

Se opravičujem, sem spregledal lenivčev post malo nazaj, kjer že odgovarja na moje vprašanje...

[DocX] je napisal/-a:Ups, pozabil sem vprašat lenivca, naj opiše, kako mu uspe prevozit 150 km z enim tankom?!Opiši svoj način vožnje? A sploh ne menjaš al kaj? Men puntona ni spravlo čez 8.7 litrov spravit v nobenem primeru, pa še to je bila ZEELOOO ekstremna mestna vožnja. Če je res kaj praviš, imaš verjetno nekje problem
YugoGTI je napisal/-a:Monster če maš na yugcu original od 60 ke forgazar gor je u pizdi. Gor ga dej od ritmota k so mal bolš narejen kukr oni k so original gor. Garant ti bo manj pil. Res je pa tud odvisn kake dize maš not. Pa ne ga skoz po dvojnem tiščatpa je problem rešen.
Tilen je napisal/-a:Moja končna (PuntoII 16V) je prej bla nekje 180-185 po ravnini, tudi 200 je že kazal). Danes pa na poti nazaj iz Kranja kamot 190 po ravnini (zamenjan izpušni lonec - C.S.C. in šp. filter Sprintfilter KD2 - cold air intake), navzdol pa še nisem probalrecimo da slabih 90 konjev. Odzivnost pa je zelo očitno izboljšana (da ne omenjam božanskega glasu). Priporočam!
wavemaker je napisal/-a:Tilen je napisal/-a:Moja končna (PuntoII 16V) je prej bla nekje 180-185 po ravnini, tudi 200 je že kazal). Danes pa na poti nazaj iz Kranja kamot 190 po ravnini (zamenjan izpušni lonec - C.S.C. in šp. filter Sprintfilter KD2 - cold air intake), navzdol pa še nisem probalrecimo da slabih 90 konjev. Odzivnost pa je zelo očitno izboljšana (da ne omenjam božanskega glasu). Priporočam!
Se ti zdi, da si tolk pridobu s tema dvema predelavama? Skoraj 10 konjev
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov