pač pamtnjakoviči nekateri...pa take izjave...sm pelu alfo pa lhk rečem da mislm da se bolj drži ko A3 :roll: A sta mela iste gume...si probavu s štoparco v rok...? Aha...a si sploh pelu A3??? Pa na meji...da veš kuk se kjr drži...jej jej...

f4676...vem da ma 4x4...sej sm napisu, da sm zgolj podžigal strasti :wink: ...pa še neki ti lhk povem...audi je mel slabše pospeške kot alfa pa "par" kil več, ki jih je trpel tko pr pospeševanju kot pr zaviranju, torej je mogu v ovinkih nadoknadit...voznik je bil pa isti....sam to sploh ni bil moj point...gape bi vedu kaj sm hotu...ogenj...ogenj :lol:
!!!Sicer sm pa že napisu da mi je iz te dvojice bolj všeč Alfa in bi jo tud raj mel, tko da nimam razloga da bi pljuval po njej niti da bi hvalil Audija, prej obratno!!!...sam nesmisli ki jih piše tle nekdo o Audiju so pa izjave leta če že ne stoletja...

LP


Lepo, da si se nasmejal. In ja te stvari sem prebral v knjigah, ki jih žal moram brati zaradi študija. Pa tudi v praksi sem že spoznaval kako se konstuirajo podvozja dirkalnikov in kako se potem pozna, če so vodila malo napačno nastavljena in kolikšen vpliv imajo razni caster angli, predvsem pa ackermann in toe ina ali out.

Če bi si vzel čas ti bi razkazal dva dirkalnika, pri izdelavi katerih sem sodeloval in podvozja ter slabosti in prednosti obeh. Pa tudi kup literature ti lahko posodim s tega področja, da bo bolje razumel osnovne principe geometri podvozja. Zakaj so določena razmerja obešenja tako pomembna, zakaj se vedno konstruiranje začne pri kolesu in nato nadaljuje s premnikom, nato z vodili in zakaj s kolesi z drugačnim ETjem, efektivno višino, dodanim distančnikom navadno porušimo vsa razmerja in potem (v večini primerov) dobimo slabše obnašanje...


Pošlji ZS pa se bomo dogovorila, kdaj se dobima.
 
Uporabniški avatar
ThARippA
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:44 pm

Napisal/-a ThARippA So jun 19, 2004 6:15 pm

De_tomaso: na papirju je že tako, v praksi pa je drugače. Kaka lada ima lahko posamične obese, a3 pa poltogo premo, pa bo še vedno audi imel boljšo lego od lade. Če je podvozje dobro uravnovešeno ima tudi s poltogo premo avto lahko dobro lego na cesti, po drugi strani pa posamične obese same po sebi še niso dovolj, da je avto nalepljen na cesto. Pomembni so še medosna razdalja, čvrstost karoserije, trdota vzmetenja, ... Šele če bi naredili dva popolnoma ista avta, samo enega s poltogo premo, drugega pa s posamičnimi obesami, bi lahko zagotovo trdil, da ima drugi boljšo lego, med različnimi avti pa je tako posploševanje pretirano.

Med alfo in audijem bi se pa odločil za audija. Alfe so mi sicer lepe, tudi uživantske, samo sem preveč racionalen, da bi kupoval avto s 'sumljivim' slovesom, poleg tega pa so mi nemci (grdoti v primerjavi z alfo navkljub) bolj všeč.
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe So jun 19, 2004 7:17 pm

Vrjami, če ne delaš z alfo k svinja z mehom ( redni servisi, brez zaletavanja, brez skakanja čez ležeče policaje... ) se ti ta "sloves" avta ne bo čisto nič držal. Današnje alfe so za moje pojme zelo kvalitetno narejene.

LP Joseph
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch So jun 19, 2004 7:40 pm

Mi smo mel ze 3 alfe in to sledece: 33, 155 in zdej 146. Razen rednih servisov resno nismo mel nobenih tezav in nismo mel avto samo leto, ampak saj 4 leta. Mogoce pa smo bli "lucky", nikol ne veš. :lol:
 
Uporabniški avatar
f4676
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Ne maj 30, 2004 10:39 am

Napisal/-a f4676 So jun 19, 2004 8:03 pm

Ma to o nezanesljivosti Alf nabijajo samo tisti, ki je niso nikoli imeli. Ko sem jaz kupoval svoj prvi avto so se tudi nekateri delali pametne, kako je z Alfami vse narobe in da naj raje kupim kaj drugega (nobeden izmed teh ni nikoli bil lastnik Alfe). Ker pa verjamem samo tisto kar vidim sem jo vseeno kupil (33 sw) in z njo naredil v treh letih 65.000 km brez tega da bi enkrat samkrat obstal na cesti. Pa tudi olja nisem niti enkrat dolival. In to kljub temu, da naj bi bil to avto, ki se samo kvari. Ko sem jo prodal sem kupil pa GTV-ja pri katerem tudi ni bilo nobenih težav (v dveh letih 40.000 km brez problema).

Da pa se povrnem na temo. Tistemu ki nekaj postov pred mano nabija, kako v Alfi 147 vse štrli pa le to. Daj mi opiši kaj štrli, ker me zelo zanima.

Moj izbor je pa menda jasen
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy So jun 19, 2004 9:16 pm

De_Tomaso je napisal/-a:... zakaj se vedno konstruiranje začne pri kolesu in nato nadaljuje s premnikom, nato z vodili in zakaj s kolesi z drugačnim ETjem, efektivno višino, dodanim distančnikom navadno porušimo vsa razmerja in potem (v večini primerov) dobimo slabše obnašanje....


To ze marsikdo trobi po forumu lep cas. A kaj, ko nasi vrli "strokovanjaki" tega ne dojamejo ali pac nocejo dojeti. :shock:

Morda opazka. Enkrat je ze bila podobna debata. Vsi so zagovarjali alfo zaradi cenovne razlike (ponavadi je cena nizja od nemskih konkurentov). Ob postenem izracunu je bilo jasno, da je nakup lahko varljiv (upostevajoc zgolj redne stroske: izguba vrednosti, servisi in poraba).
Seveda brez subjektivnih mnenj.
 
Uporabniški avatar
black
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1595
Pridružen: Ne jul 13, 2003 8:50 pm

Napisal/-a black So jun 19, 2004 9:41 pm

Josephe je napisal/-a:Današnje alfe so za moje pojme zelo kvalitetno narejene.
LP Joseph


res je :!: :!:
 
fanatik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 81
Pridružen: Pe jan 30, 2004 9:33 pm

Napisal/-a fanatik So jun 19, 2004 9:59 pm

black je napisal/-a:
Josephe je napisal/-a:Današnje alfe so za moje pojme zelo kvalitetno narejene.
LP Joseph


res je :!: :!:


RES JE! :twisted:
Čeprav tud tastare niso ble slabo narjene za svoje čase!

Tud sam bom upam da u bližnji prihodnosti postal ponosen lasnik 156-ke, in se nč nebojim glede kvarjenja, saj italijanom zaupam ker namreč zdaj vozim FIAT BRAVA 1.6 16v - NO PROBLEM pa ma že 220.000prevoženih pa razn lambda sonde še nč večjiga ni crknl (razn telih klučavnic udzuni zarad sonca razpadejo sam to je tamav strošak zamenjat) :!:
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So jun 19, 2004 10:11 pm

Jz se tle povsem strinjam Tharippa-jem, ne morš tko posploševat, glede poltoge preme, na smeh mi je šlo pa ob tvoji primerjavi Audijevega podvozja z podvozjem iz 1930 leta, sploh pa ne pa pri geometriji...
O geometriji si dobr napisu, se strinjam z ugotovitvami, ampak pisu si pa zlo tko pravniško(beri:napisu si samo tisto kar je tebi prov pršlo) :wink: ...torej, ni VSE geometrija...to me je prpravl do tega da sm napisu tko kokr sm...da geometrija močno vpliva na obnašanje vozila v ovinku tud jz vem, delovanje mi je dost dobr poznano, mogoče vseen slabše kot teb, glede na to da ti študiraš to, jz se pa bolj ljubiteljsko s tem ukvarjam, ampak vseen dost dobr, da vem kako deluje in vem kaj se da dosežt z dobro geometrijo, ampak dejstvo je da si mal pretiraval...
dej poglej no kaj si napisu...1930...sori, sam ne gre mi z glave ta primerjava...
Pa s tisto knjigo nism popolnoma nč slabga mislu!!!, resno, sam poglej včasih še kej druzga, ne sam slepo verjet številkam...lahko so varljive...če ma isti caster angle še ne pomen da je podvozje podobno...tud če si sodeloval pri razvoju dirkalnika, verjamem da se da s tega zlo velik naučit, ampak očitno se nisi dost prevozu z Audijem, jz ti lahko preizkušeno povem da je podvozje zlo dobro... res je v športnem merilu nekoliko slabš kot od 147, tud tega sm pelu, ampak primerjava z prejšnjim A3 je bolj na mestu z 145, novi A3 ma pa podvozje na zlo podobni ravni z 147...upam da se v tem strinjava...ne pa ga prosim primerjat z 75 let starimi gajbami...

Še nekaj o kakovosti današnjih Alf..., med počitnicami, zdaj že pred nekaj leti, še v srednji šoli, sem delal pa na servisu Alf...sam se pa veliko vozm z Audijem A4 97' in sm ga mel lahko tko za referenco...takrat sem se še bolj navdušil nad 147...lep je da je adijo :shock: ...
lahko pa tud povem, da je kakovost izdelave pri novejših Alfah močno napredovala...mogoče štrli kak pokrov od zvočnika, ampak to je 1 od 100-ih, drugače je pa avto zlo dobr izdelan, nikjer ni čričkov, nič ne striže, škripa...plastila ni Maruti stil...pa tud reklamacij zarad napak ni blo glih...vsaj na tistem servisu ne...
skratka, brez opaznih pripomb...
edini problemi so bili z barvo, ker je pokrov motorja zlo hitr obupal pod kamenčki... :wink:
Ne sodite kakovosti, če niste pelal nč novejšega od 33, al pa vsaj 145...

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: Ne okt 05, 2003 12:56 am

Napisal/-a LaserJaMM Ne jun 20, 2004 1:11 am

PRODRIVE je napisal/-a:DEFINITIVNO AUDI,SAJ NE REČEM DA JE ALFA SLABA, AUDI IMA NEKO UGLAJENOST, ALFA JE PAČ CUORE SPORTIVO IN PREJ RIBNE.


:cry :cry :cry :cry :cry
Cuore Sportivo
 
Uporabniški avatar
axa
Novinec
 
Prispevkov: 284
Pridružen: Po sep 15, 2003 11:25 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a axa Ne jun 20, 2004 1:28 am

Kaj pa ce bi do kaksen vic napisov?

:D
Se mi zdi da bi blo bolj zanimivo in predvsem bolj zabavno kot to kreganje v
osnovnosolskem stilu.... :P
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne jun 20, 2004 12:26 pm

gerchy je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:... zakaj se vedno konstruiranje začne pri kolesu in nato nadaljuje s premnikom, nato z vodili in zakaj s kolesi z drugačnim ETjem, efektivno višino, dodanim distančnikom navadno porušimo vsa razmerja in potem (v večini primerov) dobimo slabše obnašanje....


To ze marsikdo trobi po forumu lep cas. A kaj, ko nasi vrli "strokovanjaki" tega ne dojamejo ali pac nocejo dojeti. :shock:

Morda opazka. Enkrat je ze bila podobna debata. Vsi so zagovarjali alfo zaradi cenovne razlike (ponavadi je cena nizja od nemskih konkurentov). Ob postenem izracunu je bilo jasno, da je nakup lahko varljiv (upostevajoc zgolj redne stroske: izguba vrednosti, servisi in poraba).
Seveda brez subjektivnih mnenj.


Do sedaj sem imel 5 alf, sedaj imam tri. Naredim cirka 45000 kilometrov na leto, priznam veliko tudi s testnimi avtomobili, a se mi še v nobeni ni nikoli nič pokvarilo. OK v 156 sem moral pri 130000Km menjati motorček prostega teka. Je pa res, da je bila 156 letnik 1998 znotraj dosti manj kvalitetna kot sedanja 147.
 
Uporabniški avatar
Vičo
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Po mar 15, 2004 12:14 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Napisal/-a Vičo Ne jun 20, 2004 1:04 pm

kaj mi bo taki avto ki v 4-ih letih izgubi skoraj pol vrednosti?
alfe so z ekonomskega vidika zlo nehvaležni avti. če kupiš novo, ful
hitro izgubi ceno, z rabljeno pa se lahk opečeš, ker so praviloma
fanj terane. tut če jo kupiš od kašnega stričkota, ne veš kakega sina ima...
Meni se alfe (147 in tudi 156) ful dopadejo, sam kupu si jo pa nebi, rajši A3! :wink:
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Ne jun 20, 2004 1:49 pm

Tudi meni je (poleg ostalih, subjektivno obarvanih dejstvih) pomemben ekonomski vidik. Naceloma je vsakemu, ampak ljudje si v tolazbo vcasih tezko priznajo kaksno hibo. In padec vrednosti (novega vozila) je recimo katastrofalen. Druga stvar je poraba, kjer sestvaljni motorji porabijo kot 8 ali 12 valjniki, kar se mi zdi absurd, sploh glede na to, da so zmogljivosti slabse. (ne govorim o 147).
Potem pa je tu se stvar okusa. Avto, ki ima sredi nosa zenskemu spolovilu podobno kvako in nesimetricno nastavljeno mesto za registracijsko tablico je pac skregan z mojimi pricakovanji.
Ehja. Za vsako metlo se najde stil ... 8)

100 zena - 200 sisa .... :P
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Ne jun 20, 2004 1:53 pm

pa postau tablco na sredo pa boš vidu kolk bo grdo
sploh je pa to italjanski auto in tm so tablca manjše in ne izstopajo tolk
podpis
 
Uporabniški avatar
gajo_g
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: Če nov 20, 2003 12:29 pm

Napisal/-a gajo_g Ne jun 20, 2004 2:12 pm

gleda izjave da so alfe danes kvalitetnejse kot nekoc se strinajm ,sam vsi proizvajalci napredujejo . imajo zelo dobro obliko sam masine pa niso neki extra . Pas se neki podjetje fiat alfa ima zelo slabo financno stanje (zaskrbljajoce) !!!!!!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov