Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
ToniTic
Novinec
 
Prispevkov: 344
Pridružen: So maj 25, 2002 8:28 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a ToniTic Po sep 27, 2004 9:44 am

Aja, servis za clio 1.5 dci na 30.000 km je 23.000 sit.
Koliko je recimo za 1.4 16v pa bo moral povedat kdo ki ga ima.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Po sep 27, 2004 12:13 pm

Zanima me samo, ali si pred nakupom preizkusil obe različici Clia? Če si bi te prosil za kratek opis vožnje z enim ali drugim.


OK. (bom v glavnem napisal samo razliko med motorjema, ne bom na splošno o cliu - le toliko povem, da mi je bil v tem rangu zelo všeč, udoben, na videz kvalitetno in lepo izdelan, zato sem se odločil za ta tip)

1.4 16v (98 KM): se mi od bencinarjev zdi odlična izbira za avto te velikosti in teže (dobra tona), boljša kot 1.2 16v, zlasti ker imam klimo. Popije žal malo več (v mestu tudi do 8,5 l), ampak manj kot sem se bal glede na tovarniške podatke. Pri dobrih 90 kmh v 5. prestavi pa 4-5 l po potovalnem računalniku (ki pri meni kaže malenkost preveliko porabo).
Se mi zdi dovolj prožen tudi pri 40-50 kmh v 4. prestavi (vožnja po Ljubljani), bolj kot npr. 1.6-litrski bencinar (75KM) v moji stari vectri. Zares dobri pospeški so seveda šele nad 3000 obrati (max navor ¸@3750, max moč @6000), takrat pa kar dobro poskoči, ob dokaj uživaškem zvoku pri visokih obratih. Prehitevanje na odprti cesti je v užitek (s tem, da jaz takih manevrov sploh nisem vajen!). Tudi v navadni vožnji (recimo po mestu) ima dovolj moči in navora, nikoli nimaš občutka, da mu zmanjkuje sape, ni treba prepogosto menjati v nižjo prestavo.

1.5 dci (80 KM): najprej naj povem, da sploh nisem vajen dizlov. Glede na vso famo okoli dizlov sem skoraj pričakoval večjo prožnost v nizkih obratih. No ampak glede na majhno kubaturo v bistvu sploh ni bila slaba. Po pričakovanjih se najbolj dogaja malo nad 2000 obrati, ko vklopi turbino. Sicer ne poskoči na tak način kot bencinarji, ampak vleče. In to živalsko. Če imaš v 2. prestavi na 2000 obratih in pohodiš do konca, je prav zanimivo, te kar prlima na sedež. Skoraj kot Airbus A320 na vzletu :D . Smola je le, ker se pri 4000 obratih konča veselje (saj pravim,da sem bolj vajen bencinarjev.)
Sicer sem bil prijetno presenečen, ker med vožnjo sploh ni bil glasen, praktično ne veš, da voziš dizla.
Po preizkusu cliota dci me je zelo navdušil dizel. Sem bil zelo na meji, ko sem se odločal. Če ne bi stanoval v LJ in če delal cca 20 tisoč km letno, bi kar 80KM dizla vzel, tako se mi finančno skoraj ne izplača. Oziroma verjetno bi se mi, ampak bi bilo treba čisto na začetku dati 200.000 SIT več. Kar bi najbrž tudi malo podražilo kasko zavarovanje - bi pa bilo obvezno pri dizlu malenkost cenejše...

Če te še kaj bolj konkretnega zanima, pa kar vprašaj.
 
Uporabniški avatar
VECTRA 2.0
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Po sep 20, 2004 12:13 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a VECTRA 2.0 Po sep 27, 2004 2:28 pm

Pa še čipat se ga da 8) 8) :D Brezplačni konji!
brezplačni? dej še men jih zrihti. po moje lih tko plačaš čip k za bencinarja, res pa je
da dobiš več z čipom pr turbo naftarju.
nekdo je tud napisu ( sorri nisem šel gledat up. imena ), da se mu je audi, ki ga je imel v uporabi čez zimo dejansko v kabini hitreje zagrel ( nekako tako ) kot njegovi predhodni bencinarji. rekel bi da ma tu največjo vlogo izolacija predela, kjer je motor
in ne to ali je avto dizel ali ne.
jst sm za bencinarje, vsaj dokler mam še mladost, ko bojo pa nardil dizla ( al turbo al kompresor al ne vem kva ), da se bo skoču na 7 jurjev rpm in to brez tega da bi razpadu, pa da boš čutu da bi se še zavrtel ga bom pa z veseljem kupu.
moje mnenje pač
 
sector
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: Pe okt 18, 2002 6:42 am

Napisal/-a sector Po sep 27, 2004 6:16 pm

oh ja, :D enkrat poprimi za volan kaksnega 1.9 130KM dizla s 6. prestavami pomoznosti tunanega na 160KM s 360Nm navora.
ne poznam enkrat drazjega bencinarja, ki ga prehiti

bliznja prihodnost je v dizlih :twisted:
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Po sep 27, 2004 7:19 pm

@ Sonic
lepo napisano. Ja pri nakupu novega vozila, ko že itak praskaš še zadnje prihranke ali celi jemlješ kredit zna dodatnih 200 jurjev zelo težko najti. V življenju so vedno kompromisi - pri vsaki stvari.
Da pa ne bomo govorili o dizlih v superlativih, imajo dizi tudi slabosti. Že zasm si napisal, da je imel Clio veliko turbo luknjo tja do 2000 vrtljajev, kar pomeni, da do tja nimaš kaj delati in moraš zelo paziti, da se ne znajdeš v njej. Pri bencincu narašča navor in moč veliko bolj zvezno in se da konstantno voziti tudi pri dobrih 1000 obratih (če malo pretiravam). Poleg tega je področje uporabnih vrtljajev pri dizlu zelo kratko in je potrebno hitreje menjati v višjo prestavo. Nekoliko večji avti od Clia - dajmo reči kompaktni razred nad 130KM, bencinci komot dosežejo 100km/h v 2 prestavi, medtem ko je potrebno pri dizlih že pri 80km/h zamenjati v tretjo. Zaradi dodatnega menjavanja imajo dizli cca. 1 s slabši rezultat do 100km/h.
Zaradi turbo luknje pa je menjalnik še toliko slabše izračunan, saj so nizke prestave precej kratke, da ti avto med speljevanjem ali v počasni koloni ne ugasne. Zato si imel v 2 prestavi pri Cliu tak brutalen občutek.

Dejstvo je, da so sodobni turbo dizli za po mestu precej težji za vozit kot bencinci ravno zaradi turbo luknje, obilice navora ki se ob najmanjšem pritisku napedal občuti kot brutalen ruk in precej ozkega področja vrtljajev. Vsa ta zgodba se obrne in spremeni na regionalnih cestah in avtocesti, kjer avto praktično ne občuti klancev, dodatnih potnikov in kljub vsemu lepo in hitro prehiteva ostale avtomobile. Upam, da imaš s Cliom 1.5 dci tudi take izkušnje.
Kar pa se tiče hrupnosti je Clio 1.5 dci precej glasen, vendar je zaradi zelo dobre izolacije potniške kabine skoraj neslišen v notranjost.

Je pa drugače Clio zelo poskočen in agilen avtek, ki mu paše predvsem mestno in primestno dirjanje. Tudi lega je zelo spodobna in dolgo neutralna. Slabost malčka se pokaže na AC, kjer ga daje majhnost, lahkost - stabilnost, in veliko piša vetra, ter na kratkih grbinah - pokimavanje.


@sector
Glede TDI motorjev pa je tudi slabost dokaj velika turbo luknja. Pred časom sem se dobre tri ure družil s Seat Leonom TDI top sport in prihajal do zanimivih ugotovitev. Brutalna zadrva, v kateri slišiš zgolj žvižg turbine in vklaplanje naprave proti zdrsu gnanih koles. Tudi vrtel se je zelo rad preko 4000 vrtljajev - tja do 4500 je šel brez problema. A kaj ko je bil prava mrtvašnica do 1900 vrtljajev. Dokler se ga nikem malo navadil mi je trikrat crknil. Xsara HDI 2.0 110KM ima precej manjšo turbo luknjo - že pri 1500 vrtljajih začne vlečt.
Tudi ob pretiravanjih je ob sicer zelo dobrih voznih lastnostih kaj hitro pokazal, da je to avto za v promet in ne za na dirkališče. Enkrat je sklopka zdrsela, ter po drugem močnem zaporednem zaviranju tako zadišalo po azbestu, da je kaj. Za Fabio sicer ne vem, vendar bi prej rekel, da je še slabša od Leona, kot da je enakovredna ali celo boljša.

Brezplačni konji?
Ja, s čipom za relativno malo denarja (300 EUR), dobiš čisto drug karakter avtomobila :twisted:

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po sep 27, 2004 7:37 pm

TO da se dizl pozim počasnej segreva kot bencinc trdite tisti ki še u življenju niste vozl dizla.... pa ste sam slišal da je tko. Moj 14 let star N/A dizl mi začne toplo pihat pozim na čisti enaki razdalji kot pa mi je prej začel greti bencinc...... ne vem no.... Poleg tega mam še primerjavo 14 let star dizl prot 5 let starmu bencincu? (R5 1.6D vs AUDI A4 1.6).
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Po sep 27, 2004 8:15 pm

Morda je dizel celo kul, ne vem, sem ga samo nekajkrat vozil, a nafta je zoprna smrdljiva tekočina, po kateri ti roka še cel dan smrdi, če se je dotakneš.

Ko pa gre turbina pri dizlu ali pa črpalka goriva ali pa kakšen injektor, je "varčnosti" dizla kaj hitro konec.
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Po sep 27, 2004 8:27 pm

Ko tankaš so tam ROKAVICE :P za enkratno uporabo
PS: turbina pa ne gre kar tako
LP 8)
Slika
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Po sep 27, 2004 11:14 pm

Hja, vem za praktično novega fiat stila, ki mu je šla turbina. Da o tistem audi TDI v AM ne govorimo, ko je šla turbina in še injektor. To sp pa pri dizlu stroški, da glava peče.
Aja, dizel seje spet podražil. Več ko bo naftarjev, bolj bo cena dizla dosegala in presegala ceno bencina. zoprno.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic To sep 28, 2004 7:39 am

@Čojko: (mimogrede, tisteg dci cliota sem testiral le cca eno uro, večinoma po LJ - mesto in obvoznica)
imajo dizi tudi slabosti. Že zasm si napisal, da je imel Clio veliko turbo luknjo tja do 2000 vrtljajev, kar pomeni, da do tja nimaš kaj delati in moraš zelo paziti, da se ne znajdeš v njej. Pri bencincu narašča navor in moč veliko bolj zvezno in se da konstantno voziti tudi pri dobrih 1000 obratih (če malo pretiravam).


Ma ni bilo tako hudo, no. V bistvu se pri nizkih obratih dci ni obnašal kaj dosti slabše kot bencinar (npr. 75-konjski 1.6i bencinar v moji stari vectri, ki je imel malo "dizelskega" karakterja), le da sem jaz pričakoval dosti večjo prožnost kot pri bencinarjih. No sedaj vem da ni tako.

menjalnik še toliko slabše izračunan, saj so nizke prestave precej kratke, da ti avto med speljevanjem ali v počasni koloni ne ugasne.


Ja, tudi to se mi je pa z dci-jem zgodilo, da mi je pri speljevanju ugasnil. :oops:

Clio zelo poskočen in agilen avtek, ki mu paše predvsem mestno in primestno dirjanje. Tudi lega je zelo spodobna in dolgo neutralna. Slabost malčka se pokaže na AC, kjer ga daje majhnost, lahkost - stabilnost, in veliko piša vetra, ter na kratkih grbinah - pokimavanje.


S prvim se strinjam, z zadnjim pa ne povsem. Clio ni prav lahek (več kot 1000 kg), pa v bistvu tudi ne pretirano majhen. Tudi sicer se mi na avtocesti ne zdi problematičen, razen v enem pogledu: ni prav aerodinamičen in pri višjih hitrostih (nad 120-130 kmh) je prav nemarno požrešen. Pri 150-160 na uro mi pije več kot pri najhujši mestni vožnji (tole velja za 1.4 16v bencinarja). Najbolj ugoden v tem pogledu je za izi vožnjo do nekako 110 kmh.
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko To sep 28, 2004 7:56 am

sonic je napisal/-a:
Clio zelo poskočen in agilen avtek, ki mu paše predvsem mestno in primestno dirjanje. Tudi lega je zelo spodobna in dolgo neutralna. Slabost malčka se pokaže na AC, kjer ga daje majhnost, lahkost - stabilnost, in veliko piša vetra, ter na kratkih grbinah - pokimavanje.


S prvim se strinjam, z zadnjim pa ne povsem. Clio ni prav lahek (več kot 1000 kg), pa v bistvu tudi ne pretirano majhen. Tudi sicer se mi na avtocesti ne zdi problematičen, razen v enem pogledu: ni prav aerodinamičen in pri višjih hitrostih (nad 120-130 kmh) je prav nemarno požrešen. Pri 150-160 na uro mi pije več kot pri najhujši mestni vožnji (tole velja za 1.4 16v bencinarja). Najbolj ugoden v tem pogledu je za izi vožnjo do nekako 110 kmh.


Lahkost in nestabilnost je bila bolj mišljena ob vetru oz. burji (sem primorec in med drugim veliko vozim skozi Vipavsko dolino :wink: ), pet let starega Cliota 1.4i pa vozi žena.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr okt 06, 2004 8:20 am

oprosti in brez zamere ampak imaš težćave z sluhom.
clio dci ni glasen??? ne samo da je glasn avto se trese celi. od zunaj pa itak brezveze.

Kako se sliši od zunaj, mi itak dol visi. Boli me falus, kaj si drugi mislijo. Važno je, kako se meni zdi, ko sem notri.

Ko sem bil noter, se mi pa ni zdel preglasen (vsaj glede na pričakovanja). Moraš pa vedet, da je bil to testni avto od avtohiše in pred mano ga je nekdo drug (tudi potencialni kupec) testiral. Se pravi, je bila mašina ogreta in dizli so menda najbolj glasni, ko so hladni. S te ("neogrete") strani ga pač nisem spoznal.
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Sr okt 06, 2004 8:50 am

Pozdravljeni
Imel sem dizla in sicer passata 1.9tdi 116KM, letnik 2000
Tist, ki je izjavil, da se dizl segreje isto oz. hitreje kot bencinar :lol: , se še ni vozil z dizlom, ne polet ne pozim.......
Tudi jaz imam cca 7km do službe, p...a je blo notr bl mrzlo k pa zuni... :shock:
Kar se tiče poceni servisov oz. enake cene le-teh kot pri bencinarjih..... počakte mal ko boste prišli na veliki servis, kjer se menjajo zobati jermeni, boste vidli razliko v ceni dizl vs bencinc...hehe :twisted:
Sedaj imam bencinca, in sem zelo zadovoljen, tih avto, hitro se segreje, pa še nič se ne kadi za mano kot kaka fabrika...
Res je bencin dražji od nafte, ampak ko ti crkne turbina ali pa to, ono, tretje, kar se zadnje čase sploh pri folcih in audijih(TDI) kar dogaja(govorim iz lastnih izkušenj in izkušenj drugih(beri: serviserjih)), ugotoviš, da si na istem, oz. lahko tudi kaj hitro na slabšem :shock: ... moje mnenje pač
Lep dan, pa ne me čist spluvat :wink:
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Sr okt 06, 2004 9:06 am

Meni se HDi ogrejo po 2km :!: :P

Ko govoriš o servisih dodaj točne podatke ne samo neki govort :P
LP 8)

PS: meni se ne kadi :P
Slika
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Sr okt 06, 2004 9:17 am

Doctor206 je napisal/-a:Meni se HDi ogrejo po 2km :!: :P

Ko govoriš o servisih dodaj točne podatke ne samo neki govort :P
LP 8)

PS: meni se ne kadi :P



Pravi se je oglasu, prijatu ima HDI Berlingota 90KM, avto se ne premakne nikamor, totalna turbinska luknja, na servisu v Grosupljem je bil pa že tolkokrat, da bi jest osebno odfuku Peugeot-a že davno prej..... :roll:
Brez zamere, pa pozanimaj se mal o cenah servisov.....

Lp :wink:
 
Matjaz
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Ne jan 05, 2003 3:18 pm

Napisal/-a Matjaz Sr okt 06, 2004 9:29 am

jest nevem a tisti k pravte da vas moti turbo luknja neznate vozt al kaj :?:
Al pa da vam crkuje pri speljevanju, bencinar ti bo se preh. Vozim ze 2 leti Tdi-ja pa mi je pomojem sam enkrat crknu pri speljevanju, pa se to je blo rikverc v breg. Drgac je pa meni turbo luknja zakon, zato k res vlece. In ce se naucis se lahko skos vozis v tistem obmocju in se lahko vozis prav športno. Pa se edn je preh govoru da bo kupu dizla ko se bo zavrtel cez 7000, pomojem to sploh ni mozno zarad nafte, ki ima daljse mulekule kot bencinar in počasneje izgoreva. tko da bi blo veliko nafte pri takih obratih se neizgorete. Nekaj v tem smilsu pomojem, lahk da se motm.
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Sr okt 06, 2004 10:20 am

RR je napisal/-a:
Doctor206 je napisal/-a:Meni se HDi ogrejo po 2km :!: :P

Ko govoriš o servisih dodaj točne podatke ne samo neki govort :P
LP 8)

PS: meni se ne kadi :P



Pravi se je oglasu, prijatu ima HDI Berlingota 90KM, avto se ne premakne nikamor, totalna turbinska luknja, na servisu v Grosupljem je bil pa že tolkokrat, da bi jest osebno odfuku Peugeot-a že davno prej..... :roll:
Brez zamere, pa pozanimaj se mal o cenah servisov.....

Lp :wink:

Jst nevem s kakšnim si se ti vozu ampak moj gre prav super :!: :P
Baje da berlingo ni za dirkat :P


Nobenih težav za zdej in sm zelo zadovoljen :P
Ti k tolk veš pa povej te cene servisow za enake avte pri enakih kw :wink:
LP 8)
PS: Berlingo Peugeot :?: :roll: :roll: si mislu partner :?:
Slika
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Sr okt 06, 2004 11:46 am

Doctor206 je napisal/-a:
RR je napisal/-a:
Doctor206 je napisal/-a:Meni se HDi ogrejo po 2km :!: :P

Ko govoriš o servisih dodaj točne podatke ne samo neki govort :P
LP 8)

PS: meni se ne kadi :P



Pravi se je oglasu, prijatu ima HDI Berlingota 90KM, avto se ne premakne nikamor, totalna turbinska luknja, na servisu v Grosupljem je bil pa že tolkokrat, da bi jest osebno odfuku Peugeot-a že davno prej..... :roll:
Brez zamere, pa pozanimaj se mal o cenah servisov.....

Lp :wink:

Jst nevem s kakšnim si se ti vozu ampak moj gre prav super :!: :P
Baje da berlingo ni za dirkat :P


Nobenih težav za zdej in sm zelo zadovoljen :P
Ti k tolk veš pa povej te cene servisow za enake avte pri enakih kw :wink:
LP 8)
PS: Berlingo Peugeot :?: :roll: :roll: si mislu partner :?:


Poglej, v bistvu sem se zmotil v firmi vozila, če pa še ne veš, je HDI enak v Citroen-u in Peugeot-u, tko, da nima smisla govort o firmi, ko pa govorimo o tipu motorja.....
Za servise se pa kr sam pozanimaj pri svojem serviserju, jaz že vem, kok stane....
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov