Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Če apr 02, 2009 4:00 pm

smuky je napisal/-a:Jaz bom malo osvežil to temo.
Mislim folk sploh ne zna kako se vozi v rondojih. :roll:
Nekaj me zanima in sicer kakšna je točno razlika med turbo rondoji in klasičnimi rondoji ker sem slišal da Popovič ima namen naredit po celem Kopru turbo rondoje in zdaj se jaz sprašujem kje je fora turbo rondoja?
Sicer razlika je sam ni pa nevem kakšna tko da nevem...


pri navadnem rondoju lahko voziš v krogu in se lahko kadarkoli odločiš na kater izvoz greš

pri turbo rondoju se moraš že pred rondojem odločit, na katerem izvozu boš šel ven in se pravilno razvrstit
če se zajebeš, nemoreš naredit še enga kroga ipd, ampak moraš it na tistem izvozu ven
podpis
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če apr 02, 2009 4:14 pm

lublancan je napisal/-a:
smuky je napisal/-a:Jaz bom malo osvežil to temo.
Mislim folk sploh ne zna kako se vozi v rondojih. :roll:
Nekaj me zanima in sicer kakšna je točno razlika med turbo rondoji in klasičnimi rondoji ker sem slišal da Popovič ima namen naredit po celem Kopru turbo rondoje in zdaj se jaz sprašujem kje je fora turbo rondoja?
Sicer razlika je sam ni pa nevem kakšna tko da nevem...


pri navadnem rondoju lahko voziš v krogu in se lahko kadarkoli odločiš na kater izvoz greš

pri turbo rondoju se moraš že pred rondojem odločit, na katerem izvozu boš šel ven in se pravilno razvrstit
če se zajebeš, nemoreš naredit še enga kroga ipd, ampak moraš it na tistem izvozu ven

mislm da ne drzi tole cist.lahko nardis se en krog pa gres poj na pravilnem izvozu ven.
ker je praviloma tko da je levi pas koj za prvi izhod desni pa za ostale...
kokr kol ze je,mislm da bo se vec zmesnjave kot jo je blo do zj...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
zlode
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Po mar 06, 2006 4:26 pm

Napisal/-a zlode Če apr 02, 2009 4:54 pm

turbo rondo? mislim, da je to navadno krožišče sam, da sta dva pasa! :roll:
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Če apr 02, 2009 5:14 pm

Slika
podpis
 
Uporabniški avatar
asfalt
Novinec
 
Prispevkov: 112
Pridružen: To maj 27, 2008 6:14 pm

Napisal/-a asfalt Če apr 02, 2009 5:15 pm

Slika

Mene pa zanima,kateri smernik se da na izvozu iz tega križišča,če si na poziciji avta,ki sem ga obkrožil z rdečo,levi ali desni smernik??
Porajtal sem,da večina ljudi daje desni smernik,kar mi ni logično saj se ti vključuješ na vozni pas torej bi moralo biti pravilno levi smernik a mam prou?
Divjake s cest !!!
 
Uporabniški avatar
robi13
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 63
Pridružen: Če sep 27, 2007 4:35 pm

Napisal/-a robi13 Če apr 02, 2009 5:23 pm

Če bi pri nas že v štartu začeli postavljati rondoje, kot je na sliki, ki jo je pripel lublancan, bi danes večina ljudi že znala pravilno vozit po rondojih.

Ne pa kot se mi je zgodilo na obali, da je deklina šla v rikverc, ker je zgrešila izvoz. :bonk
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm

Napisal/-a W3s7_S1D3 Če apr 02, 2009 6:28 pm

asfalt, jaz bi tudi dal levi smernik in ne desni. Edino če ne zavijaš na parkirišče, ki je malo naprej :P
 
Uporabniški avatar
tomson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1386
Pridružen: Po sep 19, 2005 9:21 pm
Kraj: LJ / MB

Napisal/-a tomson Če apr 02, 2009 6:34 pm

Ne daš ga.
AUDI A6 c5 3.0 220hp Quattro Benzin/LPG
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Napisal/-a ALIEn3001 Če apr 02, 2009 8:09 pm

Najbrž res ne daš žmigavca. Sicer se ne vidi dobro, ampak cesta se pridružuje desnemu voznemu pasu?

Potem je najbrž v teoriji pravilno desni žmigovec, ker bi najbrž lahko zavil tudi v levo, vsaj meni se zdi da je prekinjena črta.

Drugače pa danes vse čestitke ženski v Golfu pri vključevanju v "mini rondo" ki so pri BTC (med Mullerjem in Cityparkom) - izvrstno je pogledala levo, vidila avto in ga - na polno izsilila :) Tip je po mojem že imel v tretji (nikogar pred njim), pa je moral reees na polno zabremzati, ženska pa očitno sploh opazila ni in je mirno peljala naprej :roll:
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
 
smuky
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Sr avg 09, 2006 5:19 pm

Napisal/-a smuky Če apr 02, 2009 8:30 pm

lublancan je napisal/-a:
smuky je napisal/-a:Jaz bom malo osvežil to temo.
Mislim folk sploh ne zna kako se vozi v rondojih. :roll:
Nekaj me zanima in sicer kakšna je točno razlika med turbo rondoji in klasičnimi rondoji ker sem slišal da Popovič ima namen naredit po celem Kopru turbo rondoje in zdaj se jaz sprašujem kje je fora turbo rondoja?
Sicer razlika je sam ni pa nevem kakšna tko da nevem...


pri navadnem rondoju lahko voziš v krogu in se lahko kadarkoli odločiš na kater izvoz greš

pri turbo rondoju se moraš že pred rondojem odločit, na katerem izvozu boš šel ven in se pravilno razvrstit
če se zajebeš, nemoreš naredit še enga kroga ipd, ampak moraš it na tistem izvozu ven

točno tako....
preden se vključiš moraš točno vedet na katerem izhodu greš ven in če se zajebeš ne moreš menjat pas in si prisiljen it ven na tistem izhodu...
npr govorim za koper,če želim samo en krog naredit in se vrnit na tisti del kjer sem se vključu v rondo pol sem prisiljen it na notranji pas ker zunanji pas se zaključi na tretjem izhodu in ni za cel krog tako moraš točno vedet kam greš...
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe apr 03, 2009 11:18 am

Povejte mi zakaj tukaj ne bi mogel it na bilo katerem izvozu ven?
Pač, če hočeš na prvem izvozu ven greš že pred vhodom na desni pas, če greš pa na notranji pas pa lahko greš na vseh ostalih izvozih. Če si pa zgrešil pa kolikor jaz vidim iz te slike, lahko kamot greš en krog okrog. Ne vem zakaj ne bi mogel celega kroga naredit? Oziroma lahko tudi greš okrog in zapustiš krožno v isti smero od koder si prišel. Tak si jaz to razlagam.
Slika
Še več slik je tukaj http://www.lineal.si/novice/projekti%20 ... promet.htm

P.S. Se popravljam, če hočeš naredit še en krog bi moral pri drugem izvozu zamenjat pas. A to ni dovoljeno? Pač na tisti šikani bi moral malo bolj ostro levo zavit, da bi prišel na notranji pas.
Kako je pa tam vmes med pasi narejeno? A je to nek betonski rob? To bo še zvitih felg, ko bodo skakali čez te robnike, ali pa bo prehitro pripeljal pa ga bo odneslo v robnik.
Zadnjič spremenil mišek, dne Pe apr 03, 2009 11:31 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
smuky
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Sr avg 09, 2006 5:19 pm

Napisal/-a smuky Pe apr 03, 2009 11:26 am

ja lahko greš vse na okoli samo se moraš razvrsit na pravi pas preden se uključiš v rondo ker če zajebeš pol moraš it ven na tistem izhodu...
na turbo rondoju je prau ločen nostranji in zunanji pas in prekinjene črte so samo tam kjer se uključiš tako da pasou ne moreš menjavat tako ko pri ostalih rondojih...
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe apr 03, 2009 11:43 am

No sej v bistvu moreš samo dobro gledat tablo pred rondojem, kjer so narisani pasi in po katerem pasu lahko kam pelješ.
Bistvo tega je, če jaz prav zastopim, da zdaj na navadnih je tako, če si na zunanjem pasu nikoli ne veš kdaj ti bo kdo iz notranjega pasu skočil na zunanjega in na izvoz, oz. zdaj nisi mogel točno vedet ali bo tisti na zunanjem pasu zapustil krožišče ali bo vozil še naprej. Zato nisi bil siguren, če lahko menjaš pas, ker pač noben vrag ne uporablja žmigavcev. Pa tudi žmigavca nisi mogel videt.
Zdaj pa če si na notranjem pasu, veš da lahko greš brez skrbi na izvoz in se ti ne bo tisti na zunanjem pasu zaletel v bok, ker ne more it naravnost, če je tam betonski robnik.
Samo to bodo imeli starejši vozniki še probleme. Ko bo sredi krožišča počakal, pa bo na tistih črtkanih črtah ciljal na drugi pas ali pa bodo šli kar prek robnika.
Pomoje bodo to še veliki problemi.
V Kopro že imate tako krožišče, se dogajajo kake nesreče ali pa kake čudne situacije, ko se kdo ne znajde?

P.S. Kje jaz pri tem vidim problem? Ko se bo voznik pred krožnim narobe razvrstil, bo recimo na desnem pasu, hotel bo pa it okoli. Kolikor se mi zdi je fizično mogoče, da se da zapeljat na notranji pas in tam bo potem lahko pokalo, ker bo pa po levem pasu v krožnega priletel drugi avto.
Tudi po prvi sliki se vidi, da je tisti dostavnik očitno šel iz desnega pasa na notranjega v krožnem. Se tam vidi, da plazi tam po nekem robu. To pa je prepovedano, samo možno pa je. Tako da do izsiljevanja bo še lahko vedno prihajalo :roll:
 
smuky
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Sr avg 09, 2006 5:19 pm

Napisal/-a smuky Pe apr 03, 2009 12:43 pm

Evo tukaj razlaga,razlika in pravila za turbo rondo!Odlično!! :)
Upam,da je zdaj jasna razlika med turbo rondojem in navadnim rondojem.
Jaz sem definitiuno za turbo rondo! ;)

TURBO KROŽIŠČA

V Kopru, blizu Lesnine, smo dobili prvo turbo krožišče v Sloveniji. Ker je to prvo takšno krožišče v Sloveniji,ljudje še ne vedo kako se po takem krožišču vozi. In zato smo se v Društvu za kulturo, šport in razvoj KS LIVADE odločili, da predstavimo turbo krožišče in pravila, ki za to križišče veljajo.

Turbo – krožna križišča so novejšega datuma kar pomeni, da v tem trenutku še ne poznamo vseh njihovih prednosti, še manj pa slabosti. Do današnjega dne je izvedenih le nekaj primerov takih krožnih križišč in še to le na Nizozemskem. Torej imamo le malo rezultatov raziskav in izkušenj (in še to le iz ene države), te izkušnje pa so pridobljene na zelo majhnem številu konkretnih primerov. Zato prave odgovore na projekt »turbo krožišče« bomo dobili komaj čez nekaj časa.


Osnovne lastnosti krožnega križišča s spiralnim krožnim voziščem - ''turbo – krožnega križišča''

Glavna lastnost turbo – krožnega križišča je fizična ločenost prometnih tokov. Prometna toka se fizično ločita že pred uvozom v krožno križišče, ločena sta na krožnem vozišču, ločeno pa sta vodena tudi na izvozu iz krožnega križišča. Fizično ločevanje se doseže z deniveliranimi otoki, delineatorji, spuščenimi robniki ali na podoben način. Fizična ločenost voznih pasov se prekinja le na mestih predvidenega uvažanja (notranji krožni vozni pas) v krožno križišče.

Ko se voznik na uvozu odloči na katerem izvozu ga bo zapustil, odločitve ni več možno spreminjati, saj turbo krožno križišče ne omogoča spremembe voznih pasov v krožnem vozišču (prepletanja).Voznik se mora pravilno razvrstiti že pred uvozom. Ta navidezna pomankljivost je v bistvu osnovna prednost turbo – krožnega križišča pred ''običajnim'' dvopasovnim krožnim križiščem, saj odpadejo konfliktne točke prepletanja na krožnemkrozišču.

Posledici fizične ločenosti prometnih tokov na celotnem območju turbo – krožnega križišča (z izjemo mest
uvozov) v primerjavi z ''običajnim'' dvopasovnim krožnim križiščem sta:

- večje hitrosti vožnje skozi križišče (dejstvo, da je vsakemu smernemu prometnemu toku namenjen svoj vozni pas in da ni nevarnih prepletanj, povzroča pri voznikih občutek večje varnosti, kar pa rezultira z večjo
hitrostjo),

- večja prepustnost (uporaba notranjega krožnega voznega pasu postane atraktivnejša in ta prične ''delovati'' s polno močjo, uvozni prometni tok ni več omahljiv pri uvažanju v krožno vozišče (voznik opazuje vozila samo na enem krožnem voznem pasu), s čimer se poveča prepustna sposobnost uvozov), odpadejo pa tudi zastoji in zmede v primeru zapuščanja krožnega vozišča z notranjega krožnega voznega pasu.

Negativna posledica prej navedenega je zmanjšanje ravni prometne varnosti nemotoriziranih udeležencev v prometu, ki pa jo v takih primerih rešujemo z vodenjem le – teh v drugi ravnini.

Razlika med "običajnim" in turbokrožiščem

Klasično dvopasovno krožišče:

- Prometni pasovi so označeni z ločilno
črto.


- Voznik lahko poljubno izbira izvoz.

- Pri uvozu v krožišče voznik opazuje vozila na obeh prometnih pasovih.

- Mogoče je prepletanje (voznik lahko menjava krožni prometni pas).

- Voznik si lahko izbere izvoz tudi v smeri, iz katere je prišel (prevozi cel krog in se obrne nazaj k točki, na kateri je vstopil v krožišče).

- Hitrost motornega prometa v teh krožiščih je odvisna od izvedbe priključkov.


Turbokrožišče:

- Prometni pasovi so med seboj fizično ločeni.

- Voznik se mora pravilno razvrstiti že pred uvozom.

- Pri uvozu v krožišče voznik opazuje samo vozila na enem krožnem prometnem pasu.

- Ni prepletanja (je samo ena točka, v kateri lahko voznik sprejme odločitev, da bo krožno križišče zapustil ali pa nadaljeval krožno vožnjo) oziroma menjave prometnega pasu.

- Praviloma na teh krožiščih vračanje v smeri
prihoda ni mogoče.


- Praviloma so ta krožišča zasnovana tako, da
hitrost vozil v njih ne preseže 35 km/h.

Pravila vožnje v turbokrožišču:

- Pred uvozom v krožno križišče se na podlagi informacij, ki jih daje prometna signalizacija, razvrstimo na
ustrezen prometni pas. Vse spremembe prometnih pasov pred krožnim križiščem se kot pri vseh drugih
menjavah prometnih pasov nakažejo s smernimi kazalci.

- Če s prometno signalizacijo ni določeno drugače, mora voznik motornega vozila na uvozu dati prednost
pešcem in kolesarjem, ki prečkajo krak krožnega križišča na prehodu za pešce ali kolesarje.

- Pri približevanju uvozu v krožno križišče voznik motornega vozila zmanjša hitrost vožnje. Če so na krožnem
vozišču vozila na kratki oddaljenosti, ustavi vozilo na uvozu v krožno križišče, če pa uvoz že zasedajo druga
vozila, mora ustaviti pred prehodom za pešce oziroma kolesarje.

- Če krožno vozišče iz smeri prihoda vozil ni zasedeno ali so vozila na krožnem vozišču iz smeri prihoda vozil
na tolikšni oddaljenosti, da je mogoče varno vključevanje, voznik nadaljuje vožnjo s primerno hitrostjo in se
po nepotrebnem ne ustavlja.

- Na uvozu ni treba vklopiti ne desnega ne levega smernega kazalca.

- Menjava prometnih pasov v turbokrižišču je prepovedana!

- Pri zapuščanju turbokrožišča je vklop desnega smernega kazalca obvezen, saj je to edini način obveščanja
voznikov, ki vozijo za nami, da zapuščamo krožno križišče.

- Če s prometno signalizacijo ni predpisano drugače, mora voznik motornega vozila na izvozu iz krožnega
križišča dati prednost pešcem in kolesarjem, ki prečkajo krak krožnega križišča na prehodu za pešce in
kolesarje.

evo tukaj še link
http://www.livade.net/fileadmin/datoteke/turbo_krožišče.pdf

mišek je napisal/-a:V Kopro že imate tako krožišče, se dogajajo kake nesreče ali pa kake čudne situacije, ko se kdo ne znajde?

Turbo krožišče v Kopru laufa tako,ko mora in nikoli nisem videl bilo kakšnih dilem da ne bi folk vedel kako in kaj....
Jaz ti povem,da je turbo rondo zakon.Jih morajo naredit več....
 
smuky
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Sr avg 09, 2006 5:19 pm

Napisal/-a smuky Pe apr 17, 2009 11:07 pm

Evo ga " TURBO RONDO " v Kopru!!Turbo rondo je zakon! :D
Ta druga fotka pa prikazuje robnik med pasovi kateri onemogoča menjavanje pasov v rondoju!!Če se ne motim je po tem robniku spraševal Mišek.....
Je pa res,da kakšnim tujcem zna pouzročat težave ta rondo in je folk,kar mal zbegan!!
Zadnjič sem šel peš tam čez in jaz vidim enega modela,ki gre iz notranjega pasa čez robnik na zunanji pas,ker je opazil,da je zajebal in pogledam jaz tablico in vidim " Pula " :roll:
Priponke
Slika007.jpg
Slika010.jpg
Zadnjič spremenil smuky, dne So apr 18, 2009 11:32 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
-=davor=-
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: To feb 15, 2005 10:29 am
Kraj: Ptuj - Slovenske Gorice

Napisal/-a -=davor=- So apr 18, 2009 6:30 am

Eno Turbo krožišče se gradi v Mariboru to je ta Titova cesta, če se iz središča Maribora pelješ čez Titov most (4pasovnica) mimo europarka...
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek So apr 18, 2009 8:04 am

-=davor=- je napisal/-a:Eno Turbo krožišče se gradi v Mariboru to je ta Titova cesta, če se iz središča Maribora pelješ čez Titov most (4pasovnica) mimo europarka...


...

mišek je napisal/-a:Slika


aja.. je že odprto..
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky So apr 18, 2009 11:05 am

pa eden v mariboru je še tam ko greš iz mesta,mimo qulandije naravnost na tevelkem krožnem. Naslednji pa je turbo. On je že odprt? sem enkrat hoto it tam in so meli slabo označeno, da cesta za naravnost še ni odprta in sem skakal čez ta sredinski "robnik"

Drugače je pa dost lažje se peljat čez turbo krožšče, ker pol tolk ni treba gledat kdaj si bo kdo premislil.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Ronin
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So jul 24, 2004 12:29 pm

Napisal/-a Ronin Po apr 19, 2010 9:34 pm

No, tud rondo Tomacevo bo prenovljen. Dodaten pas in semaforji znotraj rondoja. Pa pasovi bodo baje loceni. Bomo vidli kaksen vpliv bo imel. Nekaksna mesanica turbo krizisca...

Aja, a nimajo v tujini tako narejen, da so na uvozih (AC, mogoce na rondo) postavljeni semaforji?

se link: http://www.delo.si/clanek/104235
There is no time...
 
meganetune
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 55
Pridružen: So avg 22, 2009 6:41 pm

Napisal/-a meganetune Po apr 19, 2010 11:06 pm

meni so rondoji super sploh zato ker je večji pretok prometa Sploh te Turbo rondoji So zakon..Upam da jih bodo zgradili čimveč...samo to skakanje iz notranjega na zunanji pas na navadnih pa zna bit včasih nevarno sploh pa ob konicah je katastrofa!!
zadnjič sem sel glih domov iz supernove na rudniku okoli 3 .popoldne pa sem zapeljal na notranji pas ka sem sel okoli nazaj tam kjer sem se vključil pa se je en tip itak gasa na zunanji pas vključil in je bil pol avta pred menoj in ne vem kaj je gledu al ni hotu bremzat ker so se pred njem vključevali v rondo in naenkrat hotu vame zapelat na notranjega...katastrofa..pa smo šli še en krog..bi bilo treba ljudi se malo naučit kaj pomeni MRTVI KOT pa da bi bilo malo fajn včasih glavo obrnt LEVO predno zapeleš levo...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov