Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To nov 16, 2004 4:40 pm

S petko turbo sem lahko uno turbo sam u končni pojedu drgač sm ga pa sam odzad gledu. Samo uno ima 250kg manj od petke turbo. Tipo2.0 se lahko s puntotom samo u končni hitrosti primerja povso drugje pa odzad ostane. Punto 2.0 je bil narjen kao antigolf GTI v Italiji tko kt je bila 19 16V narjena za antigolf GTI v Franciji. In se lahko primerjata z avtomobili v istem razredu brez turbine komot, ko pa omenjaš turbino pa nimata kej praskat, razen po končni hitrosti.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
WILLIAMSCAR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Če maj 20, 2004 3:28 pm

Napisal/-a WILLIAMSCAR To nov 16, 2004 4:50 pm

sam sem mev petko turbo in moram priznat da je petka dost bol ruknla kot uno turbo večji sunek je mela
ALONSO CAR
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a FireSTORM To nov 16, 2004 4:52 pm

Punto 2.0 :?:
mk.1 :?:
nisem še slišal, oz. niti videl tega :P
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 To nov 16, 2004 9:11 pm

nebivedu je napisal/-a:S petko turbo sem lahko uno turbo sam u končni pojedu drgač sm ga pa sam odzad gledu. Samo uno ima 250kg manj od petke turbo. Tipo2.0 se lahko s puntotom samo u končni hitrosti primerja povso drugje pa odzad ostane. Punto 2.0 je bil narjen kao antigolf GTI v Italiji tko kt je bila 19 16V narjena za antigolf GTI v Franciji. In se lahko primerjata z avtomobili v istem razredu brez turbine komot, ko pa omenjaš turbino pa nimata kej praskat, razen po končni hitrosti.


Uno je težji od petke. R 5 turbo ima cca 800 kg pleha. Imel sem r5 turbo, malce navito... ma to gre k Satan, edina velika slabost petke je njena torzija in s tem lega na cesti pri vožnji na meji.

lp
 
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Po avg 18, 2003 8:58 am
Kraj: Celje

Napisal/-a A3Turbo4Life Sr nov 17, 2004 3:58 pm

mito155 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:S petko turbo sem lahko uno turbo sam u končni pojedu drgač sm ga pa sam odzad gledu. Samo uno ima 250kg manj od petke turbo. Tipo2.0 se lahko s puntotom samo u končni hitrosti primerja povso drugje pa odzad ostane. Punto 2.0 je bil narjen kao antigolf GTI v Italiji tko kt je bila 19 16V narjena za antigolf GTI v Franciji. In se lahko primerjata z avtomobili v istem razredu brez turbine komot, ko pa omenjaš turbino pa nimata kej praskat, razen po končni hitrosti.


Uno je težji od petke. R 5 turbo ima cca 800 kg pleha. Imel sem r5 turbo, malce navito... ma to gre k Satan, edina velika slabost petke je njena torzija in s tem lega na cesti pri vožnji na meji.

lp


Točno tako. Uno Mk2 je precej težji od petke GT.

Za Puntoja 2.0 pa še nisem nikoli slišal. :shock:

Bye
Uno Turbo Racing - Slippery when boosting
-----------------------------------------------------------
Sex is one of the most wholesome, beautiful and natural experiences that money can buy
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr nov 17, 2004 4:07 pm

Uno je lažji od petke??? Imel sem turbaka R5 pa je imela 960kg, vagal so mi jo pri tehničnem, tko da ne vem od kje vam, da je lažja od unota. Uno turbo ima z 20 litri bencina v tanku merjeno na vagi točno 770kg.

Men torzija ni delala nobenih težav na petki turbo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Sr nov 17, 2004 9:23 pm

FULL petk turbo je mel folk ,to je pa bil moj prvi avto........zakon,ceprav so mediji tem dvem avtom dali take ocene petka v staylingu je prekasala unota,uno pa petko v hitrosti,v pospesku,seveda ce govorimo o r5 gt turbo 2,ce pa o maxi sceni pa sej se ve :lol: sam petka nima kaj iskat proti puntotu gt :) ,aja sel sem prekontrolirat porabo fiat coupeja turbo in sicer 16v turbo je pil 16.2 litra na 100, 221 konjski 20v pa 22.4 litrov!!!
zato pa rab tudi turbo denarnica :roll:
 
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Po avg 18, 2003 8:58 am
Kraj: Celje

Napisal/-a A3Turbo4Life Če nov 18, 2004 7:25 pm

R5 GT Turbo 830-860kg
Uno Turbo 900-940kg

Bye
Uno Turbo Racing - Slippery when boosting
-----------------------------------------------------------
Sex is one of the most wholesome, beautiful and natural experiences that money can buy
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 Če nov 18, 2004 8:56 pm

fiat gt je napisal/-a:FULL petk turbo je mel folk ,to je pa bil moj prvi avto........zakon,ceprav so mediji tem dvem avtom dali take ocene petka v staylingu je prekasala unota,uno pa petko v hitrosti,v pospesku,seveda ce govorimo o r5 gt turbo 2,ce pa o maxi sceni pa sej se ve :lol: sam petka nima kaj iskat proti puntotu gt :) ,aja sel sem prekontrolirat porabo fiat coupeja turbo in sicer 16v turbo je pil 16.2 litra na 100, 221 konjski 20v pa 22.4 litrov!!!
zato pa rab tudi turbo denarnica :roll:


samo za info. R5 gt turbo, naredi prepih v pospeških (govorimo o 1., 2., 3. prestavi) unotu turbotu, ta naredi prepih puntu Gt-ju. punto gt ima prednost samo v večjem navoru. Petka ima veliko prednost v kratkih prestavah in teži. poleg tega ima petka še eno prednost in to je vplinjač. NOBENEGA štroma, vse lahko dostopno. Zamenjava turbine v samo tri četrt ure. Sama stara potrjena tehnologija. Nič el. pomagal, senzorjev pritiska,.. Ok sej neki ma, sam to je vse enostavno.
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt Če nov 18, 2004 11:15 pm

Kolikor vem js petka ni nikol uscala unota!!!!.ker pol bi tudi puntota............!!in ce je tko k pravis ti bi petka oba uscala!!!???petka ma prednost ker ma uplinjac ja ,teoreticno v praksi pa ne pije zastonj 17 litrov :twisted: js sem petko kupil od tipa iz tolmina ki je vozil rally,moja je torej mela menjalnik h grupe za gorske dirke in ni sla vec kot 180 km/h.....samo do 180 je trgalo!!!!samo to so izjeme ,in se tezja je k uno!!!!!zato nemore bit tko....je pa to tko mi govorimo ta je lazji ,pa gre boljse oz.ma boljse pospeske ..........ampak usi tej avti imajo prednji pogon,zato je tezko definirat......
Primer: alfa 147 GTA 250 konjev (prednji pogon) 6s do 100 GOLF 4 VR32 240 (4X4) ima 6.8 do sto....ampak z golfom jih bos prej realiziral 100 km/h kot alfa........ki nima niti mehanizma ,za proti zdrsu koles,oz ma sam pol baje so mi rekli da neda une sportnosti......vec.......zgubi boooo nevem zakaj,medtem ko punto ...vsaj tisti ki ga ima
mogoce oz dobro ve da je zaradi tega ker je motor svoh 1.4......ima ob startu.....slab start z mesta .....in ce se neves pri GT-JU naredi najvec pospeska 2 prestava!!!!!!!!! :lol: tko da je odvisno!! uno ma kao boljse pospeske,sam je tud lazji,kar je + in -,zakaj? ker seveda ce je lazji kolesa lazje drsijo....tle je odvisno vec faktorjev tudi slab asfalt da minus prej unotu k gt-ju!!
 
Uporabniški avatar
A3Turbo4Life
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Po avg 18, 2003 8:58 am
Kraj: Celje

Napisal/-a A3Turbo4Life So nov 20, 2004 1:36 pm

ker seveda ce je lazji kolesa lazje drsijo....tle je odvisno vec faktorjev tudi slab asfalt da minus prej unotu k gt-ju!!


To je res. AMpak moraš vedeti, da imaš recimo te probleme s trakcijo v prvi prestavi, druga pa je že bolj kulturna in se lažje dozira, kjer pa tudi pride do igre teža avtomobila.

Torej ti teža recimo da pomaga samo pri startu iz 0, pa še samo zeloo kratek čas. Potem te pa ta teža ovira.

Bye
Uno Turbo Racing - Slippery when boosting
-----------------------------------------------------------
Sex is one of the most wholesome, beautiful and natural experiences that money can buy
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT So nov 20, 2004 2:23 pm

fiat gt je napisal/-a:No pri tazadnjem unotu se turbine niso razlikovle vec tolko,ampak samo v vetrnici,IN se ena stvar uno1.4 je bil tudi brez katalizatorja in z njim!baje kar se prebral za unoti z kat.niso sli tko dobro!!!! ;) Moj punto je pa giallo ginestra barve.........letnik 1999,izdelanih je bilo malo seriji ........in sicer samo za GB........ima pa tale punto serijsko ze 160 konjickov!!!!!koliko jih pa ima sedaj pa :P


Ah dej no, ne se zmišljavat reči katere niso res!!

Nikoli ni obstajal Punto GT z 160 konji!!!

Obstajajo samo dve različici z motorjem 176A4000 kateri je imel 136 konjev ( in ta motor so meli 1. serija in 2. serija, samo da 2. seriji je pisalo v prometni 98kw, 1. seriji pa 100kw), pole pa sredi leta 1997 je pršla tretja serija z motorjem 176B6000, ker so ga mogli spremenit zaradi tega ker star motor ni ustrezal ekološkim predpisom EU, spremenili so pa odmično, nov program v rač in zmanjšali konje, tko da ni več tko močen kot star motor.

Ti pa ne mi z nekimi GT abarth in 160 konji, ker ni res!!!
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt So nov 20, 2004 3:31 pm

Ceprav so se konji zmanjsali punto gt ni izgubil nic ne na pospeskih ne na koncni..........to je prvo!!
drugo ,da se ne bova kregala.......ce nisi vidu puntota izdelanega posebej za great britain.......torej po narocilu!!!!in neves da ima 160 konjev.......sepravi da ga nisi vidu......prosim ne govorit........neumnosti,in se prej prepricaj...tudi lancie integralke....ni da tko recem skor nikjer zapisano da je obstajala tudi cabrio!!!!!!!!pa ceprav je mela 270 konjev.......,torej te prosim se prej prepricaj pol govori :evil:
 
Uporabniški avatar
WILLIAMSCAR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Če maj 20, 2004 3:28 pm

Napisal/-a WILLIAMSCAR So nov 20, 2004 3:55 pm

Iz izkušenj vam povem da je petka dost bol huda kot uno in punto ima dost bolš pospeške! vem ker sem mev že 2 petki brat ima pa unota turbota pa je petka dost bol prlimala kot uno
ALONSO CAR
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a mito155 So nov 20, 2004 6:06 pm

WILLIAMSCAR je napisal/-a:Iz izkušenj vam povem da je petka dost bol huda kot uno in punto ima dost bolš pospeške! vem ker sem mev že 2 petki brat ima pa unota turbota pa je petka dost bol prlimala kot uno


Se podpišem pod to. Punto Gt na mojo sedanjo žalost ne more praskat proti r5 turbo. pod pogojem, da sta oba originalna in enako očuvana.

Prednost punta pre unotom in petko je samo v tem, da imaš notri že občutek avtomobila. Pri petki in unotu imaš pa občutek rally specialke. :D
 
Uporabniški avatar
krofl
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Sr avg 04, 2004 9:48 pm
Kraj: Zasavje

Napisal/-a krofl So nov 20, 2004 6:10 pm

fiat gt je napisal/-a:Ceprav so se konji zmanjsali punto gt ni izgubil nic ne na pospeskih ne na koncni..........to je prvo!!
drugo ,da se ne bova kregala.......ce nisi vidu puntota izdelanega posebej za great britain.......torej po narocilu!!!!in neves da ima 160 konjev.......sepravi da ga nisi vidu......prosim ne govorit........neumnosti,in se prej prepricaj...tudi lancie integralke....ni da tko recem skor nikjer zapisano da je obstajala tudi cabrio!!!!!!!!pa ceprav je mela 270 konjev.......,torej te prosim se prej prepricaj pol govori :evil:


A pol ma tvoj punto na desni volan?? Dej ne s*** no!!!
SlikaSlika
Bmw 530d and Renault 5 Five
 
Uporabniški avatar
WILLIAMSCAR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Če maj 20, 2004 3:28 pm

Napisal/-a WILLIAMSCAR So nov 20, 2004 6:21 pm

sej ne rečem da punto ne lima lima sam ne toliko kot petka! je pa res da je punto le malo bol sodoben avto. ima ga moj prijatel in moram rečt da je dober avto.
ALONSO CAR
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt So nov 20, 2004 7:20 pm

ko bo kako srecanje ti dokazem,pol pa vsi ki nimate prav.......placate meni en bokal peera!!!!!!!!!!!! :lol:
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt So nov 20, 2004 7:32 pm

Evo podatke!!!!!!!!!!!1
RENAULT 5 GT TURBO

Suralimentation:TURBO GARRETT T2 (0.70 bar)+intercooler
konji:120 pri 5750tr/min
navor:160NM pri 3750tr/min
teza:830
koncna:204km/h
0-100:8.2
0-400m:15.7
0-1000m:29.4


FIAT PUNTO GT TURBO
Suralimentation:TURBO IHI VL7 (1.3 bar)+intercooler
konji:130 pri5750tr/min
navor 208NM pri 3000tr/min
teza:1000
koncna:205
0-100 7.9
0-400:15.5
0-1000:29.2

Po kateri logiki pol lahko petka gre boljse??????
lahko je sam tak obcutek
mel sem petko in zdaj mam puntota........tko da vem za oba!!!!
 
fiat gt
Novinec
 
Prispevkov: 297
Pridružen: Če jul 29, 2004 11:03 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a fiat gt So nov 20, 2004 7:32 pm

Evo podatke!!!!!!!!!!!1
RENAULT 5 GT TURBO

Suralimentation:TURBO GARRETT T2 (0.70 bar)+intercooler
konji:120 pri 5750tr/min
navor:160NM pri 3750tr/min
teza:830
koncna:204km/h
0-100:8.2
0-400m:15.7
0-1000m:29.4


FIAT PUNTO GT TURBO
Suralimentation:TURBO IHI VL7 (1.3 bar)+intercooler
konji:130 pri5750tr/min
navor 208NM pri 3000tr/min
teza:1000
koncna:205
0-100 7.9
0-400:15.5
0-1000:29.2

Po kateri logiki pol lahko petka gre boljse??????
lahko je sam tak obcutek
mel sem petko in zdaj mam puntota........tko da vem za oba!!!!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov