Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme Ne jan 23, 2005 5:12 pm

Kaj pa mislite, korupcija pri takih testih ni prisotna?
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Ne jan 23, 2005 5:13 pm

Čaki, a pa ti primerjaš crashe istih organizacij? Tista bemfa mi ne deluje glih od ncapa. Poleg tega je ker letnik? 97? Megane pa 95. Pa cena je ene 3× višja pri bemfi kot meganu. Mal nesmiselna primerjava se mi zdi... :roll:
 
Uporabniški avatar
rok46
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2861
Pridružen: Ne avg 01, 2004 6:32 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a rok46 Ne jan 23, 2005 5:28 pm

Voith pa ti si ..... mah bom raj tih :evil: zakaj primerjaš bmwja 5,pa megana starga ene 7 let ... kle ni realne primerjave ...bmw je občutno večji avto,več ma pred sabo in s tem če vrjamel al ne ma tud več pleha za ˝zmečkat˝ ... primerjej avto iste velikosti,ne pa avto k ma pou metra več pred sabo...kaku ste eni nedorasli :evil: :!:

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
accent lover
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Ne dec 12, 2004 4:28 pm
Kraj: Ljubljana/Vič

Napisal/-a accent lover Ne jan 23, 2005 5:53 pm

Ne se kregat :D oboje so dobri renoji za une k nimajo dnarja za bmw je(jst sm med njimi) :D

kdor ma pa kes za bmw pa si bo kupu varn bmw s tem pa ne pravim de je reno kaj mnj vreden
rezlika je le v imenu ker bmw bo vedno bmw reno pa reno ker ima prvi vec ugleda mu prpisuje tudi bolso varnost od manj uglednega vendar pa ni tko
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Ne jan 23, 2005 5:57 pm

kdor bi si prebral vsaj malo bi vedel, da se ocene avtomobilov med posameznimi razredi NE MOREJO primerjati
podpis
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Ne jan 23, 2005 7:41 pm

Ena zanimiva stvar. Poglejte kako je megan razsut kako pa honda. Občutna razlika zvezdic mata pa isto. Verjetno za to ker je bla pr hondici kakšna plastika kje ki bi te lahko po nogi urezala. :? :? Če bi pa res dodal samo 10-15kmh bi blo pr meganu pa že vsega konc.

Sej drgač je lepo da da reno tolk na varnost. Samo uprašanje kolk je tle propaganda in kolk je res varen v prometu.

Vidu sem slike ko je od sošolca fotr prletu z mercedezom E prezdadnj model v eno bajto pri brzini kr velik večji od 50. Števec je stal na 120. Prletu je v vogal ene stare hiše z vsaj 40cm debelimi stenami in je podru vogal. Iz hiše se je ven vidl. mel je par prask in neki poškodovano roko pa še to od tega ko so za iz avta vlekl. Prva šipa je bla še skor cela.

In pogovarjal sem se z avtoličarjem ki je dobival iz nemćije dele za mercedeze od avtomobilov ki so bli na kreš testih. 90% prvih vrat je blo nepoškodovanih, zadnje vse dobre....
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po jan 24, 2005 4:25 am

rok46 je napisal/-a:Voith pa ti si ..... mah bom raj tih :evil: zakaj primerjaš bmwja 5,pa megana starga ene 7 let ... kle ni realne primerjave ...bmw je občutno večji avto,več ma pred sabo in s tem če vrjamel al ne ma tud več pleha za ˝zmečkat˝ ... primerjej avto iste velikosti,ne pa avto k ma pou metra več pred sabo...kaku ste eni nedorasli :evil: :!:

LP



razlika ali ne, z obema avtoma se zaletis in gre se za clovesko telo, ne za avto, tko da ce se ocenjuje razlicne avte drgac, je to nemerodajno.

fyi:
megane je 1.6 RT 1998 letnik, tezak 1060kg dolg 4164mm
bendzola je 540i 1997 letnik, tezak 1700kg dolg 4775mm
to se prav da je bmw res daljsi za 611mm samo te centimetri so na racun ritke ki jo bmw ima megane pa je nima. pa bmw je starejsi za eno leto, pa tezji za 640kg.


pac ce bi bmw hotu vecjo varnost pri nizji hitrosti bi dau tanjsi pleh tko ko to nardi reno in to je to. case closed vec meckanja pri 50 boljsa ocena ampak samo do 50 pol se pa pocas neha.

nedalc od nase bajte je biu ucas najnevarnejsi odsek v sloveniji, tko da sm vidu ze velik mrtvih v avtih, najvec v renaultih. ja sj je velik renaultov, sam se vseen.


clovek zdrzi zelo brutalne pojemke, in pri tem "samo" zacasno oslepi, ne prenese pa meckanja in lomljenja udov, telesa, tko da nej bo za ncap najbol varen renault, zame je se vseen en avto z debelim plehom in pravimi merami tist pojem varnosti k si ga zelim pr avtu. sj se trud renault, sam te teste mal prevec resno eni jemljete, probite mal bl z rezervo gledat na zadevo.


no evo pa da se neboste nad razredi prtozeval pa letniki, se en primer :

Slika
Slika
Slika

men se zdi da bi tle bmw se ene par kilometrov vec prezivu kot laguna, kot scenic pa sploh.

drgac v realnem zivljenju, pa nima veze, lih tko se ubijes lahk z petimi zvezdicami, kot z jugotom. sam pol je odvisn od tega ce bos meu sreco al ne, oz ce bo tvoj cas al ne :P

sicer pa fino bi blo narest en crashtest pr 90kmh, bi pol vidl ker avto je res varen.

aja pa se neki zanimivga je glede teh crash testov, ucas so to delal z mrtvimi ljudmi, ki so jim prej spumpal vn kri pa jo nadomestil z alkotom, pol so pa to pretakal po telesu s pomocjo ene pumpice :lol: :lol: zakon :D

The work began in the late 1950s, at Wayne State University in Detroit. The first part of the body to be studied was the head. Initially the experiments were fairly primitive. Embalmed corpses from the university medical school were dropped down a disused lift shaft onto a metal plate. It turned out that the head was surprisingly strong - it could take a load of about a ton and a half for a fraction of a second without injury. :shock:

And there are the children. Child crash protection is hampered by the lack of information about children's tolerance to impact - and the only way to provide that data is to perform experiments on dead children - which at the moment, none of the major car producing nations will permit.


najbolj svetovna slika mi je tole, cadillac seville:
Slika
en izmed najbol nevarnih avtov; Pontiac trans sport:
http://www.iihs.org/vehicle_ratings/ce/html/96026.htm
ne izmed najbolj varnih k mene dost bol preprica kot Renault je pa SAAB 9-3:
http://www.iihs.org/vehicle_ratings/ce/html/0306.htm

evo pa se en odlicn page crashtestov, v ameriki, ki se mi zdi da je se mal bolsi k ncap pa testira pr 64kmh oz 40mph:
http://www.iihs.org/vehicle_ratings/ratings.htm
 
Uporabniški avatar
LUDACRIST
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Sr okt 08, 2003 10:03 am
Kraj: CELJE

Napisal/-a LUDACRIST Po jan 24, 2005 7:10 am

Yes Yes nej se ve kdo zna. :D
Moje fokice so modre...
 
Uporabniški avatar
tom2
Novinec
 
Prispevkov: 353
Pridružen: To nov 05, 2002 7:11 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a tom2 Po jan 24, 2005 8:09 am

Voith več kot očitno je , da te moti samo to, ker se pri varnosti avtomobilov več govori o stokrat popljuvanem Renaultu, kot pa o "sploh in oh" BMW-u... :con Kajne? In pač nekatera dejstva, ki grejo v prid Renaultu, je treba malo popljuvat...
LP
tom2
 
Uporabniški avatar
Fluid
Uporabnik
 
Prispevkov: 892
Pridružen: Če jul 22, 2004 2:18 pm
Kraj: bled

Napisal/-a Fluid Po jan 24, 2005 8:30 am

Hehe Voith, sej men se pa zdi da je Laguna manj razbita kot Bmw 5 :wink:

Scenic 1 je pa spet ful starejši. :P
Slika
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight Po jan 24, 2005 8:34 am

tom2 je napisal/-a:Voith več kot očitno je , da te moti samo to, ker se pri varnosti avtomobilov več govori o stokrat popljuvanem Renaultu, kot pa o "sploh in oh" BMW-u... :con Kajne? In pač nekatera dejstva, ki grejo v prid Renaultu, je treba malo popljuvat...
LP



ja tom2 tudi taki se najdejo, ki se pač ne morejo sprijazniti z dejstvom da je Renault na enem področju najboljši!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:


LP miha
 
bizi10
Novinec
 
Prispevkov: 296
Pridružen: Pe maj 23, 2003 2:20 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a bizi10 Po jan 24, 2005 8:46 am

Ma daj no, Renault najboljši v varnost zakaj že? Zato ker skoz s tem nabijajo kok so varni in oh in sploh v resnici pa je še vsaj ducat firm ki so prav tako varne sam ne nabijajo skoz s tem. BTW ocene za starega megana so sploh smeh k ga je skor zlomilo pa je še vedno vredu ocene dobil.

Drugače pa evo dokaze poglejte si ocene recimo za zadnja Citroena (C4, C5)
C5 - http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =3&id2=205
C4 - http://www.euroncap.com/content/safety_ ... =2&id2=203

Boljše ocene kot nova Laguna in novi Megane zakaj se pol sploh nabija o Renoju?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jan 24, 2005 10:13 am

Evo še moje mnenje. Seveda da so renaulti varni, če ti pa kr naprej neki crkuje in so stalno na servisih - pol se pa zaletiš z nadomestnim avtom in to se šteje v varnost renaultu - zato k je cel ostal.

Mal šale mora bit, sam crkujejo pa 3X preveč.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po jan 24, 2005 10:20 am

Voith - zakaj pa skor nobenih subarujev ni na crash testih - mal si poglejte ameriške teste terencev pa suvov - subaru forester je med najbolj varnimi, sam NCAP ga ne upajo prov dost testirat , ker bi potem s tem zasenčili evropske avte.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Po jan 24, 2005 10:21 am

Jao, voith, nemoreš sam od zunaj ocenjevat kolk je avto zbit in glede na to ocent varnost.
Važna je potniška kabina!

Isti kot moja mat ki pravi da imajo renaulti slab pleh saj se ob trku glede na zunaj močno poškodujejo.

Ravno v tem je bistvo vsega da mečkanje pleha absorbira energijo, ki bi jo drugače prejeli potniki... Sej velikrat niso problem samo fizične poškodbe, velikrat je problem notranje krvavitve zaradi velike sile. Tuki se pa pokaže prav preračunano "mečkanje".

Lahko bi naredili ultra super duper trdo karoserijo ki bi se minimalno poškodovala, samo bi blo pa velik več mrtvih notr.


Lp,zlabon
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 24, 2005 12:43 pm

Fluid je napisal/-a:Hehe Voith, sej men se pa zdi da je Laguna manj razbita kot Bmw 5 :wink:

Scenic 1 je pa spet ful starejši. :P

men se tut zdi da je petka mal preveč zbita sploh glede na ceno
 
Van
Novinec
 
Prispevkov: 222
Pridružen: Ne sep 05, 2004 2:42 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Van Po jan 24, 2005 12:54 pm

Zakaj sploh še Renaulte vozjo na crash teste, če so "vsi" prepriračini, da so najboljši?
Novi model se ne bo več imenoval Modus, ampak Renault five stars. OK?
Omejitve so stare kot človek.
 
Uporabniški avatar
tom2
Novinec
 
Prispevkov: 353
Pridružen: To nov 05, 2002 7:11 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a tom2 Po jan 24, 2005 1:33 pm

Ko se govori o trdoti, oz. debelini pločevine karoserije, velja to še večinoma iz časov, ko so po naših cestah večino vozili "stoenke, jugoti, pejčki, katrce in drug olaž" in takrat so bili nemški avtomobili res razred zase ter dva koraka pred drugimi. Od takrat naprej se je prijel stereotip o trdoti pleha med različnimi proizvajalci, predvsem pa med "francozi in nemci", ki pa sedaj sploh ne velja več. Je pa še trdno doma v nekaterih glavah.
tom2
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Po jan 24, 2005 2:27 pm

Iz same firme Renault mi je človek na položaju izjavil: ne verjet vse kar piše o varnosti Renojev.....zdej pa ne vem, meni je vseeno, ker kupil ga itak nikoli ne bom

Lp
 
Dego
Novinec
 
Prispevkov: 242
Pridružen: Pe jan 14, 2005 2:03 pm

Napisal/-a Dego Po jan 24, 2005 2:40 pm

renault yust love it
Francozi delajo parfume, nemci pa avte!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov