ale10 je napisal/-a:Slide
Da ti neki povem, ko si reku da je Dunlop 9000 in F1 isti razred. Se pa motiš. F1 je drugi svet v primerjavi z 9000. Vozil obe. Znucal 12kom 9000 in 16kom Fi in lahko rečem, da je to neverjetna razlika in ne govort da je to isti rang.
Da ti neki povem

..., gumi sta v povsem istem rangu, katera je boljša, prepuščam testnikom in posamezniku, sta pa gumi definitivno v istem rangu, tako cenovnem, kot huh kako bi se izrazil, po namenu oziroma žanru, sta obe zelo zmogljivi gumi, namenjeni radiranju po ovinkih...
Katera je tebi bolj pri srcu, je dejansko postranskega pomena, in tega da je F1 drugi svet, testi NE potrjujejo, se pojavljajo razlike, res je, večinoma v prid F1, ampak tukaj pa razlika ni velika...Tudi odvisno kje...Ti dve gumici žal sta ISTI rang! Predvsem pa je odvisno tudi, na katerem avtu imaš kakšne, zase lahko rečem da SP9000 z Audijem A4 sodelujejo izvrstno, Michelinove recimo, pa mi niso bile tako dobre...Pa so bile ravno tako na kakem testu uvrščene pred SP9000...odvisno je pač, od podlage in od avta, ne mi pa od svetovnih razlik zdej tuki...
Poleg tega je treba upoštevat še nekaj...vsi pravijo Bridgestone Potenza...to ni samo ena pnevmatika...RE 040 zaostane na Nurburgringu celih 8 sekund za RE 070...(samo kot primer) pa sta obe Bridgestone Potenza in obe vrhunski gumi
INFINITI, sej jaz se načeloma strinjam s tabo, sploh ko poveš da si PROBAL, samo rekel sem pa, da v testu pa ni vedno tako kot je v resnici, in je tistih 5 kilometrov, lahko napaka merilnika hitrosti, torej se ne moreš držat teh meritev kot pijanec plota, upam da me razumeš, kaj hočem povedat
