Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 31, 2005 7:55 pm

lenivec je napisal/-a:
{Grega} je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:čakaj malo od kje tebi da jaz nimam z dizli izkušenje? ker je voith tak določo, na podlagi tega ker puntota vozim?
pa še to glede dragih servisov servic na 30k km renault clio 1.5dci (jap turbo dizel ja) je bil 26k sit na pooblaščenem servisu.


Dobr, ti pol pravš, da če kupm turbo-dizla, da ga s kratkimi vožnjami zihr ne bom sfukal?

čist nič drugače kot vsak ostali avto, pač paziš ko je hladn da ne tišiš v obrate.

se podpišem
če pazš avto ga maš lohka za dolg cajta pa nema veze kakšen motor je
kulega ma subaru vivo pa so mu rekl da avto ni sposoben narest 100.000 + k ma tistih 700 cm3 (pred 12. leti) pa jih ma že čez 150.000 pa še dela k urca
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po feb 14, 2005 1:40 pm

lenivec je napisal/-a:najbolše da vsi strokovnjaki pošlete pismo v tovarne naj nehajo delat turbodizle ker so itak neuporabni... :roll:


neki sm najdu pa morm citirat tle. tole je iz user`s manuala za volvota 850:

experience shows that engines in cars wich have been driven for short distances with many stops are worn out exceptionally quickly. the reason for this is that these engines never have the oportunity to reach normal operating temperature.

zdj pa rec da bo avto na vsakdanji relaciji bezigrad centr se ogreu tko ko treba.
niti prblizn.
 
_Jerry_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1196
Pridružen: Če jul 22, 2004 12:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a _Jerry_ Po feb 14, 2005 8:59 pm

super98 je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
super98 je napisal/-a:Samo za informacijo če nisi vedu...

SAABi imajo oplove dizelske 2.2 DTI motorje.

a oplove motorje je mel?
zdej ma alfine, pa sm mislu da je mel prej svoje


Ja prej je meu oplove, svojih pa SAAB nikol ni neu. Po novem so pa notr Fiat multijet JTDji... naveza Fiat-GM pa to...


SAAB je res precej casa vgrajeval tuje motorje, ze precej casa (od sredine 70.ih let) pa izdeluje tudi svoje. Motorji v SAABih so si sledili nekako takole:

SAAB 92 (1949-1953): 2 valjni 2 taktni 764 ccm DKW
SAAB 93 (1956-1960): 3 valjni 2 taktni 748 ccm DKW
SAAB 96 (1960-1964): 3 valjni 2 taktni 841 ccm DKW
SAAB 96 V4 (1965-1979): 4 taktni V4 1498 ccm Ford
SAAB 99 (1967-1970): 4 taktni R4 1709 ccm Triumph
SAAB 99 (1970-1973): 4 taktni R4 1850 ccm Triumph
SAAB 99 (1973-1978): 4 taktni R4 1985 ccm SAAB
SAAB 900 (1978-1983): 4 taktni R4 1985 ccm SAAB
SAAB 900 16V (1984-1993): 4 taktni R4 1985 ccm 16V SAAB
SAAB 9000 (1984-1996): 4 taktni R4 1985 ccm 16V SAAB
SAAB 900 II (1993-1997) 4 taktni R4 1985 ccm 16V SAAB
SAAB 9000 V6 (1995-1996) 4 taktni V6 2962 ccm Opel
+: Od leta 1976 naprej se je vse bencinske motorje dobilo tudi v Turbo izvedbi, kar je sploh popolnoma samostojna SAABova konstrukcija.

Zaceli so torej tako, da so najprej odkupili licenco za Triumphov motor, ga temeljito predelali (konstrukcija vodne pumpe je bila recimo tipicno anglesko idiotska, itd.), kasneje pa mu dodali se sistem za neposredno vbrizgavanje, 16 ventilsko glavo in (po zelji) turbino. Vsi 4 valjni motorji od leta 1983 naprej so bili torej v celoti skonstruirani in izdelani pri SAABu in veljajo za prakticno neunicljive. Sicer tudi Oplovi agregati (tudi turbodizelski) niso slabi, ampak legendarne kvalitete bencinskih turbasev iz maticne tovarne ne bodo nikoli presegli, niti dosegli ;)

P.S.: Grega, tako turbodizel kot turbobencinar sta obcutljiva predvsem na kilometre. Vzemi karkoli (tudi dizla ne bo kar tako pobralo), ampak kupi izkljucno tisti avto, ki bo BREZHIBNO ohranjen in se bo ze na 2 km videlo, da je bil tudi SKRBNO vzdrzevan. Ce kupujes avto iz uvoza, raje reskiraj kakih 500-800k vec in ga kupi od firme Avto-Mik, ki jih uvaza direktno iz Italije... :!:
 
Čojko
Novinec
 
Prispevkov: 217
Pridružen: Ne dec 28, 2003 7:58 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Čojko Po feb 14, 2005 11:45 pm

Tudi sam imam le 5,5 km do službe, vendar vozim dizla - prepričal me je navor, vendar bi ti vseeno svetoval, da počakaš bencinca. Prvič ker tako želiš, drugič, ker se v tako malo kilometrih niti ne ugreje in je takrat poraba cca. 30% višja kakor sicer. Tretjič in bistveno - dizli imajo kratko območje vrtljajev, turboti pa še turbo luknjo (do 2000 vrtljajev so mrtvi), kar je za mestno vožnjo zeloooo neugodno in trpeče. Ogromno prestavljanj, sunkov in paziti, da ti noga ob hladnem motorju preveč ne uide po globini.

Je pa turbo dizel pesmica za po lokalnih cestah in AC, kjer ne čuti nobenega hriba in zelo lepo lenariš v nizkih obratih, po drugi strani pa avto zelo lepo uboga na najmanjše pritiske pedala za plin.

Odsvetujem ti tudi zato, ker kupuješ rabljen avtomobil, saj ne veš kako je prejšnji lastnik ravnal z njim in ob morebitnih okvarah turbine in ostalega kar je povezanega z motorjem je precej dražje kakor na navadnem bencincu.

Kakor ti je že Jerry svetoval - raje malo potrpi in nekoliko preplačaj res zelo lepo ohranjen rabljen avtomobil po tvoji želji.

Lp in srečno
Čojko
Citroen Xsara HDi
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Sr feb 23, 2005 3:34 pm

Voith je napisal/-a:
lenivec je napisal/-a:najbolše da vsi strokovnjaki pošlete pismo v tovarne naj nehajo delat turbodizle ker so itak neuporabni... :roll:


neki sm najdu pa morm citirat tle. tole je iz user`s manuala za volvota 850:

experience shows that engines in cars wich have been driven for short distances with many stops are worn out exceptionally quickly. the reason for this is that these engines never have the oportunity to reach normal operating temperature.

zdj pa rec da bo avto na vsakdanji relaciji bezigrad centr se ogreu tko ko treba.
niti prblizn.


Isto velja tudi za bencinarja...le da se ta nekoliko hitreje segreva...
Zanimivo je pa to, da imajo pri punci doma dva turbo dizla...en je vožen na relacije in eden predvsem zadnji dve leti samo po mestu...mogoče 3km v eno in 3km v drugo stran po službi...avto ima 100k km in teče ko urica in še nikdar še NIKDAR ni bilo nič narobe, avto ne pije olja, poraba je normalna, turbina dela in prime tako kot mora oziroma tako kot je na novem delalo, tako dela danes...
Če avto redno vzdržuješ in ga hladnega ne tiščiš potem bo turbo-dizel dosegel ravno tako kilometražo kot primerljiv bencinar. Tudi bencinca če boš mrzlega tiščal do dile, bo prej ali slej odšel v večna lovišča...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr feb 23, 2005 4:22 pm

Nekateri so še vedno prepričani da dizla ne smeš peljat na kratke razdalje in da bencinarja lahko tiščiš že mrzlega.Nobenga motorja se NE sme tiščat ko je mrzel. Tut dizla se lohk voz na kratke razdalje sam to ni preveč priporočlijvo, čist isto velja za bencinarja. Dizel se težje segreje zarad tega ker ima veliko boljši izkoristek kot bencinar, torej gre manj energije v toploto.
Slika
 
Janez Blond
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr feb 09, 2005 9:00 pm

Napisal/-a Janez Blond Sr feb 23, 2005 4:46 pm

Tale tema pa mislm da je bla pred meseci zlo aktualna mogoče pod drugim naslovom.

Pod drugim nickom sem napisal da ima diesel manj obratov in če jest svojega golfa tiščim do 4000 obratov mrzlega ne bom delu tok škode kokr če bi pr 1.6 mašin še 1000 obratov bl ga tiščal.

Morm pa še to povedat, da trenutno svojega golfa ne šparam ker me prov zanima kok zdrži. Sicer ne slajdam znjim pa ne pretiravam, ampak hladnega dostikrat tišičim do konca (kar ni prav), no peto leto bo dal za sabo pa ni še nič počepnilo. Razen šipa je 2 -krat dol padla.

Tok o tem kok se kvari, zdej bodo pa posti da bom turbino sfukal in podobno. Turbina dela ko ura. A ja pa avta nam prodajal če bo kkšen še reku da ga od mene nau kupu. ;)
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Sr feb 23, 2005 5:05 pm

Janez Blond je napisal/-a:Tale tema pa mislm da je bla pred meseci zlo aktualna mogoče pod drugim naslovom.

Pod drugim nickom sem napisal da ima diesel manj obratov in če jest svojega golfa tiščim do 4000 obratov mrzlega ne bom delu tok škode kokr če bi pr 1.6 mašin še 1000 obratov bl ga tiščal.

Morm pa še to povedat, da trenutno svojega golfa ne šparam ker me prov zanima kok zdrži. Sicer ne slajdam znjim pa ne pretiravam, ampak hladnega dostikrat tišičim do konca (kar ni prav), no peto leto bo dal za sabo pa ni še nič počepnilo. Razen šipa je 2 -krat dol padla.

Tok o tem kok se kvari, zdej bodo pa posti da bom turbino sfukal in podobno. Turbina dela ko ura. A ja pa avta nam prodajal če bo kkšen še reku da ga od mene nau kupu. ;)


A prodaš golfa?
:D :D
TJUNING PA TO...
 
Janez Blond
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Sr feb 09, 2005 9:00 pm

Napisal/-a Janez Blond Sr feb 23, 2005 5:07 pm

super98 je napisal/-a:
Janez Blond je napisal/-a:Tale tema pa mislm da je bla pred meseci zlo aktualna mogoče pod drugim naslovom.

Pod drugim nickom sem napisal da ima diesel manj obratov in če jest svojega golfa tiščim do 4000 obratov mrzlega ne bom delu tok škode kokr če bi pr 1.6 mašin še 1000 obratov bl ga tiščal.

Morm pa še to povedat, da trenutno svojega golfa ne šparam ker me prov zanima kok zdrži. Sicer ne slajdam znjim pa ne pretiravam, ampak hladnega dostikrat tišičim do konca (kar ni prav), no peto leto bo dal za sabo pa ni še nič počepnilo. Razen šipa je 2 -krat dol padla.

Tok o tem kok se kvari, zdej bodo pa posti da bom turbino sfukal in podobno. Turbina dela ko ura. A ja pa avta nam prodajal če bo kkšen še reku da ga od mene nau kupu. ;)


A prodaš golfa?
:D :D


Kok daš :P
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov