Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
detroit91
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Ne feb 23, 2003 10:47 am

Napisal/-a detroit91 Če mar 03, 2005 12:41 am

bleh ne se kregat...jst sm komi cakam ce bo leon kej bl ugodn k golfak (sj ne d bi meu kes;) ksn 2.0t fsi would rock kok majo ze konj?
Skero
[veliki animirani podpisi niso dovoljeni]
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če mar 03, 2005 12:50 am

micek je napisal/-a:na Škodi nam je prodajalec razlagal kak deluje fsi:

glava bata je oblikovana na dva dela, tako pri "dizelskih" obratih uporablja motor samo polovico prostornine --> z tem se prišpara bencin . pri višjih obratih pa se izkoristi cela prostornina. ;)

idealno za tiste, ki nočejo/ne rabijo dizla, vozijo pa tak kot... naprimer moj foter :lol

mojega fotra je to prepričalo in najverjetneje bo vzel octavio II 1.6 FSI :-P


Prodajalec nima pojma ;)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če mar 03, 2005 12:54 am

Direktn vbrizg goriva pa je imel že SL v 50tih letih prejšnjega stoletja, tako da niso ravno japonci pionirji. Pa tako BTW Alfa Montreal tudi.

NOx pa so problem predvsem zaradi tvorjenja ozona in z njim povezanega fotokemičnega smoga.

Glede direktnega vbrizga goriva pa je tako, da eč ne gre za povečanje moči motorja, je vse skupaj brezveze,
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
detroit91
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Ne feb 23, 2003 10:47 am

Napisal/-a detroit91 Če mar 03, 2005 1:14 am

a bo leon meu tud un menjalnik gds or something? fak nc ne najdem po netu
240hp 2.0T FSI GDS bi rad vidu:)
Skero
[veliki animirani podpisi niso dovoljeni]
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če mar 03, 2005 10:01 am

detroit91 je napisal/-a:a bo leon meu tud un menjalnik gds or something? fak nc ne najdem po netu
240hp 2.0T FSI GDS bi rad vidu:)


LOOOL :rofl :rofl :rofl

Ej ti pa znaš folk spravt v smeh, tnx!! :pivo :pivo

No am ne reče se GDS ampak DSG (z dvojno sklopko), pa 2.0 T FSI nima 240KM ampak 200KM.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Če mar 03, 2005 2:13 pm

no če smo že pri neposrednem vbrizgu: hotel ga je uporabit že Otto ko je snoval motor z notanjimr zgorevanjem, torej... khm.... konec 19 .stoletja? Ni bil prvi ne VW ne Mercedes ne Alfa. Kšna kniga ne škodi. Otto pač ni mogu narest tega ker tehnologija ni bla dovolj razvita za izdelavo kosov motorja.

Pa tut DSG ni neki novga. Ni ga izumu VW pa tut Porsche ne. Ideja je pršla od proizvajalca tovornjakov DAF v 70. letih. Pa DSG je mel že Lupo 3L precej let nazaj.
Slika
 
detroit91
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Ne feb 23, 2003 10:47 am

Napisal/-a detroit91 Pe mar 04, 2005 6:48 pm

Demo je napisal/-a:
detroit91 je napisal/-a:a bo leon meu tud un menjalnik gds or something? fak nc ne najdem po netu
240hp 2.0T FSI GDS bi rad vidu:)


LOOOL :rofl :rofl :rofl

Ej ti pa znaš folk spravt v smeh, tnx!! :pivo :pivo

No am ne reče se GDS ampak DSG (z dvojno sklopko), pa 2.0 T FSI nima 240KM ampak 200KM.


vem da jih ma 200 ....sm kasna bo kupra z 200konji? .....skiro
Skero
[veliki animirani podpisi niso dovoljeni]
 
Uporabniški avatar
micek
Novinec
 
Prispevkov: 192
Pridružen: Po dec 29, 2003 7:24 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a micek Pe mar 04, 2005 7:08 pm

De_Tomaso je napisal/-a:
micek je napisal/-a:na Škodi nam je prodajalec razlagal kak deluje fsi:

glava bata je oblikovana na dva dela, tako pri "dizelskih" obratih uporablja motor samo polovico prostornine --> z tem se prišpara bencin . pri višjih obratih pa se izkoristi cela prostornina. ;)

idealno za tiste, ki nočejo/ne rabijo dizla, vozijo pa tak kot... naprimer moj foter :lol

mojega fotra je to prepričalo in najverjetneje bo vzel octavio II 1.6 FSI :-P


Prodajalec nima pojma ;)


utemelji :roll:
fjuuuunnnnffff pa me ni več
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Pe mar 04, 2005 7:55 pm

Prodajalec te je grdo nategnil. :lol:
A kaj ritka pece :lol:

Aja tle mas dokaz in razlago delovanja FSI motorja. Sam tlele je napisan GDI ker mu pri mitsubishiju tko pravjo GDI == Gasoline direct injection

http://www.geocities.com/gkurka2001/Car ... l1.htm#GDI
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man Pe mar 04, 2005 7:57 pm

ma pa res to d je glava drugac oblikovana sam z malo drugacnim razlogom.


Slika



pa preber si un link pa bos vedu od kje in zakaj razlika

pa brez zamere za prejsn post

LP
VSAKA PALICA IMA DVA KONCA
JE REKEL MODREC, KI ŠE NI VIDEL ROGOVILE
 
Uporabniški avatar
-tomi-
Novinec
 
Prispevkov: 290
Pridružen: Po apr 05, 2004 9:46 pm

Napisal/-a -tomi- To avg 16, 2005 8:14 am



...linka sta offline ...je se kaka stran s opisom FSI tehnologije ?

hvala in lp
 
Uporabniški avatar
Pecho
Novinec
 
Prispevkov: 128
Pridružen: Ne avg 03, 2003 10:30 am
Kraj: Veleje Veleje

Napisal/-a Pecho To avg 16, 2005 11:06 am

Spyker je napisal/-a:
-tomi- je napisal/-a:...zato pa je v golfu gti TFSI motor.


Ja TFSI ima 200KM, FSI pa 150KM (oba s prostornino 2.0) pa kljub temu mislim da tistih 150KM nebi smelo biti "podhranjenih".


Po mojih izkušnjah delujejo vsi bencinski motorji z direktnim vbrizgom goriva v valje podhranjeno. Najbolj se to pozna pri delno pohojeni stopalki plina(nekdo zgoraj je omenil nekaj v tem smislu). Novi A6 z 3.2 V6 FSI motorjem (255KM) deluje nekako zaspano, pri delno pohojeni stopalki plina. Šele ko res pohodis gas se pošteno pramakne, vendar takrat tudi poraba poskoči v višave. Golf 5 z 1.6 FSI daje podoben občutek. Po mojem mnenju je najboljši način izboljšave izkoristka BMWjev bi-VANOS ali VANOS, ter Toyotin VVT-i v kombinaciji z direktnim vbrizgom goriva.

Lp Pecho :hi
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To avg 16, 2005 12:05 pm

micek je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:
micek je napisal/-a:na Škodi nam je prodajalec razlagal kak deluje fsi:

glava bata je oblikovana na dva dela, tako pri "dizelskih" obratih uporablja motor samo polovico prostornine --> z tem se prišpara bencin . pri višjih obratih pa se izkoristi cela prostornina. ;)

idealno za tiste, ki nočejo/ne rabijo dizla, vozijo pa tak kot... naprimer moj foter :lol

mojega fotra je to prepričalo in najverjetneje bo vzel octavio II 1.6 FSI :-P


Prodajalec nima pojma ;)


utemelji :roll:


Že ta izjava je smešna, da je glava bata (je s tem mislil čelo bata?) oblikovana na 2 dela. Mogoče je mislil da ima 2 zgorevalni vdolbini? Ker nevem kako bi bil lahko "bat" razdeljen na 2 dela in kako lahko motor dela s polovično prostornino? Potem tud samo polovica bata stiska zmes? Nič od tega ni logično....upam da je to zadost utemeljeno.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
rokhrovat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So maj 21, 2005 11:12 am
Kraj: golan

re

Napisal/-a rokhrovat To avg 16, 2005 12:08 pm

a pa se poj FSI kj ratlikuje od turba alpa kj podobnga
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Re: re

Napisal/-a Slide To avg 16, 2005 12:44 pm

rokhrovat je napisal/-a:a pa se poj FSI kj ratlikuje od turba alpa kj podobnga


turbo ma turbino :roll: FSI pomeni pa fuel stratisfied injection, kar pomen po domače dirketni vbrizg in ta je lahko na turbašu ali pa na atmosferskem motorju.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov