Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Po jun 21, 2004 3:16 pm

Jebte se vsi skupi :mrgreen:

Pri tisti porabi do LJ, ki mogoce pade pod 6, je itak eno sranje. Ne sme biti nobenega pospesevanja na polno in v Zali ne smes imeti avtomobila pred sabo da peljes konstantno hitrost, ker najbolj se pozna ta odcep do Kalc. Za tistih 8.5l je bila voznja normalna, kar je bilo avtomobilov da so mi smetili spredaj sem prehitel, v LJ so bili tilti in spet normalno domov.

salesky ne rabis imeti porabe 13 da se peljes hitro proti Idriji :wink: .
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
ThARippA
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:44 pm

Napisal/-a ThARippA Po jun 21, 2004 3:30 pm

1.8T ima maksimalni navor pri 1750 obratih in tak ostane nekje do dobrih 4K, tako da ne govoriti da imata 1.8 in 1.8T enako navora in da pri nizkih obratih ni razlike.

In ja, če delaš relacijo moraš kar krepko tiščati pedal za gas da ti pride poraba nad 10.
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Po jun 21, 2004 3:49 pm

No ja verjetno tudi veliko vpliva kaksen je teren kjer se vozimo in a izkoristis tisto moc in navor ki ti je podan. Lahko je 10l za enega cisto nekaj drugega kot za ostale. Kakorkoli, jaz sem zadovoljen.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po jun 21, 2004 4:23 pm

ThARippA je napisal/-a:1.8T ima maksimalni navor pri 1750 obratih in tak ostane nekje do dobrih 4K, tako da ne govoriti da imata 1.8 in 1.8T enako navora in da pri nizkih obratih ni razlike.

In ja, če delaš relacijo moraš kar krepko tiščati pedal za gas da ti pride poraba nad 10.


Ah dej no...pust tehnične podatke...pa ne govort, da sm jz reku da mata 1.8 pa 1.8 T isti navor in da pr nizkih obratih ni razlike...to ni moja izjava...reku sm pa da ma dost navora v primerjavi s konkurenco...
in ni res kar ti bluziš, da ga je že za normalno vožnjo treba v obrate tišat...ne vem sicer, ampak zgleda da ga še nis pelu... :roll:
In ne vem kaj zate pomen krepko tišat, da ti pride poraba nad 10...pomoje to ni nben tiščanje...Glede obratov je pa tud CupraR pošteno povedal...da turbina ornk prime šele pri nekje 3000 vrtljajih in ne pr 2000(1750) kot obljubla tovarna, če bi pa poznal princip delovanja turbine, bi pa vidu zakaj v zlo nizkih obratih turbina ne pomaga...je pa res da ma VAG dost majhne turbine in so tud obrati kjer začne vlečt dost nizki za turbaša...v primerjavi z recimo Imprezo, ki se zbudi šele nekje od 3500-4000...
pa tud izjavi da mora mirkat za porabo pod 10 je čist za verjet,tko da to je to...
če ti mislš da lhk 1.8T mašino tiščiš in ti bo žrla 9 si v veliki zmoti, zavajaš pa tud tistga k je to temo odpru...Mene bolj mal briga kok teb žre 1.8T, ampak dejstvo je da zna ta mašina žret tud več...razen če bo tko ko sm napisu, vozu izrazito umirjeno...očitno tko voziš ti(nč slabga)kar pa ob avtomobilih za katere se odloča močno dvomim...ali pač!?

Sicer pa kot že ničkolikokrat....AntiC...kup 1.8T

pa LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po jun 21, 2004 4:54 pm

Pa da ostanemo na temi: mal čudna mi je tole izbira: ker tale Ibiza pa Clio nekak nista v istem cenovnem rangu. Mogoče bi moral tut mal pomislt da bi 1.4 Ibizo z 100 ps uzel.
 
Uporabniški avatar
ThARippA
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:44 pm

Napisal/-a ThARippA Po jun 21, 2004 8:14 pm

Slide je napisal/-a:
ThARippA je napisal/-a:1.8T ima maksimalni navor pri 1750 obratih in tak ostane nekje do dobrih 4K, tako da ne govoriti da imata 1.8 in 1.8T enako navora in da pri nizkih obratih ni razlike.

In ja, če delaš relacijo moraš kar krepko tiščati pedal za gas da ti pride poraba nad 10.


Ah dej no...pust tehnične podatke...pa ne govort, da sm jz reku da mata 1.8 pa 1.8 T isti navor in da pr nizkih obratih ni razlike...to ni moja izjava...reku sm pa da ma dost navora v primerjavi s konkurenco...
in ni res kar ti bluziš, da ga je že za normalno vožnjo treba v obrate tišat...ne vem sicer, ampak zgleda da ga še nis pelu... :roll:
In ne vem kaj zate pomen krepko tišat, da ti pride poraba nad 10...pomoje to ni nben tiščanje...Glede obratov je pa tud CupraR pošteno povedal...da turbina ornk prime šele pri nekje 3000 vrtljajih in ne pr 2000(1750) kot obljubla tovarna, če bi pa poznal princip delovanja turbine, bi pa vidu zakaj v zlo nizkih obratih turbina ne pomaga...je pa res da ma VAG dost majhne turbine in so tud obrati kjer začne vlečt dost nizki za turbaša...v primerjavi z recimo Imprezo, ki se zbudi šele nekje od 3500-4000...
pa tud izjavi da mora mirkat za porabo pod 10 je čist za verjet,tko da to je to...
če ti mislš da lhk 1.8T mašino tiščiš in ti bo žrla 9 si v veliki zmoti, zavajaš pa tud tistga k je to temo odpru...Mene bolj mal briga kok teb žre 1.8T, ampak dejstvo je da zna ta mašina žret tud več...razen če bo tko ko sm napisu, vozu izrazito umirjeno...očitno tko voziš ti(nč slabga)kar pa ob avtomobilih za katere se odloča močno dvomim...ali pač!?

Sicer pa kot že ničkolikokrat....AntiC...kup 1.8T

pa LP


Iz tegale je nastal že cel prepir :).
Govoril sem o navoru, ne o tem, kako turbina 'ornk prime' (za katero vem, da več kot je obratov, hitreje se vrti, njena pomoč pa eksponentno narašča), prav tako sem primerjal navor med 1.8 in 1.8T, ne med avtomobili nasploh. 1.8 ima na splošno res kar nekaj navora, samo ga doseže pri 2x toliko obratih kot 1.8T, kar pomeni, da za enako speljevanje moraš speljati s precej več vrtljaji - večja poraba. Že po tovarniških podatkih ima NA 0.6 l večjo porabo, pri zmerni vožnji (kot jo imam, recimo, jaz), pa se razlika RAVNO zaradi turbine še poveča, saj lahko bolj tekoče voziš v nižjih obratih in tako manj porabiš, in pri tem ni važno to, da turbina bolje prime nad 3000K obrati. Pri speljevanju in nizkih obratih turbina pomaga in pika.
Če misliš, da imajo dizli ogromen navor v dizelskih obratih (1800-2800) kar sami od sebe pa primerjaj navor pri SDIju in TDIju. Ja, turbina je kriva. Pa TDI 90 KM kuri manj kot SDI 68 KM ...

Nikjer nisem napisal, da pri tiščanju kuri 9l, toliko pokuri pri zmerni vožnji, glede relacije in 10l pa to - če tiščiš gas do konca (takrat je trenutna poraba tudi 50l / 100km) si takoj na 110, 120, več pa na naših cestah itak ne moreš iti. Potem pa to hitrost bolj kot ne vzdržuješ (še enkrat, govorim o relaciji) in poraba že po par km pade pod 10l. Razen če v tretji tiščiš 120. Potem ti bo vsak avto (ki je tega sposoben) kuril 20+.

Vozil sem pa oba (ti turbinca očitno še nisi), pa se razlika defenitivno pozna. Če ti voziš 1.8 NA ti še ni bilo treba tega vzeti osebno in napasti vsakega, ki iz SVOJIH izkušenj pove nekaj, kar nasprotuje tvojim predstavam, dobljenim ob vožnji drugega motorja.

V tej temi sem pa s tem postom zaključil. X-Hair, CupraR in jaz (ki imamo izkušnje s tem motorjem, s tem da ima CupraR, če sem prav razumel, 180KM + dvignjen tlak turbine) smo svoje povedali, ostalo pa bi bilo le smetenje teme.
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Po jun 21, 2004 8:38 pm

Počak še mal pa si kup Ibizo FR dizel k bo kmal vn pršla. 160KM bo zadost moči pa še žrla ti bo mal k je dizel. vsaj jst bi definitivno na to počakal
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po jun 21, 2004 8:41 pm

Tist bo Ibiza Cupra-btw v slo se že ena voz-baje čipana na 200 ps. Sam cena bo okol oz čez 20000 EUR, za ta dnar pa že skor 2 cliota dobiš :lol: Predrago vsekakor in mislm da ni vredna dnarja.
 
Uporabniški avatar
Pecho
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne avg 03, 2003 10:30 am
Kraj: Veleje Veleje

Napisal/-a Pecho Po jun 21, 2004 9:59 pm

[quote] (za katero vem, da več kot je obratov, hitreje se vrti, njena pomoč pa eksponentno narašča) :ne :ne :ne :ne :ne :ne

Hitrost turbine je odvisna od pretoka izpošnih plinov skoznjo, odzivnost turbine pa od njenega premera.

Mal off topic-se opravičujem :oops:

Lp Pecho
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po jun 21, 2004 10:06 pm

Pecho je napisal/-a:
(za katero vem, da več kot je obratov, hitreje se vrti, njena pomoč pa eksponentno narašča) :ne :ne :ne :ne :ne :ne

Hitrost turbine je odvisna od pretoka izpošnih plinov skoznjo, odzivnost turbine pa od njenega premera.

Mal off topic-se opravičujem :oops:

Lp Pecho


Hvala... :wink:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
noobie
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 538
Pridružen: To apr 13, 2004 9:30 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a noobie To jun 22, 2004 6:38 am

MGsax predvidevam da hodis v fitness?
Pa zanima me kdo ima to CuproR, a mogoce kdo ki je iz Švice? :P
Be happy
 
Uporabniški avatar
Daco
Uporabnik
 
Prispevkov: 1461
Pridružen: To jan 28, 2003 1:49 pm
Kraj: Medvode

Napisal/-a Daco To jun 22, 2004 10:01 pm

Ja jst tut ne vem a sm jst ksn penzioner al kaj da imam v dobrem mesecu odkar vozim 1.8T porabo 8.5?? :? Okej priznam da je bilo prvih 1000km narejenih relacijsko in je bila zato povprecna poraba 7.8l a zadnja dva tanka (mestna voznja) imam porabo 9l. Itak da ga ne tiscim na poti v sluzbo in nazaj v strnjeni koloni po celovski vsak dan gor in dol, ga pa zato med vikendom stisnem in mu dam duska. Turbina pa ze cist lepo prime tam pri 2200 rpm in pol vlece in vleceeee :mrgreen:

P.S. Pred tem sem imel R Megane coupe 1.6e 90km, ki je ob podobnem stilu voznje (mislim, da sem ga tudi manj tiscal ker je manj sel) imel povprecno porabo v enem letu od 7.7 do 8.3, tako da poraba ni drasticno visja. Uzitek pa definitivno! 8)
Slikaodkleni svojo Nokio brezplačno - www.odkleni.si
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jun 23, 2004 9:17 am

Daco je napisal/-a:Ja jst tut ne vem a sm jst ksn penzioner al kaj da imam v dobrem mesecu odkar vozim 1.8T porabo 8.5?? :? Okej priznam da je bilo prvih 1000km narejenih relacijsko in je bila zato povprecna poraba 7.8l a zadnja dva tanka (mestna voznja) imam porabo 9l. Itak da ga ne tiscim na poti v sluzbo in nazaj v strnjeni koloni po celovski vsak dan gor in dol, ga pa zato med vikendom stisnem in mu dam duska. Turbina pa ze cist lepo prime tam pri 2200 rpm in pol vlece in vleceeee :mrgreen:

P.S. Pred tem sem imel R Megane coupe 1.6e 90km, ki je ob podobnem stilu voznje (mislim, da sem ga tudi manj tiscal ker je manj sel) imel povprecno porabo v enem letu od 7.7 do 8.3, tako da poraba ni drasticno visja. Uzitek pa definitivno! 8)


Sej niste penzionerji no...jz mam prevečkrat gas na podnu mnde. Še takrat k ni treba :oops:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Sota
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Sr okt 02, 2002 10:37 pm
Kraj: Zagorje ob Savi

Napisal/-a Sota Sr jun 23, 2004 9:43 am

Moje izkušnje glede VW:
- 1.6 Passat - 1/3 relacija + 2/3 mestna = min. 8.5 l / 100 km
- 1.8T Passat - pri istih pogojih = min. 8 l / 100 km

To so seveda lepe vožnje z počasnim pospeševanjem... v glavnem hotu sm povedat (k se nekateri kregajo) da ima 1.8T manjšo porabo pri isti vožnji kot npr. 1.8 ali 1.6 (pri istem avtu seveda). Pa btw oba zelo veliko vozim, tako da je 100% res.
VW Passat 20VT (1.6.2004 =>)
Slika Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jun 23, 2004 9:46 am

BritishSpirit je napisal/-a:Moje izkušnje glede VW:
- 1.6 Passat - 1/3 relacija + 2/3 mestna = min. 8.5 l / 100 km
- 1.8T Passat - pri istih pogojih = min. 8 l / 100 km

To so seveda lepe vožnje z počasnim pospeševanjem... v glavnem hotu sm povedat (k se nekateri kregajo) da ima 1.8T manjšo porabo pri isti vožnji kot npr. 1.8 ali 1.6 (pri istem avtu seveda). Pa btw oba zelo veliko vozim, tako da je 100% res.


Če to na mene leti, nism reku da žre turbaš več...sploh pr počasni vožnji, ampak k ga tišiš, bi blo pa logično da turbaš več žre...to sm jz trobu tle :wink:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Sota
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Sr okt 02, 2002 10:37 pm
Kraj: Zagorje ob Savi

Napisal/-a Sota Sr jun 23, 2004 11:25 am

Slide je napisal/-a:
Če to na mene leti, nism reku da žre turbaš več...sploh pr počasni vožnji, ampak k ga tišiš, bi blo pa logično da turbaš več žre...to sm jz trobu tle :wink:

LP


Ne, ne... sam še en komentar oz. mnenje.... je pa res da ko ga tišiš turbo žre več (pride tud do 48 l / 100 km trenutna poraba :wink: )
VW Passat 20VT (1.6.2004 =>)
Slika Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jun 23, 2004 1:01 pm

Sota je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
Če to na mene leti, nism reku da žre turbaš več...sploh pr počasni vožnji, ampak k ga tišiš, bi blo pa logično da turbaš več žre...to sm jz trobu tle :wink:

LP


Ne, ne... sam še en komentar oz. mnenje.... je pa res da ko ga tišiš turbo žre več (pride tud do 48 l / 100 km trenutna poraba :wink: )

:pivo
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Sr jun 23, 2004 2:06 pm

Skratka da ne bomo mi sedaj tukaj diplomiral iz te porabe. :? :roll: :D
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jun 23, 2004 2:07 pm

X-Hair je napisal/-a:Skratka da ne bomo mi sedaj tukaj diplomiral iz te porabe. :? :roll: :D


:EE
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3876
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Sr jun 23, 2004 10:07 pm

Cau!

Kaj je to spet en novi uporabnik ki pravi da bo kupu nevem kaki avto? Mah ni moj problem.
Kaj prodajajo pri nas Ibize FR in Cupre(te najbrz se ni)?
Kup si dizla. Tako bos dal 500k vec za 20 hp manj :twisted: .

Cau
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov