Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Jackal81
Novinec
 
Prispevkov: 136
Pridružen: Po jan 24, 2005 8:41 pm
Kraj: SLP

Napisal/-a Jackal81 Če feb 17, 2005 7:36 pm

Detektor radarja imaš ponavadi nameščen na sprednji šipi.. bolj na sredini. So pa skoraj vsi narejeni tako, da se dajo v trenutku tudi sneti z nosilca.

Se mi je pa dvakrat zgodilo, da me je ustavila policija (samo kontrola, nič radar) in sem ga pozabil sneti, pa mi ni čisto nič težil... še vprašal me ni kaj imam spredaj na steklu... samo to je bilo še pred 1.1.2005. Zdaj po novem sem se ga pa navadil zelo hitro sneti :-P

Imam pa kaka 4 leta star Cobrin model iz naročen iz ZDA... Lovi pa vse živo... Laser 360°, valove v treh frekvenčnih pasovih, bližino vlaka, reševalnega vozila...
Tudi na AC med Arjo Vasjo in Vranskim mi je piskal nekaj časa, da sem ugotovil, da je v bližini tista znana srebrna Alfa...

Pri teh laserskih (oziroma lidar infrardečih) je pa tako, da ponavadi je dovolj, da zazna svetlobo, s katero je bilo merjeno vozilo pred tabo in imaš še dovolj časa za zmanjšanje hitrosti. Problem je pa če si prvi v koloni... takrat je pa že prepozno, ko za piska.

Sicer pa sem zagovornik vožnje po predpisih z neko toleranco... in mislim, da me ravno rešuje v situacijah, kjer bi peljal 5 ali 10km/h preveč. Tistim, ki pa divjajo pa itak noben detektor ne bo pomagal.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Re: Provida in Kangoo-ji

Napisal/-a Bel-Tirid Če feb 17, 2005 7:55 pm

Josephe je napisal/-a:
zelkoow je napisal/-a:Mene pa zanima če kakšen radar detektor zazna Provido, pa vse te avte ki se vozijo za teboj, al pa te ta nove Renault Kangoo-je!

Lep pozdrav


za provide ni zaščite.
to je le "navaden" avto ki meri svoji hitrost, ki pa je vsej približno enaka tvoji in eto ga- kazen.

LP


ma kako, kaj če jest 200km/h mem zapelem, kako me bo potem en kangu zamano pelov. garant majo radar
Slika Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če feb 17, 2005 8:33 pm

Provida ima dva modusa operandi. Merjenje svoje hitrosti na konstantni razdalji od tebe ALI merjenje razdalje med obema avtomobiloma ob vračunavanju svoje hitrosti.
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Re: Provida in Kangoo-ji

Napisal/-a Josephe Če feb 17, 2005 8:47 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:
Josephe je napisal/-a:
zelkoow je napisal/-a:Mene pa zanima če kakšen radar detektor zazna Provido, pa vse te avte ki se vozijo za teboj, al pa te ta nove Renault Kangoo-je!

Lep pozdrav


za provide ni zaščite.
to je le "navaden" avto ki meri svoji hitrost, ki pa je vsej približno enaka tvoji in eto ga- kazen.

LP


ma kako, kaj če jest 200km/h mem zapelem, kako me bo potem en kangu zamano pelov. garant majo radar


Kolkr jst vem je provida tisto ki majo v accordu,alfi... v glavnem v kar močnih avtih. JE pa narejen tako da vozi za tabo, meri svojo hitrost na konstantni razdalji s tabo in eto ga ima tvojo hitrost.
Še boš šel pa mimo kanguja ali focusa karavan mim 200 ne skrbi ne bo šel za teboj, boš dobil sliko po pošti poleg nje pa še ...sej veš kaj.

LP Joseph
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Re: Provida in Kangoo-ji

Napisal/-a PureTNT Če feb 17, 2005 9:15 pm

Josephe je napisal/-a:
Bel-Tirid je napisal/-a:
Josephe je napisal/-a:
zelkoow je napisal/-a:Mene pa zanima če kakšen radar detektor zazna Provido, pa vse te avte ki se vozijo za teboj, al pa te ta nove Renault Kangoo-je!

Lep pozdrav


za provide ni zaščite.
to je le "navaden" avto ki meri svoji hitrost, ki pa je vsej približno enaka tvoji in eto ga- kazen.

LP


ma kako, kaj če jest 200km/h mem zapelem, kako me bo potem en kangu zamano pelov. garant majo radar


Kolkr jst vem je provida tisto ki majo v accordu,alfi... v glavnem v kar močnih avtih. JE pa narejen tako da vozi za tabo, meri svojo hitrost na konstantni razdalji s tabo in eto ga ima tvojo hitrost.
Še boš šel pa mimo kanguja ali focusa karavan mim 200 ne skrbi ne bo šel za teboj, boš dobil sliko po pošti poleg nje pa še ...sej veš kaj.

LP Joseph


Focusi in Kangooji morajo stati pri miru, vozijo se lahko samo Provide.
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Če feb 17, 2005 9:30 pm

Kaj je Valentine 1? Radar detektor, laser detektor....? A je to najboljsi detektor?
399 dolarjev stane.

LP
No need to be big to go fast......
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če feb 17, 2005 9:45 pm

Caterham je napisal/-a:Kaj je Valentine 1? Radar detektor, laser detektor....? A je to najboljsi detektor?
399 dolarjev stane.

LP


Jaz ga imam. Mika Valentina poznam tudi osebno in ti garantiram, da zadeva res deluje. Je pa z detektorji tako, da če nekontrolirano divjaš ne boš ušel merjenju, sploh s Ka in Ku radarji...
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če feb 17, 2005 9:51 pm

Gre za detektor radarja in laserja. Se pa pojavi problem pri dražjih avtomobilih, ki imajo med plastema prednjega stekla kovinski film. Pri teh je detektor za frekvence Ka in Ku popolnoma neuporaben... Uporabljam ga torej lahko samo v enem avtu... :?
 
Uporabniški avatar
Nuclear_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Če avg 12, 2004 9:44 pm
Kraj: Kočevje

Napisal/-a Nuclear_ Če feb 17, 2005 11:13 pm

PureTNT je napisal/-a:
GapsoN je napisal/-a:Ne jim dajat prehudih idej...
So pa v tujini tudi detektorji prepovedani... In sploh ni treba, da je priklopljen.


To je res, vendar bi ob poizkusu uvedbe podobnga predpisa pri nas lahko sprožil vprašanje na kak način prepoved pripomore k prometni varnosti. Težava z Evropo v celoti je v tem, da se trend vedno bolj nagiba proti strogi regulaciji prometa, namesto da bi se izboljšavala spretnost in osveščenost udeležencev v prometu. Vožnja nad omejitvijo ni nevarna kot taka, je pa nevarna zaradi ostalih udeležencev v prometu, ki s svojim ravnanjem še dosti bolj ogrožajo varnost ostalih, kot nekdo, ki vozi prek omejitve.

Primer: voziš 200 km/h po prehitevalnem pasu, ko ti naenkrat na levo zapelje vozilo, brez uporabe smernika, ne da bi se voznik prepričal o varnosti menjave pasu. Ker ne moreš pravočasno ustaviti, se zaletiš. Vzrok nesreče? Neprilagojena hitrost vožnje. Tega, da bi se kot vzrok nesreče navedla nepravilna menjava voznega pasu, pač ne gre pričakovati, sploh pa ne pri državi, ki prometno varnost izrablja kot izgovor za polnjenje proračuna (če me spomin ne vara so leta 2003 iz kazni iztržili skoraj 10 milijard SIT - se opravičujem če je podatek netočen) in pri velikem številu udeležencev v prometu, ki avtomobila ne smatrajo kot smrtno nevarne tone in pol jekla, kar roko na srce je, pač pa kot gospodinjski pripomoček.
Vožnja avtomobila se smatra za pravico, ko bi morala biti privilegij. V avtošoli se uči konstantna uporaba vzvratnih ogledal in smernikov (in to PREDEN se menja vozni pas), pa se tega ne drži niti polovica voznikov, medtem ko jih tudi vedno več podnevi vozi z ugasnjenimi lučmi. Seveda to nikakor ne prispeva k nesrečam, ampak so za to 100% krivi brezvestni divjaki, ki v svojih dragih (bogokletstvo) Audijih in Mercedesih vozijo preko 160 km/h.
Osebno mislim, da nekdo, ki med vožnjo ne zmore posvetiti 100% pozornosti prometu okoli sebe in PRAVILNO uporabljati signalizacije, nima kaj početi na vozniškem sedežu. Ko sem nazadnje preverjal, vožnja avtomobila ni bila uvrščena med osnovne človekove pravice, danes pa se očitno smatra za tako. Zato vedno ostrejše omejitve, kljub neverjetno izboljšanim zmogljivostim zavor in podvozja v zadnjih 30 letih. Ne zaradi nekega porasta hudih prekrškov, pač pa zaradi prilagajanja vozniškemu povprečju, ki z leti leze vedno niže.
Kar pa se tiče zgoraj navedenega primera, sam sicer vozim tudi z večjimi hitrostmi, a hvalabogu nikdar ne naletim na tak scenarij, ker v prisotnosti drugih avtomobilov hitrost primerno zmanjšam in to z dobrim razlogom. Zgoraj navedeni primer se je pripetil meni, a pod drugačnimi okoliščinami. Hitrost je bila ubogih 120 km/h, vozil sem mimo kolone vozil, ko je naenkrat, brez opozorila, 15 metrov pred mano, na levi vozni pas zapeljala gospodična s hitrostjo, ki ni mogla presegati 80 km/h. Ne da bi pogledala v ogledalo ali nakazala smer. Na moje trobljenje se je odzvala z žuganjem, češ, divjak.
Pa se je podoben scenarij odvil že večkrat, a sem prepričan da smo uporabniki tega foruma dovolj seznanjeni s stvarmi, ki se odvijajo na naših cestah. Opomba: zgoraj govorim o avtocesti.
Se opravičujem, če sem izbral napačen kraj za pisanje tega posta, ampak vsak dan na cestah vidim preveč neumnosti, da bi lahko mirno prenašal natolcevanja zagovornikov "varne" vožnje. Sploh tistih, ki potem na poti domov iz pisarne ne prižgejo luči, ne uporabljajo smernikov, ne upoštevajo sistema zadrge in še bi lahko našteval.

Lp


res....podpis...

dons manjkalo 2 cm da ne bi avta razbil....pridem v križišče in me ena stara izsili na polno...potem se pa še nek v avtu pizdi kao lej budalo mlado k ne zna vozt!!!!. :evil: :evil: :evil: :evil:

drgač je pa to velik problem tut na Lj obvoznci saj se na prehitevalnem pasu npr. vozijo tudi po 90 km/h????!!!!!
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Če feb 17, 2005 11:58 pm

Točno. Danes sem se vozil iz Fužin proti predoru Golovec. Po prehitevalnem promet ni šel hitreje kot 80 km/h...
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham Pe feb 18, 2005 12:21 am

Hm....(brain storming).......kje je sploh prednost da imas radar detektor? Opozori te ravno takrat ko si ze "izmerjen"....torej ni poti nazaj....zdej, napravice za to da mi 5 sekund prej sporoci da me bo policija ustavla, glih ne bom sel kupovat....in prav tako je ne bom kupoval zato da mi bo dajala obvestila ce sem blizu shopping centra (drsna vrata s senzorji), itd. V cemu je torej prednost voznika z detektorjem in brez? Koliko casa pa te mora policaj "drzat" v snopu da izmeri hitrost.....ker mogoce je pa prednost to da lahko v tisti sekundi stopis po bremzi in se izpise manjsa vrednost na radarju....ali je to mogoce?....anyway....just thinking.....

LP
No need to be big to go fast......
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe feb 18, 2005 1:02 am

Caterham je napisal/-a:Hm....(brain storming).......kje je sploh prednost da imas radar detektor? Opozori te ravno takrat ko si ze "izmerjen"....torej ni poti nazaj....zdej, napravice za to da mi 5 sekund prej sporoci da me bo policija ustavla, glih ne bom sel kupovat....in prav tako je ne bom kupoval zato da mi bo dajala obvestila ce sem blizu shopping centra (drsna vrata s senzorji), itd. V cemu je torej prednost voznika z detektorjem in brez? Koliko casa pa te mora policaj "drzat" v snopu da izmeri hitrost.....ker mogoce je pa prednost to da lahko v tisti sekundi stopis po bremzi in se izpise manjsa vrednost na radarju....ali je to mogoce?....anyway....just thinking.....

LP


Laser? Takoj, you don´t stand a chance. Izjemoma se lahko izmažeš, če je policaj opravil slabo meritev. Ne pozabi, meri te s 300.000 km/s...
 
maestro
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Pe feb 18, 2005 4:41 pm

Napisal/-a maestro Pe feb 18, 2005 6:33 pm

PureTNT je napisal/-a:
GapsoN je napisal/-a:Ne jim dajat prehudih idej...
....Primer: voziš 200 km/h po prehitevalnem pasu, ko ti naenkrat na levo zapelje vozilo, brez uporabe smernika, ne da bi se voznik prepričal o varnosti menjave pasu. Ker ne moreš pravočasno ustaviti, se zaletiš. Vzrok nesreče? Neprilagojena hitrost vožnje. Tega, da bi se kot vzrok nesreče navedla nepravilna menjava voznega pasu, pač ne gre pričakovati, sploh pa....
Lp

Ljudje, pa kaj je z vami ?
A ste čist znorel ?

1. Vozim (skoraj) po predpisih, razen, ko mi zdrava pamet pove, da so nesmiselni. Npr. pri izvozu z avtoceste je omejitev 40. Tudi, če za menoj vozi policist, se vedno peljem s 50 do 60 km/h.

2. Peljem po AC s primorske, želim prehitevati, pogledam v obe ogledali, nakažem s smernikom in skoraj zavijem na prehitevalni pas, ko mimo mene švigne porsche, z gotovo nad 200. Ko sem PRED PAR TRENUTKI pogledal v ogledalo, ga še ni bilo nikjer. Torej, PRAVILNO JE, da je vzrok nesreče neprilagojena hitrost !

3. Ko se v normalnih razmerah spravim v prehitevanje na AC ob pogledu nazaj pač vidim zelo oddaljen avto. LOGIČNO SKLEPAM, da vozi v mejah dovoljenega ali malo čez. NISEM jaz kriv, če krši zakon in divja 170 ali 180. Jasno, da mu bom na poti. Torej, ko se spravim k prehitevanju na AC, predpostavljam, da drugi vozijo v mejah normalnega (beri: 140 do 150/h). Če pa mora nekdo zaradi mojega prehitevanja spustiti s 180/h na 120/h in nato benti, mi je vseeno. VOZTE PO PREDPISIH, POL PA NORTE.

4. EDINO PRAVILNO JE, DA JE VZROK MOREBITNE NESREČE NEPRILAGOJENA HITROST VOŽNJE.

5. Isto je pri vključevanju na prednostno cesto. Če vidim, da je vozilo dokaj oddaljeno, pač speljem na glavno cesto. Zopet predpostavljam, da vozi po predpisih. Če mora zavirati, pač ne zavira zaradi mojega vklučevanja v promet, temveč ZATO, KER VOZI S PREVISOKO HITROSTJO. In če mora zato spustit ''kukr zaradi mojega izsiljevanja prednosti'' z 80 na dovoljenih 50km/h, mi je prav tako vseeno.

6. Edino v Nemčiji ni omejitev. Zaradi lobiranja VW, BMW, MB in Porscheja, ki z davki pač polnijo proračun, delavske žepe in delničarje.

lp
Zadnjič spremenil maestro, dne Pe feb 18, 2005 9:52 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe feb 18, 2005 8:21 pm

maestro je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
GapsoN je napisal/-a:Ne jim dajat prehudih idej...
....Primer: voziš 200 km/h po prehitevalnem pasu, ko ti naenkrat na levo zapelje vozilo, brez uporabe smernika, ne da bi se voznik prepričal o varnosti menjave pasu. Ker ne moreš pravočasno ustaviti, se zaletiš. Vzrok nesreče? Neprilagojena hitrost vožnje. Tega, da bi se kot vzrok nesreče navedla nepravilna menjava voznega pasu, pač ne gre pričakovati, sploh pa....
Lp

Ljudje, pa kaj je z vami ?
A ste čist znorel ?

1. Vozim (skoraj) po predpisih, razen, ko mi zdrava pamet pove, da so nesmiselni. Npr. pri izvozu z avtoceste je omejitev 40. Tudi, če za menoj vozi policist, se vedno peljem s 50 do 60 km/h.

2. Peljem po AC s primorske, želim prehitevati, pogledam v obe ogledali, nakažem s smernikom in skoraj zavijem na prehitevalni pas, ko mimo mene švigne porsche, z gotovo nad 200. Ko sem PRED PAR TRENUTKI pogledal v ogledalo, ga še ni bilo nikjer. Torej, PRAVILNO JE, da je vzrok nesreče neprilagojena hitrost !

3. Ko se v normalnih razmerah spravim v prehitevanje na AC ob pogledu nazaj pač vidim zelo oddaljen avto. LOGIČNO SKLEPAM, da vozi v mejah dovoljenega ali malo čez. NISEM jaz kriv, če krši zakon in divja 170 ali 180. Jasno, da mu bom na poti. Torej, ko se spravim k prehitevanju na AC, predpostavljam, da drugi vozijo v mejah normalnega (beri: 140 do 150/h). Če pa mora nekdo zaradi mojega prehitevanja spustiti s 180/h na 120/h in nato benti, me BOLI K...C. VOZTE PO PREDPISIH, POL PA NORTE.

4. EDINO PRAVILNO JE, DA JE VZROK MOREBITNE NESREČE NEPRILAGOJENA HITROST VOŽNJE.

5. Isto je pri vključevanju na prednostno cesto. Če vidim, da je vozilo dokaj oddaljeno, pač speljem na glavno cesto. Zopet predpostavljam, da vozi po predpisih. Če mora zavirati, pač ne zavira zaradi mojega vklučevanja v promet, temveč ZATO, KER VOZI S PREVISOKO HITROSTJO. In če mora zato spustit ''kukr zaradi mojega izsiljevanja prednosti'' z 80 na dovoljenih 50km/h, me isto BOLI K...C.

6. Edino v Nemčiji ni omejitev. Zaradi lobiranja VW, BMW, MB in Porscheja, ki z davki pač polnijo proračun, delavske žepe in delničarje.

lp


Ne, dragi virtuoz, nismo znoreli.

1. Pohvalno, se s teboj popolnoma strinjam.

2. Točno, vzrok nesreče je neprilagojena hitrost. Ko je na cesti veliko prometa je hitrost nad 200 km/h samomor. Vendar te moram opomnit na postopek menjave pasu:
- pogled v vzvratno ogledalo
- levi smernik
-pogled v stransko ogledalo
-pogled vstran

Ta sekvenca vzame nekaj sekund časa in če jo izvedeš pravilno ne boš ogrožal popolnoma nikogar. Sam tudi kadar vozim 250 zavrem, ko vidim da bo nekdo menjal pas. Se zavedam, da obstaja veliko norcev, ki pohodijo še bolj in te poskušajo na nek način izsiliti, vendar tu ni več vzrok neprilagojena hitrost ampak preprosto neprevidna vožnja. Če postopek izvedeš tako, kot sem navedel zgoraj se s teboj popolnoma strinjam, tukaj nimaš kaj. Drugače pa je na ravnih odsekih, kjer avtomobil vidiš že veliko prej in z malo izkušenj lahko tudi zelo natančno oceniš hitrost.

3. Vidiš zelo oddaljen avto. Če voziš 120 ali 130 km/h s 180 km/h niti slučajno ne bo kar naenkrat priletel za tebe, to se zgodi ob hitrostih, višjih od 200 km/h. Ponovno, ob gostem prometu take vožnje ne odobravam. Mi pa ni popolnoma razumljivo na kakšen način ti predpostavljaš. Tudi samemo se mi velikokrat zahoče umirjene vožnje pri 130-140 km/h, pa nisem imel nikoli težav z oceno razdalje ali hitrosti. Če sem videl nekoga, ki je za menoj pripeljal z 200+ sem pač počakal, da je šel mimo. Kaj te pa stane dvakrat pogledat preden zamenjaš pas? Saj se ti nikamor ne mudi, glede na to, da bentiš nad hitrejšimi vozniki. Vzemi si torej še čas, da preveriš hitrost vozil za seboj. Če pa preprosto zapelješ ven in si pri tem misliš "boli mene", potem te moram pač uvrstiti med bolj osovražene ignorantske voznike (tiste, ki mislijo: "če vozi hitreje kot 130 naj kar zavira"). Da smo na jasnem: obstaja razlika med "joj, napačno sem ocenil" in "boli mene, naj kar zavira, saj ne sme vozit hitreje". Da sva si na jasnem, v avtošoli za takšen manever takoj pogrneš na izpitu. "Če pa mora nekdo zaradi mojega prehitevanja spustiti s 180/h na 120/h in nato benti, me BOLI K...C. VOZTE PO PREDPISIH, POL PA NORTE." Sam ne bentim, razen če avtomobil zapelje tik pred mene, kar se odraža v močnem zaviranju. Pa se to dogaja pri vseh hitrostih, tudi pri 120... Pa resnično upam, da se ti mali prijatelj pozdravi, morda boš vso to agresivno energijo lahko sprostil na čem drugem.

4. EDINO PRAVILNO JE, DA JE VZROK MOREBITNE NESREČE umetnik, KI ZAPELJE NA PREHITEVALNI PAS, NE DA BI SE PREPRIČAL, DA JE ZRAK ČIST. Zadovoljen?

5. Bi že nehal s predpostavljanjem? Ne predpostavljaj in bodi pripravljen na vse. Vožja je dinamična aktivnost in zahteva maksimalno koncentracijo in adaptabilnost. Tudi sam pri vključevanju velikokrat naletim na prehitro vozilo, pa ga počakam. Težko verjamem, da res ne zmoreš oceniti hitrosti. Sploh zato, ker te stalno boli mali soldat. Če se ti mudi na stranišče ne izsiljuj prednosti ampak izstopi iz avtomobila in polepšaj dan okoliški flori. Kaj pa veš zakaj nekdo vozi 80? Morda je zdravnik, ki se mu mudi na urgenco ali pa policist, ki ga kličejo na nujen primer. Možnosti je nešteto, vendar eno drži kot pribito: izgovor "če vozi nad omejitvijo, je kriv on" NE DRŽI. Moraš oceniti hitrost in počakati. Če to zmorejo narediti učenci v avtošoli, ne vem kako to, da tega ne zmoreš ti, ki si očitno veliko misliš o svojih spretnostih.

6. V Nemčiji ni omejitev, ker je to tradicija. Pa imajo na avtocestah izjemno malo nesreč, na prebivalca manj kot mi, predvsem zato, ker tam ni podprto razmišljanje v stilu (briga me, saj bo on kriv če prileti vame). Še en dokaz, da določenim ljudem nikoli ne bi smeli dati izpita. Da sva si na jasnem, obstajajo dobri in slabi vozniki, prepričan sem celo, da si naletel na kar nekaj slabih, samo takšno posploševanje je popolnoma pretirano in vozniško kulturo v Sloveniji vleče navzdol.

Lp
 
maestro
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Pe feb 18, 2005 4:41 pm

Napisal/-a maestro Pe feb 18, 2005 10:22 pm

(...Vendar te moram opomnit na postopek menjave pasu:
- pogled v vzvratno ogledalo
- levi smernik....
Ta sekvenca vzame nekaj sekund časa in če jo izvedeš pravilno, ne boš ogrožal
popolnoma nikogar....)

Po AC vozim praktično vsak dan cca. 40km, zato razmere poznam in delam, kot svetuješ. Zadnjih 350.000km brez praske.
Razpasla se je navada, da OGROMNO folka vključi tempomat in vozi STALNO po prehitevalnem pasu. Se mi zgodi, da kdaj rabim nenormalno veliko časa, če želim prehiteti npr. kamion, ki vozi 80. Enostavno ne morem na prehitevalnega. Če pa mi uspe, ne mi prilepi npr. prepotentni AUDI in začne žmigat.
Dejstvo je, da po voznem redkokdaj peljem nad 110, raje 100. Zakaj ? Zato, ker je poraba pri 135 večja za cca. 30%. Ne razumem zakaj folk benti nad kakor dragim bencinom in nafto, medtem pa po AC-ju vsi vozjo 150. Da se izračunat, da je časovni prihranek pri 150 majhen.

(Sam tudi kadar vozim 250 zavrem, ko vidim da bo nekdo menjal pas....)
Mislim, da je zate Grobnik in ne cesta. Razen če 2km pred tabo ni nikogar. Kdor pa vozi 250 po prehitevalnem ali celo z 250 prehiteva, takega jaz 5 let nebi spustil na cesto.

Zgodba z porschejem se mi je zares pripetila, ni izmišljhena. Res pa da le enkrat.
Zračni pritisk, ko je peljal mimo, je moj avto kar stresel. Mogoče imam od takrat prezir do divjakov 150+.

( EDINO PRAVILNO JE, DA JE VZROK MOREBITNE NESREČE umetnik, KI ZAPELJE NA PREHITEVALNI PAS, NE DA BI SE PREPRIČAL, DA JE ZRAK ČIST. Zadovoljen?)

NI RES. Živim relativno blizu AC, nad katero je most. Ustavi se enkrat nekem mostu nad AC in opazuj promet pod seboj. Avte z 120, 150, 180, vseeno. Kakšna kinetična energija je to. VEDNO MORAŠ biti pripravljen odreagirati na nepredvidene situacije pred teboj. Z 180 ali 200 je to nemogoče, ker nisi Shumi.

... možnosti je nešteto, vendar eno drži kot pribito: izgovor "če vozi nad omejitvijo, je kriv on" NE DRŽI. Moraš oceniti hitrost in počakati. Če to zmorejo narediti učenci v avtošoli, ne vem kako to, da tega ne zmoreš ti, ki si očitno veliko misliš o svojih spretnostih....
Pa ZAKAJ bi moral vedno pametni popustit? Pa zakaj mora vedno šibkejši, razumnejši popustit? Pa zakaj morate divjaki in prepotentneži (frustriranci morda) svojo agresivnost in moč kazati na cestah? Zakaj ZAHTEVATE, da se vam umikamo, da vas čakamo, da vam izkazujemo prednost vedno in povsod. ZAKAJ?

Če se pelješ 50km daleč po AC s stalno 160/h prideš na cilj CELIH 6 MINUT preje kot nekdo, ki pelje 120/h. In porabiš veliko več bencina. V Nemčiji se ljudje vozijo v službe ipd. stotine km daleč, zato je z dizli in večjimi hitrostmi nekaj več koristi. Pri nas pa za večino folka to ne velja.

Slabe ceste, slab vozni park, slabi vozniki itd itd so le izgovori.
Največji vzrok za morije na cestah v SI je OBJESTNOST, ki jo še poveča alko.

Drugi največji vzrok so blagi in mlačni ter zeleni policisti. Ko so se pred leti množično
predčasno upokojili izskušenejši in strožji, so jih zamenjali praktično zelenci iz šol, brez avtoritete, ki si niti kaznovati ne upajo. Če že postavijo avto z radarjem ob cesti ga (vsaj pri nas) tako, da se vidi na 200m.

Tretji vzrok so prenizke kazni, tudi po novem zakonu.
Pojdi enkrat v Benetke, pa teraj od Trsta naprej 200/h. Rad bi te videl junaka. Ali pa v Avstriji....

P.S. ne mislim nate osebno, tipkarsko agresijo stresam na vse divjake, ki mi vsakodnevno pijejo kri na cestah.

l.p.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So feb 19, 2005 12:04 am

maestro je napisal/-a:(...Vendar te moram opomnit na postopek menjave pasu:
- pogled v vzvratno ogledalo
- levi smernik....
Ta sekvenca vzame nekaj sekund časa in če jo izvedeš pravilno, ne boš ogrožal
popolnoma nikogar....)

Po AC vozim praktično vsak dan cca. 40km, zato razmere poznam in delam, kot svetuješ. Zadnjih 350.000km brez praske.
Razpasla se je navada, da OGROMNO folka vključi tempomat in vozi STALNO po prehitevalnem pasu. Se mi zgodi, da kdaj rabim nenormalno veliko časa, če želim prehiteti npr. kamion, ki vozi 80. Enostavno ne morem na prehitevalnega. Če pa mi uspe, ne mi prilepi npr. prepotentni AUDI in začne žmigat.
Dejstvo je, da po voznem redkokdaj peljem nad 110, raje 100. Zakaj ? Zato, ker je poraba pri 135 večja za cca. 30%. Ne razumem zakaj folk benti nad kakor dragim bencinom in nafto, medtem pa po AC-ju vsi vozjo 150. Da se izračunat, da je časovni prihranek pri 150 majhen.

(Sam tudi kadar vozim 250 zavrem, ko vidim da bo nekdo menjal pas....)
Mislim, da je zate Grobnik in ne cesta. Razen če 2km pred tabo ni nikogar. Kdor pa vozi 250 po prehitevalnem ali celo z 250 prehiteva, takega jaz 5 let nebi spustil na cesto.

Zgodba z porschejem se mi je zares pripetila, ni izmišljhena. Res pa da le enkrat.
Zračni pritisk, ko je peljal mimo, je moj avto kar stresel. Mogoče imam od takrat prezir do divjakov 150+.

( EDINO PRAVILNO JE, DA JE VZROK MOREBITNE NESREČE umetnik, KI ZAPELJE NA PREHITEVALNI PAS, NE DA BI SE PREPRIČAL, DA JE ZRAK ČIST. Zadovoljen?)

NI RES. Živim relativno blizu AC, nad katero je most. Ustavi se enkrat nekem mostu nad AC in opazuj promet pod seboj. Avte z 120, 150, 180, vseeno. Kakšna kinetična energija je to. VEDNO MORAŠ biti pripravljen odreagirati na nepredvidene situacije pred teboj. Z 180 ali 200 je to nemogoče, ker nisi Shumi.

... možnosti je nešteto, vendar eno drži kot pribito: izgovor "če vozi nad omejitvijo, je kriv on" NE DRŽI. Moraš oceniti hitrost in počakati. Če to zmorejo narediti učenci v avtošoli, ne vem kako to, da tega ne zmoreš ti, ki si očitno veliko misliš o svojih spretnostih....
Pa ZAKAJ bi moral vedno pametni popustit? Pa zakaj mora vedno šibkejši, razumnejši popustit? Pa zakaj morate divjaki in prepotentneži (frustriranci morda) svojo agresivnost in moč kazati na cestah? Zakaj ZAHTEVATE, da se vam umikamo, da vas čakamo, da vam izkazujemo prednost vedno in povsod. ZAKAJ?

Če se pelješ 50km daleč po AC s stalno 160/h prideš na cilj CELIH 6 MINUT preje kot nekdo, ki pelje 120/h. In porabiš veliko več bencina. V Nemčiji se ljudje vozijo v službe ipd. stotine km daleč, zato je z dizli in večjimi hitrostmi nekaj več koristi. Pri nas pa za večino folka to ne velja.

Slabe ceste, slab vozni park, slabi vozniki itd itd so le izgovori.
Največji vzrok za morije na cestah v SI je OBJESTNOST, ki jo še poveča alko.

Drugi največji vzrok so blagi in mlačni ter zeleni policisti. Ko so se pred leti množično
predčasno upokojili izskušenejši in strožji, so jih zamenjali praktično zelenci iz šol, brez avtoritete, ki si niti kaznovati ne upajo. Če že postavijo avto z radarjem ob cesti ga (vsaj pri nas) tako, da se vidi na 200m.

Tretji vzrok so prenizke kazni, tudi po novem zakonu.
Pojdi enkrat v Benetke, pa teraj od Trsta naprej 200/h. Rad bi te videl junaka. Ali pa v Avstriji....

P.S. ne mislim nate osebno, tipkarsko agresijo stresam na vse divjake, ki mi vsakodnevno pijejo kri na cestah.

l.p.


To s tempomatom popolnoma razumem. Sam mislim, da v razmerah, ko je že malo več prometa, tempomata ni varno uporabljati. To, da ne moreš na prehitevalni pas popolnoma razumem, tudi mene zelo moti, da se mi nekdo nalepi na rit tako, da se mu niti žarometov ne vidi več...
Glede porabe ne bom ugovarjal, ker je resnica. Je pa tako, da če vozim 150, 180 ali 220 vzamem v zakup, da mi bo avto žrl veliko več, kakor pri 130 km/h... Večino časa sicer vozim med 150 in 180 km/h.
Mislim, da si me narobe razumel glede prehitevanja pri 250... Tako hitro vozim, kadar je malo prometa, prehitevam pa največ po en avto, s tem da v tem primeru za čas prehitevanja precej zmanjšam hitrost. Pri takšni hitrosti moraš biti konstantno skoncentriran in si predvsem ne smeš privoščiti neumnosti, kakršne si omenil ti. Prehitevati dva ali več avta pri 250 je samomor... Tukaj mislim, da se strinjava.
Zgodba s Porschejem me sploh ne preseneča, saj je vse preveč takih, za katere se sam samo čudim, da so sploh še živi...

Lahko mi verjameš, da pri 180 km/h nimam težav z reakcijami. Se zavedam, da to ne velja za vse ljudi, vendar tukaj govorim o osebnih izkušnjah. Zato je 180 zame tudi najvišja potovalna hitrost. Verjameš mi lahko, da se da odreagirat tudi pri višjih hitrostih, vendar se osebno takih situacij že dolgo časa izogibam... Da sva si na jasnem, zadnjič sem se komaj izognil verižnemu trčenju, ko smo po levem pasu na avtocesti vozili v koloni ca. 130 km/h (bil sem na čelu). Mirno peljem mimo kolone, ko mi naenkrat, iz čistega miru, na levo zapelje gospodična v Cliotu. Nobenega znaka, nič. Avto je pustil nekajmetrsko zavorno sled, ustavil pa sem se manj kot meter za njenim zadkom. Bi bil tudi v tem primeru kriv jaz, ker nisem vozil 70?

Zakaj bi moral pametni popustit? Zato, ker če ne popusti, ni več ta pametni. Kot sem že rekel, sam se nikoli nikomur ne nalepim na rit in ne blendam kot zmešan. Blendam edino, ko vozim zelo hitro, pa ne vozilom na prehitevalnem pasu (razen če brez razloga vozi po levi), ampak vozilom na desni, da dobim njihovo pozornost. Zelo pomaga, če voznik pred teboj ve, da se bližaš, se ne strinjaš?

Objestnost in alkohol sta vsekakor ogromna faktorja pri nesrečah, ampak roko na srce tudi sam dnevno naredim ogromno km in ko gledam, kaj počnejo nekateri t.i. "umirjeni" vozniki se lahko samo držim za glavo. Kar se tiče objestosti je tu sproščanje frustracij s popolnoma nenadzorovanim divjanjem (ponavadi je za to odgovorna blondinka na sovoznikovem sedežu - s trdim nekateri pač vozijo bolj agresivno...), je pa tudi objestnost v stilu "če vozi hitreje, bo že zaviral". Lahko rečeš, da ni res, ampak mi verjemi, da ne maram nobenega od obeh tipov. Blagi policisti? Vsi, na katere sem naletel sam, so bili zelo korektni, ponavadi so tudi vedeli o čem govore, pa tudi ni jim bilo težko napisat kazni za prekoračeno hitrost.
S tem, da so kazni prenizke, se ne strinjam in se osebno zavzemam za njihovo znižanje. Z represijo se ne bo doseglo nič. Potrebna je vzgoja že od malega, da te že v šoli učijo osnov etike. Če pogledaš voznike, ki so najbolj objestni, boš opazil, da so ponavadi tudi osebno dokaj neprijetni.
Postavitev radarja naj bi bila čim bolj vidna. Osebno raje vidim, da je tip nekaznovan, a cel, kakor da se tekom tistih 200 metrov zabije v nekoga na nasprotnem pasu ali pa povozi pešca... Osebno mislim, da bi morali obvezno pri CPP pisati tudi psihotest. Na ta način bi se rešili mnogo bedakov, zaradi katerih nam zavre kri (danes sem v roku ene ure naletel na pet takih...).
Od Trsta do Benetk se na posameznih odsekih sicer da voziti 200, vendar me tukaj ne skrbi policija, pač pa to, da tam dobesedno ogrožaš ostale. Prek karavank do Salzburga pa se da lepo peljati tudi z višjimi hitrostmi, saj so na tisti cesti večinoma le stacionarni radarji in občasno kako civilno radarsko vozilo.
V glavnem, za konec, moje osebno mnenje je, da je mogoče vozit hitro in varno (to sam počnem že dolgo časa), tak stil vožnje mislim nadaljevati tudi v prihodnje, vendar pa ti večinoma ne morem ugovarjati glede neprilagojene hitrosti. Poudaril bi samo, da obstaja razlika med visoko in neprilagojeno hitrostjo. Sam pogosto vozim z visoko, a nikoli z neprilagojeno. Kot udeleženec v prometu se zavedam odgovornosti in temu primerno tudi vozim. To seveda ne pomeni, da bom vozil samo 130, ampak mene ne boš videl sproščati frustracij z vijuganjem med prometom na severni ljubljanski obvoznici.

Lp
 
maestro
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Pe feb 18, 2005 4:41 pm

Napisal/-a maestro So feb 19, 2005 12:31 am

Očitno si dokaj dober in relativno varen voznik, še boljši bi pa bil, če bi imel še malo lažjo nogo. Debata je verjetno končana, mislim pa, da moram že po difoltu imeti prav, ker zagovarjam vožnjo po predpisih +/- 10% in pika.

...Lahko mi verjameš, da pri 180 km/h nimam težav z reakcijami...
Verjamem, da imaš reflekse, problem je v energiji avtomobila, ki jo je, ko začneš plesat pri 200/h težko (nemogoče?) ukrotit. Problem je v tem, da ti tudi vrhunski refleksi pri takih hitrostih ne pomagajo, če dama v kliotu zavije levo, kot da je sama na cesti. Vedno moraš biti pripravljen na vse, tudi take dame ali zasanjane tipe.
Če nekoga od uzadi mislim, da moraš biti vedno kriv.

...Zelo pomaga, če voznik pred teboj ve, da se bližaš, se ne strinjaš?...
Tale je pa najhujša. Da se razumemo, ne sme se prehitevat po AC z 100 ali 120.
Vendar pa, če prehitevam s 135 ali 140, se MI NIMAŠ KAJ BLIŽAT. Blendanje se avtomatsko razume kot: zgin z mojga pasa, a ne vidiš, da sem hitrejši. Torej, če prehitevam s 130 ali 140, se mi nimaš kej bližat oziroma me na bližanje opozarjat, ker se bom itak umaknil na sredino, takoj, ko bo mogoče. Če mi kdo blenda, takoj prižgem zadnje meglenke.

...ponavadi je za to odgovorna blondinka na sovoznikovem sedežu - s trdim nekateri pač vozijo bolj agresivno...
To pa podpišem takoj in se opravičujem, ker se nisem spomnil tega jaz.

...Če pogledaš voznike, ki so najbolj objestni, boš opazil, da so ponavadi tudi osebno dokaj neprijetni....
Točno to.

...Osebno mislim, da bi morali obvezno pri CPP pisati tudi psihotest. Na ta način bi se rešili mnogo bedakov, zaradi katerih nam zavre kri (danes sem v roku ene ure naletel na pet takih...). ...
Ja, bilo bi prav, a kaj, ko se takrat vsi delajo angelčke.

...Sam pogosto vozim z visoko, a nikoli z neprilagojeno....
Upam, da nimaš teh izkušenj, zanima pa me vseeno, kako neki se avto odzove, če mu pri 180/h ali 200/h na ravni cesti, ko si sam in kukr ne ogrožaš nikogar,
raznese prednjo gumo?

lp
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair So feb 19, 2005 2:51 am

maestro imas kar dober nick. Si pravi maestro. Hm....tezko bi bilo vse povzeti in citirat ker se mi res ne da. Zame osebno je bilo nekaj mocni h izjav. Tipicen osebek " vozim po predpisih in sem varen voznik " :bonk

Bom omenil samo nekaj zadev, ker sem tudi sam dozivel. Kot vemo je lahko 130, 90, 80, 70 ali 50 prehitro za karambol. Zgodilo se mi je recimo na severni obvoznici. ( mater to smo itak premrel ze 1000x ) Vozil sem se ( priznam in se pretepem ) 120km/h kjer je omejitev 100, ce se ne motim. In model pred mano enostavno zavije na prehitevalni pas :shock: . Huh bilo je za las, ko sem se pripeljal zraven je skomignil z rameni, kaj je pa drugega hotel. Jaz osebno bi mu pa stransko ogledalo zabil v rit, da mu ga noben kirurg vec ne bi dobil iz nje. Tudi sam sem skomignil z rameni in pokazal na ogledala z namenom naj jih le uporablja. Niso zastonj na avtomobilu.

Glede blendanja. Ti razumes kot zgin iz ceste, jaz pa kot TNT, da vzbudim pozornost. Zakaj? Ravno zaradi takih primerov kot se mi je zgodil zgoraj, verjemi ni bil edini. Tudi priznam, da se po AC se nisem vozil 130, ampak konstantno 160-180. Ni dolgo nazaj, ko sem se vozil po omejitvah do LJ. Pa to crknes od dolgcasa. V takem primeru bi mi zelo prav prisel kaki sopotnik, da bi malo podebatirala o zenskah :P :mrgreen: . Prebral vse napise ob cesti, pregledal vse hise in gledal na AC kako se avti podijo. Pa naj me koklja brcne ce nisem pri 100-110 bolj zbran in pri stvari. Tudi se ne limam na odbijac, ker to je pa res eno neumno pocetje. Sploh na AC, ena sama napakica enega od sodelujocih in nastane MASAKER. Ampak eni se tega enostavno ne zavejo. Jebat ga, tako kot se ni zavedala bjonda prometa okoli sebe. Zgodbica sledi spodaj.

Brezveze je navajat, da je poraba vecja. To mene sploh ne zanima kaka bo poraba, ker nimam avtomobila da bom sparal ampak, da se bom vozil kot meni pase. In po AC se ne vozim 160-180 zato da bom prej v LJ ampak ker je 130 res nekako zelo pocasi. Huh sedaj kar vidim ko se bom zjutraj zleknil kako bom obdolzen kot najhujsi kriminalc na AC. :?

Ob takih primerih se jaz vprasam zakaj so totalke in se bolj, kako je tak folk prisel do izpita. Eni so placali tale puncara pa je prisla ocitno s fukom. Od Brezovice proti Vrhniki sledi levi ovinek. Tam dohitim avto pred sabo. Nekaj casa sem se vozil dalec zadaj, ko vidim da me ni opazil sem blendnil. Nic. Blendenm se enkrat, spet nic. Aha si mislim. Spet en retardet osebek, ki si misli ne norec ne bos divjal po AC. Kolega rece nablendi ga in sem to tudi storil. In tako smo se vozili nekako 90-95 po prehitevalnem pasu do cestniske postaje Brezovica kjer dobis listek. Ko je ta osebek koncno skapiral da se mora umakniti, smo mu vsi v avtu zaploskal. Bila je pa za volanom 18 letna bjonda. Smo imel potem se rahle pogovore, zato vem koliko je bila stara. Se pravi. Tale RETARDET bjonda je sedela za volanom in se vozila po prehitevalnem pasu 90-95km/h "tuturututu ti dam ti dam tidam kako je svet lep imam izpit in se lahko nekam peljem " :? :bonk Ah...brezbesed.

Ko se vklucujemo v promet. Tega tudi ne stekam. Avto pred mano seveda rahlo izsili in si misli ahhh...bo ze pocakal. Pa da bi ga z vilicarjem odstranil. Ne mores verjet kako on to lepo pocasi iz prve v drugo in tako naprej do cetrte ko se ze nekak speljemo do 70-80km/h. Pa a je res tako tezko stopiti na plin. Ce ze sam nekoga izsilim pac malo bolj potegnes prvo drugo in reseno. Zadaj ne bo treba zavirat je pa res da bo slo nekaj kalplic vec bencina. Ampak v takem preimeru pomislim. Se pravi, on se verjetno nikoli ni peljal 100 in verjetno sploh ni pomislil, da je treba potem nekomu zadaj, ob njegovm tako svetlobnem pospesevanju, zavirat.

Ne ubija hitrost ampak BUTLI za volanom, ker sem jih srecal ze veliko. Zakaj nisem imel problemov na nemskih avtocestah, kjer sem ga z lahkoto zgal 200.

Pri nas nekaj hudo ne stima.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So feb 19, 2005 3:27 am

maestro je napisal/-a:...Zelo pomaga, če voznik pred teboj ve, da se bližaš, se ne strinjaš?...
Tale je pa najhujša. Da se razumemo, ne sme se prehitevat po AC z 100 ali 120.
Vendar pa, če prehitevam s 135 ali 140, se MI NIMAŠ KAJ BLIŽAT. Blendanje se avtomatsko razume kot: zgin z mojga pasa, a ne vidiš, da sem hitrejši. Torej, če prehitevam s 130 ali 140, se mi nimaš kej bližat oziroma me na bližanje opozarjat, ker se bom itak umaknil na sredino, takoj, ko bo mogoče. Če mi kdo blenda, takoj prižgem zadnje meglenke.


...Osebno mislim, da bi morali obvezno pri CPP pisati tudi psihotest. Na ta način bi se rešili mnogo bedakov, zaradi katerih nam zavre kri (danes sem v roku ene ure naletel na pet takih...). ...
Ja, bilo bi prav, a kaj, ko se takrat vsi delajo angelčke.

...Sam pogosto vozim z visoko, a nikoli z neprilagojeno....
Upam, da nimaš teh izkušenj, zanima pa me vseeno, kako neki se avto odzove, če mu pri 180/h ali 200/h na ravni cesti, ko si sam in kukr ne ogrožaš nikogar,
raznese prednjo gumo?
lp

po ac js vozm praviloma okol 160. to se mi zdi cist normalna hitrost za ac.

najbol na jetra mi gre pa folk ki skace s 130kmh pred tovornjaki namerno.
ok sj so tud uni k nenamerno, sam prvim dost bol zamerim.

predn zapeljes na prehitevalni pas MORAS tok cajta gledat v ogledalo da precenis hitrost vozila ki te prehiteva. tko kokr mors na zebrah pogledat levo in desno ceprav naceloma bi vozniki mogl ustavt.

neglede na to kako je to v zvcp-ju si v primeru da zapres pot hitrejsemu vozilu TI kriv, ker ne opazujes kaj se dogaja okol tebe, in js bi te kot tazga izlocu iz prometa po hitrem postopku.

tud po zvcp-ju ce se ti dokaze da si skocil tik pred vozilom na prehitevalni pas in povzrocil trcenje si ti povzrocitelj nesrece, voznik ki si ga izsilil pa je je kaznovan samo zaradi prekoracitve omejitve.

js sm delu vozniske psihoteste pri edinem prometnem psihologu v sloveniji.
on ma sele zanimivo mnenje o psiholoskih stanjih nasih voznikov. hodu sm tud na njegova predavanja, in ta clovek je dejansko nekomu, ki ga je izsilu, in mu pol se neki mahu, uzeu izpit. ker ce te on na cesti oceni kot psiholosko nesposobnega, dobis vabilo da se zglasis pri njemu na LPP-ju, kjer sledi psiholoska evaluacija, ce te ne spusti adijo izpit. in to dokler se mu ne bos odkupu, ker je pac edini na tem podrocju v slo.


ko govoris o poceni gumi, tud pri 130 pocena guma zna narest brutalno pizdarijo.
po drugi strani pa tudi stresnik ti lahko pade s strehe hise in se ti zapici v mozgane.
tko da o verjetnosti nebi rajs.


X-Hair :bow :bow :bow :pivo

lepo povedano
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate So feb 19, 2005 9:39 am

maestro je napisal/-a:Vendar pa, če prehitevam s 135 ali 140, se MI NIMAŠ KAJ BLIŽAT. Blendanje se avtomatsko razume kot: zgin z mojga pasa, a ne vidiš, da sem hitrejši. Torej, če prehitevam s 130 ali 140, se mi nimaš kej bližat oziroma me na bližanje opozarjat, ker se bom itak umaknil na sredino, takoj, ko bo mogoče. Če mi kdo blenda, takoj prižgem zadnje meglenke.


Sej zastopim da si proti dirkanju in dokazovanju svojega ega na cesti, samo z dejanjem ki si ga napisu zgori pocnes tocno to. Kaj drugega je voznja po sredini kot zelo objestno dejanje in dokazovanje ega - "imam prav, vozim po omejitvah, ne bos me prehitel".

Treba je locit: eno je izsiljevanje prednosti na prehitevalnem pasu z blendanjem ne glede na okoliscine - to obsojam, drugo je pa blendanje namenom opozoritve nase, da se pocasni voznik umakne na vozni pas. Ce se ti peljes 130 po prehitevalnem v par 100 metrov dolgi luknji med dvema tovornjakoma na voznem in ti nekdo za tabo s 160 poblenda, da opozori nase in te "prosi" da se umaknes, ne bos zgubil nicesar, ker te bo prehitel se preden bos prisel do prvega tovornjaka. Edino morda bos dokazal svoj v tem primeru nesmiesln prav.

Ce bom sedaj jaz izpadel kot tisti norec, ki vedno brezglavo nori po AC, naj povem, da vecinoma vozim s tempomatom 130 po stevcu, torej nekih 125km/h in se umikam hitrejsim, ne skacem pred njih in prehitevam pocasnejse. Nisem pa prikovan pri tej hitrosti in v primeru hitrejse voznje po prehitevalnem ali pocasnejse po voznem, hitrost spremenim, tako da se peljem enako hitro kot ostali. Ne(varnost) uporabe tempomata je relativna. Ce si ga navajen ga enostavno izklopis pred vozilom na prehitevalnem in pritisnes resume, ko se umakne in je povsem varen. Po drugi strani se mi pa vcasih mudi, se peljem kam dalj, ali pa si zazelim hitrejse voznje in takrat me posteno razjezijo ljudje, ki se ali zaradi svoje nesposobnosti opazovanja okolja ali zaradi trditve svojega prav ne umaknejo iz prehitevalnega pasu.

Se nekaj je za premislit. Kdo je kriv za limanje na rit in blendanje? Po eni strani s(m)o za to krivi tisti ki radi hitreje peljemo in nam grejo pocasnejsi na zivce, po drugi strani, pa se ne bi nihce nikomur nalimal na rit, ce bi se tisti pravocasno umaknil in ne oviral nikogar. V Nemciji blendanja skoraj nisem opazil, pa ljudje vozijo nad 180 po prehitevalnem in tudi 130 po levem voznem ter tovornjaki 80 po desnem voznem - pa se vse lepo pelje in se ne blenda. Hitri vozniki so ocitno tudi tam... vecinoma pa manjkajo tisti, ki ne gledajo nazaj in ne uporabljajo zmigovcev.

Bili so ze primeri, ko sem gospo v Cliotu pri vrtoglavih 135 km/h (se pravi enih 130 po stevcu) trikrat opozoril nase, pa se ni premaknila, kljub temu, da je imela vec kot dovolj prostora. Potem sem jo pac prehitel po desni med dvema tovornjakoma. Seveda sem v tem primeru krsil par pravil in situacijo naredil manj varno, ampak izkljucno zato, ker me je gospa ovirala in se za nobeno ceno ni hotla umaknt. Ko sm se peljal mimo, je bila prikovana na volan, tako da mojega blendanja verjetno sploh ni opazila :roll:
Podoben primer je bil nekaj dni nazaj, ko se peljem po AC od LJ proti Domzalam okoli 180 po stevcu in vidim pred sabo avto za tovornjakom - tako je peljal precej casa - ter se pripravim na (ne)predividljivo reakcijo. In ne vem kaj je gospodicno picilo, da je ravno par 10 metrov pred mano zapeljala na prehitevalni pas z enih 100, mogoce 110km/h BREZ zmigovca NE da bi pogledala nazaj. Da se bo to zgodilo se mi je zdelo, tako da sem pac lepo bremzal... samo je vprasanje, kdo tukaj koga ogroza. Pa prosim ne trdoglavo trdit, da jaz, ker prehitro vozim, ker sem v tem primeru jaz resil situacijo. In ce malo pretiravamo je to, kar je gospodicna naredila enako kot ce bi jaz iz neprednostne ceste brez zmiguca, ne da bi pogledal zapeljal na prednostno cesto.

Ok zdej sm se cist prevec razpisu, samo treba je vedt, da je hitrost relativna. Nekje je 180km/h se varno, drugje niti 40 ni. Omejitve pa so kakrsne so. Nekje smiselne, drugje prenizke ze spet nekje cisto previsoke - npr cesta do spodnje kabinske zicnice na Krvavec. Treba je imeti omejitev v glavi ne pa slepo sledit znakom.

Da ne bo tole misljeno kot napad, se v marsicem tudi strinjam s tistim, kar je maestro napisal. Se pa dosti bolj strinjam z Xhairom in PureTNTjem.
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov