Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe avg 13, 2004 3:04 pm

MIKIMOUS je napisal/-a:Vsi Audiji res usi brez izjem majo Quattro, to je blagovna znamka. NI res da mata a3 in TT štirikolesni pogon od VW ni in ne more bit res.


Žal si se poučil narobe...TT in A3 mata sklopko haldex in ne torsen, kar je u bistvu "pravi" quattro, samo na zadku je napis quattro, torsena Audi nima za modele s prečno nameščenim motorjem(a3 in TT!!) in kot sem že nekajkrat napisal za te modele koristi sklopko haldex, ki v osnovi prenaša 100% moči naprej, ko pa sprednja kolesa zdrsnejo pa se nekaj moči nikakor in nikoli vsa prenese na zadnja, isti sistem majo pa tudi VW-ji razen pasatta...ta ima vzdolžno nameščen motor in nima haldex sklopke, kar pa se bo z novim modelom spremenilo, saj bodo motor najverjetneje namestili prečno!
Torej je lahko in je res :wink: Na žalost...

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Pe avg 13, 2004 3:07 pm

stalni štirikolesni pogon quattro, elektronska zapora diferenciala (EDS) s poseganjem zavor na vseh gnanih kolesih, regulacija zdrsa pogonskih koles (ASR), elektronski stabilizacijski program (ESP) z zavorno asistenco

Sklopka
hidravlična enolamelna suha sklopka z oblogami brez azbesta, dvomasni vztrajnik

To je z uradne strani www.audi.si skopiran
Govorim o novem A3-ju
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe avg 13, 2004 4:27 pm

MIKIMOUS je napisal/-a:stalni štirikolesni pogon quattro, elektronska zapora diferenciala (EDS) s poseganjem zavor na vseh gnanih kolesih, regulacija zdrsa pogonskih koles (ASR), elektronski stabilizacijski program (ESP) z zavorno asistenco

Sklopka
hidravlična enolamelna suha sklopka z oblogami brez azbesta, dvomasni vztrajnik

To je z uradne strani www.audi.si skopiran
Govorim o novem A3-ju


A3 im še vedno haldex...ime so itak obdržali quattro, ampak quattro pogon je imel oziroma ima torsen sredinski diferencial...to je bil originalni quattro, poleg tega je mel v Audijih 100 in 80 še blokado sredinskega diferenciala, ročno vklopljivo z gumbom iz notranjosti, ki je delovala do 40km/h, nato so to zaradi e. pripomočkov opustili, še vedno pa majo audiji z vzdolžno nameščenim motorjem torsen sredinski diferencial, to sm jz hotu povedat...
Torej nisem rekel da pri A3 ne uporabljajo imena quattro ampak da imajo A4,A6 in A8 drugačen pogon od A3 in TT! Ime pa je vedno quattro!
LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe avg 13, 2004 11:43 pm

jurcek je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:...če pa kdo misli da se tovarne odločajo za sprednji pogon zaradi boljšega obnašanja avtomobila, živi v veliki zmoti...sprednji pogon je cenejši za izdelavo...
LP


Poleg tega se tudi v ravnokar odprti temi o testu BMW 1 pojavlja ocena 0.5 miljonov SIT v korist prednjega pogona.
Ali mi lahko kdo razloži, zakaj naj bi bil zadnji pogon bistveno dražji. Na prvi pogled bi moral biti celo cenejši (vsaj kar se mehanike tiče) ker so pogonska kolesa in krmilni sklop ločeni.


Dražji je zato, ker mora biti avto drugače konstruiran. Je težji, saj ima ojačan sredinski tunel, kjer poteka os, katera je tudi sama dokaj masivna, zaradi vzdržljivosti pač. No, je še najbrž en kup drugih razlogov, ampak ta je eden bolj pomembnih.
Slika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne avg 15, 2004 5:11 am

GBERLI2 je napisal/-a:Velika prednost zadnjega pogona je pozimi na zasneženem park placu. Glede tistih ki pravijo da se po snegu ne da vozit s zadnjim pogonom pa : ali nimajo občutka ali pa vozijo 30 let stare kadete ali taunuse.


se podpisem :)

definitivno pozim zadn pogon seka, edim hribov prevelkih ne prenese, sploh ce se izzivlas.

drgac pa zakon!

men je pa kul varianta spredi masina/transaxle/zadi menjalnik.
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- To jan 11, 2005 2:30 pm

Oj
mene pa zanima kateri nov avto najceneje ponja pogon na zadnja kolesa ?? Mislim da je to mazda mx-5 za 4.221.396sit -sem katerega zgrešil ?? ...kaj pa kaj drugega tu bliz če ni cenejšega ??

lp
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To jan 11, 2005 4:24 pm

Zakaj pa ravno nov? Bi dobil par let starega res dobro ohranjenega BMWja za ta denar.

Drgač je pa še cenejši Smart. :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To jan 11, 2005 6:48 pm

Odvisno kaj hoče od avta...če ga hoče za driftat, potem za tak denar BMW-ja za driftanje skoraj ni...(dobi se pa za manjši denar, E30, E36, ki imajo špero :con ) za tak denar(recimo E46, E39,) pa mislim da vsem po vrsti manjka ravno špera...(pustmo zadnje modele E36 M3, ki bi bili tudi nekje tu-tu s ceno) če zato hoče RWD :twisted:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- To jan 11, 2005 7:31 pm

Slide je napisal/-a:(dobi se pa za manjši denar, E30, E36, ki imajo špero :con )

:oops: ...kaj je že špera? :bere
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man To jan 11, 2005 7:39 pm

Sicer je mal offtopic ampak k ste ze govorl o 4 kolesnih pogonih. Ene par tukaj vas klobasa kr neki. Pa d vas mal razsvetlim in podprem Slida 8)

Preberte si tale link pol pa bodte pametni

http://www.geocities.com/gkurka2001/Car ... htm#Torsen[/img]
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon To jan 11, 2005 8:19 pm

Hm res je tako daleč prišlo da bom mogel tole napisat.
Prvo a govorimo o ročnih al avtomatskih menjalnikih??? Ker če smo pri avtomatiki lepo pritisneš gubek:
pri BMW je poleg prestavne ročine W/S se ti izpiše W-winter program in lepo peleš na kredarco če hočeš.
Isto je pri Mercedesu W-winter S-sport D-drive
Volvo ima samo W ter nekateri mislim da S60 in V70 tudi S, enako pri VW itd.
Če imamo pa ročni menjalnik je pa speljavanje na snegu malo bolj zahtevno... sicer če nimaš težke noge ni nobene muke, tko da spet nevem kaj vi kle tok komplicirate. Saj ne živimo v eni izmed skandinavskih dežel.. leta 96' je bil zadnji snežni metež ki je resno ohromil promet. :roll:
To čist offtopic. Sam sem prov mogu napisat.
Drugač pa zadnji pogon je vredu zadeva, ni dolgo nazaj ko sem se igral in ni tako slabo. Pa tudi lovlenje/zdrsavanje avtomobila ni noben bav bav.
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr jan 12, 2005 1:42 am

super zadeva je spredi motor, zadi menjalnik, zadi pogon. aka transaxle.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr jan 12, 2005 8:54 am

Avalon je napisal/-a:Hm res je tako daleč prišlo da bom mogel tole napisat.
Prvo a govorimo o ročnih al avtomatskih menjalnikih??? Ker če smo pri avtomatiki lepo pritisneš gubek:
pri BMW je poleg prestavne ročine W/S se ti izpiše W-winter program in lepo peleš na kredarco če hočeš.
Isto je pri Mercedesu W-winter S-sport D-drive
Volvo ima samo W ter nekateri mislim da S60 in V70 tudi S, enako pri VW itd.
Če imamo pa ročni menjalnik je pa speljavanje na snegu malo bolj zahtevno... sicer če nimaš težke noge ni nobene muke, tko da spet nevem kaj vi kle tok komplicirate. Saj ne živimo v eni izmed skandinavskih dežel.. leta 96' je bil zadnji snežni metež ki je resno ohromil promet. :roll:
To čist offtopic. Sam sem prov mogu napisat.
Drugač pa zadnji pogon je vredu zadeva, ni dolgo nazaj ko sem se igral in ni tako slabo. Pa tudi lovlenje/zdrsavanje avtomobila ni noben bav bav.


W je bil...pri malenkost starejših menjalnikih, sedaj tega praktično ni več, zaradi elektronskih pomagal(ASC, TC, ASR, ESD itd...) torej ni praktično nobene potrebe po zimskem programu...
Ampak pustmo to, a je al ni...
Point programa W je bil edino to, da je menjalnik speljeval z drugo prestavo in prestavljal višje v nižjih obratih...in to je to...zato avto ni nič bolj plezal po snegu...res pa ni tko hitr v prazno zavrtel ;)

@-tomi- ŠPERA je zapora diferenciala...seveda sem imel v mislih mehansko in ne kvazi elektronske zapore diferenciala, ki delujejo na principu zaviranja prehitro vrtečega kolesa...mehanske torej, ki delujejo ravno obratno, saj kolesu ki ima oprijem(torej bi se brez špere vrtel počasneje ali sploh ne) dodeli več moči! To je "taprava" špera ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov