Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če nov 18, 2004 1:11 pm

tomaz40 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Po nekih starejših statističnih podatkih pomeni za dizla en vžig pri -10 stopinjah isto obrabo kot 10.000 prevoženih kilometrov(za mašino seveda).


No ta je mal kruta ker pol noben dizel ne bi zdržal dveh zim. -10 stopinj ali manj je recimo 40 dni v letu, od tega jih recimo 30 vžgeš avto zjutraj, 10 so pa prazniki, sobote,... Če bi tole računal pol na cesti ne bi blo skor nobenga dizla, ki bi bil starejši od 3 let. :shock:


Je pa splošno znano, da se motor najbolj obrablja kadar je mrzel, če ga pa takrat še obremenjuječ (speljevanje) pa pomoje sploh ni dobr za motor.

Ampak velikrat sm verjel v nekaj, pa so mi pol drugač dokazal. Bomo vidl. :D


Motor se sicer res obrablja mal bolj dokler je mrzel... brei prejšni post.... ampak najbol pa je obremenjen ob samem zagonu... zakaj?
Vsakemu je jasno da je olje v motorju pod pritiskom (mazanje ležajev in podobno)
In ko motor ugasnemo pade tud ta pristisk.Ko motor ponovno zaženemo mora pumpa ta pritisk spet ustvarit in sicer ga ustvari prekleto hitr (pri starih in zjebanih motorjih gori lučka za olje še par sekund po vžigu) in takrat dejansk motor laufa na suho..... olje je že tko prej izteklo..... pumpa pa ga u delcu sekunde tud ne more pognat po motorju..... in takrat ojnični ležaji niso več plavajoči ampak se spremenijo u navadne ležaje..... ko pa pumpa nabije pritisk pa so spet plavajoči...to se sicer zgodi u sekundi al pa še manj..... ampak dejansk motor ob zagonu zalaufa na suho...
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Če nov 18, 2004 1:15 pm

pa karton ni zarad termostata!!!!
ko vozš piha zrak skoz hladilnik direkt v mašino
če je zuni -5°C potem piha v mašino zrak s temperaturo recimo -30°C (odvisno od hitrosti auta)
če hladiš zunanjost mašine na -30, potem se voda ne nikol segrela na 90°C in se termostat ne bo odpru
tebe bo v autu zebl, pa tud mašina bo hladna, oz olje in voda v njej

aja povišani vrtljaji niso isto k visoki vrtljaji
visoki so recimo 6000 (bencinc) povišani pa recimo 2500 (bencinc, odvisn od motorja)
podpis
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če nov 18, 2004 1:22 pm

lublancan je napisal/-a:pa karton ni zarad termostata!!!!
ko vozš piha zrak skoz hladilnik direkt v mašino
če je zuni -5°C potem piha v mašino zrak s temperaturo recimo -30°C (odvisno od hitrosti auta)
če hladiš zunanjost mašine na -30, potem se voda ne nikol segrela na 90°C in se termostat ne bo odpru
tebe bo v autu zebl, pa tud mašina bo hladna, oz olje in voda v njej

aja povišani vrtljaji niso isto k visoki vrtljaji
visoki so recimo 6000 (bencinc) povišani pa recimo 2500 (bencinc, odvisn od motorja)

emmmmmm tle si povedu nesmisel veš to? To kar si povedu zdej je nelogično.... Če je veni -5 stopinj..... se lahk ti pelješ z nadzvočno hitrostjo pa bo še vedn ozraćje melo -5 stopinj sam učinek hlajenja bo večji ker pač gre prek nekega materiala večji delaš zraka.Če je veni -5 se lahk peleš kok hitr hočeš še vedn bo -5......
Avti pa po moje tud niso narjeni tko da bi rečmo bli narjeni sam za sobno temapraturo...že res da se pozim segrejejo počasnej... ampak segrejejo se pa in to je dejstvo. Kiler je tudi skonstruiran tako da hladi motor (odvaja odvečno temp.) in to po celi površini..... dej karton spredaj.... pa stoj nekje na semaforju al pa nekje punco čakaj..... boš vidu kak hitr bo avtek zakuhal ali pa bo ventilator skoz delu in posledično zarad tega prej crknu..... če vse u motorju dela tko kot more pol ne rabiš ne kartonov ne ostalih pripomočkov.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Če nov 18, 2004 1:41 pm

tomaz40 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Po nekih starejših statističnih podatkih pomeni za dizla en vžig pri -10 stopinjah isto obrabo kot 10.000 prevoženih kilometrov(za mašino seveda).


No ta je mal kruta ker pol noben dizel ne bi zdržal dveh zim. -10 stopinj ali manj je recimo 40 dni v letu, od tega jih recimo 30 vžgeš avto zjutraj, 10 so pa prazniki, sobote,... Če bi tole računal pol na cesti ne bi blo skor nobenga dizla, ki bi bil starejši od 3 let. :shock:


Je pa splošno znano, da se motor najbolj obrablja kadar je mrzel, če ga pa takrat še obremenjuječ (speljevanje) pa pomoje sploh ni dobr za motor.

Ampak velikrat sm verjel v nekaj, pa so mi pol drugač dokazal. Bomo vidl. :D


Gre se samo za zagon...prvih par sekund ko je olje še na dnu...
Takrat dela čist na suho...
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Če nov 18, 2004 2:02 pm

Motor se sicer res obrablja mal bolj dokler je mrzel... brei prejšni post.... ampak najbol pa je obremenjen ob samem zagonu... zakaj?
Vsakemu je jasno da je olje v motorju pod pritiskom (mazanje ležajev in podobno)
In ko motor ugasnemo pade tud ta pristisk.Ko motor ponovno zaženemo mora pumpa ta pritisk spet ustvarit in sicer ga ustvari prekleto hitr (pri starih in zjebanih motorjih gori lučka za olje še par sekund po vžigu) in takrat dejansk motor laufa na suho..... olje je že tko prej izteklo..... pumpa pa ga u delcu sekunde tud ne more pognat po motorju..... in takrat ojnični ležaji niso več plavajoči ampak se spremenijo u navadne ležaje..... ko pa pumpa nabije pritisk pa so spet plavajoči...to se sicer zgodi u sekundi al pa še manj..... ampak dejansk motor ob zagonu zalaufa na suho...


Ups..oprosti Lisko tega pre nisam videl drugač ne bi še enkrat isto vpisal.. ;)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 18, 2004 2:04 pm

feto je napisal/-a:
tomaz40 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Po nekih starejših statističnih podatkih pomeni za dizla en vžig pri -10 stopinjah isto obrabo kot 10.000 prevoženih kilometrov(za mašino seveda).


No ta je mal kruta ker pol noben dizel ne bi zdržal dveh zim. -10 stopinj ali manj je recimo 40 dni v letu, od tega jih recimo 30 vžgeš avto zjutraj, 10 so pa prazniki, sobote,... Če bi tole računal pol na cesti ne bi blo skor nobenga dizla, ki bi bil starejši od 3 let. :shock:


Je pa splošno znano, da se motor najbolj obrablja kadar je mrzel, če ga pa takrat še obremenjuječ (speljevanje) pa pomoje sploh ni dobr za motor.

Ampak velikrat sm verjel v nekaj, pa so mi pol drugač dokazal. Bomo vidl. :D


Gre se samo za zagon...prvih par sekund ko je olje še na dnu...
Takrat dela čist na suho...


Jst mislim, da bo tole kar držalo. Dizel ima ogromno kompresijo in vse olje odteče na dno karterja ko je ugasnjen in ko vžgeš avto prve trenutke laufa čist na "suho", ter mora premagat tisto veliko kompresijo in takrat se sigurno dela škoda na mašini. Pri vožnji 10000km pa ni nobenih laufanj na suho, ampak je mašina vedno podmazana, zato je tam tudi skor nič škode.

Smo pa tukaj na boljšem tisti, ki imamo boxer mašine - ker so bati pod kotom 180 stopinj je pod bati vedno malo olja in tudi pri vžigu je manj obrabe.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če nov 18, 2004 2:06 pm

feto je napisal/-a:
Motor se sicer res obrablja mal bolj dokler je mrzel... brei prejšni post.... ampak najbol pa je obremenjen ob samem zagonu... zakaj?
Vsakemu je jasno da je olje v motorju pod pritiskom (mazanje ležajev in podobno)
In ko motor ugasnemo pade tud ta pristisk.Ko motor ponovno zaženemo mora pumpa ta pritisk spet ustvarit in sicer ga ustvari prekleto hitr (pri starih in zjebanih motorjih gori lučka za olje še par sekund po vžigu) in takrat dejansk motor laufa na suho..... olje je že tko prej izteklo..... pumpa pa ga u delcu sekunde tud ne more pognat po motorju..... in takrat ojnični ležaji niso več plavajoči ampak se spremenijo u navadne ležaje..... ko pa pumpa nabije pritisk pa so spet plavajoči...to se sicer zgodi u sekundi al pa še manj..... ampak dejansk motor ob zagonu zalaufa na suho...


Ups..oprosti Lisko tega pre nisam videl drugač ne bi še enkrat isto vpisal.. ;)


Ni panike sam da se strinjamo :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če nov 18, 2004 2:09 pm

nebivedu je napisal/-a:
feto je napisal/-a:
tomaz40 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Po nekih starejših statističnih podatkih pomeni za dizla en vžig pri -10 stopinjah isto obrabo kot 10.000 prevoženih kilometrov(za mašino seveda).


No ta je mal kruta ker pol noben dizel ne bi zdržal dveh zim. -10 stopinj ali manj je recimo 40 dni v letu, od tega jih recimo 30 vžgeš avto zjutraj, 10 so pa prazniki, sobote,... Če bi tole računal pol na cesti ne bi blo skor nobenga dizla, ki bi bil starejši od 3 let. :shock:


Je pa splošno znano, da se motor najbolj obrablja kadar je mrzel, če ga pa takrat še obremenjuječ (speljevanje) pa pomoje sploh ni dobr za motor.

Ampak velikrat sm verjel v nekaj, pa so mi pol drugač dokazal. Bomo vidl. :D


Gre se samo za zagon...prvih par sekund ko je olje še na dnu...
Takrat dela čist na suho...


Jst mislim, da bo tole kar držalo. Dizel ima ogromno kompresijo in vse olje odteče na dno karterja ko je ugasnjen in ko vžgeš avto prve trenutke laufa čist na "suho", ter mora premagat tisto veliko kompresijo in takrat se sigurno dela škoda na mašini. Pri vožnji 10000km pa ni nobenih laufanj na suho, ampak je mašina vedno podmazana, zato je tam tudi skor nič škode.

Smo pa tukaj na boljšem tisti, ki imamo boxer mašine - ker so bati pod kotom 180 stopinj je pod bati vedno malo olja in tudi pri vžigu je manj obrabe.


Niti ni tko važn kaki motorji so..... gre se za pritisk olja u motorju...... kjer pa ni važn kak motor je..... pritisk ob samem zagonu je v vsakem motorju 0 in šele ko pumpa to nabije na določeno vrednost dejansk ratajo ležaji plavajoči..... prej pa drsijo po steni.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Če nov 18, 2004 2:17 pm

90% obrabe motorja je zaradi hladnega zagona...baje..
Ja sem nekaj časa uporabljal eno zadevo (ne spomnim se imena) ki je pomagala..


Zdaj sem se spomnil..gre za SLICK 50,ja sem ga uporabljal nekaj časa in baje je zelo učinkovito.
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Če nov 18, 2004 2:33 pm

 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Če nov 18, 2004 2:41 pm

lisko:Klenkanje bi ti lohk pokazu na avtu, ki ga vozim jest sam, sam mi je nekak všeč če bo še dolgo delal tko da raj ne bi. Pojavi se, kadar je motor obremenjen, pa nima dosti moči. Ponavadi: Če bi speljal v klanec pri recimo 1000rpm in na hitro spustil sklopko. Se sliši in ne moreš falit kaj je to.
Glede kartonov... a me hočeš zdej prepričat da je mel pred 20 leti 90% avtomobilov na slovenskih cestah uničen termostat? :shock:
Glede obrabe motorja: Ja seveda hladen zagon najbolj obrabi motor ampak v naši debati to nima pomena, ker mora vsak vžgat mrzel motor. Vprašanje o katerem ljudje tukaj govorijo je a potem takoj speljat al še počakat par minutk. Tko da glede zagona se 100% strinjam s tvojim mišlenjem. Pač ne more motor takoj bit namazan povsod kjer more bit in vsak motor nekaj trenutkov dela na suho.

Lublancan je cist prou mislu sam povedu je mal drugač. Pač motor je pri -5 pa recimo 100kmh na istem kot na miru pri -35stopinj. Motorji se že segrevajo samo prepočasi. Če se ti pelješ vsako jutro v službo 100km je že kul sam če se pa pozimi voziš v službo recimo 5 km daleč, pa avto brez kartona skos mrzlega mučiš. Seveda so sedanji avtomobili tut v tem pogledu že poštimani.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če nov 18, 2004 2:51 pm

tomaz40 je napisal/-a:Lublancan je cist prou mislu sam povedu je mal drugač. Pač motor je pri -5 pa recimo 100kmh na istem kot na miru pri -35stopinj. Motorji se že segrevajo samo prepočasi. Če se ti pelješ vsako jutro v službo 100km je že kul sam če se pa pozimi voziš v službo recimo 5 km daleč, pa avto brez kartona skos mrzlega mučiš. Seveda so sedanji avtomobili tut v tem pogledu že poštimani.


Tole pa mene zanima - v čem so pa današnji avtomobili poštimani - če se ti voziš še vedno od 3 do 5km do službe se tak avto ne segreje do delovne temperature, če se vanj le usedeš in odpelješ. Pri -5 rabi avto vsaj 8km pri 2500 obratih, da se segreje na delovno temperaturo. Delovna temperatura ne pomeni samo da se voda segreje - segreti se mora tudi olje, ki se pa ponavadi segreje kasneje kot voda.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
carmender
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: Ne nov 14, 2004 1:10 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a carmender Če nov 18, 2004 2:53 pm

Webasto!!!!!! Preden si zjutrej zobe umiješ, je avto že topu! Pol pa gas, pa na šiht!
 
twingo16v
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: To avg 31, 2004 1:14 pm

Napisal/-a twingo16v Če nov 18, 2004 2:54 pm

Na temo ogrevanja na mestu se je že nekaj govorilo tule:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... j&start=60

Kar se pa tiče temp. -5 je pa strokovna, termodinamična, fizikalna ali kakor hočete razlaga taka. Torej temp. zraka ki "udarja" ob motor je enaka ne glede na hitrost. S hitrostjo in posledično zaradi vrtinčenja pa se poveča toplotna prestopnost zraka (alfa (W/m2K)). Zaradi večje toplotne prestopnosti, večje histosti zraka(večja količina zraka na časovno enoto) pa je ohlajanje bolj intenzivno, oz. bolj učinkovito.[/url]
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Če nov 18, 2004 3:24 pm

nebivedu je napisal/-a:
tomaz40 je napisal/-a:Lublancan je cist prou mislu sam povedu je mal drugač. Pač motor je pri -5 pa recimo 100kmh na istem kot na miru pri -35stopinj. Motorji se že segrevajo samo prepočasi. Če se ti pelješ vsako jutro v službo 100km je že kul sam če se pa pozimi voziš v službo recimo 5 km daleč, pa avto brez kartona skos mrzlega mučiš. Seveda so sedanji avtomobili tut v tem pogledu že poštimani.


Tole pa mene zanima - v čem so pa današnji avtomobili poštimani - če se ti voziš še vedno od 3 do 5km do službe se tak avto ne segreje do delovne temperature, če se vanj le usedeš in odpelješ. Pri -5 rabi avto vsaj 8km pri 2500 obratih, da se segreje na delovno temperaturo. Delovna temperatura ne pomeni samo da se voda segreje - segreti se mora tudi olje, ki se pa ponavadi segreje kasneje kot voda.


Ne segreje se takoj ampak, se pa neprimerno hitrej segrejejo kot so se stoenke, fičoti in razni Opel Kadetti v njihovih časih. Temu se reče napredek v tehnologiji, znanju,...

Sicer ne bom dal ampak pomoje se olje ne segreva kej prav dosti dlje kot voda. Konec koncev za to da se segreje voda moraš najprej segret blok in s tem kanale po katerih potuje voda. Tko da glih neke velike razlike v času segrevanja vode in olja pomojem tut ni. Pa tut 8 km je rahlo do pretežno kruta. Računej, da je 8 kilometrov po AC če predvidevamo da se peljemo 130kmh je to 17 minut. Ma dej no.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Če nov 18, 2004 3:26 pm

twingo16v je napisal/-a:Na temo ogrevanja na mestu se je že nekaj govorilo tule:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... j&start=60

Kar se pa tiče temp. -5 je pa strokovna, termodinamična, fizikalna ali kakor hočete razlaga taka. Torej temp. zraka ki "udarja" ob motor je enaka ne glede na hitrost. S hitrostjo in posledično zaradi vrtinčenja pa se poveča toplotna prestopnost zraka (alfa (W/m2K)). Zaradi večje toplotne prestopnosti, večje histosti zraka(večja količina zraka na časovno enoto) pa je ohlajanje bolj intenzivno, oz. bolj učinkovito.[/url]


Ja sej to smo vsi hotl povedat, sam nekak nismo znal. :lol:

Pri prejšnjem mojem postu naj bi pisal: Sicer ne bom dal roko v ogenj ampak.... UPS Tiskarski škrat
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če nov 18, 2004 4:35 pm

Glede ogrevanja avta na mestu. Veliko ljudi ima razlicno mnenje in po vseh teh debatah tud sam ne vem vec, katere razlage bi se drzal.

Sem pa prisel do ene zanimive ugotovitve oz. vprasanja. Recimo, da se masina na en hod bata gor in dol obrabi enako, ce se to zgodi pri 1000rpm ali 2000rpm, s tem da v obeh primerih upostevamo enako temperaturo motorja. Iz tega sledi, da se bo avto v npr eni minuti pri 1000rpm obrabil ravno toliko kot v pol minute pri 2000rpm. Potem sem pa sel primerjat cas ogrevanja avtomobila na standgasu na mestu je trajal enih 10 minut, ob voznji s povprecno 2000rpm pa 7-8 minut. Ce sedaj moja prvotna predpostavka drzi, se je v ogrevanju na standgasu motor obrabil z 10000 obrati, pri ogrevanju z voznjo pa s 15000 obrati. Po tej logiki je ogrevanje z voznjo za 50% slabse za motor, kot pri ogrevanju na mestu. Tud ce pogledamo s stalisca okolja, je avto porabil neko majhno kolicino bencina na obrat masine pri ogrevanju na mestu. Pri ogrevanju med voznjo pa je bila ta kolicina goriva na obrat povprecno precej vecja. Iz tega stalisca je to tudi za okolje slabo.

Da pa odpravimo problem ne-mazanega delovanja, pa kaksno sekundo po zagonu motorja "pohodimo gas" do enih 2000rpm, da pumpa hitro ustvari potreben pritisk olja. Pritisk pa pomoje vzdrzuje tudi pri standgasu.

Nikjer ne pise, da je moje razmisljanje pravilno in tudi sam avto na mestu obicajno ne pustim teci dalj kot minuto, razen ce so sipe res ornk zamrznjene.

Sem pa pri svojem TDIju sedajle opazil, da dosti tezje vzge, ce je zunaj -2°C, kot ce je recimo +5°C. Se prav grdo slisi tek motorja prvih par sekund :(

Me pa zanimajo komentarji na tole moje razmisljanje.
Slika
 
PaNTerSan
Novinec
 
Prispevkov: 162
Pridružen: Ne sep 12, 2004 4:08 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a PaNTerSan Če nov 18, 2004 4:55 pm

Se pravi, da je pametno cimprej odpeljati pri nekih pametnih obratih.

Ali je potem ekvivalent, ce prizges avto in mu na 10 sekund "pomagas" z visjimi obrati tako, da nezno pritiskas gas do recimo 2000, pa cez minutko malo vec do 3000 recimo :?:

Potem gres pa sneg pucat :lol:
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Če nov 18, 2004 9:33 pm

tomaz40 dej razlož ti pojem klenkanje...... klenkanje se pojav pri nenadzorovanem vžigu mešanice u cilindru..... nikakor pa nima nič opravit s hladnim zagonom in podobno.
To kar se pa tebi sliši je pa predvžig..... na jugičih smno včasih tko nastavljal predvžig.... u breg da se je mal matru pa če slišu tipičen kovinski zvok je to pomenlo preveč predvžiga....... in si ga dal mal manj in je blo ok. In to se teb sliš ne pa kako udarjanje ležajev ob ne vem kaj..... kaj misliš da je pol metra lufta not al kaj? :) Ne me prijet za besedo ampak mislim da oljni film ki se ustvari med površinama znaša par mikronov.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Če nov 18, 2004 9:45 pm

lisko je napisal/-a:tomaz40 dej razlož ti pojem klenkanje...... klenkanje se pojav pri nenadzorovanem vžigu mešanice u cilindru..... nikakor pa nima nič opravit s hladnim zagonom in podobno.
To kar se pa tebi sliši je pa predvžig..... na jugičih smno včasih tko nastavljal predvžig.... u breg da se je mal matru pa če slišu tipičen kovinski zvok je to pomenlo preveč predvžiga....... in si ga dal mal manj in je blo ok. In to se teb sliš ne pa kako udarjanje ležajev ob ne vem kaj..... kaj misliš da je pol metra lufta not al kaj? :) Ne me prijet za besedo ampak mislim da oljni film ki se ustvari med površinama znaša par mikronov.


Ja možno da si midva mal različno predstavlava kaj pomeni klenkanje. Glih razložit ti pa ne morem. Avto nardi: kleng kling klong :lol: .
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov