Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Če nov 04, 2004 4:38 pm

btw kera kia je prmbližn tko velka k ena astra al pa ford?
uni kia rio pomoje ne, za ostalo pa ne vem ker se ne zanimam
italjanske oblasti majo aute of FIATa ker je tak dogovor in sicr iz principa pomoči države lastni tovarni in njenim zaposlenim, tko k nepovratna sredstva, da ne omenjam da so jih dobil sconto.
aja puche majo pa že kr neki let, tko da bi verjetn zamenjal eni 2 nivi umes
auto mora bit primeren policijski vožnji: full gas, full bremza, gnanje mrzlga, mal pokurt, bit hitr, it po njivi.... oni bi pomoje rabl hummerje pa še te bi sesul
če jim rata uničt provide, za kere se uporabla najbolše aute različnih znamk, pol bojo tud vse ostalo
alfo so zjebal u pol leta, kolkr so jo mel na testu
če bi revoz delu kšne karavane, bi jih zih polcaji vozil
podpis
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Če nov 04, 2004 4:53 pm

No pod takimi pogoji, kot jih je navedel lublancan ne zdrži noben avto na svetu. Res je da morjo bit robustni ampak če se policaj odloči da bo en avto uniču ga tut bo. Policaji prou hitrih avtov ne rabjo. So 1.4 pa 1.6 čist zadosti. Sej po AC majo pa stroje in tam jih tut rabjo.

Drugač pa glede razpisa: Pred časom je bil javni razpis za nakup enga avtomobila za enga izmed ministrov. Pogoji so bli pa približno taki: Imet mora zadnji pogon, bit mora 4 vratna limuzina, servis naj bo v Sloveniji, cena naj ne presega 15 mio, imet mora največ tolk in tolk konjev (številke se ne spomnim). No in pol so ugotovil, da ustreza samo MB al pa BMW.

WAW javni razpis. Pol nej raj napiše da hoče imet BMW al pa Benza!!! :roll:
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Če nov 04, 2004 5:13 pm

:roll: kia carens,carnival,clarus,margentis,sephia,sorento itd... ja no to da ni avta k se ga ne da uničt ga pa itak ni
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če nov 04, 2004 5:34 pm

KVA PA VOLVO S 80 DIESEL?
DA SE GA DOBIT TUD ZA ENE 3 MILIJONE.?
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl Če nov 04, 2004 6:46 pm

se da ja če ma miljon prevoženih :lol: :lol: hecam se, prej 60ko,sam tam ni nč drgač ko v 40ki, ista tehnologija,je sam bl luksuzn.vzam si kšn mesc cajta pa spremli volvote.pol pa kup kšnga k je res ugodn-recmo za 300-400 kosov cenej k ostali, pa da bo lep, pa če gre kaj morebit narobe maš neki dnara v rezervi.pa glej bl na kilometrino kokr na letnik,čeprov vsi vemo kak je z kilometrino...jst tut fotru težim da naj vzame kakšno 40ko dizla tam za ene 2.5miljona k mi je ful hud avtek,ker alfe že v prinicipu ne mara (ker njegovo kio z mojo alfo scat pelm :D :D )-za ta dnar dobiš 156 2.4jtd k odtrga gate.
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Če nov 04, 2004 8:08 pm

@tomaz40

Volvoti so mel mitshubisijeve GDI in ne HDI mašine sam tok. In ja GDI mašine so bencinarji in sicer kratica pomen Gasoline Direct Injection.
So pa to hude mašine, ki pa so uporabne samo na japonskem in razlog za to je bencin, ki ima samo tam dovolj nizke količine žvepla v seb. Saj so te motorji zelo občutlljivi na vsebnost žvepla.

LP
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Če nov 04, 2004 8:33 pm

music_man je napisal/-a:@tomaz40

Volvoti so mel mitshubisijeve GDI in ne HDI mašine sam tok. In ja GDI mašine so bencinarji in sicer kratica pomen Gasoline Direct Injection.
So pa to hude mašine, ki pa so uporabne samo na japonskem in razlog za to je bencin, ki ima samo tam dovolj nizke količine žvepla v seb. Saj so te motorji zelo občutlljivi na vsebnost žvepla.

LP


Ne tisti o katerih jest govorim so dizli, možno pa da sem pomešal kratice. Ampak kot sem že prej napisal sta bila takrat ko sem se o tem pogovarjal s serviserjem v Sloveniji samo dva primerka pa oba veliko preveč na servisih.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Če nov 04, 2004 9:50 pm

music_man je napisal/-a:Volvoti so mel mitshubisijeve GDI in ne HDI mašine sam tok. In ja GDI mašine so bencinarji in sicer kratica pomen Gasoline Direct Injection.
So pa to hude mašine, ki pa so uporabne samo na japonskem in razlog za to je bencin, ki ima samo tam dovolj nizke količine žvepla v seb. Saj so te motorji zelo občutlljivi na vsebnost žvepla.


Zanimiva informacija 8) Mogoce lahko poves malo vec o tem, v katere modele in letnike so jih ugrajevali? ;)
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Če nov 04, 2004 10:09 pm

Ne vem vec vem pa d sm to brau na autozine techical school kako leto nazaj saj jo je mel sošolc celotno natisnjeno z neta in vezano v knjigco. Blo je kakih 300 strani Na njih pa obdelano vse kar se tiče avtomobilov osnove in pa razne zanimivosti.

Ble so to sam u 40-kah mašine sam nevem keri letnki. Bom mal pogledu
Zadnjič spremenil music_man, dne Če nov 04, 2004 10:11 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Če nov 04, 2004 10:10 pm

music_man je napisal/-a:Ne vem vec vem pa d sm to brau na autozine techical school kako leto nazaj saj jo je mel sošolc celotno natisnjeno z neta in vezano v knjigco. Blo je kakih 300 strani Na njih pa obdelano vse kar se tiče avtomobilov osnove in pa razne zanimivosti.


Skoda :( No, pa vseeno hvala za odgovor ;)
 
Sblue
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po jan 03, 2005 9:55 pm

Napisal/-a Sblue Po jan 03, 2005 10:45 pm

Ne vem koliko je še aktualno, ker tema ni najnovejša, vendar lahko glede V40 povem par zadev iz prve roke.

Skoraj štiri leta sem vozil V40 1.9TD, letnik 1998. Uvožen je bil z Nemčije in je imel že cca. 100kkm (bodimo realni, verjetno nekaj več). Sam sem jih brez večjih težav naredil nadaljnjih 180kkm, kar sem mi zdi dober dosežek. Na 15kkm menjaš olje (priporočam full synth) in filter, pred zimo obvezno filter goriva, na 100 (in ne na 120) pa zobati jermen. Meni se je npr. strgal tik pred menjavo, vendar se motorju na srečo ni zgodilo nič (don't try this at home ;-) )

Avto ima dobro lego na cesti, notranje udobje (materiali, izdelava, splošen občutek),sedeže, močan servo volan, dobro zračenje + klimo. Tudi mehanika ni slaba, nisem rabil menjat ali popravljat nobenih rok, ležajev, menjalnika, itd. Menjal sem sklopko, pa ne zato, ker bi crknila, ampak, ker je bila za ženske pretrda... ;-)

Renaultov motor je precej glasen in robat, sicer pa kar vzdržljiv. Je klasičen turbo diesel z intercoolerjem. Glede na zdajšnje dosežke ima malo navora (nekaj manj kot 200nm). Rabi pa kakšnih 2200 obratov, da potegne.

Zanimivost: Sprednje luči so slabotne; ne vem, v čem je štos.

Gume imajo ti letniki 195/55-15, kar je precej nizko in zato je avto bolj trd. Je pa zato zelo stabilen in se odlično obnese tako na avtocestah kot tudi na ovinkastih cestah. Gume te dimenzije dela zdaj tudi Sava (Intensa so čist kul). Prej sem vozil Toyo, ki pa sem jih vedno zlizal v eni sezoni. Savine pridejo kakšnih 17 jurjev, Toyo pa zdaj najbrž okrog 25.

Ni res, da je vzdrževanje ne vem kako drago. Registracija je poceni, ker s 66 kW pade v nizek razred. Kar se tiče motorja paše skoraj vse od renaulta in imaš tako kopij na trgu kolikor hočeš. Osebno sem olje menjal pri lokalnem mehaniku, za kaj bolj kompliciranga pa pri Lekšetu. Lekše je za moje pojme dost kul servis, niso preveliki in se da nekako normalno z njimi zmenit, da ne menjajo kar vse povprek in da ti po želji vgradijo tudi neoriginalne dele (to je lahko 2x ceneje).

Glede velikosti spada med manjše karavane. Že po sami dolžini (4,5m v primerjavi s 4,7 passata ali mondea), pa tudi po obliki prtljažnika.

Sicer pa ravno sedaj kupujem nov avto in bom najbrž spet vzel V40. Še rajši bi V70 D5, vendar je zame prevelik in predrag.

Po mojem se ti splača vzet letnike 2001 dalje z novim 1.9D motorjem 102 ali 116KM, ki je čisto nekaj drugega. Tudi na splošno so naredili z letnikom 2001 menda 300 manjših prenov/popravkov. Tak avto danes dobiš za 2,5mio.

LP

p.s.
GDI so mitsubishijevi bencinski motorji z direktnim vbrizgom. 100% ne gre za dizel.
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon Po jan 03, 2005 10:55 pm

Glede Volvota in dizla... bejž stran ima Audi veliko boljše to ti bo priznal tudi vsaj objektiven prodajalec Volvota. Drugače pa z izjemo motorjev nimam žale besede za znamko Volvo, izredno udobna bolše kot vsak BMW ali MB in pa logika najbolj varni avtomobili na svetu pa naj ljudje govorijo kar koli, pri znamki šteje prva misel ki pade na pamet ob pomisleku na soločeno znamko in Volvo = varnost. Smart buy. Allways.
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
Volvo-s60
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Sr nov 23, 2005 7:31 pm

Napisal/-a Volvo-s60 Če nov 24, 2005 4:14 pm

Prvo Volvovi dizli niso slabi še posebno D5 katere vgrajujejo v novejše modele,in če že bli tok slabi ne vem zakaj bi prejeli tolk pohval in nagrad od nemških avtomobilističnih revij.
Drugo modela volvo s-60 in s-40-stari, si niti najmanj nista sorodna avtomobila s oz v-40 je bil zasnovan skupaj z mitsubishi carismo.
Pa fol kje vi živite berte mal teste pa ocene pa boste vidl da majo volkswagni za en k....,kr se tiče udobja pa zanesljivost tut zlo peša kr je ostal je le ime pa cena k je navita do konca.
 
Uporabniški avatar
M-Fan
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Če okt 20, 2005 3:45 pm

Napisal/-a M-Fan Če nov 24, 2005 5:21 pm

poglej: vsaka serija avtomobilov ima sigurno kakega "spačka" tko da ne se sekirat če en od nevem kolkih volvov crkne. pomoje, to je moje mnenje je volvo sigurno boljši od VW in Audija. aja si že slišal kdaj za to da je volvo avto ki si ga kupiš za celo življenje? (pa za SAABA je tko velal) tko da...
mislem da bi se po glavi touku če ne bi vzev volva! :bonk
Priponke
volvo.jpg
Volvo1.JPG
RX-8 ...::LEPOTICA IN ZVER::... RX-8

Slika
 
Uporabniški avatar
M-Fan
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Če okt 20, 2005 3:45 pm

Napisal/-a M-Fan Če nov 24, 2005 5:22 pm

Volvo-s60 je napisal/-a:Prvo Volvovi dizli niso slabi še posebno D5 katere vgrajujejo v novejše modele,in če že bli tok slabi ne vem zakaj bi prejeli tolk pohval in nagrad od nemških avtomobilističnih revij.
Drugo modela volvo s-60 in s-40-stari, si niti najmanj nista sorodna avtomobila s oz v-40 je bil zasnovan skupaj z mitsubishi carismo.
Pa fol kje vi živite berte mal teste pa ocene pa boste vidl da majo volkswagni za en k....,kr se tiče udobja pa zanesljivost tut zlo peša kr je ostal je le ime pa cena k je navita do konca.


se popolnoma strinjam s tabo
RX-8 ...::LEPOTICA IN ZVER::... RX-8

Slika
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Če nov 24, 2005 5:40 pm

Pa pi*** kje ste tole temo najdli? :roll:

Kaj noben ne vidi da je najbolj frišen post pred današnjim datuomo iz začetka januarja....
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Če nov 24, 2005 8:18 pm

Ma kaj vam ni jasno?

Zapiram duri v to debato.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov