Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe jan 07, 2005 11:46 pm

andrej777 je napisal/-a:
jakaracman je napisal/-a:Problem je navor, vzrajnost ...
Nardit zobnike, ki zdržijo navor litrskega motorčka (ki v celem življenju nardi recimo 50 kkm) je lažje, kot zobnike, ki zdržijo 300, 400 ali več konjev za recimo 150 kkm. Se da, smo taki menjalniki stanejo 30 in več k€.
navzdol lahko dober sekvenčni menlanik (dirkaški v avtu) zlagaš brez sklopke in brez vmesnega plina ...


Pozabljaš da tisti "litrski motorčki" iztisnejo ven tudi do 200KM in je cela mašinar z menjalnikom težaka pod 100kg. Tako da so menjalniki kr majhni. Tako da bi se dal tut za avto nardit. Moč zihr ni problem. Mal večji problem je lahko kot si napisal navor samo tut to bi se dalo rešit.


Seveda..., sej je lepo napisu, precej dragi bi bili...Pa vedit morš, da je vzdrževanje superšportnega motorja tudi vse prej ko poceni...to ni tako ko avto, kjer motor in menjalnik zdržita tudi pol miljona km...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 So jan 08, 2005 3:19 pm

Slide je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:
jakaracman je napisal/-a:Problem je navor, vzrajnost ...
Nardit zobnike, ki zdržijo navor litrskega motorčka (ki v celem življenju nardi recimo 50 kkm) je lažje, kot zobnike, ki zdržijo 300, 400 ali več konjev za recimo 150 kkm. Se da, smo taki menjalniki stanejo 30 in več k€.
navzdol lahko dober sekvenčni menlanik (dirkaški v avtu) zlagaš brez sklopke in brez vmesnega plina ...


Pozabljaš da tisti "litrski motorčki" iztisnejo ven tudi do 200KM in je cela mašinar z menjalnikom težaka pod 100kg. Tako da so menjalniki kr majhni. Tako da bi se dal tut za avto nardit. Moč zihr ni problem. Mal večji problem je lahko kot si napisal navor samo tut to bi se dalo rešit.


Seveda..., sej je lepo napisu, precej dragi bi bili...Pa vedit morš, da je vzdrževanje superšportnega motorja tudi vse prej ko poceni...to ni tako ko avto, kjer motor in menjalnik zdržita tudi pol miljona km...


Saj ma delno prav samo tako dragi pa tut nebi bli. Pa 200KM ni nč športnga to doseže sportak za na cesto z mal bolšim izpuhom. Res da je tam servisni interval 6.000km samo ne zarad menjalnika ampak zarad obratov motorja.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So jan 08, 2005 5:21 pm

andrej777 je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:
jakaracman je napisal/-a:Problem je navor, vzrajnost ...
Nardit zobnike, ki zdržijo navor litrskega motorčka (ki v celem življenju nardi recimo 50 kkm) je lažje, kot zobnike, ki zdržijo 300, 400 ali več konjev za recimo 150 kkm. Se da, smo taki menjalniki stanejo 30 in več k€.
navzdol lahko dober sekvenčni menlanik (dirkaški v avtu) zlagaš brez sklopke in brez vmesnega plina ...


Pozabljaš da tisti "litrski motorčki" iztisnejo ven tudi do 200KM in je cela mašinar z menjalnikom težaka pod 100kg. Tako da so menjalniki kr majhni. Tako da bi se dal tut za avto nardit. Moč zihr ni problem. Mal večji problem je lahko kot si napisal navor samo tut to bi se dalo rešit.


Seveda..., sej je lepo napisu, precej dragi bi bili...Pa vedit morš, da je vzdrževanje superšportnega motorja tudi vse prej ko poceni...to ni tako ko avto, kjer motor in menjalnik zdržita tudi pol miljona km...


Saj ma delno prav samo tako dragi pa tut nebi bli. Pa 200KM ni nč športnga to doseže sportak za na cesto z mal bolšim izpuhom. Res da je tam servisni interval 6.000km samo ne zarad menjalnika ampak zarad obratov motorja.


200 KM morda res ni veliko za motor z vsaj dvema litroma prostornine (npr. Honda VTEC), ampak tu gre za ŠE ENKRAT večjo moč na liter. Zato je vzdrževanje tako drago, ne zaradi absolutne moči.
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman So jan 08, 2005 10:07 pm

andrej777 je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:
jakaracman je napisal/-a:Problem je navor, vzrajnost ...
Nardit zobnike, ki zdržijo navor litrskega motorčka (ki v celem življenju nardi recimo 50 kkm) je lažje, kot zobnike, ki zdržijo 300, 400 ali več konjev za recimo 150 kkm. Se da, smo taki menjalniki stanejo 30 in več k€.
navzdol lahko dober sekvenčni menlanik (dirkaški v avtu) zlagaš brez sklopke in brez vmesnega plina ...


Pozabljaš da tisti "litrski motorčki" iztisnejo ven tudi do 200KM in je cela mašinar z menjalnikom težaka pod 100kg. Tako da so menjalniki kr majhni. Tako da bi se dal tut za avto nardit. Moč zihr ni problem. Mal večji problem je lahko kot si napisal navor samo tut to bi se dalo rešit.


Seveda..., sej je lepo napisu, precej dragi bi bili...Pa vedit morš, da je vzdrževanje superšportnega motorja tudi vse prej ko poceni...to ni tako ko avto, kjer motor in menjalnik zdržita tudi pol miljona km...


Saj ma delno prav samo tako dragi pa tut nebi bli. Pa 200KM ni nč športnga to doseže sportak za na cesto z mal bolšim izpuhom. Res da je tam servisni interval 6.000km samo ne zarad menjalnika ampak zarad obratov motorja.


Problemi se pojavijo, ko so navori in teža vozila večji. Potem morajo biti zobniki močnejši, kar pomeni ali dražji (materiali) ali večji. Ampak če jih narediš večje (in s tem težje), imajo še sami po sebi večjo vztrajnost, kar spet poveča obremenitve in si že v začaranem krogu. Zato rabiš za prve skvenčne menjalnike v avtih posebne materiale in obdelavi, ki so pa na žalost precej predragi in časovno zahtevni za uporabo v kolikor-toliko serijskih avtih. Drugače si pa lahko prktično vsak v svoj civilni avto vrže dirkaško sekvenco - dela jih kar nekaj proizvbajalcev dirkaških menjalnikov za cel kup močnih različic vozil. Clio (tastari), megane, honde, BMW ... 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- Če jan 13, 2005 2:00 pm

kaj pa mercedezev SEQUENTRONIC ?? ... a je to nova al stara zadeva in na kak sistem deluje?

lp :)
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Ne jan 16, 2005 3:00 pm

Tole drži ??? :shock:
Za prestavlanje navzgor.
VAG DSG naj bi imel 8-10ms ?????
BMW SMG II (M3 E46)..................................80 ms
Ferrari F1 (Maserati 4200GT).........................80 ms
Ferrari F1 (360 F1)......................................150 ms
Ferrari F1 (Enzo) ........................................150 ms
Bugatti Veyron (proposed)............................200 ms
Ferrari F1 (575M)........................................220 ms
BMW SMG (M3 E36)....................................220 ms
Aston Martin Vanquish.................................250 ms
BMW SSG (3-series)....................................250ms (150ms for 1st to 2nd)
Alfa Selespeed (156 Selespeed) (old)..............700 ms
http://www.eurotechniks.com/forums/prin ... ge=1&pp=10 :shock:
 
Uporabniški avatar
jakaracman
Uporabnik
 
Prispevkov: 829
Pridružen: To sep 03, 2002 1:59 pm

Napisal/-a jakaracman Ne jan 16, 2005 6:07 pm

Bo kar držalo, ja. Edinon tam pri maseratiju mi je malo sumljivo, rauen če ne gre za dirkalno različico coupeja. Serijski defionitivno ni tako hiter (sem vozil), je v rangu F360 (ampak ta nima 150, ampak okoli 200 ms). 150 ms mata enzo in novi F430 ...
U matr, sem zabluzil. SKratka: F430 150 ms, Maserati & 360 200 ms.
Slika
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- Ne jan 16, 2005 6:34 pm

...to sm slisal ja da DSG kraljuje v brzini ...zasuga dveh sklopk :vc

-tomi- je napisal/-a:kaj pa mercedezev SEQUENTRONIC ?? ... a je to nova al stara zadeva in na kak sistem deluje?

lp :)


...a tegale SEQUENTRONIC-a pa noben ne pozna :roll: :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov