rok46 je napisal/-a:Voith pa ti si ..... mah bom raj tih

zakaj primerjaš bmwja 5,pa megana starga ene 7 let ... kle ni realne primerjave ...bmw je občutno večji avto,več ma pred sabo in s tem če vrjamel al ne ma tud več pleha za ˝zmečkat˝ ... primerjej avto iste velikosti,ne pa avto k ma pou metra več pred sabo...kaku ste eni nedorasli
LP
razlika ali ne, z obema avtoma se zaletis in gre se za clovesko telo, ne za avto, tko da ce se ocenjuje razlicne avte drgac, je to nemerodajno.
fyi:
megane je 1.6 RT 1998 letnik, tezak 1060kg dolg 4164mm
bendzola je 540i 1997 letnik, tezak 1700kg dolg 4775mm
to se prav da je bmw res daljsi za 611mm samo te centimetri so na racun ritke ki jo bmw ima megane pa je nima. pa bmw je starejsi za eno leto, pa tezji za 640kg.
pac ce bi bmw hotu vecjo varnost pri nizji hitrosti bi dau tanjsi pleh tko ko to nardi reno in to je to. case closed vec meckanja pri 50 boljsa ocena ampak samo do 50 pol se pa pocas neha.
nedalc od nase bajte je biu ucas najnevarnejsi odsek v sloveniji, tko da sm vidu ze velik mrtvih v avtih, najvec v renaultih. ja sj je velik renaultov, sam se vseen.
clovek zdrzi zelo brutalne pojemke, in pri tem "samo" zacasno oslepi, ne prenese pa meckanja in lomljenja udov, telesa, tko da nej bo za ncap najbol varen renault, zame je se vseen en avto z debelim plehom in pravimi merami tist pojem varnosti k si ga zelim pr avtu. sj se trud renault, sam te teste mal prevec resno eni jemljete, probite mal bl z rezervo gledat na zadevo.
no evo pa da se neboste nad razredi prtozeval pa letniki, se en primer :



men se zdi da bi tle bmw se ene par kilometrov vec prezivu kot laguna, kot scenic pa sploh.
drgac v realnem zivljenju, pa nima veze, lih tko se ubijes lahk z petimi zvezdicami, kot z jugotom. sam pol je odvisn od tega ce bos meu sreco al ne, oz ce bo tvoj cas al ne :P
sicer pa fino bi blo narest en crashtest pr 90kmh, bi pol vidl ker avto je res varen.
aja pa se neki zanimivga je glede teh crash testov, ucas so to delal z mrtvimi ljudmi, ki so jim prej spumpal vn kri pa jo nadomestil z alkotom, pol so pa to pretakal po telesu s pomocjo ene pumpice

zakon

The work began in the late 1950s, at Wayne State University in Detroit. The first part of the body to be studied was the head. Initially the experiments were fairly primitive. Embalmed corpses from the university medical school were dropped down a disused lift shaft onto a metal plate. It turned out that the head was surprisingly strong -
it could take a load of about a ton and a half for a fraction of a second without injury.
And there are the children.
Child crash protection is hampered by the lack of information about children's tolerance to impact - and the only way to provide that data is to perform experiments on dead children - which at the moment, none of the major car producing nations will permit.
najbolj svetovna slika mi je tole, cadillac seville:
en izmed najbol nevarnih avtov; Pontiac trans sport:
http://www.iihs.org/vehicle_ratings/ce/html/96026.htm
ne izmed najbolj varnih k mene dost bol preprica kot Renault je pa SAAB 9-3:
http://www.iihs.org/vehicle_ratings/ce/html/0306.htm
evo pa se en odlicn page crashtestov, v ameriki, ki se mi zdi da je se mal bolsi k ncap pa testira pr 64kmh oz 40mph:
http://www.iihs.org/vehicle_ratings/ratings.htm