
PureTNT je napisal/-a:Pugi, tile časi so za nekatere avtomobile malce pretirani. SLR ne bo nikoli dosegel 3.0 s 0-96 km/h, ker fizično ni mogoče.
[Iztok] je napisal/-a:Z06 je prvi ameriški avtomobil, ki ima vodljivost na ravni 911 GT3. Z GT2 se žal ne more primerjat, ker GT2 je pač brezkompromisni športnik, to je posebna klasa.
V Auto motor und sport in Motorvision, so vsi potrdili, da se Z06 pelje odlično in da je močna konkurenca 911 GT3 (ga celo prekaša), kar za prejšnje generacije ni bilo možno trditi (niti v primerjavi z navadno 911).
Jaz bi vzel Z06, ravno zaradi tega, viper je preveč delikaten, v neizkušenih rokah...
PureTNT je napisal/-a:[Iztok] je napisal/-a:Z06 je prvi ameriški avtomobil, ki ima vodljivost na ravni 911 GT3. Z GT2 se žal ne more primerjat, ker GT2 je pač brezkompromisni športnik, to je posebna klasa.
V Auto motor und sport in Motorvision, so vsi potrdili, da se Z06 pelje odlično in da je močna konkurenca 911 GT3 (ga celo prekaša), kar za prejšnje generacije ni bilo možno trditi (niti v primerjavi z navadno 911).
Jaz bi vzel Z06, ravno zaradi tega, viper je preveč delikaten, v neizkušenih rokah...
C5 Z06 je primerljiv z 996 Turbo, tako v hitrosti kot v obnašanju, vsaj z vzmetenjem za modelsko leto 2004. C6 Z06 bo po hitrosti in obnašanju (domnevoma) približno enakovreden 996 GT2. Mimogrede, GT3 je lažji in bolj vodljiv od GT2, prav tako je lažja korveta, vendar ima drugačno razporeditev teže. Corvette je vsekakor bolj civiliziran avto kot Viper, v obliki C6 Z06 pa ga kljub civiliziranosti tudi prekaša. Je pa treba reči, da je njen 7.0-litrski motor na robu svojih kapacitet (prevrtan na zadnje milimetre), medtem ko ima Viper z dobrim litrom kapacitete več še kar nekaj rezerve. Je pa Viper za vožnjo naporen in ga zmede vsaka neravnina na cesti, kar pa je nekaj kar lastnikom tega modela odgovarja, zato se to nikoli ne bo spremenilo.
_BANDIT_ je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:[Iztok] je napisal/-a:Z06 je prvi ameriški avtomobil, ki ima vodljivost na ravni 911 GT3. Z GT2 se žal ne more primerjat, ker GT2 je pač brezkompromisni športnik, to je posebna klasa.
V Auto motor und sport in Motorvision, so vsi potrdili, da se Z06 pelje odlično in da je močna konkurenca 911 GT3 (ga celo prekaša), kar za prejšnje generacije ni bilo možno trditi (niti v primerjavi z navadno 911).
Jaz bi vzel Z06, ravno zaradi tega, viper je preveč delikaten, v neizkušenih rokah...
C5 Z06 je primerljiv z 996 Turbo, tako v hitrosti kot v obnašanju, vsaj z vzmetenjem za modelsko leto 2004. C6 Z06 bo po hitrosti in obnašanju (domnevoma) približno enakovreden 996 GT2. Mimogrede, GT3 je lažji in bolj vodljiv od GT2, prav tako je lažja korveta, vendar ima drugačno razporeditev teže. Corvette je vsekakor bolj civiliziran avto kot Viper, v obliki C6 Z06 pa ga kljub civiliziranosti tudi prekaša. Je pa treba reči, da je njen 7.0-litrski motor na robu svojih kapacitet (prevrtan na zadnje milimetre), medtem ko ima Viper z dobrim litrom kapacitete več še kar nekaj rezerve. Je pa Viper za vožnjo naporen in ga zmede vsaka neravnina na cesti, kar pa je nekaj kar lastnikom tega modela odgovarja, zato se to nikoli ne bo spremenilo.
LOL
Takim postom se pa res lahko samo smejiš.
Vette ma 6.0 motor, za razliko od prejšnjih, ki so mele 5.7 motor.
Sam ej, če bi ti vedu, kaj se da da dobit še iz teh mašin, nebi pisal takih klobas. Prevrtan na zadnje milimetre, hehe.... ta je huda.
BMW Motorsport je napisal/-a:No če smo že pr temu kaj je kdo vozu. Naute verjel vozu sm naprimer 163-konjsko BMW-jevo enko- mi je všeč, potem SLK 200K - že to seka, leti pošrek, ubija, ... ,, pol pride na vrsto 321-konjska M3, to je pa zaenkrat najmočnej kar sm dubu u roke.. Tko da ne mi govort o neizkušenosti!! SLR-a sm pa vidu med prvimi v slo in se mi zdi že na prv pogled bolj športn k kjer kol Ferrari, Corvetta al pa Viper, pa kdo prav da avto nad 300/uro ni stabilen, a veš da se dvigne zadnje krilce pr večjih hitrostih lih za stabilnost!!! Pa avto ma FLAT UNDER BODY, pa mal glej posnetke kako se pele pa bodte že enkrat tih, zvok pa daleč bolši od Enzota!!!!
PureTNT je napisal/-a:[Iztok] je napisal/-a:Z06 je prvi ameriški avtomobil, ki ima vodljivost na ravni 911 GT3. Z GT2 se žal ne more primerjat, ker GT2 je pač brezkompromisni športnik, to je posebna klasa.
V Auto motor und sport in Motorvision, so vsi potrdili, da se Z06 pelje odlično in da je močna konkurenca 911 GT3 (ga celo prekaša), kar za prejšnje generacije ni bilo možno trditi (niti v primerjavi z navadno 911).
Jaz bi vzel Z06, ravno zaradi tega, viper je preveč delikaten, v neizkušenih rokah...
C5 Z06 je primerljiv z 996 Turbo, tako v hitrosti kot v obnašanju, vsaj z vzmetenjem za modelsko leto 2004. C6 Z06 bo po hitrosti in obnašanju (domnevoma) približno enakovreden 996 GT2. Mimogrede, GT3 je lažji in bolj vodljiv od GT2, prav tako je lažja korveta, vendar ima drugačno razporeditev teže. Corvette je vsekakor bolj civiliziran avto kot Viper, v obliki C6 Z06 pa ga kljub civiliziranosti tudi prekaša. Je pa treba reči, da je njen 7.0-litrski motor na robu svojih kapacitet (prevrtan na zadnje milimetre), medtem ko ima Viper z dobrim litrom kapacitete več še kar nekaj rezerve. Je pa Viper za vožnjo naporen in ga zmede vsaka neravnina na cesti, kar pa je nekaj kar lastnikom tega modela odgovarja, zato se to nikoli ne bo spremenilo.
Tattoo- je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:[Iztok] je napisal/-a:Z06 je prvi ameriški avtomobil, ki ima vodljivost na ravni 911 GT3. Z GT2 se žal ne more primerjat, ker GT2 je pač brezkompromisni športnik, to je posebna klasa.
V Auto motor und sport in Motorvision, so vsi potrdili, da se Z06 pelje odlično in da je močna konkurenca 911 GT3 (ga celo prekaša), kar za prejšnje generacije ni bilo možno trditi (niti v primerjavi z navadno 911).
Jaz bi vzel Z06, ravno zaradi tega, viper je preveč delikaten, v neizkušenih rokah...
C5 Z06 je primerljiv z 996 Turbo, tako v hitrosti kot v obnašanju, vsaj z vzmetenjem za modelsko leto 2004. C6 Z06 bo po hitrosti in obnašanju (domnevoma) približno enakovreden 996 GT2. Mimogrede, GT3 je lažji in bolj vodljiv od GT2, prav tako je lažja korveta, vendar ima drugačno razporeditev teže. Corvette je vsekakor bolj civiliziran avto kot Viper, v obliki C6 Z06 pa ga kljub civiliziranosti tudi prekaša. Je pa treba reči, da je njen 7.0-litrski motor na robu svojih kapacitet (prevrtan na zadnje milimetre), medtem ko ima Viper z dobrim litrom kapacitete več še kar nekaj rezerve. Je pa Viper za vožnjo naporen in ga zmede vsaka neravnina na cesti, kar pa je nekaj kar lastnikom tega modela odgovarja, zato se to nikoli ne bo spremenilo.
Ne bo ravno držalo...
Če govorimo o 996 GT2 (twin-turbo ter 462 KM) in 996 GT3 (360 KM) to nikakor ne bo držalo! 996 GT2 je najhitrejši, najzmogljivejši ter zaradi zmanjšane teže tudi najbolj vodljivi Porsche serije 911
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov