yogo je napisal/-a:to glede delov je zelo odvisno od avta do avta..recimo pri Golfu 19. Tdi so deli cenejši kot pr recimo golfu 1.8 GTI...tako da odvisno na kaj ciljaš...je pa tole kar je rekel možakar odzgoraj, da z bencinarjem profitiraš totalen BULL SHITT![]()
, ker je ravno obratno..
primerjava
moj oče ma PASSAT TDI 1.9...kuri mu 5.5 dizla kar znese cca 1000 sit na 100 km...oče nardi cca 1000 km ,mesečno..tako da, se na pumpi ustavi samo 1 x in zapravi okroglih 10.000
Jast vozim CIVC 1.6...kuri mi 7.5-9..povprečno 8, karznese 1650 sit na 100 prevoženih...na mesec prevozim cca 1000 km...kar pride 16500 SIT benza...glede delov pa mislim da niso deli od pasata nič dražji in nič bolj poceni kot za mojo hondo
poleg tega ima passat 90 km in pride zavarovanje ,malo manj kot za mojo civic s 125 km![]()
![]()
tako da...prihodnost je v dizlih...in v hibridnih vozilih...ne pa v bencinarjih![]()
čeprav mam raje bencinarje, ampak ko gledaš skozi denarnico se diesel bolj splača
Doctor206 je napisal/-a:mito155 je napisal/-a:Samo eno info bi dodal. TDI motorju se jermni menjajo na 60k km, bencinu na 90k, kar pomeni da pri 200k km menjas pri bencinu 2x, pri dizlu 3x. Če primerjamo da se 80 % dizlov vozi izključno po mestu, pomeni da bo turbo pri 200 k malce izrabljen, in ga bo potrebno obnoviti. Pri povprečnem bencinarju tubine ni in ni tega stroška. Olje ki dajes v bencinski avto zamenjas v povprečnem bencinu ali dizlu 10x, s tem da v turbo dizlla moraš dati dražje olje. kot info naj povem da pride za kangoo dci redni servis na 30k km
45k.To se mi zdi malce prevec glede na to da je za bencinarja prišlo mal čez 30 k
..pa ne se prepirat prevec..
TDI motorju menjat pri 60.000 in benzin(kakšen?) pri 90.000.... zmi zdi malo preveč razlike
yogo je napisal/-a:bosch pumpa za mercedes E...HAAAAAALOOOOOOOO.....mercedesE![]()
![]()
...to kupijo tisti ki majo dnar..tudi 1. MIO za pumpo če je trema..mislim ej..mercedes E...dobro da nisi reku maybach
![]()
aja...mimogrede...PASSAT od očeta ima narejenih 270.000 km...verjeli ali ne![]()
...in sicer dnevno relacije ANKARAN-KOPER-Ankaran ( 12 +12 km)...in btw...BOSCH PUMPA, PO 270.000 PREVOŽENIH ŠE VEDNO DELUJE!!
![]()
![]()
![]()
![]()
To, pa da civic sedan ne spadata v isto klaso![]()
..hmm...PASSAT je bil cca 4 MIO SIT, CIVC pa 3.7 MIO sit...
![]()
![]()
Vesi je napisal/-a:Vse je res kar je kolega strokovno razložil nekja postov višje. Pozabil je le imeniti, da je teh udarcev, zaradi nižjih obratov, ki jih dosega dizelaš, tudi teh "udarcev", skoraj 2x manj kot pri bencinarjih in posledično dizelaši lahko zelo dolgo zdržijo.
Lp, Tomaž
yogo je napisal/-a:bosch pumpa za mercedes E...HAAAAAALOOOOOOOO.....mercedesE![]()
![]()
...to kupijo tisti ki majo dnar..tudi 1. MIO za pumpo če je trema..mislim ej..mercedes E...dobro da nisi reku maybach
![]()
Doctor206 je napisal/-a:Ja ma sej itak zdej po ustopu v EU ni treba več hodit na pooblaščene sevise in ti lih tako velja garancija:P
_Jerry_ je napisal/-a:Doctor206 je napisal/-a:Ja ma sej itak zdej po ustopu v EU ni treba več hodit na pooblaščene sevise in ti lih tako velja garancija:P
Toliko NEUMNOSTI, kot jih natrosis ti v svojih postih, pa nisem videl se nikjer! Za to moras biti naravno talentiran, pa se to ni dovolj, ce vsak dan ne vadis intenzivno vsaj po 4 ure na dan![]()
Zelo mi je zal, da se moram spustiti na tvoj nivo, ampak drugace ne gre! Torej: PEJD SPAT(in pridi nazaj cez kakih 10 let, ko bos polnoleten) -svasta...
_Jerry_ je napisal/-a:Doctor206 je napisal/-a:Ja ma sej itak zdej po ustopu v EU ni treba več hodit na pooblaščene sevise in ti lih tako velja garancija:P
Toliko NEUMNOSTI, kot jih natrosis ti v svojih postih, pa nisem videl se nikjer! Za to moras biti naravno talentiran, pa se to ni dovolj, ce vsak dan ne vadis intenzivno vsaj po 4 ure na dan![]()
Zelo mi je zal, da se moram spustiti na tvoj nivo, ampak drugace ne gre! Torej: PEJD SPAT(in pridi nazaj cez kakih 10 let, ko bos polnoleten) -svasta...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov