Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Viper vs. Corvette

Viper
73
72%
Corvette
28
28%
 
Skupaj glasov : 101
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe jan 14, 2005 11:16 pm

Pa ko berem določene komentarje uporabnikov ugotavljam, da ni čudno, da so časi tako napačni. Eto, post No. 150 :)
 
[Iztok]
Novinec
 
Prispevkov: 146
Pridružen: Če avg 19, 2004 10:05 am

Napisal/-a [Iztok] Pe jan 14, 2005 11:24 pm

Z06 je prvi ameriški avtomobil, ki ima vodljivost na ravni 911 GT3. Z GT2 se žal ne more primerjat, ker GT2 je pač brezkompromisni športnik, to je posebna klasa.

V Auto motor und sport in Motorvision, so vsi potrdili, da se Z06 pelje odlično in da je močna konkurenca 911 GT3 (ga celo prekaša), kar za prejšnje generacije ni bilo možno trditi (niti v primerjavi z navadno 911).

Jaz bi vzel Z06, ravno zaradi tega, viper je preveč delikaten, v neizkušenih rokah...
 
Uporabniški avatar
Drey #24
Uporabnik
 
Prispevkov: 1009
Pridružen: Pe maj 02, 2003 1:05 am
Kraj: Mars, The City Of Vipers

Napisal/-a Drey #24 Pe jan 14, 2005 11:27 pm

Pugi je napisal/-a:Dođ vajpr je le dođ vajpr. Legenda, pa še lepš se sliš...


Jp... Viper je pač Viper.. it ROX 8)
 
Duncan_MacLeod
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Ne jul 25, 2004 2:06 pm
Kraj: Resnica

Napisal/-a Duncan_MacLeod So jan 15, 2005 12:16 am

eni pa pišete bedarije. sploh tista o swiftu...sm ga mel pa men ni bil tko hitr kot so govorili. tud v ovinkih. pa tle ni govora a swiftu..slr. amapk o VIPER & Corvette.

pa slr ne stane milijardo tolarjev. stane recimo 150 mill +- par deset milijonov.
Pazi ujel se bos na lastnih lažeh.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So jan 15, 2005 2:20 am

Slika

fak no ta auto ma pa res zakon linije.. I love it.

sam nikakor pa ne verjamem dokler ne vidm, da v 2 sekundah doseze 100km/h.

lih tle cagr na budilki gledam, tik tak 100 :shock: :ue
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So jan 15, 2005 10:14 am

PureTNT je napisal/-a:Pugi, tile časi so za nekatere avtomobile malce pretirani. SLR ne bo nikoli dosegel 3.0 s 0-96 km/h, ker fizično ni mogoče.


Se popolnoma strinjam. Hotu sm sam povedat da za formulo 3.5 malo preveč.

Kle je še par linkov:

http://www.albeedigital.com/supercoupe/ ... times.html
http://www.fast-autos.net/0to60.html
http://www.fast-autos.net/list.html
http://www.cl.autocosmos.com/noticias/e ... p?id=10092

Mate dosti branja...
Slika
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So jan 15, 2005 10:39 am

kolk pa ma en schumacerjev ferari do 100?
lp
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So jan 15, 2005 10:59 am

http://www.7extrememotorsports.com/formula1/stats/

http://www.angelfire.com/biz5/extremesu ... renf1.html

http://www.supercars.net/cars/2003@$Fer ... 3-GAg.html

Bitchez don't wanna share... Itak je dost odvisno od nastavitev...


Lahko ti povem, da je številka nekje 2.5 sekund do 100 in cca 4.9, 5 sekund do 200. Končna je odvisna od nastavitev - ponavadi nekje 370km/h

Bremzanje od 200kmh do 0 rabi 60metrov ali 1.9 sekund, od 100 do 0 pa malo več kot 20 metrov oziroma 1 sekundo...


A bo zdj fanstje ;)
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So jan 15, 2005 1:41 pm

[Iztok] je napisal/-a:Z06 je prvi ameriški avtomobil, ki ima vodljivost na ravni 911 GT3. Z GT2 se žal ne more primerjat, ker GT2 je pač brezkompromisni športnik, to je posebna klasa.

V Auto motor und sport in Motorvision, so vsi potrdili, da se Z06 pelje odlično in da je močna konkurenca 911 GT3 (ga celo prekaša), kar za prejšnje generacije ni bilo možno trditi (niti v primerjavi z navadno 911).

Jaz bi vzel Z06, ravno zaradi tega, viper je preveč delikaten, v neizkušenih rokah...


C5 Z06 je primerljiv z 996 Turbo, tako v hitrosti kot v obnašanju, vsaj z vzmetenjem za modelsko leto 2004. C6 Z06 bo po hitrosti in obnašanju (domnevoma) približno enakovreden 996 GT2. Mimogrede, GT3 je lažji in bolj vodljiv od GT2, prav tako je lažja korveta, vendar ima drugačno razporeditev teže. Corvette je vsekakor bolj civiliziran avto kot Viper, v obliki C6 Z06 pa ga kljub civiliziranosti tudi prekaša. Je pa treba reči, da je njen 7.0-litrski motor na robu svojih kapacitet (prevrtan na zadnje milimetre), medtem ko ima Viper z dobrim litrom kapacitete več še kar nekaj rezerve. Je pa Viper za vožnjo naporen in ga zmede vsaka neravnina na cesti, kar pa je nekaj kar lastnikom tega modela odgovarja, zato se to nikoli ne bo spremenilo.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So jan 15, 2005 11:50 pm

BMW motorsport in swifthead masta original poste za v kategorijo osebka ki je za volanom sedel enkrat, z nogami 130cm stran od sklopke...odlični posti, ni kaj!

Za koga bi se odločil...če bi bil škrt Corvetto, ker je pač cenejša...če bi imel pa na denarja pretek pa kar oba :D Tole bi res rad enkrat probu...tale american muscle navor...

Aja...Corvetta ima 6 litrsko mašino ;) 5967ccm :[]
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Ne jan 16, 2005 12:19 am

PureTNT je napisal/-a:
[Iztok] je napisal/-a:Z06 je prvi ameriški avtomobil, ki ima vodljivost na ravni 911 GT3. Z GT2 se žal ne more primerjat, ker GT2 je pač brezkompromisni športnik, to je posebna klasa.

V Auto motor und sport in Motorvision, so vsi potrdili, da se Z06 pelje odlično in da je močna konkurenca 911 GT3 (ga celo prekaša), kar za prejšnje generacije ni bilo možno trditi (niti v primerjavi z navadno 911).

Jaz bi vzel Z06, ravno zaradi tega, viper je preveč delikaten, v neizkušenih rokah...


C5 Z06 je primerljiv z 996 Turbo, tako v hitrosti kot v obnašanju, vsaj z vzmetenjem za modelsko leto 2004. C6 Z06 bo po hitrosti in obnašanju (domnevoma) približno enakovreden 996 GT2. Mimogrede, GT3 je lažji in bolj vodljiv od GT2, prav tako je lažja korveta, vendar ima drugačno razporeditev teže. Corvette je vsekakor bolj civiliziran avto kot Viper, v obliki C6 Z06 pa ga kljub civiliziranosti tudi prekaša. Je pa treba reči, da je njen 7.0-litrski motor na robu svojih kapacitet (prevrtan na zadnje milimetre), medtem ko ima Viper z dobrim litrom kapacitete več še kar nekaj rezerve. Je pa Viper za vožnjo naporen in ga zmede vsaka neravnina na cesti, kar pa je nekaj kar lastnikom tega modela odgovarja, zato se to nikoli ne bo spremenilo.


LOL

Takim postom se pa res lahko samo smejiš.

Vette ma 6.0 motor, za razliko od prejšnjih, ki so mele 5.7 motor.
Sam ej, če bi ti vedu, kaj se da da dobit še iz teh mašin, nebi pisal takih klobas. Prevrtan na zadnje milimetre, hehe.... ta je huda.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne jan 16, 2005 2:08 am

_BANDIT_ je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
[Iztok] je napisal/-a:Z06 je prvi ameriški avtomobil, ki ima vodljivost na ravni 911 GT3. Z GT2 se žal ne more primerjat, ker GT2 je pač brezkompromisni športnik, to je posebna klasa.

V Auto motor und sport in Motorvision, so vsi potrdili, da se Z06 pelje odlično in da je močna konkurenca 911 GT3 (ga celo prekaša), kar za prejšnje generacije ni bilo možno trditi (niti v primerjavi z navadno 911).

Jaz bi vzel Z06, ravno zaradi tega, viper je preveč delikaten, v neizkušenih rokah...


C5 Z06 je primerljiv z 996 Turbo, tako v hitrosti kot v obnašanju, vsaj z vzmetenjem za modelsko leto 2004. C6 Z06 bo po hitrosti in obnašanju (domnevoma) približno enakovreden 996 GT2. Mimogrede, GT3 je lažji in bolj vodljiv od GT2, prav tako je lažja korveta, vendar ima drugačno razporeditev teže. Corvette je vsekakor bolj civiliziran avto kot Viper, v obliki C6 Z06 pa ga kljub civiliziranosti tudi prekaša. Je pa treba reči, da je njen 7.0-litrski motor na robu svojih kapacitet (prevrtan na zadnje milimetre), medtem ko ima Viper z dobrim litrom kapacitete več še kar nekaj rezerve. Je pa Viper za vožnjo naporen in ga zmede vsaka neravnina na cesti, kar pa je nekaj kar lastnikom tega modela odgovarja, zato se to nikoli ne bo spremenilo.


LOL

Takim postom se pa res lahko samo smejiš.

Vette ma 6.0 motor, za razliko od prejšnjih, ki so mele 5.7 motor.
Sam ej, če bi ti vedu, kaj se da da dobit še iz teh mašin, nebi pisal takih klobas. Prevrtan na zadnje milimetre, hehe.... ta je huda.


On je govoril o C6 Z06 modelu in ta ima 7.0 povečan motor, za razliko od "navadnega" C6, ki ima 6.0 motor. Drgač pa je kar dobro napisal zadeve. Korveta C6 mogoče nekomu deluje kot nekaj kar ne gre po ovinkih, ampak folk, ki to govori enostavno nima pojma, sicer bi lahko sedaj tukaj tipkal zakaj je tako, ampak naj se kar sami potrudijo in vsaj preberejo nekaj o temu avtu preden primerjave z swifti predejo na plan - rediculous!!
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Ne jan 16, 2005 3:00 am

pwned :lol:
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport To jan 18, 2005 7:21 pm

No če smo že pr temu kaj je kdo vozu. Naute verjel vozu sm naprimer 163-konjsko BMW-jevo enko- mi je všeč, potem SLK 200K - že to seka, leti pošrek, ubija, ... ,, pol pride na vrsto 321-konjska M3, to je pa zaenkrat najmočnej kar sm dubu u roke.. Tko da ne mi govort o neizkušenosti!! SLR-a sm pa vidu med prvimi v slo in se mi zdi že na prv pogled bolj športn k kjer kol Ferrari, Corvetta al pa Viper, pa kdo prav da avto nad 300/uro ni stabilen, a veš da se dvigne zadnje krilce pr večjih hitrostih lih za stabilnost!!! Pa avto ma FLAT UNDER BODY, pa mal glej posnetke kako se pele pa bodte že enkrat tih, zvok pa daleč bolši od Enzota!!!!
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe To jan 18, 2005 7:40 pm

31 postov
vozu že 3 švabske avte
ve vse o avtih
pa še nekaj ma boljši zvok k enzo

A govorimo o sanjskem mošku?

PS: ne morm si pomagat
LP Joseph
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To jan 18, 2005 7:56 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:No če smo že pr temu kaj je kdo vozu. Naute verjel vozu sm naprimer 163-konjsko BMW-jevo enko- mi je všeč, potem SLK 200K - že to seka, leti pošrek, ubija, ... ,, pol pride na vrsto 321-konjska M3, to je pa zaenkrat najmočnej kar sm dubu u roke.. Tko da ne mi govort o neizkušenosti!! SLR-a sm pa vidu med prvimi v slo in se mi zdi že na prv pogled bolj športn k kjer kol Ferrari, Corvetta al pa Viper, pa kdo prav da avto nad 300/uro ni stabilen, a veš da se dvigne zadnje krilce pr večjih hitrostih lih za stabilnost!!! Pa avto ma FLAT UNDER BODY, pa mal glej posnetke kako se pele pa bodte že enkrat tih, zvok pa daleč bolši od Enzota!!!!


Slide in Bandit, govorim o C6 Z06, ne o navadni C6. In ja, motor je prevrtan do zadnjih milimetrov.

BMW motorsport, če si prebereš nedavni test v Motor Trendu, v katerem so primerjali Carrero GT, Enzota in Ford GT, boš opazil tudi omembo SLRa, ki ga Mercedes ni posodil zaradi "ongoing high-speed stability development". Seveda pa sem govoril tudi s parimi posamezniki, ki so avto tudi vozili. O kakšnem zadnjem krilcu govoriš? Tisto je zavora. Če se ti zdi, da 163-konjska Mercedesin BMW predstavljata ubijalski vozili, potem pač nisva na isti dolžini. Vsekakor sta zabavna (Z1 bolj kot SLK), vendar daleč od "ubijalskih". SLR izgleda bolj športen kot Ferrari? Gre za grši Mercedes SL AMG, z izboljšano lego na cesti in petstopensjskim avtomatikom, da teže blizu dveh ton ne omenjam. Toliko o športnosti. Zvok boljši od Enzota? Motor V8 s kompresorjem, če ti ta zvok predstavlja višek, ki presega Enzota ali Carrero GT, potem ti pač ni pomoči.
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Napisal/-a Tattoo- To jan 18, 2005 8:03 pm

PureTNT je napisal/-a:
[Iztok] je napisal/-a:Z06 je prvi ameriški avtomobil, ki ima vodljivost na ravni 911 GT3. Z GT2 se žal ne more primerjat, ker GT2 je pač brezkompromisni športnik, to je posebna klasa.

V Auto motor und sport in Motorvision, so vsi potrdili, da se Z06 pelje odlično in da je močna konkurenca 911 GT3 (ga celo prekaša), kar za prejšnje generacije ni bilo možno trditi (niti v primerjavi z navadno 911).

Jaz bi vzel Z06, ravno zaradi tega, viper je preveč delikaten, v neizkušenih rokah...


C5 Z06 je primerljiv z 996 Turbo, tako v hitrosti kot v obnašanju, vsaj z vzmetenjem za modelsko leto 2004. C6 Z06 bo po hitrosti in obnašanju (domnevoma) približno enakovreden 996 GT2. Mimogrede, GT3 je lažji in bolj vodljiv od GT2, prav tako je lažja korveta, vendar ima drugačno razporeditev teže. Corvette je vsekakor bolj civiliziran avto kot Viper, v obliki C6 Z06 pa ga kljub civiliziranosti tudi prekaša. Je pa treba reči, da je njen 7.0-litrski motor na robu svojih kapacitet (prevrtan na zadnje milimetre), medtem ko ima Viper z dobrim litrom kapacitete več še kar nekaj rezerve. Je pa Viper za vožnjo naporen in ga zmede vsaka neravnina na cesti, kar pa je nekaj kar lastnikom tega modela odgovarja, zato se to nikoli ne bo spremenilo.


Ne bo ravno držalo...

Če govorimo o 996 GT2 (twin-turbo ter 462 KM) in 996 GT3 (360 KM) to nikakor ne bo držalo! 996 GT2 je najhitrejši, najzmogljivejši ter zaradi zmanjšane teže tudi najbolj vodljivi Porsche serije 911 :!:
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To jan 18, 2005 8:08 pm

Tattoo- je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
[Iztok] je napisal/-a:Z06 je prvi ameriški avtomobil, ki ima vodljivost na ravni 911 GT3. Z GT2 se žal ne more primerjat, ker GT2 je pač brezkompromisni športnik, to je posebna klasa.

V Auto motor und sport in Motorvision, so vsi potrdili, da se Z06 pelje odlično in da je močna konkurenca 911 GT3 (ga celo prekaša), kar za prejšnje generacije ni bilo možno trditi (niti v primerjavi z navadno 911).

Jaz bi vzel Z06, ravno zaradi tega, viper je preveč delikaten, v neizkušenih rokah...


C5 Z06 je primerljiv z 996 Turbo, tako v hitrosti kot v obnašanju, vsaj z vzmetenjem za modelsko leto 2004. C6 Z06 bo po hitrosti in obnašanju (domnevoma) približno enakovreden 996 GT2. Mimogrede, GT3 je lažji in bolj vodljiv od GT2, prav tako je lažja korveta, vendar ima drugačno razporeditev teže. Corvette je vsekakor bolj civiliziran avto kot Viper, v obliki C6 Z06 pa ga kljub civiliziranosti tudi prekaša. Je pa treba reči, da je njen 7.0-litrski motor na robu svojih kapacitet (prevrtan na zadnje milimetre), medtem ko ima Viper z dobrim litrom kapacitete več še kar nekaj rezerve. Je pa Viper za vožnjo naporen in ga zmede vsaka neravnina na cesti, kar pa je nekaj kar lastnikom tega modela odgovarja, zato se to nikoli ne bo spremenilo.


Ne bo ravno držalo...

Če govorimo o 996 GT2 (twin-turbo ter 462 KM) in 996 GT3 (360 KM) to nikakor ne bo držalo! 996 GT2 je najhitrejši, najzmogljivejši ter zaradi zmanjšane teže tudi najbolj vodljivi Porsche serije 911 :!:


Narobe. GT2 je Turbo widebody, medtem ko je GT3 Carrera narrowbody. Od GT2 je lažji za ca. 100 kilogramov. Je bolje vodljiv in hkrati tudi lažji za vožnjo kot GT2. Preverjeno. Je pa res, da razlika ni velika in GT2 JE močnejši, vendar je zaradi precej velikih turbin K24 tudi resnično zahteven za vožnjo na limitu.
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi To jan 18, 2005 8:13 pm

Se strinjam s PureTNTjem glede GT3...

BMW motorsport, če še ne veš je tisto kar se vzdigne zračna zavora in ni kak stabilizator. Če tako pogledaš majo vsi porscheji avtomatične stabilizatorje... Pri mislim da nad 120 se dvignejo. Kje pa si ti videl SLR?
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To jan 18, 2005 8:15 pm

Aja, še dodatek. GT2 Mk2 ima 483 KM in GT3 Mk2 ima 380 KM. Seveda uradno, drugače jim imata oba čez 500 in 400. Prva serija GT3 je imela manjšo moč o deklarirane, okoli 345 KM in ni bila nek hud uspeh, medtem ko je druga verzija izjemno uspešno in priljubljeno vozilo. Osebno bi raje imel Turbo in GT3, kot samo GT2, zaradi preprostega razloga, da je GT3 bolj zabaven.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov