Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr nov 17, 2004 11:28 am

A drugač ma zadaj pogon, če ni 4x4 vklopljen ?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr nov 17, 2004 12:03 pm

Na žalost spredaj. Lahko pa nardim samo zaden pogon s tem da odstranim prednji polosovini, kar se pri mojem avtu da.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Sr nov 17, 2004 1:38 pm

Po makedamu naj bi blo 100krat bols ce je AWD torej impreza....kar je logicno... ;) Za po asvaltu pa naj bi bol pristne uzitke dozivljal z RWD. A torej to pomeni da ce imas 911-ko carerro S so bol pristni uzitki k pa Carrero 4S?? Cemu potem 4S....mogoce bolj varni voznji v dezju? :shock: Pa s porsem bi se pelu po dirkaliscu seveda...ne vem kdo bi sel na makedam s poršom.... :P
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr nov 17, 2004 1:51 pm

Caterham je napisal/-a:Po makedamu naj bi blo 100krat bols ce je AWD torej impreza....kar je logicno... ;) Za po asvaltu pa naj bi bol pristne uzitke dozivljal z RWD. A torej to pomeni da ce imas 911-ko carerro S so bol pristni uzitki k pa Carrero 4S?? Cemu potem 4S....mogoce bolj varni voznji v dezju? :shock: Pa s porsem bi se pelu po dirkaliscu seveda...ne vem kdo bi sel na makedam s poršom.... :P


Predvsem zaradi "varnosti" ima Carrera tudi 4pogon...že po suhem, kaj pa šele po mokrem, ni ravno lahko krotiti več kot 300KM na zadnjih kolesih, vsej elektroniki navkljub...in očitno se pri Porscheju zavedajo, da tega avta ne kupujejo samo dirkači in ekstremno dobri vozniki!
Primer...
V M3-ju lučka ki opozarja na delovanje sistema proti zdrsavanju pogonskih koles včasih na suhem gori...gori in ne utripa še v tretji prestavi ob pohojeni stopalki za plin...seveda odvisno od podlage, pa vseeno...

P.S Tudi 4pogon od Porscheja ni ravno takšen kot je "trotl ziher" varni pogon ala VW, Volvo ipd.. ;) Je naravnan precej bolj športno ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Sr nov 17, 2004 2:03 pm

Slide je napisal/-a:
Caterham je napisal/-a:Po makedamu naj bi blo 100krat bols ce je AWD torej impreza....kar je logicno... ;) Za po asvaltu pa naj bi bol pristne uzitke dozivljal z RWD. A torej to pomeni da ce imas 911-ko carerro S so bol pristni uzitki k pa Carrero 4S?? Cemu potem 4S....mogoce bolj varni voznji v dezju? :shock: Pa s porsem bi se pelu po dirkaliscu seveda...ne vem kdo bi sel na makedam s poršom.... :P


Predvsem zaradi "varnosti" ima Carrera tudi 4pogon...že po suhem, kaj pa šele po mokrem, ni ravno lahko krotiti več kot 300KM na zadnjih kolesih, vsej elektroniki navkljub...in očitno se pri Porscheju zavedajo, da tega avta ne kupujejo samo dirkači in ekstremno dobri vozniki!
Primer...
V M3-ju lučka ki opozarja na delovanje sistema proti zdrsavanju pogonskih koles včasih na suhem gori...gori in ne utripa še v tretji prestavi ob pohojeni stopalki za plin...seveda odvisno od podlage, pa vseeno...

P.S Tudi 4pogon od Porscheja ni ravno takšen kot je "trotl ziher" varni pogon ala VW, Volvo ipd.. ;) Je naravnan precej bolj športno ;)


Domnevam da ma res Carerra AWD zarad varnosti. K vidm ksnga dedka za volanom se mi avto kr zasmil..... Ne vem kaj bi naredu model ce bi blo mal mokro pa bi mu mal spodnesel zadek... ;) Po drugi strani so se pa dobr pr Poršu to zmisnli....dost vec avtov zato prodajo.... :lol:
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr nov 17, 2004 2:07 pm

Pa ne me tko za besedo držat...varen...to je bolj tko...kok je lahko avto s 300 konji varen pri kakem atu je bolj relativno...definitivno, pa je bolj prijazen do uporabnika v spolzkem, če 300 konjev praska na vseh 4 kolesih kot pa le na zadnjih dveh ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr nov 17, 2004 2:21 pm

Porš je tut dober primer ja. Carrere imajo nekatere 4 pogon, prav tako turboti. GT3 recimo, ki je pa res športnik namenjen tudi za na stezo ima pa samo zadnji pogon. Sigurno je lažje obvladati 4 pogon, sploh pri taki moči, ampak za na stezo je še vseeno bolj primeren RWD očitno.
 
Uporabniški avatar
Zok
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če feb 20, 2003 12:34 pm
Kraj: Ponikva

Napisal/-a Zok Sr nov 17, 2004 2:58 pm

iKst je napisal/-a:Če bi bil 4wd boljši pol bi formule in GTji imeli 4wd :)
awd pobere vec moci (trenja) kot rwd. pa tezji je.
Mondeo mk3 saloon 2.0 TDCi - 186 HP, 408 Nm
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr nov 17, 2004 3:32 pm

A ni za na steze ena omejitev v kilogramih. Mislim, da imajo eno omejitev 120kg al neki tazga, tko da za na steze rajš nardijo pol RWD, ker je nsaj 100kg lažji od AWD.
Old subarus never die, they just get faster!
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr nov 17, 2004 3:37 pm

Verjetno je odvisno od dikre. Čeprav dvomim, da je teža formule omejena navzgor.
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Pe nov 19, 2004 7:43 pm

@Slide

A se ti zdi da bi Lamborghini s samo zadnjim pogonom bolse case dosegal npr. na nurburgringu k pa AWD? A se potem inzenirji odlocajo za AWD res samo zarad varnosti in lazjega urpavljanja mocnih avtomobilov?
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Pe nov 19, 2004 7:57 pm

Caterham je napisal/-a:@Slide

A se ti zdi da bi Lamborghini s samo zadnjim pogonom bolse case dosegal npr. na nurburgringu k pa AWD? A se potem inzenirji odlocajo za AWD res samo zarad varnosti in lazjega urpavljanja mocnih avtomobilov?


preden ga je prevzel audi je bil bojda lamborghini eden od najbolj zaj****** avtov za vozit in si moral biti kar malo atleta, da si ga krotil...no sej pomoje smo vsi gledal ta filmček :) ...

zdej pa...prava milina baje :) ...

morda je vpeljava AWD-ja tudi eden izmed njihovih posegov, tako da ja, morda zaradi lažjega upravljanja...
GTI
ITR
E30
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst So nov 20, 2004 12:13 am

Sigurno, Diablo je bil baje res zaj**** za vozit (upam, da bom kdaj doživel :)) Ampak ne pozabit da je tudi Diablo imel 4WD. Ni vse samo v pogonu. Še enkrat bom reku. Da bi videl razliko med RWD in 4WD bi blo treba sprobat 2 enaka avtomobila z različnima pogonoma. Vse ostalo ni verodostojen pokazatelj kateri pogon je boljši.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So nov 20, 2004 7:00 am

iKst, se popolnoma strinjam, ampak problem je, da večina takšnih proizvajalcev, ki ponuja pri istem modelu obe opciji RWD in AWD, recimo X-drive od BMW, ali 4-matic od Mercedesa, ponuja "varni" vsekolesni pogon, večjemu dodeljevanju moči na zadnja kolesa navkljub. Jaz mislim, da bi bil najboljši pokazatelj sistem, kot ga ima aktualni model Impreze, ali pa Skyline, kjer lahko nastavljaš koliko navora bo šlo na zadnja kolesa, čeprav je pri Imprezi zopet problem, saj gre lahko na zadnja kolesa največ 90% navora, če ta pa zdrsneta, pa najmanj 60%...upam da sem razumljivo povedal...to govorim za najskrajnejšo nastavitev sredinskega diferenciala nazaj.
Dvomim da se pri Skylinu da sprednji pogon popolnoma odklopit, a se v njegov sistem raje ne bi poglabljal, saj ga ne poznam...ampak mislim, da če bi recimo kakšno Imprezo ali podoben avto opremili s popolnoma nastavljivim diferencialom, ki bi dopuščal popoln odklop sprednjega pogona, da bi bilo pa to kar verodostojen preizkus...čeprav ostaja nekaj pribitka teže v nosu...
Kakorkoli že, verjetno bi s profesionalnim voznikom dosegel boljši čas RWD na suhi pisti, ali pa sploh ne,saj so pri teh resnično športnih avtomobilih, tudi 4pogoni izpopolnjeni do te mere, da se z golimi časi na krog lahko kosajo z RWD...ampak govorim o osebnih avtomobilih in ne o izključno dirkanju namenjenih enosedih...
Kakšen pogon pa koga zabava, je pa spet IZKLJUČNO stvar posameznika, kar je pa že iKst dost lepo povedal.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham So nov 20, 2004 3:15 pm

@Slide

Po slikcah sodec znas ti uzivat tut s FWD.... ;) :D Sm gledu Pr Volvotu S60 k ma isto masino pa FWD in AWD...in ma FWD bolse pospeske....mal cudn, k FWD avti so pa dost slabsi pr pospeskih. Pa se neki, sm brau avtomagazin.....Audi 3,2 AWD (250KM)je dosegu cas na mobikrogu 1:15,0....ENAKO K Mazda3 GTA FWD (150KM)??? Kje je logika? Al je napaka v tisku?
No need to be big to go fast......
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst So nov 20, 2004 3:27 pm

Kot je bilo že napisano so 4WD avtomobili dosti težji od 2WD. Sploh avtomobili s sprednjim pogonom so varčni, kar se tega tiče, ker ni treba nobenih dodatnih diferencialov pa dolgih kardanov itd. Teža pa FUL vpliva na pospeške, sploh na štartu iz mesta se ful pozna.

Tisto z 1.15 pa ni napaka v tisku ampak realnost. Folk pač pogleda kolk ma avto konjev in pospeške do 100 in na podlagi tega oceni kolk je hiter. Napaka. V realnosti je največja moč motorja zadnja stvar, ki je pomembna pri hitrosti na cesti ali dirkališču. Treba je gledat cel paket; krivuljo navora, podvozje, gume, šasijo...

Aja, poleg tega tisti Quatro v Audiju ni tapravi 4 pogon. To je ubistvu FWD avto, ki je sposoben prenesti nekaj moči tudi na zadnja kolesa, če postane podlaga spolzka. Na suhi cesti je to spet najslabša možna kombinacija, pomoje. Avto je praktično FWD ampak vseeno more zraven nosit dodatno težko, ki pride s 4WD. Mogoče se motim, tega audija še nesem peljal in nevem kako je v resnici. Tole sklepam tko iz teorije :)
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman So nov 20, 2004 5:17 pm

Caterham je napisal/-a:@Slide

Po slikcah sodec znas ti uzivat tut s FWD.... ;) :D Sm gledu Pr Volvotu S60 k ma isto masino pa FWD in AWD...in ma FWD bolse pospeske....mal cudn, k FWD avti so pa dost slabsi pr pospeskih. Pa se neki, sm brau avtomagazin.....Audi 3,2 AWD (250KM)je dosegu cas na mobikrogu 1:15,0....ENAKO K Mazda3 GTA FWD (150KM)??? Kje je logika? Al je napaka v tisku?

Ni napaka v tisku. Ikst ma prav. Sicer pa: 1.15 se je peljal tudi Clio RS (179 KM) ...
Poleg vsega, kar je ikst napisal, je važno tudi, kao steza ustreza avtu. A3 je zelo dober v zelo hitrih ovinkih (na mobikrogu ni) in zelo počasnih (isto). Cliotu ustrezajo precej hitri (še hitrejši, kot na mobikrogu, a je preveč neraven asfalt za clia). Mazdi Mobikrog ustreza 100%, če bi mela pa pe zaporo, bi šla pa še vsaj sekundo hitreje ...
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr nov 24, 2004 9:50 am

Caterham je napisal/-a:@Slide
Po slikcah sodec znas ti uzivat tut s FWD.... ;) :D


Ja no...se da no..čeprav tle pogrešam konje...ampak se da fajn pošrek letet :twisted:
Srčno rad bi pa ornk zaobvladal še RWD, kar mi je želja že neki časa...pa zmer neki vmes pride :evil:

LP
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Po dec 06, 2004 6:09 pm

tkole nekak zgleda RWD od murcija......

http://www.mobisux.com/album/data/500/29474Murcie.avi
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Po dec 06, 2004 6:27 pm

tole je pa iz Top Gear un bedn start murcija......
Ce bi startu tko k na prejsnem videu bi bla cist drgacna zgodba v primerjavi z Zondo..... ;)

http://www.mobisux.com/album/data/500/29474final_1_.avi
No need to be big to go fast......
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov