

VET je napisal/-a:Avalon je napisal/-a:@Nixxon
ne da se mi spet brat ker avto je bolši pa bla bla bla pa ker dec ma daljšega pa kok ma velke bicepse,...Prov ql je. Dost placa sem dal za bedato in ravno prav omejil da ne bo kreganja.
ne vem zakaj se sploh razburjaš na Nixxona![]()
rajš se vpraši kako lahko primerjaš AWD-je z F/RWD-ji in kdo je tako temo sploh odpru
nebivedu je napisal/-a:Kar se tiče AWD, je subarujev patent za enkrat še vedno najboljši - tako na mokri(sneg, blato,...), kot na suhi podlagi.
andrej777 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Kar se tiče AWD, je subarujev patent za enkrat še vedno najboljši - tako na mokri(sneg, blato,...), kot na suhi podlagi.
Mogoče na splošno samo če primerjaš pa subaruja imprezo pa Evota se pa evo vsaj po suhem obnese dosti bolše kot subaru. V top gearu je tanov subaru dosegu tak čas ko tasar evo. Probleme so mel tut z podkrmarjenjem![]()
..... tanov EVO je pa raztural.
Aja pa še to BMW X3 ma enak sistem kot EVO (po besedah clarksona iz Top Gear) In dvimim da bi on lagal v dobro BMW-ju![]()
ker ga je pol na terenu totalno skrtiziral (prenizek, slab ...itd samo me zanima kakšne je mel gume gor)
De_Tomaso je napisal/-a:andrej777 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Kar se tiče AWD, je subarujev patent za enkrat še vedno najboljši - tako na mokri(sneg, blato,...), kot na suhi podlagi.
Mogoče na splošno samo če primerjaš pa subaruja imprezo pa Evota se pa evo vsaj po suhem obnese dosti bolše kot subaru. V top gearu je tanov subaru dosegu tak čas ko tasar evo. Probleme so mel tut z podkrmarjenjem![]()
..... tanov EVO je pa raztural.
Aja pa še to BMW X3 ma enak sistem kot EVO (po besedah clarksona iz Top Gear) In dvimim da bi on lagal v dobro BMW-ju![]()
ker ga je pol na terenu totalno skrtiziral (prenizek, slab ...itd samo me zanima kakšne je mel gume gor)
Prvič. BMW nima niti v sanjah istega sistema kot ga ima Subaru. BMW X-drive ima primarni pronos moči na zadnji kolesni par, prednji kolesni par pa vklaplja elektronika in moč se nanj prenaša preko verige (enako kot v audijevem menjalniku z neskončno prestavami).
Drugič, Subaru še zdaleč ni brezkonkurenčno najboljši. Vsaj na suhem asfaltu so Micke mnogo boljše.
De_Tomaso je napisal/-a:andrej777 je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Kar se tiče AWD, je subarujev patent za enkrat še vedno najboljši - tako na mokri(sneg, blato,...), kot na suhi podlagi.
Mogoče na splošno samo če primerjaš pa subaruja imprezo pa Evota se pa evo vsaj po suhem obnese dosti bolše kot subaru. V top gearu je tanov subaru dosegu tak čas ko tasar evo. Probleme so mel tut z podkrmarjenjem![]()
..... tanov EVO je pa raztural.
Aja pa še to BMW X3 ma enak sistem kot EVO (po besedah clarksona iz Top Gear) In dvimim da bi on lagal v dobro BMW-ju![]()
ker ga je pol na terenu totalno skrtiziral (prenizek, slab ...itd samo me zanima kakšne je mel gume gor)
Prvič. BMW nima niti v sanjah istega sistema kot ga ima Subaru. BMW X-drive ima primarni pronos moči na zadnji kolesni par, prednji kolesni par pa vklaplja elektronika in moč se nanj prenaša preko verige (enako kot v audijevem menjalniku z neskončno prestavami).
Drugič, Subaru še zdaleč ni brezkonkurenčno najboljši. Vsaj na suhem asfaltu so Micke mnogo boljše.
Pa ne verjet vsega kar Clarkson reče no. Sej TG je zakon, sam za referenco jih pa ni pametno jemat
_Jerry_ je napisal/-a:Zdaj pa se najlepse, jagoda na vrhu smetane: Pogon zadaj / motor zadajMoj prvi avto s to kombinacijo je bil namrec NSU Prinz 1000 in se danes se mi cedijo sline ob misli nanj
Ta rec je bila idealna za ucenje Power-slidea, saj te je (pomagale so zlizane gume zadaj in dobre spredaj) odneslo ze pri 30 na uro in je bila tako moznost srecanja robnikov relativno majhna -idealno za zacetnika
S tem avtom sem pa RES uzival
pilgrim je napisal/-a:_Jerry_ je napisal/-a:Zdaj pa se najlepse, jagoda na vrhu smetane: Pogon zadaj / motor zadajMoj prvi avto s to kombinacijo je bil namrec NSU Prinz 1000 in se danes se mi cedijo sline ob misli nanj
Ta rec je bila idealna za ucenje Power-slidea, saj te je (pomagale so zlizane gume zadaj in dobre spredaj) odneslo ze pri 30 na uro in je bila tako moznost srecanja robnikov relativno majhna -idealno za zacetnika
S tem avtom sem pa RES uzival
ali niso bili princi v tistih časih znani kot"krste na kolesih"
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov