Symon je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a: 160-180 je za moje pojme idealna pozovalna hitrost
![]()
Disagree.
Ko sem naredil izpit sem bil tut takega mišljenja. Pa ko sem se vozil z Nissanom, ki je imel končno čez 190. Zdaj ko ma moj avto končno, če mam srečo čez 150km/h.
130 ni izbrano kar tako. Gre za hitrost, kjer je potrebno imet še relativno malo koncentracije... Ne vem kaj še vse v glavnem ne čudi se zakaj so takšne omejitve po cli EU (110-140km/h). Sicer pa kolikor sem slišal policaji v Providiah velikokrat samo prehitijo folk ki vozi do npr. 150km/h in uporabljajo smernike, ne izsiljujejo. Skratka baje, da niso tolk beboti kot ostali prometniki, ki se skrivajo raznimi grmovji in "skrbijo za varnost" khm za filanje proračunske luknje.
tomaz40:No ne pretiravaj. Sam sem delal dve leti nazaj in so me kar dobro naučili. Odvisno od avto šole. Sicer pa mislim v stilu, samo testi in glavna. Nič predavanja. Če znaš vozit boš naredil in boš prišel pocen skoz, če ne pa kar pejt na predavanje ti ne škoduje.![]()
Pa ne se limat na odbijače ker je moteče in prenevarno. Če se da je varneje prehitet po voznem (NE ODSTAVNEM!!!) pasu. Tko sem naprimer storil, ko je en ata (prliman fris na vetrobransko šipo) po obvoznici divjal 70 po prehitevalnem. Šele ko sem ga prehitel po voznem je pogledal v ogledalo in ugotovil, da ima še 10 avtov za sabo![]()
. Prow nesposoben človk!
![]()
Če pa je človek kolikor toliko pameten se odmakne, žal pa nimamo vsi avta, ki pospeši iz 120 - 180 v momentu in traja, da prehitiš tovornjake.
Freelancer je napisal/-a:Mah, jaz na AC ponavadi vozim 120km/h, ker mi je škoda bencina. Če bi ga gonil 150km/h bi mi pomoje pil skoraj 10L, za še hitreje je pa treba že kr kanglco s sabo met. Brezveze.
Sej ni nobenega problema tud če voziš več, moraš biti pač skoncentriran, kar pa folk ni. Sploh so mi pa carji geniji, ki imajo pri 130km/h 1m varnostne razdalje. Pa ne me napast, da sem zdaj jaz bebo, ki prehiteva s 120km/h. Če vidim, da je kdo za mano, ki se mu mudi, ga počakam, če kdo pridrvi, se mu umaknem. Pa tudi če že prehitevam in je gužva pospešim do 150+, da ne oviram folka.
ampak za mene pri 180 velja vse, kar si ti napisal za 130
Mate je napisal/-a:No, ce smo skrti ne vem, ce je lih taprav izraz, Tisti k s(m)o samo skrti vozmo 49 al pa 59, kjer je omejitev 50. Mislim da vecina tistih, ki se sedaj zjaczijo 20 in 30 po omejitvijo v dobrih pogojih bolj malo vozi in so sedaj pod (groznim) pritiskom, ker so se hujse ogromne kazni, pa po vecini niti ne vejo, kaksne so in da 20 cez omejitev izven in 10 cez v naselju se vedno ni tako grozno velika "globa" - 10k.
To pa potem povzroci nasledno kombinacijo: prvi obcasni voznik, ves prestrasen zaradi groznih kazni, pelje 70 po magistralki, ujame ga tovornjak za njim se pa nabere kolona se kolona parih avtomobilov - vozniki pa seveda ne upajo prehitevat, ker so grozne kazni - ceprov ne bi nicesar krsili, ce bi prehiteli. Potem pridem jaz, k se mi mudi v lj in bi sicer peljal enih 95 po cagarju. Seveda mi ne rata vozit na repu kolone pri 70km/h dalj kot par km in jih pac prehitim. Obicajno je treba ene trikrat al pa stirkrat, ker se jih po vec kot po ene 3, 4 vecinoma ne da zarad prometa. Potem pa bo enkrat lepo prisel policaj in mi napisal kazen za prehitevanje kolone, kazen za tistih 110 al pa 120 med prehitevanjem, neupostevanje talnih oznak - polne crte (na mostu, kjer je cesta ravna in se vidi 1km v eno in 7 v drugo smer in pa v enem blagem dvojnem ovinku, kjer je tudi vidljivost preko 500m) pa se mogoce prehitevanje v skarje. In bo kazen najmanj ene 5 pik pa okol 100k, ce bom mel sreco![]()
Tak primer je bil uceraj zvecer, edino policaji me potem na sreco niso ustavli, ker jih ni bilo
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov