Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham To mar 22, 2005 6:32 pm

HajdukS je napisal/-a:Nakup bencinarja je nesmisel in swifthead nam je dal DOKAZ! ( se dobro da te pri avtu z ubijalskimi medpospeski skrbi poraba pa obraba) :D

Aja mimogrede, kaj je medpospesek? :roll:


Medpospešek je rečmo kako hitro pospeši od 50-90Km/h al pa 80-120km/h...itd, v visjih prestavah. S tem se dobr vid če avto zvezno vleče v vsem območjih, pa navor pride do izraza....

LP
No need to be big to go fast......
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To mar 22, 2005 6:58 pm

medpospešek = prožnost (bolj strokovno)

LP
 
Uporabniški avatar
Caterham
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 535
Pridružen: Sr jul 21, 2004 10:20 pm
Kraj: Doma

Napisal/-a Caterham To mar 22, 2005 7:04 pm

Mojster Miha je napisal/-a:medpospešek = prožnost (bolj strokovno)

LP


Tako je....

Zato ma naprimer Toyota, al pa Honda, itd VVT-i, VTI.....variable valve timing...variabilno časovno prilagajanje ventilov...prilagodijo se glede na obremenitev in zato je avto bolj prožen iz zvezneje vleče v različnih obratih...

(Pa BMW ma Vanos... ;) )

LP
No need to be big to go fast......
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS To mar 22, 2005 9:22 pm

prooooooznost, izraz medpospesek sem prvic slisal... :)
(pa mitsubishi ma MIVEC... :D )
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT To mar 22, 2005 11:17 pm

Best Motoring je popolnoma klientelistična avtorevija in ničesar, kar pride od njih, ne jemljem resno.

De Tomaso, Porsche je in bo ostal prestižen proizvajalec avtomobilov (cene se gibljejo nad cenami ostalih nemških proizvajalcev), ni pa več tako ekskluziven kot je bil nekoč. Razlogi za to so ekonomski. V zgodnjih devetdesetih je Porsche skorajda bankrotiral, zaradi česar so spremenili strategijo podjetja in, kot vidiš, jim služi kar uspešno. Zato je Porsche uspešen in profitabilen proizvajalec avtomobilov, Ferrari pa pod okriljem Fiata komajda pokriva razvojne stroške svojih vozil.
Kar se tiče Porschejevih Cayennov je tako, da gre za trenutno najbolj sposobna SUV vozila na cesti. Znamka Porsche tudi na njih ni kar tako (z izjemo 250-konjskega modela), saj Cayenne Turbo na testni progi v Leipzigu poseka celo Boxster S. Enaka merila bodo veljala tudi za prihajajočo Panamero in ti zagotavljam, da bo velik trn v peti trenutnim vodilnim v limuzinskem segmentu (Audi, BM, MB).
Prestiž je stvar percepcije in kar se mene tiče tudi stvar snobizma. Osebno nimam nič proti temu, da vsak dan vidim na cesti kako 911. Vsaj vem, da če ga kupim, ne bom imel težav s pretirano impozantnostjo (nekaterim to iz raznih psiholoških razlogov celo ustreza, meni pač ne), pa ne bo avto zato nič slabši. Kupim GT2, večina ne bo ločila med njim in navadno Carrero, pa grem z njim lahko v Mercator po kruh ali pa prehitim desetkrat bolj impozanten Ferrari F40. Porsche nikoli ni meril na pretirano ekskluzivnost. Merijo na športne avtomobile, ki konkurirajo najboljšim, a so hkrati uporabni tudi za normalno vožnjo.

Lp
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr mar 23, 2005 4:37 pm

Ja delajo vsakdanje avtomobile, ki so hkrati dokaj hitri. In nič več od tega. 8)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Sr mar 23, 2005 4:44 pm

Je pa res da Ferrari naredi več kot 3500 avtov na leto če imam pravo številko v glavi. Lani okoli 4300. Pa nimam nič proti Ferrariju, sem namreč fan.
Slika
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Sr mar 23, 2005 8:57 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Ja delajo vsakdanje avtomobile, ki so hkrati dokaj hitri. In nič več od tega. 8)


precej več od tega ;) ...

sicer pa, obstajajo tudi bolj ekskluzivne kot ferrari...kaj pa zdaj? :)
GTI
ITR
E30
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr mar 23, 2005 10:16 pm

Loopz je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Ja delajo vsakdanje avtomobile, ki so hkrati dokaj hitri. In nič več od tega. 8)


precej več od tega ;) ...

sicer pa, obstajajo tudi bolj ekskluzivne kot ferrari...kaj pa zdaj? :)


Res je, obstajajo bolj ekskluzivni od ferarija, poglej moj nick!!! :lol: :lol: :lol:

Kaj precej več od tega delajo??? Carero GT, avto ki ga lahko prav tako uporabiš za to, da greš do trgovine.

Si kdo predstavlja, da bi kdo z enzom šel do trgovine po kruh.

Ali GT2 in GT3, ki sta itak zgolj izpeljani iz zelo ljudskega 911. ;) Prav tako imata prtljažnik in lahko greš z njimi po mleko v supermarket.


Čar ultra športnih avtomobilov je kanček norosti in strasti. Z Diablom ali Miuro je bilo nemogoče iti v supermarket ali na morje, ker sta bila hrup in vročina v kabini neznosna. Prav tako je bilo skoraj nemogoče iti na morje v kakem Ferrariju 512, ker je bil preveč neudoben. So pa vsi ti avtomobili imeli mnogo večji prestiž kot Porše.

Iskrica je Poršu vedno manjkala in zato tudi nikoli ni bil prav v ligi s pravimi ultra športniki, tudi, če je bil včasih bolj praktičen in bolj normalnemu človeku namenjen kot njegovi tekmeci.

Roko na srce tudi, da nihče ne bi za 911 plačal 40 mio sit, kolikor stane F430.
;)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr mar 23, 2005 11:37 pm

PureTNT je napisal/-a: v Mercator po kruh ali pa prehitim desetkrat bolj impozanten Ferrari F40. Porsche nikoli ni meril na pretirano ekskluzivnost. Lp


ferrari f40 lm:
Curb Weight: 2425 lbs
Type: Twin-Turbo V8
Displacement: 2936 cc
Horsepower: 720 bhp @ 7500 rpm
Torque: 520 lb-ft @ ---- rpm
Top Speed: 229 mph
http://www.fast-autos.net/ferrari/ferrarif40lm.html

porsche gt2:
Curb Weight: 3175 lbs
Type: Twin-Turbo Flat-6
Displacement: 3600 cc
Horsepower: 456 bhp @ 5700 rpm
Torque: 457 lb-ft @ 3500-4500 rpm
Top Speed: 196 mph
http://www.fast-autos.net/porsche/porschegt2.html

ps: ker si dau ti pac najmocnejso verzijo 911 za primerjavo sm js tud tle za primerjavo vzel f40lm, sam tud navadn f40 v koncni, in tezi okadi gt2, v pospeskih sta si pa zelo slicna.

pa f40 je ene par let starejsi kot gt2, tko da porschejev tekmec f40 je P 959 ;)

definitivno f40. porsche je ful ok, in sm fanatik porschejev, sam se useen porsche nikol ne bo ferrari. ze sam ko se zravn enga pa druzga postavis pa da nekdo nabije gas, grejo men mravlinci po hrbtenici pri zvoku poskocnega konjicka. porsche ma pa res dobr zvok sele carrera gt, pa se ta ne seze do kolen zvoku ferrarija.
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Če mar 24, 2005 11:35 am

Nixxon mislm da mal narobe zastopš te dizle..
Glej kaj se ti zdi narobe če ma avto 5,3 do 100, do 250 pa pride skor tok hitr k 55 AMG model?? Poleg tega si že slišu zvok od 535d? Ne? Ko boš slišu se mi oglas kr je zvok presenetljivo podoben bencinarjem..

Pa to glede saj je čist neprimern... Že dooooolgo obstaja namreč Filter trdih delcev, zarad katerga je ta problem odpravlen!! 8)
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Če mar 24, 2005 11:57 am

De_Tomaso je napisal/-a:
Loopz je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Ja delajo vsakdanje avtomobile, ki so hkrati dokaj hitri. In nič več od tega. 8)


precej več od tega ;) ...

sicer pa, obstajajo tudi bolj ekskluzivne kot ferrari...kaj pa zdaj? :)


Res je, obstajajo bolj ekskluzivni od ferarija, poglej moj nick!!! :lol: :lol: :lol:

Kaj precej več od tega delajo??? Carero GT, avto ki ga lahko prav tako uporabiš za to, da greš do trgovine.

Si kdo predstavlja, da bi kdo z enzom šel do trgovine po kruh.

Ali GT2 in GT3, ki sta itak zgolj izpeljani iz zelo ljudskega 911. ;) Prav tako imata prtljažnik in lahko greš z njimi po mleko v supermarket.


Čar ultra športnih avtomobilov je kanček norosti in strasti. Z Diablom ali Miuro je bilo nemogoče iti v supermarket ali na morje, ker sta bila hrup in vročina v kabini neznosna. Prav tako je bilo skoraj nemogoče iti na morje v kakem Ferrariju 512, ker je bil preveč neudoben. So pa vsi ti avtomobili imeli mnogo večji prestiž kot Porše.

Iskrica je Poršu vedno manjkala in zato tudi nikoli ni bil prav v ligi s pravimi ultra športniki, tudi, če je bil včasih bolj praktičen in bolj normalnemu človeku namenjen kot njegovi tekmeci.

Roko na srce tudi, da nihče ne bi za 911 plačal 40 mio sit, kolikor stane F430.
;)


zanimivi argumenti, ampak kljub ostaja dejstvo, da se lahko porscheji svoji "ljudskosti" navkljub na progi suvereno kosajo s ferrariji - najbrž si si ogledal top gearov video GT3 vs. mondena stradalle...

je pa seveda še ena stvar - narediti avto, ki bo kraljeval na progi samo po sebi niti ni tak problem - narediti tak avto uporaben do te mere, da se do proge lahko z njim brez posebne muke pripelješ in se nato nazaj grede ustaviš še v supermarketu za kilo kruha in liter mleka, pa je druga stvar...če pa hočeš surov dirkalni avto - wrc avto brez restriktorja, pa si car na progi - kaj pa izven?

ko si ravno omenil diablota - da si vozil ta avto, si moral biti takorekoč superčlovek - sedaj pa, ko je vajeti prevzel audi, so lamborghiniji precej bolj priljudni, pa na račun tega niso izgubili leska svoje znamke, kajne? :)
GTI
ITR
E30
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Če mar 24, 2005 5:59 pm

Loopz je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:
Loopz je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Ja delajo vsakdanje avtomobile, ki so hkrati dokaj hitri. In nič več od tega. 8)


precej več od tega ;) ...

sicer pa, obstajajo tudi bolj ekskluzivne kot ferrari...kaj pa zdaj? :)


Res je, obstajajo bolj ekskluzivni od ferarija, poglej moj nick!!! :lol: :lol: :lol:

Kaj precej več od tega delajo??? Carero GT, avto ki ga lahko prav tako uporabiš za to, da greš do trgovine.

Si kdo predstavlja, da bi kdo z enzom šel do trgovine po kruh.

Ali GT2 in GT3, ki sta itak zgolj izpeljani iz zelo ljudskega 911. ;) Prav tako imata prtljažnik in lahko greš z njimi po mleko v supermarket.


Čar ultra športnih avtomobilov je kanček norosti in strasti. Z Diablom ali Miuro je bilo nemogoče iti v supermarket ali na morje, ker sta bila hrup in vročina v kabini neznosna. Prav tako je bilo skoraj nemogoče iti na morje v kakem Ferrariju 512, ker je bil preveč neudoben. So pa vsi ti avtomobili imeli mnogo večji prestiž kot Porše.

Iskrica je Poršu vedno manjkala in zato tudi nikoli ni bil prav v ligi s pravimi ultra športniki, tudi, če je bil včasih bolj praktičen in bolj normalnemu človeku namenjen kot njegovi tekmeci.

Roko na srce tudi, da nihče ne bi za 911 plačal 40 mio sit, kolikor stane F430.
;)


zanimivi argumenti, ampak kljub ostaja dejstvo, da se lahko porscheji svoji "ljudskosti" navkljub na progi suvereno kosajo s ferrariji - najbrž si si ogledal top gearov video GT3 vs. mondena stradalle...

je pa seveda še ena stvar - narediti avto, ki bo kraljeval na progi samo po sebi niti ni tak problem - narediti tak avto uporaben do te mere, da se do proge lahko z njim brez posebne muke pripelješ in se nato nazaj grede ustaviš še v supermarketu za kilo kruha in liter mleka, pa je druga stvar...če pa hočeš surov dirkalni avto - wrc avto brez restriktorja, pa si car na progi - kaj pa izven?

ko si ravno omenil diablota - da si vozil ta avto, si moral biti takorekoč superčlovek - sedaj pa, ko je vajeti prevzel audi, so lamborghiniji precej bolj priljudni, pa na račun tega niso izgubili leska svoje znamke, kajne? :)


Ravno zato so izgubili lesk. :?

Samo test Top Gear od Galarda si poglej ;)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Pe mar 25, 2005 3:14 pm

ti DE Tomaso pravš da nihče ne da 40mil SIT za 911 kot za F430!!!al pa če ti jest povem da je cena Porsche 911 GT2 celih PETDESET MILIJONOV TOLARJEV!!! glede dizlov pa sam to: TO SO MOTORJI PRIHODNOSTI IN VSI BENCINARJI BOJO POČAS PROPADL TKO DA ZAČNITE POČAS MOLITVE OPRAVLJAT HEHEHE, JEST SE TEGA ŽE TKO AL TKO VESELIM!!!!REVEŽI VSI OSTALI!
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe mar 25, 2005 3:54 pm

Voith je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a: v Mercator po kruh ali pa prehitim desetkrat bolj impozanten Ferrari F40. Porsche nikoli ni meril na pretirano ekskluzivnost. Lp


ferrari f40 lm:
Curb Weight: 2425 lbs
Type: Twin-Turbo V8
Displacement: 2936 cc
Horsepower: 720 bhp @ 7500 rpm
Torque: 520 lb-ft @ ---- rpm
Top Speed: 229 mph
http://www.fast-autos.net/ferrari/ferrarif40lm.html

porsche gt2:
Curb Weight: 3175 lbs
Type: Twin-Turbo Flat-6
Displacement: 3600 cc
Horsepower: 456 bhp @ 5700 rpm
Torque: 457 lb-ft @ 3500-4500 rpm
Top Speed: 196 mph
http://www.fast-autos.net/porsche/porschegt2.html

ps: ker si dau ti pac najmocnejso verzijo 911 za primerjavo sm js tud tle za primerjavo vzel f40lm, sam tud navadn f40 v koncni, in tezi okadi gt2, v pospeskih sta si pa zelo slicna.

pa f40 je ene par let starejsi kot gt2, tko da porschejev tekmec f40 je P 959 ;)

definitivno f40. porsche je ful ok, in sm fanatik porschejev, sam se useen porsche nikol ne bo ferrari. ze sam ko se zravn enga pa druzga postavis pa da nekdo nabije gas, grejo men mravlinci po hrbtenici pri zvoku poskocnega konjicka. porsche ma pa res dobr zvok sele carrera gt, pa se ta ne seze do kolen zvoku ferrarija.


Si me razočaral s primerjavo, saj je model LM popolnoma oguljen dirkalnik, medtem ko je GT2 cestno vozilo z veliko več udobja. Tukaj si močno zgrešil. Svetoval bi ti, da ne bereš Porschejevih tovarniških podatkov, ker gre GT2 v realnosti še ca. 10 km/h hitreje - avto ima v resnici nad 500 KM. GT2 na progi s podobno izurjenema voznikoma prehiti F40. Kaj hočeš, napredek v vzmetenju, razlika 15 let. Če hočeš primerjati z F40 LM potem pomisli na Porsche 962. Mimogrede, 959 je bil svojčas tehnološko čudo in je skoraj popolnoma zasenčil F40.
Glede debate Porsche : Ferrari se s teboj popolnoma strinjam. Porsche nikoli ne bo Ferrari prav tako kot Ferrari nikoli ne bo Porsche. Nekaterim ustreza rezek zvok Ferrarijevega osemvaljnika, sam pa imam osebno raje zvok šestcilindrskega boxerja. Carrera GT ima po moji subjektivni oceni boljši zvok kot prav vsak trenuten Ferrari. Ti bom pa poročal v roku morda že nekaj mesecev, ko bom lahko bok-ob-boku primerjal 360 CS in Carrero GT. Mimogrede, Porschejevi modeli so ob istem času vedno imeli boljše performanse kot Ferrariji ob istem času.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe mar 25, 2005 8:03 pm

PureTNT je napisal/-a: Mimogrede, Porschejevi modeli so ob istem času vedno imeli boljše performanse kot Ferrariji ob istem času.


ah, ah :) dokazi ;) kokr js vem je pa lih obratno, in je v vecini primerov ferrari nesu porsche, so pa tud izjeme.

Non-turbo Porsches are generally out-gunned by Ferraris – but not by Mondial
944 Turbo is faster than 308 GTB - it’s respectable.
Normally-aspirated 911s can’t keep up with Ferraris after the 964.
911 Turbos out-accelerate 8- and 12-cyl Ferraris to 60mph but lose out on top speed
911 Turbos are roughly equivalent to V8 Ferraris.

The short answer is Ferrari in terms of top speed and 911 Turbos in terms of 0-60 time. Porsches for acceleration; Ferraris for the highest possible speed.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Pe mar 25, 2005 11:24 pm

Voith je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a: Mimogrede, Porschejevi modeli so ob istem času vedno imeli boljše performanse kot Ferrariji ob istem času.


ah, ah :) dokazi ;) kokr js vem je pa lih obratno, in je v vecini primerov ferrari nesu porsche, so pa tud izjeme.

Non-turbo Porsches are generally out-gunned by Ferraris – but not by Mondial
944 Turbo is faster than 308 GTB - it’s respectable.
Normally-aspirated 911s can’t keep up with Ferraris after the 964.
911 Turbos out-accelerate 8- and 12-cyl Ferraris to 60mph but lose out on top speed
911 Turbos are roughly equivalent to V8 Ferraris.

The short answer is Ferrari in terms of top speed and 911 Turbos in terms of 0-60 time. Porsches for acceleration; Ferraris for the highest possible speed.


Dobro. Normalno aspirirane devetstoenajstice stanejo približno polovico Ferrarija z motorjem V8 (F360, F430). Dejstvo je, da je 320-konjska Carrera 996 po performansah do 200 km/h zelo blizu F360 s 400 KM, prav tako ima končno hitrost le ca. 10 km/h manjšo. 911 Turbo, tekmec Ferrarijem z motorji V8 (za primer vzemiva F360, tekmec F430 bo 997 Turbo), Modeno poseka tako skozi ovinke kot tudi pri pospeševanju v ravni liniji in pri končni hitrosti. Kje si dobil citiran tekst ne vem, vendar avtor očitno ne ve, kaj govori. 12-valjni Ferrariji (456 in 612, 550 in 575) merijo na popolnoma svoj trg. Z astronomskimi cenami prek 200.000 EUR so dragi grand tourerji, z mehkim podvozjem (575 ne pomaga niti dodatni paket Fiorano), namenjeni hitrejši vožnji po avtocestah in udobju. Če že omenjaš dvanajstvaljne Ferrarije trenutno ni nobenega, ki bi se lahko kosal z GT2 (izvzemiva Enza) tako po hitrosti v ravni liniji, kot tudi po performansah v ovinkih. Glede hitrosti GT2 po progi sem govoril z znancem iz Coma. Prej je imel GT2, sedaj ima F360. Ferrariji vsekakor vpletejo več emocij, vendar niti pod razno na področju zmogljivosti ne presegajo Porschejevih devetstoenajstic.
Še posladek zate: če bo šlo vse po sreči bom poleti testiral tako F360 Challenge Stradale kot Carrero GT. F360 še nisem imel možnosti vozit, vendar bi lastnikom ki imajo v lasti tako F360(CS) kot 911 Turbo ali GT3 zaupal glede primerjave.
 
Uporabniški avatar
Goggy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po sep 06, 2004 3:04 pm
Kraj: Sevnica

Napisal/-a Goggy So mar 26, 2005 12:02 am

Hehe fantje, priznam, da sm drgač bl mal spremlu avtomobilizem, sam to temo sm pa mogu prebrat. In ugotovu sm sledeče: Na začetku teme ste se kregal čemu tok konjev in da jih nikjer ne moreš izkoristet, res je, vseh res ne moreš nikol izkoristet, sam jih pa velika večina včasih prav pride. Pol ste se pa začel kregat o superšportnikih, ki niso spet čist nič druzga kot le pretirana konjenica z obilo neudobja. Tko da se dejte sedaj še mal uprašat čemu pa Ferrariju tolk konjev, al pa kaj boš z terencem, ki ima blokado na 250km/h.
No, tuki se pa noben ne upraša zakaj jim tolk konjev, ker so pač športni avti že ko sam ime slišiš, ko pa Mercedes nardi zverino, kateremu pristaja oznaka udobja in prestiža, se pa vsi sprašujete zakaj.

Včasih mi pa delujete kot v vrtcu, k hočte met vsi prav :D
Power is nothing without control!
Slika
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So mar 26, 2005 12:28 am

Goggy je napisal/-a:Hehe fantje, priznam, da sm drgač bl mal spremlu avtomobilizem, sam to temo sm pa mogu prebrat. In ugotovu sm sledeče: Na začetku teme ste se kregal čemu tok konjev in da jih nikjer ne moreš izkoristet, res je, vseh res ne moreš nikol izkoristet, sam jih pa velika večina včasih prav pride. Pol ste se pa začel kregat o superšportnikih, ki niso spet čist nič druzga kot le pretirana konjenica z obilo neudobja. Tko da se dejte sedaj še mal uprašat čemu pa Ferrariju tolk konjev, al pa kaj boš z terencem, ki ima blokado na 250km/h.
No, tuki se pa noben ne upraša zakaj jim tolk konjev, ker so pač športni avti že ko sam ime slišiš, ko pa Mercedes nardi zverino, kateremu pristaja oznaka udobja in prestiža, se pa vsi sprašujete zakaj.

Včasih mi pa delujete kot v vrtcu, k hočte met vsi prav :D


Besede športni avtomobil in Mercedes ne gredo skupaj. Mercedes izdeluje dvotonske limuzine, ki so namenjene hitri vožnji po ravnih cestah, medtem ko so športni avtomobili namenjeni hitri vožnji skozi ovinke. Zakaj toliko konj? Če tega avta ne kupuješ se tega pomojem ni smiselno spraševat. Primerjava SUV s športnimi vozili se mi zdi popolnoma neumestna, za povrh pa naj ti še dodam, da Porschejevi SUV nimajo elektronske omejitve končne hitrosti (SUV, ne terenec, obstaja razlika).
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So mar 26, 2005 1:15 am

PureTNT je napisal/-a:
Goggy je napisal/-a:Hehe fantje, priznam, da sm drgač bl mal spremlu avtomobilizem, sam to temo sm pa mogu prebrat. In ugotovu sm sledeče: Na začetku teme ste se kregal čemu tok konjev in da jih nikjer ne moreš izkoristet, res je, vseh res ne moreš nikol izkoristet, sam jih pa velika večina včasih prav pride. Pol ste se pa začel kregat o superšportnikih, ki niso spet čist nič druzga kot le pretirana konjenica z obilo neudobja. Tko da se dejte sedaj še mal uprašat čemu pa Ferrariju tolk konjev, al pa kaj boš z terencem, ki ima blokado na 250km/h.
No, tuki se pa noben ne upraša zakaj jim tolk konjev, ker so pač športni avti že ko sam ime slišiš, ko pa Mercedes nardi zverino, kateremu pristaja oznaka udobja in prestiža, se pa vsi sprašujete zakaj.

Včasih mi pa delujete kot v vrtcu, k hočte met vsi prav :D


Besede športni avtomobil in Mercedes ne gredo skupaj. Mercedes izdeluje dvotonske limuzine, ki so namenjene hitri vožnji po ravnih cestah, medtem ko so športni avtomobili namenjeni hitri vožnji skozi ovinke. Zakaj toliko konj? Če tega avta ne kupuješ se tega pomojem ni smiselno spraševat. Primerjava SUV s športnimi vozili se mi zdi popolnoma neumestna, za povrh pa naj ti še dodam, da Porschejevi SUV nimajo elektronske omejitve končne hitrosti (SUV, ne terenec, obstaja razlika).

tud merc dela super športnike
mislim pa da porsche nikdar in nikoli ne bo ferari
men osebno med obično 911ko in ostalimi bolj strupenimi modli ni vizualne razlike (spojlerji pa to), sam 911 je v osnovi ista
preformanci so za povprečnega človeka isti k..., pr obe dveh firmah je preveč, sam ko se peleš v ferariju te vsak pogleda v porsheju pa ne in to je pomembno pr avtu za XXX mio
lp
aja mel bi pa oba tri :lol:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov