iKst je napisal/-a:swifthead, a si že kdaj vozu enga poštenega turbača in kak pošten športen avto ? Res je da je turbo bolj zabaven (vsaj za mene) in da lahko iz majhnih motorjev dobiš ogromno moči. Ampak ne pa spregledat neposrednosti in odzivnosti NA motorjev. Pa tudi enakomerno pospeševanje veliko pripomore dobri legi.
Nenazadnje je moč le eden od faktorjev. V realnosti ni dost da ma avto več konjev da je hitrejši ampak more bit nasploh dobro usklajen.
ako je pol folk vozil razne R5 MAXI TURBO,LANCIA integrale, s4 peugeot 205 t16 turbo.........,ja pa sej tej stroji niso vlekli linearno.. recimo dober NA motor je od FORDA GT 40
iKst je napisal/-a:FSI pomeni direkten vbrizg goriva v cilindre. Podobno kot je to pri dizlih. Poglej na kakšen howstuffworks.com kako točno je zadeva narejena. V praksi lahko povem, da od Citroena HPI dela zelo zanič, naj bi bilo to zaradi bencina, mogoče so še kakšni drugi razlogi.
{Grega} je napisal/-a:Lohk napišem kako se je s turbinami začelo pri Saabu - Saab 99 je bil prvi serijski avto s turbino. Saab se je želel prebiti v isti razred kot BMW in mu konkurirati, vendar je imel za to prešibko mašino. 6 valjno mašino pa niso mogli spravit pod haubo takratne 99tke. Ker je bila sestrska tovarna Scania, ki je imela razvito tehnologijo turbin za tovornjake, so probali s turbinami; ojačali glavo motorja ipd. in kmalu razvili dovolj zanelsljivo različico turbine ki je potem postala ikona Saabov; tudi vsi nadaljni modeli so bili znani po turbinah. Hec je kako vsi lastniki Saabov, ki so kdaj imeli turbaka pravijo, da ko enkrat to izkusiš .... ne moreš več presedlat na N/A mašino .... Poraba benza pa je pri mašini 2.0 ali 2.0 turbo baje povsem enaka oz. pri non-turbo varianti malce večja. Sam imam sicer non-turbo, mi je pa to potrdilo že več lastnikov Saabov.
andrej777 je napisal/-a:BMW je z turbinami tut že zdavnaj začel. 2002 turbo je bil prvi serijski avto z turbino na svetu!!
{Grega} je napisal/-a:andrej777 je napisal/-a:BMW je z turbinami tut že zdavnaj začel. 2002 turbo je bil prvi serijski avto z turbino na svetu!!
Kot je meni znano je bil pa Saab 99 prvi serijski avto s turbino - leta 1977 je prišel ven prvi 99s turbo.
andrej777 je napisal/-a:Podobno kot pri sabu je tut pri Audiju 1.8 in 18T.
Fora je v tem da je treba non turbo avto bolj prtiskat in zato posledično pri isti vožnji požre več bencina. Pri lepi vožnji in po tovarniških podatkih je non turbo vseno manj požrešen.
{Grega} je napisal/-a:Tudi uradni podatki za Saab 900 glede porabe govorijo v prid turbakom: (http://www.saabcentral.com/features/gm9 ... 1997_2.php)
2.0 Turbo 185 hp
Fuel consumption litres / 100 kms: Urban 15.1 (Aut. 16.7 Extra urban 7.6 (Aut 8.2). Combined 10.4 (aut 11.3)
2.0i 130 hp
Fuel consumption*litres/100km: Urban 15.6 (aut. 16.0). Extra urban 8.1 (aut. 8.5) Combined 10.9 (aut. 11 .3)
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov