andrej777 je napisal/-a:jakaracman je napisal/-a:Problem je navor, vzrajnost ...
Nardit zobnike, ki zdržijo navor litrskega motorčka (ki v celem življenju nardi recimo 50 kkm) je lažje, kot zobnike, ki zdržijo 300, 400 ali več konjev za recimo 150 kkm. Se da, smo taki menjalniki stanejo 30 in več k€.
navzdol lahko dober sekvenčni menlanik (dirkaški v avtu) zlagaš brez sklopke in brez vmesnega plina ...
Pozabljaš da tisti "litrski motorčki" iztisnejo ven tudi do 200KM in je cela mašinar z menjalnikom težaka pod 100kg. Tako da so menjalniki kr majhni. Tako da bi se dal tut za avto nardit. Moč zihr ni problem. Mal večji problem je lahko kot si napisal navor samo tut to bi se dalo rešit.
Seveda..., sej je lepo napisu, precej dragi bi bili...Pa vedit morš, da je vzdrževanje superšportnega motorja tudi vse prej ko poceni...to ni tako ko avto, kjer motor in menjalnik zdržita tudi pol miljona km...