Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
mazda-mx3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1285
Pridružen: Sr mar 19, 2003 8:09 am
Kraj: BiRiKiNi

Napisal/-a mazda-mx3 Sr sep 22, 2004 2:10 pm

PiLLLe je napisal/-a:Sava suxs se bol pa BFgoodriche al kva so ze :) une pa so res podn od podna :) u bistvu ce pogledamo sm zarad njih totalko naredu :evil: :evil:


Lp PiLLLe

Zaradi sebe, ne zaradi gum...bi jih moral zamenjat ;)

Sava S3....zelo zadovoljen...se mx3, ki ji med naglim bremzanjem v ovinku rada ritka zdrsne, se je lepo drzala.

Ceprav najboljsa zimska guma, ki sem jo kdaj imel na avtu je bila nalita guma od carbonija iz izole. V podkorenu, sem bil parkiran na zasnezenem hribcku, ko sem hotel it stran z avtom, je guma strjen sneg ribala izpod avta ko zmesana....sem bil v trenutku na cesti :P
Defendemos la alegria :::::::::: Svoboda Tuningu!:)
Slovenski Mazda forum
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr sep 22, 2004 2:26 pm

Jst mam zimske gume čez celo leto, pa delam z njimi ko svinja z mehom. Skačem čez robnike, pa kopljem po asfaltu, po pesku po zemlji in skalah, pa nisem tok uniču gume. Tole je bil burning gume na asfaltu.

Kar se tiče savine gume je pa dobra edina za po snegu, na suhi cesti je preglasna na mokri pa slabo drži - vsaj 175/70/13, kar sem sam sprobal.

Pille BFGoodrich so dobre gume samo za terence, to ti bo vsak poznavalec zatrdil, kar se tiče gum za osebne avtomobile so zanič in jih je že veliko ljudi preklelo.

Infiniti dej se mal umiri s svojimi negativnimi in zateženimi objavami na forumu. Če ti kej ni všeč, lahko greš stran, ali pa ne prebereš postov, vseh ljudi u isti koš pa ni treba metat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr sep 22, 2004 2:43 pm

Enim že dosti pomeni, da imajo na gumi napisano svetovno znamko... Tudi psiha je nekaj... Naj si vsak kupi gume kake hoče, ker če kdo kaj napiše je takoj butl pa i**** pa smotanec itd itd...

M+S (mud &Snow) po domače blato in sneg... To ni nikoli zimsko letna guma... Take nikoli ne bodo naredili. Zimska guma je prožna tudi v nizkih temperaturah, ima zmožnost samočiščenja (lamele) in silica ki še bolj pomaga, da je guma prožna pri nizkih temperaturah. Pri visokih temperaturah je zimska guma dokaj nevarna in nenormalno hitro obrabljiva...

Letna guma je za visoke temperature asfalta in tudi čisto drugače narejena guma... Ki se pri nizkih temperaturah strdi oz. postane trda (neprožna)...

Kaj pa boste imeli pozimi obuto na avtih pa je problem vsakega posameznika...

Sam sem doma na Pohorju (30 km iz Maribora) kjer pridejo plužit, ko je v mariboru že kopno... Tam ti NOBENA tudi nova letna guma ne pomaga NIČ!!!

V zakonu bi izbrisal stavek, da lahko vozijo tudi v letnih gumah, ki imajo več kot 4 mm profila in ketne v prtljažniku... To je bedarija...
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Sr sep 22, 2004 2:49 pm

Zdej mi je pa počas dost, glede komentarjev na S3, vsak k ma 5 minut časa za forum je sturkovnak.

Jest nam pametvov, bom pa naredu sicer mal čudno primerjavo ampak zlo veredostojno.

Primerju bom Savo S3 in Goodyear F1. Boste rekl a si neumn eno je letna druga pa zimska. Ja se strinjam, pa tud cenovni razred ni isti, pa zmes, pa profil, pa še kej bi se našlo.

Ampak v praksi seveda v različnih letnih obdojih, pa se gume obnašata podobno.

Na suhi cesti pri temparaturah od -5°C pa do 8°C je S3 prav tako dobra kot F1 poleti. Ima podono lego na cesti, ne zdrsuje, se zlo fino drži ceste ker je mehka, zavorna pot ni nič dalša kot pri F1.
Na mokri cesti je S3 neprimerno slabša od F1, ma aquaplaning, vendar se da še vsen dost hitr vozit. Slabe so na mokri cesti predhodnice S2.
Nej še eno zanimivost povem da se z F1 da vozt brez problemov na cesti ki ima do 2cm snega, ne zdrsuje. Me je presenetlo k so prejšne gume Dunlop SP2000 čist odpovedale.

Primerjavo sem delal med Savo S3 15 col 195 in F1 16 col 205.

To govorim iz svojih izkušenj, sam sem naredu z obema gumama več 1000 kilometrov, na istem vozilu.

Tuko da ne vem kakkšne so druge zimske gume vendar S3 zadostuje, še več v primerjavi z drugimi vozili v letošnji zimi sem imel definitvno boljšo obutev.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Sr sep 22, 2004 2:50 pm

andrija: daj tisto sliko postaj, ko vam je bajto zametalo, da vidijo, o cem govoris :P
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Jurchi
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 699
Pridružen: Pe jul 18, 2003 9:55 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Jurchi Sr sep 22, 2004 2:58 pm

Peesda, ce bi clovk vse te "strokovne komentarje" uposteval bi mislu, da rabjo met doloceni osebki tle na forumu na relaciji KP-MB štiri postanke za menjavo gum.
Koji vam je k***c to ni formula 1, pa nehte se eni obnasat, k da ste profesionalni vozniki k vsak dan rally vozte.
Za vsakdanjo normalno voznjo in za vozila, ki res nimajo ultra high performance-a so tut gume kot so Sava, Kleber,... POPOLNOMA ZADOVOLJIVE!

Ce pa rabs gume k ti bojo zdrzale brez kakrsnekoli obrabe hitrosti 250 km/h + pol si pa itak moten k s taksnimi brzinami ogrozas soudelezence v prometu:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr sep 22, 2004 3:03 pm

Mean Machine je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:Recimo takole: za na Yugota, ki ga vozi stara mama, so cisto dobre :P


Ja pol pa svizec zavije čokolado v folijo.............. :x :P
Rad bi vidu enga študenta ki si na 10 let staro petko da gume za 24k po komadu pa se pol po suhi cesti ful ganja, pa še kr poleti se z njimi voz - drugo leto si pa pač nove kup :!: :!: :!: Še bolše da mu bodo zdržale vsaj leto pa pol :!: Halo :!: :!: :evil:

PS: pa nč nimam proti petkam :wink:

Oprosti ampak niti na petko ne dam savinih gum.....
Svojih izkušen res da nimam so pa izkušnje u družini.Foter je lani je lani pred zimo kupo nove savine gume (195/70/15) pa jih je pred zimo dal gor in se lepo vozu z njmi (nikol pretiranga zaviranja, nikol pretiranga pospeševanja) pa je prek zime nardil 15kkm in kaj se je zgodlo februarja?
Iz podvozja so začel prihajat čudni zvoki.... slišal se je kot da so diski zvit (tresenje avta,nemirna vožnja zvok u stilu voh voh voh voh voh ....) na vsakem servisu so rekl da je nekaj s podvozjem.... pregledal celi avto...diske stružil...ploščice menjal (so ble že boge ampak še niso ble hin) skratka vse od vsega..... nič bolše.Potem pa je čist en laik u avtomobilizmu reku da so pa mogoč gume krive (halo :?: :!: po 15kkm pa skor nove videt pa bojo hin???) no in jih foter premontira kao sprednje nazaj zadnje naprej... opa razlika ampak avtak še vseen nemirm....Za foro gre kupit dve novi letni semperit gumi (čeprav ne smeš met dve zimski dve letni ampak vseen je probal) lej ga zlomka! avtek občutno bolj miren in tišji.Drug dan je menjal še drugi dve gumi..... in zdej je avtek ko nov gre pa se za audi A4.
tok o SAVA gumah..... ne hvala nočem jih met.
Če dam kaj gor na petko dam FULDA te gume sem mel gor.... in ne bom razlagu po kakem snegu sem se vozu (pa to u breg) pa avtek niti mal ni zakopal.... če povem da je blo tok snega da mi ga je že na haubo tišal.... pol sem povedu dovolj.Poleg tega sem enkrat na nespluženi cesti obtečal (zvožen sneg-tam ko s sankami najbolj gre :D ) in kaj se je dogajal? guma je kopala.... skopala do zemlje..... se avtek premaknu mal naprej.... in spet kopal.... in se spet premaknu..... res da sem za 2m rabu skor pol ure (tok sem mel do vrh brega) ampak prišu pa sem pa še pol gume niso mele nekih vidnih posledic.Tole ne vem če je sava zmožna.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr sep 22, 2004 3:25 pm

Jurchi je napisal/-a:Peesda, ce bi clovk vse te "strokovne komentarje" uposteval bi mislu, da rabjo met doloceni osebki tle na forumu na relaciji KP-MB štiri postanke za menjavo gum.
Koji vam je k***c to ni formula 1, pa nehte se eni obnasat, k da ste profesionalni vozniki k vsak dan rally vozte.
Za vsakdanjo normalno voznjo in za vozila, ki res nimajo ultra high performance-a so tut gume kot so Sava, Kleber,... POPOLNOMA ZADOVOLJIVE!

Ce pa rabs gume k ti bojo zdrzale brez kakrsnekoli obrabe hitrosti 250 km/h + pol si pa itak moten k s taksnimi brzinami ogrozas soudelezence v prometu:


Ni tle fora formule 1; fora je v tistih kritičnih momentih ko prletiš čez globoko lužo v nepreglednem ovinku ali pa ko te negdo drugi ogrozi in moraš sunkovito zavirati ali pa izcesti manever in TAKRAT pride do izraza guma in se pozna razlika ali si se odpeljal naprej, ali pa si končal v razbitini avtomobila v upanju da ti bo nekdo pomagal - TO JE POINT! Seveda so vse gume "zadovoljive", sam da se pelješ sam boš videl kaj bo ko ti bo nekdo priletel čez pas pa te volan ne bo ubogal... :oops:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Sr sep 22, 2004 3:33 pm

će vozš po omejitvah al pa mau čez ne boš meu problemou
100kmh v ovink se boš pa itq razsu
podpis
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Sr sep 22, 2004 3:55 pm

Ja, se kar strinjam z Jurchijem. Take se berejo, da kar glava boli.

Eni zakone spreminjat, drugi šparajo z gumami na Audiju, tretji dajejo nevem kakšne gume na kripe, četrti se z letnimi vozijo pozimi, šesti z zimskimi poleti itd. itd. Kje imate tisto trohlico logičnega razmišljanja? Potem pa nesreča in je vse drugo krivo, samo voznik ne!!!!

Sploh pa smo Slovenci kot narod mahnjeni na šparanje, dokazovanje, egoizem, itd. Ko kdo nekaj napiše in enega potegne, potem pa itak vsi za njim, ne da bi kdo malo razmislil.

Če imaš za Audi moraš imeti tudi 15 jurjev za tank goriva, 50 jurjev za gumo, 100 jurjev za redni servis, itd. Če nimaš si kupi nekaj manjšega.

Če nimaš vsakih 50tkm za nove amortizerje, potem je tudi vsako razpravljanje o boljših ali slabših novih gumah brezpredmetno.
Če vprašaš vulkanizerja katero gumo ti priporoča je odgovor dobrega majstra pribljižno tak: Ni važno katere znamke, le da je nova!!!
Je pa res, da na starem zjahanem avtu ki ima že po konstrukciji bistveno daljšo zavorno pot bolj pomembno, da imaš vsaj dobre in nove gume gor.

Pri vsej tej zadevi pa je najpomembneje voziti po pameti, razmeram na cesti primerno in s pravo varnostno razdaljo!!!!


Tisti avtotesti gum so pa le delno natančni, kar v bistvu sloh ni tako pomembno, kot ta, da znaš prebrati kaj je na neki gumi dobro, kaj je slabo, kaj povprečno, ter predvsem kakšne so razlike med parametri.

Samo če primerjamo novo S2 z novo S3 je razlika GROMOZANSKA za ne povedat (S3 ima silico). Torej če primerjaš S3, ki je med novimi gumami med najslabšimi, z najboljšo gumo izpred 2 ali 3 let (tam je bila S2 med najslabšimi) jo prekosi na celi črti.

Pa tudi novinarje ni vsega za verjet, kar napišejo. Marsikatera letna nova guma tudi pri 0 stopinjah boljše drži na suhem in mokrem, kot nova zimska guma. Izmerjeno!

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr sep 22, 2004 4:18 pm

INFINITI, resnično malo pretiravaš, res je, določene gume so boljše kot druge, ampak tista testiranja, ki jih vztrajno zagovarjaš...tam pride do razlike pri aquaplaningu do recimo 5km/h, ki pa je lahko že napaka merilnika hitrosti...Tako da sej maš do neke mere prov, ampak pretiravat pa ne s tistimi razbitimi pločevinami in na drugi strani vožnjo kot po tračnicah pri recimo drugi znamki...Če mene vprašaš je največja razlika v samem obašanju avta na cesti (podkrmarjenje, prekrmarjenje) in v zavorni poti, da se boš pa razletu zarad gume, je pa slaba tolažba, nihče se še ni dejansko zarad gume zaletu, ampak zato, ker ni upošteval razmer, gum in svojih sposobnosti...
Da malo posplošim in napihnem, to je tako, kot da bi hotu kdo z M3-jem CSL, z gumami, ki so serijske skoraj slick gor, nažgat recimo Imprezo STi, z gumami Goodyear F1, po cesti na kateri je 1cm na debelo vode...Seveda bi pikiral v najbližji graben, Impreza bi se pa z "dežnimi" gumami odpeljala naprej kot da ni nič...Po suhem bi bilo pa obratno! Zakaj, zato ker so ene gume boljše kot druge...ne, zato ker voznik ni ocenu, kakšne gume ma gor, tud Šumaher ne gre z gumami za suho v mokrem vozit, če pa začne padat dež pa zmanjša...
Upam da veš kaj je point? Voznik je tisti, ki je ponavadi glavni krivec za izlet v maline, še zdaleč pa se ne bo ognil izleta s ceste, če bo avto obul v Savine gume ampak v recimo Dunlop ali Goodyear...Tako črno belo pa spet ni med gumami!
Lahko ti pa še to rečem, sam zelo dobro opazim razliko med cenejšimi gumami(R5) in gumami višjega cenovnega razreda, (Audi A4) Torej rang SP 9000, F1, Pilot Sport itd...In res je, je velika razlika, še vedno pa je vozik tisti, ki s preslabimi gumami naredi napako, pa tel ko sem jaz napisu, je tudi med avtomobiloma svetlobna razlika, dimenzije so popolnoma druge, je pa mel recimo prej Audi "ekonomične" gume gor(serijsko) torej, trša zmes, daljša življenjska doba s tem tudi manjši oprijem, pa ne morm rečt, da sem se čutil ogroženega ali manj varnega kot zdaj z dragimi "športnimi" gumami...Je pa boljši predvsem očutek!

LP,Slide
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Sr sep 22, 2004 4:24 pm

Infiniti mal nehi pretiravat, en štuk niži pri nas doma mamo ličarsko delavnico. Najbolj zanimiv je da so najbolj zbiti avti tisti k majo hude gume gor, pa povečiniso to kkšne stare lagune, bavarije, volvoti.

Tisti avtomobili ki so pa povprečni in imajo povprečne gume so po večini manj zbiti.

A iz tega sklepamo da so visokocenovne gume slabe. NE voznik je tisti ki ma volan v rokah in upravlja vozilo ter ga razbije.
 
ale10
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Po sep 08, 2003 10:08 pm

Napisal/-a ale10 Sr sep 22, 2004 4:28 pm

Slide

Da ti neki povem, ko si reku da je Dunlop 9000 in F1 isti razred. Se pa motiš. F1 je drugi svet v primerjavi z 9000. Vozil obe. Znucal 12kom 9000 in 16kom Fi in lahko rečem, da je to neverjetna razlika in ne govort da je to isti rang.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr sep 22, 2004 4:56 pm

SLide popolnoma nič ne pretiravam; to so dejstva iz testiranj - misliš da je tista razlika 5 km majhna - ravno to je tista razlika o kateri sem govoril. Sploh pa te male razlike veljajo pri gumah v istem razredu. Obstajajo "premium" proizvajalci ala dunlop, GY, Michelin, Pirelli itd, med njimi imaš potem razrede Max performance, high performance, srednja klasa in dol. Zdraven imaš tudi "second league" gume ala matador, kumho, stunner itd. Te se sploh ne morjo mert z katero od premium znamk. Še večja groza so pa tiste tretje razredne verzije nalitih profilov itd. In razlika med premium in drugorazredno ni več v ovinek 5 km hitreje ampak kar 15-20 hitreje isto z aquaplaningom. Verjetno tudi ni novost da je mešanica in struktura gume HUDO pomembna. Bridgestonka potenza ima večzmesno gumo ki se "lupi" in spreminja geometrijo blokov tako da ostane do konca življenske dobe izredno prožna in dobra v H20 - a ma to maragoni recimo? -Michelin Pilot sport 2 ima recimo dezen razvrščen kemijsko - zunanji rob gume ima drugačno funkcijsko zmes kot notranji. To so pač razlike, OGROMNE razlike. Še najbolj sem videl razliko med potenzo in drugimi second rate firmami ko sem vozil isti avto kot moj z drugačno gumo; o temu kako je plaval nos v ovinkih in kako je hotel pobegniti v ovinku ven med pospeševanjem sploh ne bom tvezil; ampak folk zapomnite si nekaj : vaša rit naj vam bo več vredna kot par tisočakov ali več razlike; ker JE razlika. Ni treba bit norci ampak pasivno varnost si pa le privoščite. Pojdite tudi na kakšen trening varne vožnje; tam se tudi lepo vidi kakšna razlika je med gumami; -in največje spoznanje boste imeli ko boste ugotovili da ste se zaradi 5 in manj KMh več zavrteli dol iz poligona; takrat pa pridejo omenjene gume v špil...
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Sr sep 22, 2004 5:05 pm

moje mnenje je da so savske gume S3 res zelo dobre samo na nezvoženemu snegu...v ostalih pogojih je pa slaba! Ta guma je dejansko preveč narezana....kolk se pa mi vozmo po snegu,ko še ni splužen...bore malo,razen tisti ki so doma bolj v kakšnih rovtah
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr sep 22, 2004 5:19 pm

ale10 je napisal/-a:Slide

Da ti neki povem, ko si reku da je Dunlop 9000 in F1 isti razred. Se pa motiš. F1 je drugi svet v primerjavi z 9000. Vozil obe. Znucal 12kom 9000 in 16kom Fi in lahko rečem, da je to neverjetna razlika in ne govort da je to isti rang.


Da ti neki povem :wink: ..., gumi sta v povsem istem rangu, katera je boljša, prepuščam testnikom in posamezniku, sta pa gumi definitivno v istem rangu, tako cenovnem, kot huh kako bi se izrazil, po namenu oziroma žanru, sta obe zelo zmogljivi gumi, namenjeni radiranju po ovinkih...
Katera je tebi bolj pri srcu, je dejansko postranskega pomena, in tega da je F1 drugi svet, testi NE potrjujejo, se pojavljajo razlike, res je, večinoma v prid F1, ampak tukaj pa razlika ni velika...Tudi odvisno kje...Ti dve gumici žal sta ISTI rang! Predvsem pa je odvisno tudi, na katerem avtu imaš kakšne, zase lahko rečem da SP9000 z Audijem A4 sodelujejo izvrstno, Michelinove recimo, pa mi niso bile tako dobre...Pa so bile ravno tako na kakem testu uvrščene pred SP9000...odvisno je pač, od podlage in od avta, ne mi pa od svetovnih razlik zdej tuki... :?
Poleg tega je treba upoštevat še nekaj...vsi pravijo Bridgestone Potenza...to ni samo ena pnevmatika...RE 040 zaostane na Nurburgringu celih 8 sekund za RE 070...(samo kot primer) pa sta obe Bridgestone Potenza in obe vrhunski gumi :wink:
INFINITI, sej jaz se načeloma strinjam s tabo, sploh ko poveš da si PROBAL, samo rekel sem pa, da v testu pa ni vedno tako kot je v resnici, in je tistih 5 kilometrov, lahko napaka merilnika hitrosti, torej se ne moreš držat teh meritev kot pijanec plota, upam da me razumeš, kaj hočem povedat :wink:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Sr sep 22, 2004 5:53 pm

Vozim kolikor menim da je meja avtomobila in varnosti. Sedaj imam gume F1 in bom v nek ovinek pripeljal 100km/h, pozimi ko pa bom imel gume ko slabši primejo pa bom zapeljal v isti z recimo 80-90km/h. Tako da je potrebno vožnjo prilagoditi zmogljivostim avta.

LP Joseph
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Sr sep 22, 2004 6:25 pm

Slide ja vem kaj misliš; vendar pa je zato računalniško vodena telemetrija obešena po vozilih med testom. Oni ne gledajo na števec in pol določajo hitrost, ampak merijo preko senzorejv ki so pa na stotinko kilometra natančni. Pa še nekaj jaz se nikoli ne zadovoljim samo z enim testom; naberem si jih veliko sploh če so primerjave med istimi gumami istih proizvajalcev pa še pogledam online mnjenja ljudi ki so jih koristili. -Po možnosti na avtomobilih ki jih uporabljam sam. Rezultati se gibljejo od do glede na dimenzijo gum in pogonsko zasnovo avtomobila, vendar ne tako drastično; v glavnem sem zasledil nekako top tri gume ki se menjujejo po pozicijah (če gledamo max performance premium klaso gum). Sej na netu je OGROMNO podatkov, jaz jih zbiram že kar nekaj let in spremljam gumarsko sceno - pač mi dobre gume pomenijo več kot kaka dodatna plastična lajsna na avtu.
Drugače pa ni nujno da je najboljša guma na testu v tvoji dimenziji najboljša za svoj stil vožnje in kraj kjer voziš; recimo "suha" guma je slabši izbor kot guma ki je "mokra" če si v kraju kjer veliko dežuje, pol je tukaj še udobje, obnašanje gume v mejnih vrednostih itd; to je cela filozofija okoli tega. Jaz osebno dobro poznam svoje avtomobile, vem kako naravnan voznik sem in temu ustrezno kupujem gume ki so "tailor made" za moj slog.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD Sr sep 22, 2004 7:39 pm

INFINITI je napisal/-a:Slide ja vem kaj misliš; vendar pa je zato računalniško vodena telemetrija obešena po vozilih med testom. Oni ne gledajo na števec in pol določajo hitrost, ampak merijo preko senzorejv ki so pa na stotinko kilometra natančni. Pa še nekaj jaz se nikoli ne zadovoljim samo z enim testom; naberem si jih veliko sploh če so primerjave med istimi gumami istih proizvajalcev pa še pogledam online mnjenja ljudi ki so jih koristili. -Po možnosti na avtomobilih ki jih uporabljam sam. Rezultati se gibljejo od do glede na dimenzijo gum in pogonsko zasnovo avtomobila, vendar ne tako drastično; v glavnem sem zasledil nekako top tri gume ki se menjujejo po pozicijah (če gledamo max performance premium klaso gum). Sej na netu je OGROMNO podatkov, jaz jih zbiram že kar nekaj let in spremljam gumarsko sceno - pač mi dobre gume pomenijo več kot kaka dodatna plastična lajsna na avtu.
Drugače pa ni nujno da je najboljša guma na testu v tvoji dimenziji najboljša za svoj stil vožnje in kraj kjer voziš; recimo "suha" guma je slabši izbor kot guma ki je "mokra" če si v kraju kjer veliko dežuje, pol je tukaj še udobje, obnašanje gume v mejnih vrednostih itd; to je cela filozofija okoli tega. Jaz osebno dobro poznam svoje avtomobile, vem kako naravnan voznik sem in temu ustrezno kupujem gume ki so "tailor made" za moj slog.



Kaj bi lahko ti te podatke malo delil tudi z nami ?:)
Slika
 
maček
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 589
Pridružen: Pe avg 06, 2004 4:25 pm

Napisal/-a maček Sr sep 22, 2004 7:53 pm

Fantje še enkrat vprašam v kerih revijah ste vidl da so ble S3 ocenjene nezadovoljivo.

V tuih jih sploh ni. Avtomagazin zato ni dve leti nazaj objavil testov.
Edine teste ki sem jih vidu o tej gumi je imela Avtomoto revija, kjer so bile gume ocenjene z priporočljivo.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov