Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To dec 28, 2004 10:18 am

De_Tomaso...tole sm menda pozabu :oops: napisat...testirali so pogone na snegu ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To dec 28, 2004 10:31 am

VET je napisal/-a:
Avalon je napisal/-a:@Nixxon
ne da se mi spet brat ker avto je bolši pa bla bla bla pa ker dec ma daljšega pa kok ma velke bicepse,... :evil: Prov ql je. Dost placa sem dal za bedato in ravno prav omejil da ne bo kreganja.


ne vem zakaj se sploh razburjaš na Nixxona :?:

rajš se vpraši kako lahko primerjaš AWD-je z F/RWD-ji in kdo je tako temo sploh odpru :roll:


Sej sm reku da je blo mišljeno kot šala, dej preberi malo nazaj. :?
Slika
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso To dec 28, 2004 11:41 am

Sneg. Hmmmm potem bi moral biti Audi prepričljivo boljši, ker povsod sem zasledil, da ima težave, ki sem jih opisoval na asfaltu, na snegu pa naj bi bil odličen.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To dec 28, 2004 12:07 pm

Kar se tiče AWD, je subarujev patent za enkrat še vedno najboljši - tako na mokri(sneg, blato,...), kot na suhi podlagi.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 To dec 28, 2004 12:48 pm

nebivedu je napisal/-a:Kar se tiče AWD, je subarujev patent za enkrat še vedno najboljši - tako na mokri(sneg, blato,...), kot na suhi podlagi.


Mogoče na splošno samo če primerjaš pa subaruja imprezo pa Evota se pa evo vsaj po suhem obnese dosti bolše kot subaru. V top gearu je tanov subaru dosegu tak čas ko tasar evo. Probleme so mel tut z podkrmarjenjem :o :o ..... tanov EVO je pa raztural.

Aja pa še to BMW X3 ma enak sistem kot EVO (po besedah clarksona iz Top Gear) In dvimim da bi on lagal v dobro BMW-ju :lol: :lol: ker ga je pol na terenu totalno skrtiziral (prenizek, slab ...itd samo me zanima kakšne je mel gume gor)
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
SubaruFreak
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 669
Pridružen: Po avg 16, 2004 7:34 pm

Napisal/-a SubaruFreak To dec 28, 2004 1:08 pm

Kakorkoli že... Subarujev awd je najboljši in konec debate. Prebral sem že nič koliko testov, ko so primerjali razne audije in bmwje in ostalo z subarujem... Pa je vedno kar se voznih lastnosti na katerikoli podlagi zmagal subaru. TO je DEJSTVO.

Audiji in bmwji so dobili pa več točk pri izdelavi in podobno... Pa še to se je z zadnjim modelom legacyja in ostalih zelo spremenilo...

Lp
SubaruFreak
Slika
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim To dec 28, 2004 4:13 pm

SubaruFreak je napisal/-a:Kakorkoli že... Subarujev awd je najboljši in konec debate. Prebral sem že nič koliko testov, ko so primerjali razne audije in bmwje in ostalo z subarujem... Pa je vedno kar se voznih lastnosti na katerikoli podlagi zmagal subaru. TO je DEJSTVO.

:D
lp pilgrim
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso To dec 28, 2004 7:30 pm

andrej777 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Kar se tiče AWD, je subarujev patent za enkrat še vedno najboljši - tako na mokri(sneg, blato,...), kot na suhi podlagi.


Mogoče na splošno samo če primerjaš pa subaruja imprezo pa Evota se pa evo vsaj po suhem obnese dosti bolše kot subaru. V top gearu je tanov subaru dosegu tak čas ko tasar evo. Probleme so mel tut z podkrmarjenjem :o :o ..... tanov EVO je pa raztural.

Aja pa še to BMW X3 ma enak sistem kot EVO (po besedah clarksona iz Top Gear) In dvimim da bi on lagal v dobro BMW-ju :lol: :lol: ker ga je pol na terenu totalno skrtiziral (prenizek, slab ...itd samo me zanima kakšne je mel gume gor)


Prvič. BMW nima niti v sanjah istega sistema kot ga ima Subaru. BMW X-drive ima primarni pronos moči na zadnji kolesni par, prednji kolesni par pa vklaplja elektronika in moč se nanj prenaša preko verige (enako kot v audijevem menjalniku z neskončno prestavami).

Drugič, Subaru še zdaleč ni brezkonkurenčno najboljši. Vsaj na suhem asfaltu so Micke mnogo boljše.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To dec 28, 2004 11:26 pm

Ne vem zakaj bi bla čist obična viskozna sklopka tako dobra(subaru) to je čista klasika, enak sistem je imel volvo...sredinska viskozna sklopka in delno samozaporni zadnji diferencial...In to je to!
S tem da ima 2005 impreza STi za EU nastavljivi sredniski diff in sprednjega ne več suretrac...Ta je pač izjema...Legacy-ji pa imajo čisto klasično visko sklopko in nekateri samozaporni zadnji diff...to je vse ;) Identičen pogon ima še nekaj avtomobilov, torej ne vem zakaj bi bil ravno najboljši...dober je...lahko odličen, ampak ne vem zakaj bi moral biti najboljši...
Govorim za novejše subaruje :!:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Sr dec 29, 2004 12:06 am

De_Tomaso je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Kar se tiče AWD, je subarujev patent za enkrat še vedno najboljši - tako na mokri(sneg, blato,...), kot na suhi podlagi.


Mogoče na splošno samo če primerjaš pa subaruja imprezo pa Evota se pa evo vsaj po suhem obnese dosti bolše kot subaru. V top gearu je tanov subaru dosegu tak čas ko tasar evo. Probleme so mel tut z podkrmarjenjem :o :o ..... tanov EVO je pa raztural.

Aja pa še to BMW X3 ma enak sistem kot EVO (po besedah clarksona iz Top Gear) In dvimim da bi on lagal v dobro BMW-ju :lol: :lol: ker ga je pol na terenu totalno skrtiziral (prenizek, slab ...itd samo me zanima kakšne je mel gume gor)


Prvič. BMW nima niti v sanjah istega sistema kot ga ima Subaru. BMW X-drive ima primarni pronos moči na zadnji kolesni par, prednji kolesni par pa vklaplja elektronika in moč se nanj prenaša preko verige (enako kot v audijevem menjalniku z neskončno prestavami).

Drugič, Subaru še zdaleč ni brezkonkurenčno najboljši. Vsaj na suhem asfaltu so Micke mnogo boljše.


Halo..... EVO ni subaru ampak je micka. Pa poglej si TOP GERA 1.8.2004 kjer clarckson izjavi da ma X3 isti sitem kot EVO in da je na cesti odličen. Tut jz sem to prvič slišu samo zgleda da je tako.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr dec 29, 2004 1:01 am

Tudi EVO nima enakega sistema kot BMW, ker je X-drive popolnoma samosvoj sistem in ga nima nihče drug.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Sr dec 29, 2004 10:33 am

Ja sej men se tut čudno zdi. Pol se pa clarcksonu blede. Jz tut nevem kako bi mela BMW in EVO isti sistem. je pa izjavu to un med testom X3. 1.8.2004. Če ma kdo lahko pogleda.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr dec 29, 2004 10:39 am

De_Tomaso je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Kar se tiče AWD, je subarujev patent za enkrat še vedno najboljši - tako na mokri(sneg, blato,...), kot na suhi podlagi.


Mogoče na splošno samo če primerjaš pa subaruja imprezo pa Evota se pa evo vsaj po suhem obnese dosti bolše kot subaru. V top gearu je tanov subaru dosegu tak čas ko tasar evo. Probleme so mel tut z podkrmarjenjem :o :o ..... tanov EVO je pa raztural.

Aja pa še to BMW X3 ma enak sistem kot EVO (po besedah clarksona iz Top Gear) In dvimim da bi on lagal v dobro BMW-ju :lol: :lol: ker ga je pol na terenu totalno skrtiziral (prenizek, slab ...itd samo me zanima kakšne je mel gume gor)


Prvič. BMW nima niti v sanjah istega sistema kot ga ima Subaru. BMW X-drive ima primarni pronos moči na zadnji kolesni par, prednji kolesni par pa vklaplja elektronika in moč se nanj prenaša preko verige (enako kot v audijevem menjalniku z neskončno prestavami).

Drugič, Subaru še zdaleč ni brezkonkurenčno najboljši. Vsaj na suhem asfaltu so Micke mnogo boljše.


A ti gledaš na splošno AWD od subaruja, al si samo u rally padu. Ker jst govorim na splošno - subaru mislim da sploh ne dela več 2WD modelov svojih avtomobilov - vsi so namreč 4WD, micka pa še vedno dela 4WD bl za izjeme. Kar se tiče pa modelov, ki so dostopni nam običajnim smrtnikom, je pa sigurno subarujev AWD pred vsemi. Micka 4WD nam je bolj nedostopna.
Old subarus never die, they just get faster!
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Sr dec 29, 2004 10:42 am

Pa ne verjet vsega kar Clarkson reče no. Sej TG je zakon, sam za referenco jih pa ni pametno jemat :)

PS. a nismo drugač rekl, da se bomo izogibal temu katera znamka je boljša pa samo pogone komentiral.

PPS. To koliko je micka dobra na stezi pa kolk subaru off road je od pogona odvisno le v določeni meri. Treba je gledat na avto kot celoto. Subaru nebi bil subaru brez svojih bokserjev, ki mu omogočajo nizko težišče itd. Vsak avto ima poleg pogona še miljon ostalih delov, ki so "krivi" za zmogljivosti.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Sr dec 29, 2004 12:22 pm

Pa ne verjet vsega kar Clarkson reče no. Sej TG je zakon, sam za referenco jih pa ni pametno jemat


A to jz dobro vem. Vem pa tud da če bi se dalo bi BMW-ja skritiziral ne pa da bi govoru kako ma dobr pogon in da je isti ko pr micki. Al je pa res samo preprosto zabit.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Če dec 30, 2004 11:09 pm

Ce se ne da kregat o tem, kateri avto je boljsi, se pac kregate o tem, ali se kregate ali ne... :cry Shit, ampak res nam je ze skoraj v kri prislo in ko zagledamo naslov, ze v podzavestno tuhtamo, kako se bomo "fajtali" :lol: Avalonov "policijski pristop" je torej povsem na mestu :bow

Kar se tice pogonov, smo pa spet na istem -moja firma dela seveda boljse 4WD kot tvoja :P No, jaz lahko o 4WD napisem samo to, da je za normalno (vsakdanjo) uporabo popolnoma odvec, ce imas kolikor toliko vozniskih izkusenj in ne zivis ravno na Kredarici ;) Saj ne recem, ze ce si doma na vrhu strmega klanca, pozimi pride se kako prav, ampak sicer je pa smiseln le ce imas polno rit, pardon, denarnico :mrgreen: Imel sem namrec Audija V8 Quattro, pa mi je zadeva pila v povprecju 19 litrov (ne vozim ravno pocasi, priznam), BMW 730 V8 enakega letnika pa 5 litrov manj ob enaki voznji :bonk Ne mislim sicer kritizirat Audija (njihov 4x4 je za moje pojme eden boljsih na trgu :clapclap ), ampak Audija V8 (oziroma novejsi model, A8 ) bi pa kupil le se pod pogojem, da bi se ga dobilo v RWD izvedbi :roll: Pa ne mislim zdaj kaksne 2.8 literske kosilnice (ki je, ce se ne motim, edina dobavljiva tudi v RWD izvedbi), prosim lepo, ampak Pravo Stvar ;) Vozit s sabo tezek diferencial & co. ko tega ne rabis, je zame malo too-much :? Govorim pa izkljucno o razredu luksuznih avtomobilov, kaksen Subaru je druga pesem, ampak z njim si za razliko od Audija in BMWja lahko privoscis ze skoraj cisto prave terenske uzitke -ali pa Fiat Panda oz. Subaru Justy, plezata cez skale kot mlad kozlicek :D

Za neizkusene voznike, ki ne bodo nikoli imeli zelje po sportnih uzitkih (babaTM) bi jaz ze na zacetku priporocal sprednji pogon, prav tako pa tudi za ostale voznike, ki iz kakrsnegakoli razloga vozijo majhen avto. Ali pa ce imas pred hiso se vedno tisti zelo strm klanec iz prvega odstavka mojega posta in ni $ za 4WD :P Jaz sem bil "slucajno" 12 let "zrtev" taksnih okoliscin, da sem imel pod ritjo sedez od Reno 5 in sem se najprej dodobra seznanil prav s prvim pogonom. Dokler nisem prvic presedlal na RWD avto se niti nisem cutil kaj posebej prikrajsanega, sploh po tem ne, ko sem spoznal, kako pripravna zadeva je lahko rocnaTM :P No, ampak ko enkrat obvladas osnove, gres stopnicko visje, kajne 8) Je pa nacin voznje RWD cisto drug kot pri FWD, tako da se moras privadit, in vmes je seveda kriticno obdobje, ko ne ves, ali je bil tisti robnik napacno postavljen, ali pa si kriv cisto sam, ker si postavil feltno na tisto mesto, kjer ze stoji robnik :roll: No, ko enkrat iz izkusenj ves, da so robniki ponavadi zelo trmasti in se ne umaknejo kar tako zlahka (pa se iz TAKO trdega kamna so narejeni), si osvojil prvo poglavje -potem gre lazje... :mrgreen:

Zdaj pa se najlepse, jagoda na vrhu smetane: Pogon zadaj / motor zadaj :wiihuu Moj prvi avto s to kombinacijo je bil namrec NSU Prinz 1000 in se danes se mi cedijo sline ob misli nanj :-P Ta rec je bila idealna za ucenje Power-slidea, saj te je (pomagale so zlizane gume zadaj in dobre spredaj) odneslo ze pri 30 na uro in je bila tako moznost srecanja robnikov relativno majhna -idealno za zacetnika :jy S tem avtom sem pa RES uzival =I Pozneje sem si seveda zazelel edinega logicnega naslednika -Porscheja, ampak glede na cene ga bom docakal verjetno sele v penziji, ko me bodo po driftanju iz avta morali spravit bolnicarji :EE Evo, toliko o pogonih iz moje strani :___o

P.S.: Dodal bi se to, da avtomobili s tezkimi motorji "morajo" imeti pogon zadaj (ali 4WD), tisti z lazjimi pa ga imajo lahko tudi spredaj (slednji so tudi najbolj primerni za vsakdanjo uporabo oz. za povprecnega voznika). Turbina pa je zaradi svojih specificnih karakteristik po mojih izkusnjah primerna le za FWD avtomobile, poleg AWD seveda. No, turbina je tudi edino, kar mene preprica, da si kdaj pa kdaj se zazelim sprednji pogon. Ko bom velik, bom imel spet dobrega starega SAABa 900 Turbo, FWD raketo, ki mu malokateri avto letnika DANES seze do kolen! :D Parkiran bo pa med Porsejem in BMWjem, jasno, pa za vsak slucaj jim bo v kotu delal druzbo se kak Caddy, potem bom srecen umrl... :P
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Pe dec 31, 2004 10:19 am

Jerry, v skoraj vsem se strinjam s tabo. Predvsem tisto o robnikih je čista resnica. Nikakor si ne dajo dopovedati, da včasih stojijo tam kjer bi morala biti cesta :)

Samo nevem zakaj turbina nebi bla primerna za RWD avtomobile ? Meni se vse skup zdi samo še za stopnjo bolj zanimivo. Res je problem v dolgih hitrih ovinkih, ker je moč pride v sunkih in je avto bolj nestabilen. Ampak ko se navadiš na turbo lag se da tudi turbača zelo lepo in natančno kontrolirati skozi ovinek.
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon Pe dec 31, 2004 12:20 pm

Hm, pogon zadaj, motor zadaj in turbina. To bi pa mislim, da vsak izmed nas rad pelu vsaj enkrat.

@_Jerry_ vračam dvojno mero :bow :bow

P.S. ne se ga preveč nalit dones fantje noč bo dolga.
Varno vožnjo vam želi Avalon.
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim So jan 01, 2005 9:36 am

_Jerry_ je napisal/-a:Zdaj pa se najlepse, jagoda na vrhu smetane: Pogon zadaj / motor zadaj :wiihuu Moj prvi avto s to kombinacijo je bil namrec NSU Prinz 1000 in se danes se mi cedijo sline ob misli nanj :-P Ta rec je bila idealna za ucenje Power-slidea, saj te je (pomagale so zlizane gume zadaj in dobre spredaj) odneslo ze pri 30 na uro in je bila tako moznost srecanja robnikov relativno majhna -idealno za zacetnika :jy S tem avtom sem pa RES uzival =I


ali niso bili princi v tistih časih znani kot :?: "krste na kolesih" :?:
lp pilgrim
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ So jan 01, 2005 11:07 am

pilgrim je napisal/-a:
_Jerry_ je napisal/-a:Zdaj pa se najlepse, jagoda na vrhu smetane: Pogon zadaj / motor zadaj :wiihuu Moj prvi avto s to kombinacijo je bil namrec NSU Prinz 1000 in se danes se mi cedijo sline ob misli nanj :-P Ta rec je bila idealna za ucenje Power-slidea, saj te je (pomagale so zlizane gume zadaj in dobre spredaj) odneslo ze pri 30 na uro in je bila tako moznost srecanja robnikov relativno majhna -idealno za zacetnika :jy S tem avtom sem pa RES uzival =I


ali niso bili princi v tistih časih znani kot :?: "krste na kolesih" :?:


Seveda. Avto je bil majhen, za tiste case zelo hiter, predvsem pa je imel tezisce cisto zadaj in izrazito lahek sprednji konec. Ce je tak avto kupil nekdo, ki prej se ni imel avtomobila, je bil to hkrati njegov prvi in ZADNJI avto... :P Lovljenje takega avta na cesti je sicer cisti uzitek, ce to obvladas, drugace je pa seveda smrtno nevarno 8) To je priblizno tako, kot smucarski skoki: nekdo, ki jih obvlada, pri tem neizmerno uziva, ce si pa za svoj prvi skok izberes 120 metersko skakalnico (brez predhodnih priprav) si pa lahko mislis, kako se bo koncalo... :lol:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov