A kaj si jaz mislim...
Hja, v tem primeru, ko je zaradi prevelike hitrosti
+ naglega odvzema plina zadek izgubil oprijem, predvsem zaradi prenosa teže, menim da bi bila zavora vsaj tukaj napačna rešitev, saj bi se zadek še bolj razbremenil...posledice vidimo tudi tukaj, saj dejansko JE stopil na zavoro, potem je tudi kolesa nekako obrnil v pravo smer, pa zadek zaradi ekstremne razbremenjenosti + hitrosti enostavno ni dobil in volan v pravo smer...če bi se pisal pa Jereb, oziroma če bi obvladal drsenje, potem pa najprej sunek(torej kratek, ravno tolk da bi pomagal poravnati in nekako izravnati razporeditev težišča) po plinu, potem pa ostro zaviranje pred naslednjim ovinkom...Ampak potem tudi motorista ne bi smelo bit

No...kakšen prvak v driftanju, bi pa avto tudi z zavoro držal v drsenju in ga potem samo "fliknil" v naslednjega...ampak pustimo ekstreme
V primeru ko ti na prednje gnanem avtu, odnese zadek, sploh zaradi prenosa teže, je zavora kvečjemu najskrajnejša rešitev...zato da se ustaviš in ne poravnaš
Je pa lušno namensko izzvat takle ples zadka, na kakšni opuščeni cesti, kjer lahko stvar zelo dobro natreniraš, predvsem pa se znebiš "nagonske" reakcije bremzanja...
Stvari postanejo z vajo resnično zabavne
Aja, pohojen plin, pri drsečem avtomobilu, načeloma še ne pomeni povečevanja hitrosti, vsaj ne bistvenega, pomaga pa če vsaj eno kolo(avto brez zapore dif.) vleče v smer kamor so obrnjena kolesa...poleg tega pa kot že omenjeno pomaga pridobiti razbremenjenim kolesom oprijem, saj se teža zopet prenese nazaj.
LP, Slide