lenivec je napisal/-a:super98 je napisal/-a:Tuki eni omenjati da naj bi biu TDI sistem črpalka-šoba zastarel!
A bi mi lahko kdo razložu zakaj? Moč je ista (ali celo večja) kot pri common railu, poraba nizka (popolnoma primerljiva s common railom)...gre pač za drugačen pristop celotni zadevi.
kaj vam zastarelost pomeni samo to da je tehnlogija za bek fuknit???
halo poglej kak dolgo je že TDI in iz česa je nastal, v bistvu "malo" zmodificiran navadn dizl. in ja to je zastarela osnova.
Ok rečmo da je TDi nastal (bolj v grobem) iz 1.6 D motorja. No in iz česa je nastal recimo JTD? Iz 1.9 (T)D motorja.
Razlika v PD in common rail tehnologiji je samo v načinu vbrizga. Blok motorja, bati in vse ostalo zgleda isto. Eni so se pač odločil za drugačen pristop. Common rail je biu prvič uporabljen v alfah in mercih, PD tehnologija pa v passatu in golfu (115ps) eno leto kasneje.
Da ne bo nesporazumov si še poglejte razliko med navadnim TDIjem in PD TDIjem, kjer je uporabljen čist drugačen sistem
NAVADEN TDI:
glava motorja:
http://www.elcats.ru/vw/parts.asp?mdl=203&unit=45E0A4A8
odmična gred:
http://www.elcats.ru/vw/parts.asp?mdl=203&unit=D6F0A4C0
bosch pumpa:
http://www.elcats.ru/vw/parts.asp?mdl=203&unit=F650A4F0
vbrizg s šobami, levo spodaj bosch pumpa:
http://www.elcats.ru/vw/parts.asp?mdl=203&unit=7A70A4F2
PD TDI motor:
glava motorja:
http://www.elcats.ru/vw/parts.asp?mdl=203&unit=2BE0A4A9
odmična gred:
http://www.elcats.ru/vw/parts.asp?mdl=203&unit=5120A4C1
bosch pumpe v klasični obliki tukaj ni!!
t.i. PD element:
http://www.elcats.ru/vw/parts.asp?mdl=203&unit=F910A4F1
No tut bati so drugačni sam se mi ne da iskat pa linkat!!!