metallic je napisal/-a:Včečem za nos? a ti veš kolk stane nov menjalnik? Namreč neki je zašteku, ostala je ena sama prestava in mojster je reku: Vaša krivda gospod. novga! v redu, nov menjalnik. in to po ene 10kkm prevoženih. Si je fotr mislu, sej zdej bo pa dobr. Falus bo dobr. Čez par kkm je zaribala mašina. Kr tko, nivo olja je bil kul, nobene rdeče lučke, sam pokadil se je. Mehankar: vaša napaka gospod. Pa so zamenal ene "pol" mašine. (in to na mickini mašini, ki do takrat še ni vidla cifre 4k rpm!) No in potem še fotrova velika napaka, ker ni vzel kaska: mat se je mal na parkirišču zaletela, airbaga sta se sprožila in je šlo še ne vem kolk jurijov. No in potem sta bla tastara še mal bl razočarana, ko sta mislila, da bosta dobila vsaj ene 2M, pa sta za 2 leti star avto dobila manj kot 1.5M (avto je bil umes popravljen). mogoče je bil pa '97 hyundai bistveno dražji?
Vem ja koliko stane novi menjalnik; vendar ta sranja z motorjem in menjalnikom SPADAJO pod garancijo in ne "vaša krivda gospod" ; jaz sem bil že na 4 servisih in sem se vedno počutil kot gospod. Če je očetu nek serviser naredil to kar praviš, bi moral iti direktno do uvoznika in se pritožiti na ravnanje serviserja; tam pa glede na moje izkušnje, bi mu takoj odobrili brezplačno popravilo še posebej tako novega avtomobila. Seveda vse pod pogojem da je servis bil pooblaščeni in da je avto redno servisiran a ne? -Tako da neverjetno to kar praviš; se oče ne zna potegniti zase in svoj denar ter pravice kot kupec?
Moj coupe ima ravno tako BETA motor izpeljan iz mitsu motorja; ta pa praktično že skor 5 let ni videl manj kot 4.000 rpm, kr ga vozim zelooo športno. Seveda mu privoščim redne servise in kvelitetna olja; in seveda ogrevanje(vožnja z nižjimi rpm) pred tiščanjem.
To da hyundai zgubi na ceni je sicer res pa vendar relativno; če primerjaš koliko zgubijo avti višje klase ala bmw serije 7(i got one of those), audi a 8 itd. Tko da glede na vložen denar dobiš pri hyundaiju zares pošten avto. Sam bom menjal kupeja ko pride nova gen z GAMA motorji ti majo pa celo 300.000 tisoč milj vzdržljivosti pred večjim posegom; za primerjavo vodilna toyota ima standard za motorje 180.000 tkm. Tko da po tanovem bo mitsu uporabljal hyundai motorje. (EVO included
