Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2259
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Ne nov 07, 2004 10:34 pm

Benq je napisal/-a:Tole leti na vse ki mislijo da je Polo 1.0 bolj varen kot vecji avto.

Ceprov je avto 1.0 , a to pomeni da se ne da divjat? Dej no dej! Edino nevarna je lahko 1.0 masina ker negre nikamor in niti pod razno nemores varno prehitet vozila.Da ne omenjam zavor na teh malih avtomobilckih ki so navaden j**c.Spredaj diski majhni,zadaj bobni.-obup!

Vecji kot je avto,potem je tudi osnova trse zasnovana,tako da vsekakot svetujem nakup avta z vsaj 1.4 mašino (ce je opcija da so zadaj tudi disk zavore bi bilo super! po moznosti z kombinacijo ABS-a!!!)

Safran je kul avto,AMPAK so stroski za vzdrzevanje visoki,tako da odsvetujem nakup tega kot prvi avto.
Raje si omisli kakšnega Polota 1.4 , Astro 1.6 - 1.8 , Golf III , Omego ,Vectro, Bravo, Brava,...

Skratka močno močno ti svetujem avto z ABS-om, ti nebo žal 110%.


Najprej glede zavor, zavore so na veliki večini (tudi malih) avtov čist OK.

Bobni imajo kar veliko efektivno površino (praktično po celem obodu) in če bi bili tako neučinkoviti, jih ne bi še vedno uporabljali na tovornjakih in avtobusih. Za zadnjo os so čisto dovolj (tako in tako so omejeni z omejevalnikom, da ne blokirajo prehito), poleg tega ročna na bobnih povzroča manj težav, kot na diskih. Ne trdim da so bobni boljši od diskov, ampak niso pa tako slabi!

Tako da je čisto zgrešeno, če so kriterij o nakupu zadnji diski!!

Diski na prednji osi so pa tudi pri večini novejših avtih hlajeni, tako da tu ne vidim nekih problemov.

Da je trdnost zasnove premosorazmerna z velikostjo avta, pa tudi ni res.
Poglej si recimo crash test novega cliota, polota, corse..., in pa recimo xantie.



Pa še bolj splošno:

Če mu bojo starši kupli avto, pol verjetno sam nima ravno ogromno denarja, zato je brezveze kupit nek velik in močan star avto, ker ga ne bo mogle vzdrževat!!

Večja mašina več pokuri, zavarovanje je dražje, vzrževanje pri avtih višjega ranga več stane, varnost pri starih ladjah v primerjavi z novimi malčki je tudi vprašljiva.

Pomoje je boljša varianta, če se nabavi nek novejši manjši avto, z švohnješim motorjem. Dokler si ne nabere izkušenj je boljše da nima rakete!!

Razni elektronski dodatki (npr.ABS) so seveda zelo dobrodošli, ampak tudi če jih ne bo, ne bo konec sveta. Se bo pa navadil, da je treba v splozkem bolj previdno bremzat.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Ne nov 07, 2004 10:36 pm

auto ma 176 000 km!
če je to realno ga poleg menjave jermenov, verjetno bremz, amortizerjeu rednih servisou .... verjetn še kšn nepredviden strošek
zdej očitno kolkr je men jasn, bo stala registracija tolk k auto skor
pa benza zgleda tud ne bo sam plačevou

glede varnosti velkih autou je tko - pleh je trd, nima programiranih zmečkljivij con in varnostne kletke, kar pomen, da bo auto biu popraskan, tist notr bo pa bogi
varni auti so narjeni tko (tudi mejhni) da se auto zmečka, mašine pade dol, odleti use oz se uniči razne varnostne kletke (kabina) in tistega kar je v njej
poglej kšn euro ncap posnetk pa boš vidu da od auta nč ne ostane, ampak na konc se vrata vseen odprejo in potniki stopjo celi vn
seveda nek rabljen auto ne bo tko zlo varen, kot so novejši
glede na to kolk bo cenejša registracija za manjši auto, bo le ta novejši in bo biu po možnosti bolj varen, meu celo airbag

aja 2300 konjeu pomen kr dost navora, torej bodo pospeški kljub teži kar uredu in bo ta mulc lahko brezproblema dirku

če že vztrajaš pr večjem autu kupte neki v rangu forda escorta in podobno
podpis
 
Uporabniški avatar
povzek
Novinec
 
Prispevkov: 355
Pridružen: Sr mar 12, 2003 12:46 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a povzek Ne nov 07, 2004 10:36 pm

{Grega} je napisal/-a:Morm rečt da sm kr mal razočaran; očitno glede varnosti nimam velik somišljenikov.
Sestri sem predlagal naj mu kupijo tole ladjo: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=166247# in za 370.000 SIT se men zdi to pocen, nekaj je pa najbrž treba tud še not vložit. Tud 131 KM ne dela tole ladjo poskočno; glede na mehak servo v Volvotih tud ne vidim problemov, da bi mel mulc lohk kake hude probleme s parkiranjem, manevriranjem. Glede na to, da bo res dobu avto zastonj, nima "pravo da glasuje". Jz kot stric si pa volilno pravico kupujem s svojim vlozkom (eh, za nečake je treba poskrbet). Glede na splošno mnenje v sestrini familiji pa ga najbrž res čaka Polo (usrali so se met tako ladjo; men je pa nerazumljivo, zakaj). A so stroški (če odšteješ registracijo in benz) res tolk večji pri tem Volvu kot pri enem Polotu?

Hvala za odgovre.

LP G.


Tole pa nis glih najbol povedov! Kuko to mislš nima on nč pr tem ker avto bo vozu?!? Jest dobr vem da če bi mi duma kupl kšnga volvota ga neb vozu pa če bi biu še tok hud! Preprosto NE! Mal motre gledat na to kaj bi tut on rd :!:

Aja, in kaj bote pol rekl ko bo tamau prnoru dam da je na parkirišu par avtov zbiu, ker je mislu de ma krajši avto? Jest sm še zmer mnenja da je najbol za pru avto met en mejhn avto! Tok da se navadš!
Slika
 
Uporabniški avatar
darkdog24
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2211
Pridružen: Če sep 18, 2003 6:30 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a darkdog24 Ne nov 07, 2004 10:40 pm

Ja sam tak mulc se ti nebo hotu vozit s to jajco,ker ni "in",auto ni cool,recimo kot ga ima sosedov mulc,ki so mu stari kupli Hondo civic,al pa recimo Megane Coupe 2.0 16v.
V tem je problem ko mularija dans hoče že na začetku met dober lep močan auto.
UPOKOJENI STYLER (8 pokalov)Slika
 
Uporabniški avatar
{Grega}
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So nov 06, 2004 8:49 pm

Napisal/-a {Grega} Ne nov 07, 2004 10:52 pm

Van je napisal/-a:http://www.oamtc.at/crashtests/

Naj bo Audi, ali Tvingo, iz vseh so že mrtve ven vlekli.
Za začetnika je dovolj en manjši avto s katerim bo prej dobil občutek za
hitrost in manevriranje
. En močnejši avto bi mu kvečjemu dal korajžo
za izzivanje in občutek nadmoči, sama varnost zaradi velikosti vozila
pa bi bila še vedno vprašljiva.


OK, pa dejmo se vrnit k varnosti. Tud če bi res imel probleme z manevriranjem, pa bočnim parkiranjem ipd. v treh tednih treninga ma zadevo v mezincu. Prav tako tud sestra vozi Peugeot 106 in jz jo težko gledam se vozit v tem majhnem ponaredku od avtomobila, ki ima tko kratko havbo.

Če odmislite začetnika in mulca; a bi se vedno isto trdili, ko bi npr. vasa punca ali sestra hotela kupit Peugeot 106? Not me, jz najedam naj si nabavi veliko ladjo, npr. Volvota 940, 740 ali pa Saaba 9000 ali vsaj 900 (stari Mercedesi in BMWji mi niso vsec) in naj nikar mulcu ne da svojega avta ali mu kupi Polota.

LP G.
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Ne nov 07, 2004 10:56 pm

{Grega} je napisal/-a:Morm rečt da sm kr mal razočaran; očitno glede varnosti nimam velik somišljenikov.
Sestri sem predlagal naj mu kupijo tole ladjo: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=166247# in za 370.000 SIT se men zdi to pocen, nekaj je pa najbrž treba tud še not vložit. Tud 131 KM ne dela tole ladjo poskočno; glede na mehak servo v Volvotih tud ne vidim problemov, da bi mel mulc lohk kake hude probleme s parkiranjem, manevriranjem. Glede na to, da bo res dobu avto zastonj, nima "pravo da glasuje". Jz kot stric si pa volilno pravico kupujem s svojim vlozkom (eh, za nečake je treba poskrbet). Glede na splošno mnenje v sestrini familiji pa ga najbrž res čaka Polo (usrali so se met tako ladjo; men je pa nerazumljivo, zakaj). A so stroški (če odšteješ registracijo in benz) res tolk večji pri tem Volvu kot pri enem Polotu?

Hvala za odgovre.

LP G.

mm glede na to, da si napisal, dfa je treba poskrbet!
ok se strinjam, ampak morš pa tud mal gledat na image! :P
kera bejba bo pa padla na to staro gajbo!!! sej lohk začneš razlagat kok je dobr pa oh in sploh, sam njih to ne zanima!!
Polo je pa druga pesem! :P :P
glede parkiranja verjetn folk ni mislu težkega volana, ampak problem tako velikost parkirat!Pa tud plac rabš velik večji!
Glede registracije -ja ker je začetnik bo reg 120% 3 leta če se ne motim
glede porabe pod 10 tudi nebi govoril, razen kake dooolge relacije.
redno vzdrževanje tud ni pocen.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne nov 07, 2004 10:56 pm

Lepo je takim frocom ko jim stari kupijo avto ja...
 
Uporabniški avatar
{Grega}
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So nov 06, 2004 8:49 pm

Napisal/-a {Grega} Ne nov 07, 2004 11:03 pm

lublancan je napisal/-a:auto ma 176 000 km!
glede varnosti velkih autou je tko - pleh je trd, nima programiranih zmečkljivij con in varnostne kletke, kar pomen, da bo auto biu popraskan, tist notr bo pa bogi
varni auti so narjeni tko (tudi mejhni) da se auto zmečka, mašine pade dol, odleti use oz se uniči razne varnostne kletke (kabina) in tistega kar je v njej
poglej kšn euro ncap posnetk pa boš vidu da od auta nč ne ostane, ampak na konc se vrata vseen odprejo in potniki stopjo celi vn
seveda nek rabljen auto ne bo tko zlo varen, kot so novejši
glede na to kolk bo cenejša registracija za manjši auto, bo le ta novejši in bo biu po možnosti bolj varen, meu celo airbag


V bisvu zdej vidm, da bi blo pol še najboljš, da se mu kupu nov avto srednjega razreda (zaradi financ najbrz ne bo slo), ki je imel dobre rezultate crash testov ali pa rabljenega, vendar novejse generacije avtomobilov (Polo letnik 1998 je npr. vsaj 2 generaciji zadaj).

Ker nisem seznanjen s tem, kater avto srednjega razreda (ali nižjega) je "the best" v crash testih - a kdo ve?

PS. A mi lahko potem odgovorite na vprašanja, v katerem avtu bi raje sedeli pri trku 80 km /h, čelno trčenje:

1) Volvo 940 letnik 1993 in Golf 5 letnik 2004 ?
2) Volvo 940 letnik 1993 in Ford Fiesta letnik 2004?
3) Volvo 940 letnik 1993 in Polo letnik 2000 ?
Zadnjič spremenil {Grega}, dne Ne nov 07, 2004 11:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Sestra kupuje mulcu avto (varnost)

Napisal/-a _Jerry_ Ne nov 07, 2004 11:04 pm

{Grega} je napisal/-a:Sestra kupuje sinu avto in odlocajo se med Peugeot 106 in Polo 1.0.
Jaz sem zgrozen, ker mu kupujejo tko majhen avto in ne pomislijo na to, da se tak avto v nesreci veliko slabse odreze kot kak vecji. Jaz jim zato predlagam naj mu kupijo npr. star Volvo 940 ali Safrane, samo da je velika ladja; pa ceprav velik starejsi kot bi za isti denar dobili Peugeot 106.


NE MOREM VERJET, da je se kje kdo razen mene, ki tako razmislja :D Ce je starsem kaj do varnosti svojih otrok, bodo ravnali TOCNO TAKO, kot si napisal :!: KAPO DOL pred tvojim razmisljanjem :bow :bow :bow
 
Uporabniški avatar
Dugi7
Novinec
 
Prispevkov: 415
Pridružen: Pe jun 04, 2004 11:36 pm
Kraj: bogu izza nogu

Napisal/-a Dugi7 Ne nov 07, 2004 11:09 pm

{Grega} je napisal/-a:
lublancan je napisal/-a:auto ma 176 000 km!
glede varnosti velkih autou je tko - pleh je trd, nima programiranih zmečkljivij con in varnostne kletke, kar pomen, da bo auto biu popraskan, tist notr bo pa bogi
varni auti so narjeni tko (tudi mejhni) da se auto zmečka, mašine pade dol, odleti use oz se uniči razne varnostne kletke (kabina) in tistega kar je v njej
poglej kšn euro ncap posnetk pa boš vidu da od auta nč ne ostane, ampak na konc se vrata vseen odprejo in potniki stopjo celi vn
seveda nek rabljen auto ne bo tko zlo varen, kot so novejši
glede na to kolk bo cenejša registracija za manjši auto, bo le ta novejši in bo biu po možnosti bolj varen, meu celo airbag


V bisvu zdej vidm, da bi blo pol še najboljš, da se mu kupu nov avto srednjega razreda (zaradi financ najbrz ne bo slo), ki je imel dobre rezultate crash testov ali pa rabljenega, vendar novejse generacije avtomobilov (Polo letnik 1998 je npr. vsaj 2 generaciji zadaj).

Ker nisem seznanjen s tem, kater avto srednjega razreda (ali nižjega) je "the best" v crash testih - a kdo ve?

PS. A mi lahko potem odgovorite na vprašanja, v katerem avtu bi raje sedeli pri trku 80 km /h, čelno trčenje:

1) Volvo 940 letnik 1993 in Golf 5 letnik 2004 ?
2) Volvo 940 letnik 1993 in Ford Fiesta letnik 2004?
3) Volvo 940 letnik 1993 in Polo letnik 2000 ?


1. golf5
2. fiesta
3. polo po krajšem razmisleku

Ker v vseh teh avtih je za 10 let naprednejša varnost tko da se pomoje nebi slabo odrezal
Zadnjič spremenil Dugi7, dne Ne nov 07, 2004 11:13 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
SIMPLY CLEVER
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne nov 07, 2004 11:10 pm

Stratus_ je napisal/-a:Pr 100 je vsak avto cvikjen


Tocno mas prou da ja :D

Pizo 106 je "cvikjen" do zadnje sipe, Volvo pa ima "cvikjen" sprednji blatnik... :EE
 
Uporabniški avatar
{Grega}
Novinec
 
Prispevkov: 228
Pridružen: So nov 06, 2004 8:49 pm

Napisal/-a {Grega} Ne nov 07, 2004 11:15 pm

Dugi7 je napisal/-a:1. golf5
2. fiesta
3. polo po krajšem razmisleku


Kako je možno Dugi7, da bi se rajš usedel v Polota? Je štos al resno mislš?

A obstaja kdo, ki mi lahko pove komu naj verjamem Dugi7-ju ali _Jerry_-ju?
Če ima prav Dugi7, pol je cela moja filozofija avtomobilov napačna.

LP G.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne nov 07, 2004 11:16 pm

šmeks je napisal/-a:Lool tema...
ok res je večja ladja bolj varna....bolj ublaži pojemek pri čelnem trku (pri majhnem avtomobilu imaš mašino kmalu v naročju :-P )
sam pogljte mal iz druge starni na to:za benz mu do dnar dejal...kdo (mogoče fotr) za registracijo (mat) za servise (stara mama pa ata) :lol:

HALOO pa zbudte se folk....

majhen avto ter ne premočen bo zanj najboljša izbira....


Hm, ce bos ti VARCEVAL NA VARNOSTI SVOJEGA POTOMCA, prav 8) Jaz ne bom ;)
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Ne nov 07, 2004 11:16 pm

_Jerry_ je napisal/-a:
Stratus_ je napisal/-a:Pr 100 je vsak avto cvikjen


Tocno mas prou da ja :D

Pizo 106 je "cvikjen" do zadnje sipe, Volvo pa ima "cvikjen" sprednji blatnik... :EE

ja okej to je res!!
ampak:
p106 se bo zmečkal in bo avto prevzel veliko energije in s tem boš boljše ti odnesel!

volvo bo mel zvit sprednji blatni!ti boš pa razmazan po sprednji šipi!!!

kaj je boljše??? TOP kviz!!!
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Ne nov 07, 2004 11:16 pm

Sem probaval bit tih pa ne morem tko da po vrsti:

Zakaj obsojate čoveka, če ga sploh ne poznate. Nej vem povem, da ko sem jest prvič dobil avto, sem vozil po AC 110, ker sem bil enostavno presran. Niso vsi manijaki na cestah kot očitno vi, ki takoj ko dobite ključe na AC pa probat kolk hitr gre pa na ovinke kolk se ceste drži. Jest sm se zavedal da nimam pojma o vožnji.

Glede tega, kdo bo plačal za avto. Ma dejte no. Sej vam ne bo noben računa poslal. Če je smrkavc dobro vzgojen, bo čuval avto, če je vzgojen tko da se ničesar ne čuva ga pač ne bo.

Grega: Sej se strinjam s tabo glede Volva. Upoštevat pa morš, da je imel že kot nov porabo cca 10 litrov tko da ma zdej kvečjemu kakega več. Ker mali nima bonitet, bo plača zavarovanje da bo še 14 dni pisano gledal. Ko bo kej crknilo bo spet kriza.

Povzek: Ne vem sicer kolk si star in če imaš izpit, ampak če ti foter ponudi Volvota, s servom, ogrevanimi sedeži in švedskim gretjem za pozimi. A res misliš da bi rekel ne hvala grem na bus? JAPAJADE!!! Še posebej če živiš izven mesta kjer študiraš in vozi bus 3-4x na dan. Zbudi se!

DarkDog:A veš kolk maš placa na zadnjih sedežih, medtem ko se Megane in Honda skrijeta? :twisted: Drugač pa če gleda folk na avto se gre za plehpi*** ki tko al tko niso vredne zgubljanja besed.

Glede manevriranja: Nej ima ladjo, pa tut če avto vredn 300 jurjev podrsa ob škarpo bolš kot da podrsa pol ko bo imel cca 7 al pa 8 mio vredn stroj. Nej se zdej navadi.

Skupno: Če bo mali delal cca10.000 km na leto ali manj bi jest raje kupil večji avto. Če pa namerava nabijat kilometre bo pa pri starem avtu preveč stroškov.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Ne nov 07, 2004 11:21 pm

Gricko je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:
Stratus_ je napisal/-a:Pr 100 je vsak avto cvikjen


Tocno mas prou da ja :D

Pizo 106 je "cvikjen" do zadnje sipe, Volvo pa ima "cvikjen" sprednji blatnik... :EE

ja okej to je res!!
ampak:
p106 se bo zmečkal in bo avto prevzel veliko energije in s tem boš boljše ti odnesel!

volvo bo mel zvit sprednji blatni!ti boš pa razmazan po sprednji šipi!!!

kaj je boljše??? TOP kviz!!!


Sori sam to je pa neumnost prve klase! Volvo je bil že od začetka znan po varnosti. Kar zdej ti opisuješ je Lada. Ta je trda in brez zmečkljivih con, medtem ko ima ta Volvo že marsikaj. NPR: Volvo, ki ga je imal moj foter pred sedanjim je bil 460 GL (star model) letnik 91 pa je imel že 2 airbaga, zmečkljivo cono, SIPS in bogve kaj še vse. Tale Volvo pa je višjega ranga in ima varnost sigurno večjo.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Ne nov 07, 2004 11:22 pm

{Grega} je napisal/-a:A obstaja kdo, ki mi lahko pove komu naj verjamem Dugi7-ju ali _Jerry_-ju?
Če ima prav Dugi7, pol je cela moja filozofija avtomobilov napačna.


Ceprav bi ze zdavnaj moral spat, ker me jutri caka naporen dan, me je tale tema "zadela v zilo" :twisted: Jutri dobis celoten "doktorat" iz te teme, pa ne samo blebetanje tja v tri krasne, pac pa bom svoje razmisljanje podkrepil tudi z matematicnimi in fizikalnimi izracuni (ce mi bo uspelo najti knjigo iz fizike, kjer smo na strojnem faxu obravnavali trcenja... :EE ) ter primeri iz prakse ;)

Lahko noc 8)
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Ne nov 07, 2004 11:27 pm

_Jerry_ je napisal/-a:
Stratus_ je napisal/-a:Pr 100 je vsak avto cvikjen


Tocno mas prou da ja :D

Pizo 106 je "cvikjen" do zadnje sipe, Volvo pa ima "cvikjen" sprednji blatnik... :EE


glej če je auto cel, potem si ti absorbiru energijo trka
če je auto razsut je auto absorbiru energijo

al bo auto cel pa boš biu ti polomlen al pa obratno

odgovor na uno uprašanje
1. golf
2. fiesta
2. polo

vsi našteti majo varnostno kletko in programirane zmečkljive cone
golf 5 ma clo mensezdi 5 zvezdic
če majo usi airbage tolk bolš
podpis
 
Uporabniški avatar
Gricko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1945
Pridružen: Sr jun 02, 2004 7:49 pm
Kraj: ljubljana AR156SW

Napisal/-a Gricko Ne nov 07, 2004 11:27 pm

tomaz40 jst nisem reku da je volvo trd in da nima zmečkljivih con ampak esm odgovoril Jerry_ ju, ki je rekel, da bo mel volva samo popraskan odbijač!
Glede na to sem povedal, da če je avto tako trd to ne pomeni vernost ampak nevarnost!
 
Uporabniški avatar
Shatzy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 700
Pridružen: So apr 19, 2003 11:40 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Shatzy Ne nov 07, 2004 11:28 pm

Em...še moj lonček...str velk avto je kul, če gledaš iz varnostnega vidika, ker je nekak logično da velk avto, k je "masa" omogoča mal bolše možnosti za preživetje v primerjavi z 106 ko (ki ma btw še staro karoserijo, brez kletke in podobnih dodatko - do letnik ne vem kolk že). Problem se pojav v vzdrževanju, registraciji, rezervnih delih. Tko da, jst bi v v tem primeru recimo uzeu Toyoto Yaris. Če pa že kkšn str avto, pa res enga šveda z dizl strojem in pa 4wd, ker RWD ga bo kmal zajebu.

LP
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 20 gostov