Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Če sep 30, 2004 4:38 pm

Uff kaj naj rečem....TEMA KOMPLICIRANJA JE TO :D

johnyr je napisal:Moderne mašine oz. vrjetno vse mašine z elektronskim vbrizgom (ajnšpric) v primeru ko bremzaš z mašino (se pravi gas spuščen in avto v prestavi) ne dodajajo čisto nič goriva (to velja za dizle in bencinerje). To pomeni, da imaš v tem primeru trenutno porabo 0 L/100km. IN IMA ČISTO PRAV!

Zdaj pa sprašujete zakaj se motor sliši oz. tuli.....

....motor se še vedno vrti vsesava pa samo zrak....saj mora motor v vsakem primeru dihat....torej motor deluje samo s tisto energijo ki jo dobi iz okolja (klanec navzdol)

ista fora je če se pelješ po avtocesti v peti prestavi pa do konca spustiš pedal za plin...
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če sep 30, 2004 4:48 pm

Lisko: frgazer dobiva tok bencina, kokr ga rabiš pod stantgasom, oziroma, če bremzaš z mašino, skoraj nič - sprobano na dvojnem frgazerju od turbaka(r5gtt) in na subaru leone.

Glede ajnšprica, pa računalnik vedno upošteva lanbda sondo in mora imeti optimalno izgorevanje, zato tudi pri bremzanju z mašino dodaja bencin, ker pa se hitrost zmanjšuje, pa računalnik to zmede in je zato poraba nič, čeprav bi morala imeti negativen predznak. Zaradi računanja z pozitivnimi števili in vse negativne zaokroži na nič, pri starejših pa na 99,9(to imajo saab-i).
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Kaktus
Novinec
 
Prispevkov: 311
Pridružen: So sep 14, 2002 8:29 pm
Kraj: Mirna

Napisal/-a Kaktus Če sep 30, 2004 4:56 pm

jst mam tut eno vprašanje glede zaviranja z motorjem, ki se ne tiče točno te teme.
na cpp-ju so nam povedal, da ko zaviraš z motorjem, ne smeš stisniti sklopke.
mene pa zanima, kaj bi se naredilo, če bi jo?
sklepam, da bi prišlo do večje okvare motorja.

lp Pero
 
Uporabniški avatar
iLLoGiC
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Pe feb 06, 2004 6:11 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a iLLoGiC Če sep 30, 2004 5:08 pm

ti pa mors bit en buksl :lol: si sploh prebral zadne objave v tej temi?

ce stisnes sklopko,je pac tak ko da bi stisno sklopko ko se hoces ustavit pred kriziscem. :?
Govoril sem...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če sep 30, 2004 5:23 pm

nebivedu je napisal/-a:Lisko: frgazer dobiva tok bencina, kokr ga rabiš pod stantgasom, oziroma, če bremzaš z mašino, skoraj nič - sprobano na dvojnem frgazerju od turbaka(r5gtt) in na subaru leone.

Glede ajnšprica, pa računalnik vedno upošteva lanbda sondo in mora imeti optimalno izgorevanje, zato tudi pri bremzanju z mašino dodaja bencin, ker pa se hitrost zmanjšuje, pa računalnik to zmede in je zato poraba nič, čeprav bi morala imeti negativen predznak. Zaradi računanja z pozitivnimi števili in vse negativne zaokroži na nič, pri starejših pa na 99,9(to imajo saab-i).


Nekateri vpljinjači imajo ''schub abschaltung'' električno šobo ki zapre bencinski del šobe nad 1500 obrati, torej tudi z vpljinjačem lahko porabi 0 pri bremzanju z motorjem.

Računalnik dostikrat ignorira podatke iz lambda sonde, med drugim tudi pri bremzanju z motorjem.

Kako je lahko poraba negativna? saj ne prideluje bencina :D

in JA pri bremzanju z motorjem ne vbrizgava goriva, vbrizgavat začne ko obrati padejo pod približno 1500 obratov.
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Če sep 30, 2004 5:38 pm

JSt osebno bi se cist strinju s teorijo da avto do dolocenih obratov ne dovaja bencina (imam namrec zelo glasno pumpo za bencin :) ) in ga sele pod dolocenimi obrati ponovno dovede (da se masina ne ugasne ce bi probavu bremzat z motorjem do konca), kar je tudi razlog da na koncu zaviranja z motorjem avto zacne vlect. Poraba je torej takrat enaka nic do trenutka ko zopet dovede bencin.

Kar se tice sundra ki ga masina se vedno oddaja - ti mas tuki ventilcke, ki ropotajo, gred, ki se vrti ( lahko tudi nad 5000 rpm), zobovje v menjalniku, alternator, jermeni, crpalke ... vse to oddaja nek zvok - vedno.

LP :hi
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
Žune
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: So jun 21, 2003 10:16 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Žune Če sep 30, 2004 5:50 pm

@Pero točno tako. Motorji z elektronskim vbrizgom pri zaviranju ne porabijo nič bencina, dokler ne pride do ler-obratov. So fantje naredili preizkus tako, da so na injektor priklopili led diodo. Ta je utripnila vsakič ko je injektor dobil električni impulz in med zaviranjem motorja ni utripala dokler obrati niso padli na cca. 1500 obratov.

Evo link!

http://forum.bmwslo.com/viewtopic.php?t=4386
SlikaSlikaSlika
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če sep 30, 2004 5:58 pm

Moje menje je tako: Ko ti bremzas z masino je poraba 0 l/100km, ker je dovod goriva zaprt. (To ne velja za masine s fergazarjem, ker majo dizo, kjer skoz tece neki skoz bencina... se stima za stantgas... eni menda celo to zaprejo (je nekdo napisu)) Masina je se vedno glasna, ker se vedno sesa zrak in se odpirajo in zapirajo ventili.. samo ta zvok je drugacen od tistega, ko masina dela.

Glede voznje po klancu navzdol je najbols bremzat z masino... voznja v leru je vsaj men zelo neprijetna.

Glede tistega pri bremzanju pred semaforjem pa: jest bi, ce ne bi bilo nobenga spustu gas in avto bi se zacel pocas ustavljat, potem pa prestavljal vedno nize, da bi se v drugi pri 900 obratih pripeljal do semaforja... ce se ne bi medtem semafor ze prizgal na zeleno :wink:
 
sim
Novinec
 
Prispevkov: 189
Pridružen: Pe okt 31, 2003 3:52 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a sim Če sep 30, 2004 6:24 pm

Ne me :/:o:/ če bom ful velko bedarijo vn vrgu kr nism strokovnjakna tem področju in nimam dost pojma o delovanju motorjev imam pa svoje mnenje o tem:
Pri bremzanju z motorjem gre za obratno operacijo pospeševanja kar po mojem mnenju pomeni, da pri tem "kolesa poganjajo motor" torej motor ne potrebuje energije, ki jo drugače pridobi iz bencina, saj je dobi dovolj od vrtenja koles.
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Če sep 30, 2004 7:18 pm

Super link na BMW forum, kjer dobite vse odgovore na vprašanja - poraba je NIČ. Tudi ko spustiš gas pri 5000 vrtljajih je poraba NIČ dokler ne padejo obrati na 1200 obratov.

Naj še tisto pokomentiram o navadnih motorjih z vplinjači, kjer sem izjavil, da je tudi tam poraba NIČ.
Mislim, da ni forumca, ki ne bi bil na ogledu RAlly-a. Tam avtomobili nimajo glušnikov in se zelo dobro slišijo vse eksplozije. Tudi na starih Yugotih je ob zaviranju komaj kje slišati kakšno eksplozijo.

Lp Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Če sep 30, 2004 7:23 pm

Torej se tocen posnetek poskusne probe, kjer je tip diodo vezal na injektor in dobil jasen rezultat - ko motor zavira, je poraba 0! Konec debate.

Iztok Z. je napisal/a:
Sedaj pa še malo prakse!

Snel sem vtikač injektorja in med originalni konektor ter injektor priklopil žici, ki omogočata normalno delovanje injektorja hkrati pa sem na to priklopil še kontrolno LED diodo, ki sem jo provizorično speljal do armature:

SLIKA

Po zagonu motorja se na tej LED-ici točno vidi napetost na injektorju, s tem pa tudi vbrizg goriva v cilindre. Jasno se vidi tudi frekvenca in trajanje odprtja injektorja.
Med vožnjo sem v peti prestavi na ravni AC pri 180km/h spustil gas in posledica je bila, da injektor skoraj pol minute ni niti enkrat odprl dovoda goriva - popolna tema .
Ker je hitrost padla pod 100km/h sem z testiranjem prekinil in podobno še nekajkrat poizkusil na stranski cesti. V vsakem slučaju se med zaviranjem z motorjem injektorji niso odprli dokler obrati motorja niso padli pod 1200rpm, kjer pa se že začne režim prostega teka.
Ker med vožnjo ni enostavno (še manj pa pametno) snemat, sem za začetek naredil posnetek na mestu, tako da sem počasi dodajal gas, pri cca 3500rpm pa ga na hitro spustil. Tudi v tem slučaju pride do overdrajva in prav tako do zaprtja injektorja, kar se na sledečem posnetku dovolj jasno vidi in sliši.
Efekt, ko izgleda, da LED-ica neenakomerno utripa, pa je posledica nesihronizirane frekvence injektorja in frekvence zajema slike same kamere. V živo se pač bolje vidi.

POSNETEK

Ko bo čas in prilika bova z Puhkom (in še kom), dogajanje na injektorju posnela še med vožnjo.


Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če sep 30, 2004 9:02 pm

Čojko je napisal/-a:Super link na BMW forum, kjer dobite vse odgovore na vprašanja - poraba je NIČ.
Lp Čojko


Tam imate še odgovore na kar nekaj vsakdanjih vprašanj, kjer se za razliko od tle razgovorijo tisti ki nekaj vejo, tisti ki pa ne vejo pa poslušajo in govorijo drugič, ko se to naučijo...In je mir...

Pa ne me :/:o:/ moderatorji, ker sem tle pohvalu drug forum, ampak če si kjr forum zasluži pohvalo, potem je to bmwslo :!:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Če sep 30, 2004 10:25 pm

Kot je bil že omenjen BMW slo. Tole sem se jz spomu ko sem bral eno brošuro od BMWja e30 iz davnega leta 198x ko si v brošurah še clo zvedu kej pametenga.

3 stolpec, 2 odstavek.

http://www.bimmerclassics.net/media/album21/page5?full=1

Ja no res je da je BMW BMW samo pomoje so v 20 letih tut drugi že pogruntal to tehnologijo. :P :P :P :P fantje BMW je mel že zdavnaj ajnšpric in 16 ventilov pa se ni nč hvalu s tem. Francozi so pa še zdej ponosni če lahko 16V na avto napišejo.
Zadnjič spremenil andrej777, dne Če sep 30, 2004 10:39 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Če sep 30, 2004 10:30 pm

Ja super brošure so ble včasih ja :wink:

[edit: je že v redu]
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Re: Bremzanje s motorjem

Napisal/-a Nixxon Pe okt 01, 2004 7:57 am

VECTRA 2.0 je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:Glede hlajenja motorja je pa takole: Pri vodno hlajenih motorjih je najboljše, če se vozilo premika, da zrak okrog motorja kroži, pri tem pa je motor v prostem teku. Pri zračno hlajenih motorjih pa je zadeva malenkost drugačna (dobri stari APN 4 ali pa stari TAM-i in Deutzi) motor se mora vrteti v nekoliko višjih vrtljajih nekaj 100rpm nad prostim tekom, saj je vetrnica preko visko sklopke vezana na glavno gred in se mora motor vrteti, da se lahko ohlaja.

Lp Tristan01

to pol tud za bmw-je pa omege tastare, k majo visko vela al prov sam za zračno hlajene motorje?


Em, to pa je in ni res. Ubistvu je za vsak motor bolje da se vozilo premika, ker se motor bolje hladi. Predvsem pomembno je to za zračno hlajene motorje, ker jih hladi direktno zrak, ne pa ohlajena voda.

Vetrnica se vrti pri BMWjih, ki majo visko (pa tudi pri ostalih, ki majo električnega), ravno zaradi tega, da, ko je avto pri miru ima hladilnik stalen dotok zraka, med vožnjo pa ga ponavadi hladi sam veter, ki nastane zaradi hitrosti vozila, pa čeprav se vetrnica še vedno vrti.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe okt 01, 2004 9:15 am

Pero je napisal/-a:Kako je lahko poraba negativna? saj ne prideluje bencina :D


Narobe sem se izrazil. Računalnik računa s celimi števili, in jih računa samo za pospeševanje, za zaustavljanje pa ponavadi ne - vsaj stari računalniki tega niso počeli. In ker ko si zaviral z mašino, je bil pojemek in ne pospešek, tega ni znal raćunat, zato je kr takoj prestavil na porabo na 0.
Še vedno pa si upam trditi, da tudi pri zaviranju z mašino, vsaka mašina dobivat vsaj tok bencina, kolikor ga dobiva med prostim tekom. Se pravi na 4000 obratih ga dobi vsak 4 cikel če ima prosti tek na 1000 obratih.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe okt 01, 2004 9:35 am

nebivedu je napisal/-a:Še vedno pa si upam trditi, da tudi pri zaviranju z mašino, vsaka mašina dobivat vsaj tok bencina, kolikor ga dobiva med prostim tekom. Se pravi na 4000 obratih ga dobi vsak 4 cikel če ima prosti tek na 1000 obratih.


Ej isto sem jest mislu pa so me fantje prepričal.
Slika
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe okt 01, 2004 10:09 am

Ajnšpric motorji pri bremzanju z motorjem ne rabijo NIČ benza! 0l/100km... Elektronika odklopi injektorje in benz vrača čez povratni vod nazaj v tank.
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe okt 01, 2004 10:14 am

super98 je napisal/-a:Elektronika odklopi injektorje in benz vrača čez povratni vod nazaj v tank.


A si siguren glede vračanja v tank, pomoje samo obdrži pritisk v ceveh, v tank pomoje nič ne teče. Siguren pa nisem.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe okt 01, 2004 12:07 pm

Ok ste me prepričal - ko bremzaš ali ko se voziš dol po hribu v prestavi nimaš porabe.

Nej mi pa potem en razloži tole. Če ti po hribu dol spustiš avto s kontaktom kak to da avto vžge - če nebi dobival nič bencina nebi smel vžgati - a ni tko???
Old subarus never die, they just get faster!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 13 gostov